دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار ناگوار ترین مرگ ها در انیمه جوجو را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو آشنا شوید.

تعداد زیادی مرگ در ماجراجویی عجیب جوجو وجود دارد، اما برخی از آن‌ها تأثیر عاطفی بیشتری نسبت به دیگران دارند.

JoJo’s Bizarre Adventure یک سریال چند دهه‌ای با تعداد زیادی شخصیت است. آن یک مانگا محبوب از دهه 1980 بود و تا سال 2010 جایگاه خود را به عنوان یک انیمه محبوب پیدا کرد. اگرچه چندین خط داستانی در فرنچایز جوجو وجود دارد، اما همه آن‌ها در یک چیز مشترک هستند: نبردهای حماسی و پرمخاطره با سبک‌ها و توانایی‌های رزمی عجیب و غریب.

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو

معرفی دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو

شما می‌توانید فهرست ده تا از دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
دلخراش ترین مرگ ها در انیمه Jojo

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و امتیاز IMDB]

Johnny Joestar (Steel Ball Run)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
جان خراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو

جانی قهرمان فیلم استیل بال ران (Steel Ball Run) بود. او یک اعجوبه در مسابقات اسب دوانی بود که پس از شلیک گلوله به ستون فقرات برای همیشه مجروح شد. با وجود ناتوانی در استفاده از پاهای خود، او همچنان به مسابقه استیل بال ران با این امید که راهی برای بهبودی پاهای خود بیابد، پیوست.

متاسفانه جانی پس از له شدن توسط یک تخته سنگ غول پیکر جان خود را از دست داد. پسر جانی مورد نفرین قرار گرفت، بنابراین او با استفاده از یک جسد با استند خود، تاسک، به پسرش شلیک کرد. جانی سپس به سر خود شلیک کرد، اما در نهایت یک تخته سنگ غول پیکر روی سر او فرود آمد و بلافاصله او را کشت.

Anasui (Stone Ocean)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Anasui

در آرک‌های بعدی اقیانوس سنگی (Stone Ocean)، انریکو پوچی بی‌رحمی خود را با تکامل استند Made In Heaven، ثابت کرد. متأسفانه برای آناسویی، او اولین کسی بود که خشم دوباره ایستاده را احساس کرد. پوچی از Made In Heaven برای کنترل Jolyne’s Stone Free استفاده کرد.

متأسفانه جوتارو به موقع به صحنه نرسید و همچنین نتوانست زمان را به سرعت متوقف کند تا از عواقب بعدی جلوگیری کند. آناسویی متعاقباً پس از اصابت چاقو به قفسه سینه توسط استون فری درگذشت، البته تنها پس از اینکه تحت کنترل پوچی قرار گرفت.

Gyro Zeppeli (Steel Ball Run)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Gyro Zeppeli

جدول زمانی مهم نیست، چیزی که همیشه در ماجراجویی عجیب جوجو ثابت می‌ماند این است که زپلی‌ها همیشه پاییز جوستار را می‌گیرند. آن‌ها به عنوان مربی وارد زندگی خود می‌شوند و معمولاً بلافاصله پس از آموزش آخرین درس به جوستار (Joestars) می‌میرند.

ژیرو زپلی مطمئناً این سنت را ادامه داد. مدت کوتاهی قبل از مرگ به دست ولنتاین، او مطمئن شد که آخرین و مهم‌ترین درس را در مورد تکنیک اسپین به جانی می‌دهد. جایرو یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های استیل بال ران بود، اما همه می‌دانستند مرگ او اجتناب‌ناپذیر است.

Jotaro Kujo (Stone Ocean)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Jotaro Kujo

متأسفانه، جوستار گل سرسبد در پایان اقیانوس سنگی با مرگ خود مواجه شد. مرگ جوتارو کوجو پایان دوره‌ای برای ماجراجویی عجیب جوجو بود. او به‌ عنوان به یاد ماندنی‌ترین قهرمان سریال، به‌عنوان یک شخصیت فرعی مهم در چندین بخش ظاهر شد.

مرگ جوتارو نسبتاً احساسی بود و در خور وضعیت مورد علاقه او بود. در بیشتر عمر جولین، او معتقد بود که پدرش به دلیل غیبت او از او متنفر است. با این حال، جوتارو با نجات جولین از دست پوچی جان خود را از دست داد. هنگامی که شرور برای کشتن جولین چندین چاقو به سمت جولین پرتاب کرد، پدرش با کمال میل به داخل پرید و به جای او مجروح شد.

Jolyne Kujo (Stone Ocean)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Jolyne Kujo

درست مانند نحوه مرگ جاناتان در پایان خون فانتوم (Phantom Blood)، جولین نیز در پایان اقیانوس سنگی درگذشت. جدول زمانی اولیه با مرگ یک جوستار شروع شد و همچنین با یکی به پایان رسید. از قضا، هر دو مرگ در آب اتفاق افتاد – جاناتان در قایق و جولین در زیر آب.

در آخرین ایستادگی خود در برابر انریکو پوچی، او را با رگباری از مشت‌ها زد. اگرچه او امپوریو را به امنیت رساند، اما در نهایت خود را در این فرآیند قربانی کرد. Made In Heaven وقتی گارد استون فری از کار افتاده بود، هر دو دستش را قطع کرد و جولین بر اثر از دست دادن خون فراوان مرد.

Wamuu (Battle Tendency)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Wamuu

در سرتاسر گرایش نبرد (Battle Tendency)، وامو به عنوان رقیب جوزف جوستار عمل می‌کند و هر زمان که با هم برخورد می‌کنند، او را تحریک می‌کند و با او مبارزه می‌کند. وامو علیرغم وفاداری‌اش به قارس و اسیدیسی شرور، در نهایت ثابت می‌کند که یک جنگجوی نجیب است.
حتی با وجود اینکه جوزف و وامو برای یکدیگر احترام متقابل دارند، در زمان جنگ هیچ دوستی بین دشمنان وجود ندارد و جوزف و وامو به ناچار درگیر جنگی تا سرحد مرگ می‌شوند. جوزف با زیرکی وامو را شکست می‌دهد و تحسین او را به دست می‌آورد. به عنوان نمادی از احترام، وامو از آخرین نیروی خود برای محافظت از جوزف در برابر گروهی از خون آشام‌ها قبل از عبور استفاده می‌کند.

Shigekiyo Yangu (Diamond Is Unbreakable)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Shigekiyo Yangu

شیگکیو یانگو (Shigekiyo Yangu) از Diamond Is Unbreakable به عنوان یک بچه ساده دل معرفی می‌شود که با استفاده از استند خود سعی می‌کند جوسوکه و اوکویاسو را از سهم عادلانه بلیط بخت آزمایی برنده‌ای که همه پیدا کرده اند، فریب دهد. اما وقتی بینندگان با شیگکیو آشنا می‌شوند، متوجه می‌شوند که او مردی طرد شده است و دوستی ندارد که به او تکیه کند.

طرفداران در نهایت جنبه بهتری برای شخصیت شیگکیو می‌بینند، اما درست زمانی که به نظر می‌رسد که او در حال بلوغ است، او با یوشیگیج کیرا – یک قاتل زنجیره‌ای که ناامیدانه تلاش می‌کند از قانون دوری کند، برخورد می‌کند. کیرا برای پوشاندن ردهای خود، شیگکیو را که در آن زمان فقط 14 سال داشت، متلاشی می‌کند.

Risotto Nero (Golden Wind)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Risotto Nero

 

ریزوتو در تلاش برای افشای هویت واقعی دیاولو، ردیابی گروه بوچیراتی را با هدف ربودن تریش و استفاده از او به عنوان اهرمی علیه رئیس پرشور آغاز کرد. ریزوتو، بوچیراتی را تا ساردینیا تعقیب می‌کند، جایی که به طور غیرمنتظره‌ای با دوپیو، شخصیت دیگر دیاولو برخورد می‌کند.

قبل از اینکه ریزوتو بتواند کار دوپیو را تمام کند، نارانسیا با آئروسمیت (Aerosmith) به او شلیک می‌کند. به عنوان آخرین بازی، ریزوتو دیاولو را در دست می‌گیرد و به طور موقت کنترل آئروسمیت را به دست می‌گیرد تا او را بکشد. با این حال، دیاولو زیرکانه از King Crimson برای جلوگیری از شلیک گلوله استفاده می‌کند که منجر به مرگ ریزوتو می‌شود.

Noriaki Kakyoin (Stardust Crusaders)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Noriaki Kakyoin

نوریاکی کاکیوین نیز Stardust Crusaders را به شیوه ای نامطلوب آغاز می‌کند. در اوایل، کاکیوین سعی می‌کند جوتارو کوجو را در حالی که تحت کنترل دیو (DIO) قرار دارد، بکشد. اما با کمک ستاره پلاتینیوم، جوتارو می‌تواند کاکیوین را به هوش بیاورد. پس از بازگشت به حالت عادی خود، کاکیوین تصمیم می‌گیرد به جوتارو بپیوندد تا جلوی شر دیو را بگیرد.

در نهایت، کاکیوین به خود دیو برخورد می‌کند. کاکیوین که به طرز ناامیدانه‌ای همتا شده بود، با این وجود تا پایانی تلخ با دیو مبارزه می‌کند و حتی موفق می‌شود به جوزف در مورد کنترل زمان دیو هشدار دهد. سپس جوزف اطلاعات را به جوتارو منتقل می‌کند و در نهایت به شکست دیو کمک می‌کند

Reimi Sugimoto (Diamond Is Unbreakable)

دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو
Reimi Sugimoto

در حدود 16 سالگی، ریمی دچار بدبختی شد که فتیش دست یوشیگیج کیرا را برانگیخت و اولین قربانی او شد. ریمی پس از درگذشت او، 15 سال را در کوچه پنهان موریو گذراند و سعی کرد راهی برای افشای کیرا و رفتن به زندگی بعدی بیابد. در نهایت، روهان کیشیبه به جوسوکه و شرکت کمک کرد تا کیرا را ردیابی و به رندگی او پایان دهند.
در پایان، ریمی با کیرا در دنیای ارواح ملاقات می‌کند و او را به جایی می‌فرستد که امیدواریم همه قاتلان سریالی دیوانه به آنجا بروند. در حالی که موریو در امان است، ریمی و سگش آرنولد حلقه‌های فانی خود را کنار می‌زنند و به زندگی پس از مرگ می‌روند.

بسیاری از سریال‌ها پس از صدها فصل، ایده‌های خود را تمام می‌کردند، اما ماجراجویی عجیب جوجو همچنان قوی است – گواهی بر محبوبیت پایدار این انیمانگای نمادین. بسیاری از شخصیت‌ها در طول داستان از بین می‌روند، بسیاری از آن‌ها متأسفانه هیچ زرهی برای محافظت از خود نداشتند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دلخراش ترین مرگ ها در انیمه جوجو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *