پخش زنده بدون سانسور دانمارک و تونس 1 آذر در جام جهانی 2022 قطر

تیم های ملی دانمارک و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه میتوانید پخش زنده بازی دانمارک و تونس 1 آذر 1401 را مشاهده کنید.

پخش زنده بازی دانمارک و تونس 1 آذر 1401

دو تیم دانمارک و تونس روز سه شنبه یک آذر ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال دانمارک و تونس را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی قطر و اکوادور ؛ قطر 0 – اکوادور 2 [+فیلم]

بازی تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ ، ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه یک آذر در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می شود. پخش زنده بازی دانمارک تونس را میتوانید از لینک های موجود در انتهای صفحه ببنید و لذت ببرید.

پخش زنده بازی دانمارک و تونس 1 آذر 1401

پخش زنده بازی دانمارک و تونس 1 آذر 1401
پخش زنده فوتبال دانمارک و تونس

تماشای پخش زنده فوتبال یکی از لذت بخش ترین کارهاست و جزو تفریحات میلیون ها نفر در سراسر دنیا محسوب می شود . تماشای بازیهای لیگ قهرمانان اروپا ، بازیهای جام جهانی فوتبال ، جام باشگاههای جهان و لیگ های مختلف در سراسر دنیا طرفدار دارد و همه ما خاطرات بسیاری از اتفاقات این بازیها در ذهن داریم. برای تماشای پخش زنده دانمارک و تونس میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی دانمارک تونس 1 آذر 1401

پخش زنده بازی دانمارک و تونس 1 آذر 1401

پخش زنده دانمارک تونس 1 آذر 1401

پخش زنده دانمارک و تونس 1 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک ها گذاسته می‌شود)

در میان باسابقه‌ترین تیم‌های ملی که جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کرده‌اند، دانمارک می‌تواند ادعا کند که جزو باقدمت‌ترین‌هاست. این تیم شاید در تراز مدعیان قهرمانی نباشد اما با عملکرد و آماری که در مرحله انتخابی این دوره از رقابت‌ها داشت، پتانسیل خود جهت دردسرسازی برای بزرگان فوتبال جهان را به اثبات رساند.

تیم ملی تونس ششمین حضور خود را در مسابقات فوتبال جام جهانی تجربه می‌کند. این تیم که روز ۲۵ آبان در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ایران می‌رود، در گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ با فرانسه، استرالیا و دانمارک همگروه است. پس از استقلال تونس در سال ۱۹۵۶، تیم ملی این کشور در سال‌های ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ به جام جهانی نرسید و وارد دور انتخابی جام جهانی ۱۹۶۶ (به دلیل انصراف تیم‌های آفریقایی) نشد.

بیشتر ببینید:

خلاصه بازی ایران و انگلیس ؛ ایران 2 – انگلیس 6 [+فیلم]

پخش زنده سایر بازی‌های فوتبال امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *