بهترین سریال های اکشن و رزمی 2023 که منتظرشان هستیم + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین سریال های اکشن 2023 در سال جدید یا سوال امسال سریال اکشن چی ببینیم از عناوین پر طرفدار هستند. با ما بمانید تا بهترین سریال های رزمی در سال 2023 را معرفی کنیم.

جدیدترین سریال های اکشن 2023

هر سال وقتی به ماه آبان و آذر می‌رسیم بسیاری از دوست‌داران سینما و بهترین سریال های اکشن سال 2023 به دنبال بهترین سریال اکشن امسال هستند تا سریال های اکشن مورد انتظار 2023 که باید ببینند و لذت دو علم را با تماشای آن‌ها ببرند.

امید می‌رود که در سال ۲۰۲۳ میلادی به شکلی پیش رود که علاقه‌مندان به دنیای سریال بتوانند آثاری بسیار جذاب و تماشایی را مشاهده کنند. البته فعلا تمام سریال‌های سال آینده میلادی مشخص نیستند چراکه پیش‌بینی تاریخ پخش سریال‌ها بسیار دشوار است.

مقالات مکمل:

جنجالی ترین سریال های تمام شده خارجی

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های اکشن 2023

streaming shows action 2023

فهرست عناوینی از بهترین سریال های اکشن سینمایی 2023 که باید قبل از هر سریال دیگری ببینید را در یک نگاه در لیست زیر ببینید و با کلیک روی هر کدام به معرفی آن‌ها منتقل می‌شوید تا اطلاعات لازم را درباره‌ی آن‌ها کسب کنید:

بهترین سریال های اکشن 2023
بهترین سریال های اکشن 2023

این روزها سریال های هیجانی طرفداران زیادی دارند و به‌خاطر استقبال زیاد مردم از این ژانر، هرساله تعداد زیادی سریال هیجان انگیز در ژانر اکشن منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید ساعت‌ها از دنیای هیجان‌انگیز سریال‌های اکشن لذت ببرید با معرفی بهترین سریال های خارجی 2023 اکشن همره ما بمانید.

Vikings: Valhalla

بهترین سریال های اکشن و رزمی 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازندگان: مایکل هرست و  جب استوارت
  • تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

واکینگ‌ها: والهالا از سریال های 2023 نتفلیکس اکشن خواهد بود. این سریال تاریخی درباره حوادث بعد از دوران سریال واکینگ‌ها ساخته شده است و طی یک فصل و 8 قسمت پخش شد. احتمال انتشار این اثر از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 وجود دارد.

وایکینگ‌ها: والهالا یک مجموعهٔ تلویزیونی در حال پخش در ژانر درام تاریخی است که توسط جب استوارت برای نتفلیکس ساخته شده و درباره تاریخ وایکینگ ها می باشد که حوادث صد سال بعد از مجموعهٔ وایکینگ‌ها را روایت می‌کند . این مجموعه در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال آغازی بر پایان عصر وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که با کشتار سنت برایس در سال ۱۰۰۲ شروع شد.

تریلر سریال وایکینگ والهالا را ببینید:

تریلر دوم این سریال را ببینید:

اخیراً شبکۀ نتفلیکس اولین تریلر کامل فصل دوم وایکینگ‌ها: والهالا (Vikings: Valhalla) را منتشر کرده است؛ این سریال تاریخی یکی از مورد انتظار ترین سریال های این پلتفرم می باشد. می توانید تریلر منتشر شده را در پایان این پست مشاهده کنید.

قرار است در این فصل از سریال «لیف اریکسون» با بازی «سم کورلت»، «فریدیس اریکس» با بازی «فردیا گوستافسون» و «هارالد هاردرادا» با بازی «لیو سوتر» را ببینیم که درحال فرار هستند و در این تریلر شاهد تعدادی از چالش هایی هستیم که با آن ها مواجه می شوند. یکی از جذاب ترین صحنه های این تریلر سقوط کردن قایق شخصیت های سریال از یک آبشار است که صد در صد قرار است یکی از نقاط اوج این فصل باشد

The Last of Us

بهترین فیلم و سریال‌های زامبی‌محور 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • کارگردانان : نیل دراکمن، کریگ مازین
  • بازیگران : پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا
  • تاریخ پخش : 15 ژانویه 2023
  • شبکه : HBO Max

این فیلم، یکی از برترین سریال های ترسناک 2023 می‌باشد که بر اساس بازی محبوبی به همین نام ساخته شده است. این سریال، داستان جوئل و الی، دو بازمانده است که به طریق سختی زندگی می‌کنند و به صورت اتفاقی، با یکدیگر برخورد کرده و مجبور می‌شوند با شرایط وحشیانه‌ی آخرالزمانی و قاتلانی بی‌رحم، در سفری در سراسر آمریکای پس از همه‌گیری یک ویروس، بقا را به‌دست بیاورند و زنده بمانند.

تقریباً کمتر از دو ماه دیگر به انتشار این سریال مورد انتظار HBO Max مانده که بسیار همه را به سال 2023 امیدوار کرده است. بلا رمزی و پدرو پاسکال، که پیش‌تر در سریال بازی تاج و تخت با همدیگر همبازی بودند، در این سریال نیز دو نقش اصلی را هنرنمایی خواهند کرد.

تریلر سریال The Last of Us

فصل اول سریال در متاکریتیک امتیاز ۸۴ را به دست آورده است، که تا اینجا خبر از یک اقتباس بسیار موفق می‌دهد. برخی از منتقدان این سریال را بهترین اقتباس تلویزیونی تاریخ از یک بازی ویدیویی می‌دانند و از بازیگری پدرو پاسکال و بلا رمزی بسیار تمجید کرده‌اند. همچنین به گفته یکی از منتقدان، برخی از صحنه‌های سریال تماما همانند بازی بازسازی شده‌اند و برخی دیگر تفاوت‌های مهمی با منبع اقتباس دارند.

بازیگران

  • پدرو پاسکال در نقش جوئل
  • بلا رمزی در نقش الی
  • گابریل لونا در نقش تامی
  • مارلی دندریج در نقش مارلین
  • جفری پیرس در نقش پری
  • ماری بارتلت در نقش فرانک
  • کان اونیل در نقش بیل
  • آنا تورو در نقش تس
  • نیکو پارکر در نقش سارا

Gokturkler Asya’nin Efendileri

بهترین سریال های ترکی 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • نام فارسی: گوکتورک‌ها، اربابان آسیا
  • ستارگان: گوربی ایلری، مهمت امین کاراتاش، علی کورکماز
  • ژانر: اکشن، ماجرایی، تاریخی
  • محصول: 2023

داستان فروپاشی و رستاخیز بزرگترین امپراتوری که آسیا تا به حال دیده است، حماسه خانات گوکترک را روایت می‌کند. حدود 620 و 650 اسارت چینی و سپس انقلاب کورشاد و 40 سرباز است.

Squid Game

بهترین سریال های جدید در سال 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازنده: هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)
  • بازیگران: لی جونگ-جائه، پارک هائه-سو، وی ها-جون و…
  • تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023 یا اوایل 2024

سریال بازی مرکب یکی از پربیننده‌ترین و بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2023 بود که توانست رکوردهای زیادی را بشکند و باری دیگر کشور کره جنوبی را در سطحی دیگر به جهانیان معرفی کند. اما این اثر به دلیل استقبال زیاد یک مینی سریال نماند و سازندگان بعد از یک فصل 9 قسمتی تصمیم بر ادامه آن گرفتند. احتمال زیاد این سریال که فصل دوم آن تایید شده، در اواخر 2023 یا اوایل 2024 منتشر شود. این اثر از احتمالا بهترین سریال های نتفلیکس 2023 درباره گروهی از افراد است که به دلیل مشکلات مالی بازی خطرناکی را شروع می‌کنند.

این مجموعه به‌خاطر شباهت‌هایی که با فیلم ژاپنی هر طور خدایان بخواهند داشت مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم اقتباسی از مانگایی با همین نام است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و داستان آن حول محور نسخه‌های خطرناکی از بازی‌های کودکانه مانند نسخهٔ ژاپنی «نور قرمز، نور سبز» می‌چرخد.

هوانگ دونگ-هیوک در پاسخ به ادعاهای مبنی بر سرقت ادبی گفت، کار بر روی فیلم‌نامه را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده و شباهت‌های بین دو فیلم که در هنگام فیلم‌بردای از آن‌ها مطلع شده، تصادفی است. او اذعان داشت، از کمیک‌ها و انیمیشن‌های ژاپنی همچون نبرد سلطنتی و بازی دروغین الهام گرفته‌است.

این مجموعه به نخستین درام کره‌ای تبدیل شد که در سطح جهانی، در صدر جدول ۱۰ مجموعهٔ تلویزیونی پربینندهٔ هفتگی نتفلیکس قرار گرفت و در ۹۰ کشور از جمله ایالات متحده و بریتانیا شمارهٔ یک شد.

به گزارش نتفلیکس، بازی مرکب ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده در سطح جهانی، رکورد بریجرتون با ۸۲ میلیون بیننده در دسامبر ۲۰۲۰ را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعهٔ این شبکه تبدیل شد.

هوانگ معتقد است محبوبیت این مجموعه به این خاطر است که در آن «بزرگسالان مستأصل، به شکلی کنایه‌آمیز جان خود را برای پیروزی در بازی‌های کودکانه در معرض خطر قرار می‌دهند» و همین‌طور آشنا بودن و سادگی بازی‌ها موجب می‌شود که تمرکز اصلی بر روی شخصیت‌پردازی باشد. همچنین گوناگونی طبقهٔ اجتماعی شخصیت‌هایی که در بازی مرکب شرکت می‌کنند، به‌خاطر هم‌ذات‌پنداری بینندگان با یک یا چندین شخصیت، موجب جذب بیشتر مخاطب می‌شود.

تریلر سریال بازی ماهی مرکب را ببینید:

The Walking Dead: Dead City

بهترین فیلم و سریال‌های زامبی‌محور 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • کارگردان : نامشخص
  • بازیگران : لاورا کوهن، جفری دین مورگان
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : AMC
شبکه‌ی AMC، در این چند سال اخیر ثابت کرده که فرانچایزی عظیم را برای مجموعه‌ی مردگان متحرک ترتیب داده و با اسپین آف‌های مختلف، حتی پس از اتمام این سریال ادامه خواهد داد که مهمترین آنها که در سال 2023 منتشر خواهد شد The Walking Dead: Dead City نام دارد.

داستان این اسپین آف به مگی و نیگان می‌پردازد که به منهتن پسا آخرالزمانی سفر می‌کنند که مدت‌ها پیش، از سرزمین اصلی جدا شده بود. شهر در حال فروپاشی، و مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج و مرج، خطر، زیبایی و وحشت تبدیل کرده‌اند.

تریلر سریال The Walking Dead: Dead City

The Witcher

بهترین سریال های 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • تاریخ پخش: زمستان ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که در زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد فصل سوم سریال فانتزی «ویچر» با نقش‌آفرینی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا باشند. با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام کرده بود که فصل سوم سریال در زمستان سال ۲۰۲۳ میلادی پخش می‌شود و در زمستان سال ۲۰۲۲، نسخه فرعی این سریال تحت عنوان ویچر: خاستگاه خون (The Witcher: Blood Origin) پخش خواهد شد.

یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2023 که در تابستان این سال منتشر می‌شود و هنوز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده، سریال ویچر است. تاکنون 2 فصل و 16 قسمت از ویچر پخش شده است. این سریال داستان شخصیتی به نام گرالت ریویایی را روایت می‌کند که یک شکارچی هیولا و جادوگر است و می‌خواهد جایگاهش را در جهانی پر ظلم پیدا کند.

در فصل سوم سریال «ویچر»، گرالت همچنان سعی دارد تا از سیری در مقابل نیروهای بسیار خطرناکی محافظت کند که به دنبال بدست آوردن قدرت‌های او هستند. ینفر نیز در همین حین به سیری برای کنترل قدر‌ت‌های جادویی‌اش آموزش می‌دهد. با توجه به اتفاقات مهم فصل دوم، هیجان و اشتیاق برای فصل سوم بسیار زیاد است.

تریلر سریال ویچر را ببینید:

Alice in Borderland

بهترین سریالهای ترسناک 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین سریال های اکشن 2023
  • کارگردان : تارو کاوازو
  • بازیگران : تنکو یاماکازی، تائو تسوچیا، نیجیرو موراکامی
  • تاریخ پخش : 2 ژانویه 2023
  • شبکه : Netflix

هدیه‌ی کریسمس و یکی از جدیدترین سریال های هیجانی ترسناک که فصل اول آن در سال 2020 منتشر شد و داستانی شبیه به مجموعه‌ی کره‌ای Squid Game دارد. در این مجموعه، آریسو مردی است که پول و شانس زیادی ندارد. او در حال حاضر نیز بیکار است. یک روز نوری کور کننده او را فرا می‌گیرد که در عواقب آن، شهر توکیو، همه‌ی ساکنانش را از دست داده است. او متوجه می‌شود که این یک بازی خطرناک و بالقوه کشنده برای بقا است که اکنون آنها مجبور به شرکت در آن هستند.

فصل اول این سریال، در 8 قسمت هیجان‌انگیز دنبال شد و حالا شبکه‌ی نتفلیکس، فصل دوم این سریال را برای 22 دسامبر 2022 برنامه‌ریزی کرده. در نهایت این سریال 22 دسامبر برای ژاپن، و 2 ژانویه، برای مردم سرتاسر جهان، منتشر می‌شود.

ترلیر سریال Alice in Borderland

Fear The Walking Dead

بهترین فیلم و سریال‌های زامبی‌محور 2023
بهترین سریال اکشن 2023
  • کارگردانان : دایو اریکسون، رابرت کرکمن
  • بازیگران : آلیشیا دبنم کری، لنی جیمز، کلمن دومینگو
  • تاریخ پخش : نامشخص
  • شبکه : AMC

ترس مردگان متحرک، اولین سریال اسپین آف از دنیای مردگان متحرک بود که شروع به پخش شدن کرد و تاکنون نیز 7 فصل از آن پخش شده و شبکه‌ی AMC، تأیید کرده که فصل هشتم این مجموعه در تاریخی نامعلوم از سال 2023 منتشر خواهد شد. سریال ترس از مردگان متحرک ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻧﺨﺴﺖ ﺑﺮﻭﺯ ﺑﺤﺮﺍﻥ ﺑﺸﺮﯾﺖ ﻭ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻭﯾﺮﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﺯﺍﻣﺒﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﮑﺸﺪ.

تریلر سریال به محض انتشار بروزرسانی خواهد شد.

One Punch Man 3

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 60 هزار اعضا است و در رتبه 29 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

سایتما که از اینکه کسی نمی‌داند او کیست شوکه شده است، به سرعت موافقت می‌کند. سایتما با ملاقات با متحدان جدید و مقابله با دشمنان جدید، سفر جدیدی را به عنوان عضوی از انجمن قهرمان آغاز می‌کند تا هیجان نبردی را که زمانی احساس می‌کرد را دوباره تجربه کند.

Sweet Home

بهترین سریال های سال 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023

خانه شیرین (به کره‌ای: 스위트홈) یک سریال تلویزیونی اینترنتی کره‌ای در ژانر پسا-آخرالزمانی ترسناک به کارگردانی لی یونگ بوک، جانگ یانگ وو، پارک سو هیون محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی است.

سونگ کانگ، لی جین-ووک، لی شی-یونگ، لی دو-هیون، گو مین شی، و پارک گیو-یونگ از بازیگران آن هستند. این مجموعه با الهام از وب‌تون کره‌ای به همین نام اثر کیم کارنبی ساخته شده‌است. خانه شیرین در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. این مجموعه برای فصل دوم و سوم تمدید شد.

احتمالا خانه شیرین از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 باشد. زیرا سازندگان پس از پخش 10 قسمت فصل اول، خبر از فصل‌های دوم و سوم آن دادند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در دسامبر 2023 شاهد فصل جدید سریال کره ای خانه شیرین خواهیم بود. داستان این سریال درباره پسر نوجوانی است که گیر یک مخمصه ماورایی افتاده است.

زامبی‌های مارول (Marvel Zombies)

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2022
بهترین سریال های اکشن 2023

سریال What If در حال رفتن به سمت فصل دوم است، اما بر اساس قسمتهایی که قبلاً پخش شدهاند، چندین اسپین آف انیمیشن نیز به آن اضافه شد. مهمتر از همه، اولین حضور وحشتناک زامبی‌ها منجر به ساخت سریال زامبی‌های مارول شد، سریال جدیدی بر اساس واقعیتی که بینندگان قبلاً دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حقایق سریال What If

بهترین کمیک‌ های What If

برخی از شناخته شده‌ترین شخصیت های مارول زامبی شده‌اند و از توانایی‌های خود برای گسترش آن استفاده می‌کنند. این فرضیه ای است که به دیزنی پلاس اجازه می‌دهد تا ژانرهای جدیدتری را به دنیای انیمیشنی خود اضافه کند. علاوه بر این، سریال زامبی‌های مارول با درجه سنی بزرگسال ساخته می‌شود و این یک گام بزرگ برای مارول است تا درجه سنی کودکان را تا حدی کنار بگزارد و جزو فیلم ها و سریال های برتر MCU قرار بگیرد.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 132 هزار اعضا است و در رتبه 8 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

Demon Slayer یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از جدیدترین انیمه های سریالی 2023 تبدیل می‌کند.

Lockwood & Co

بهترین سریال های 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل اول
  • کارگردانان: جو کورنیش (Joe Cornish) و ویلیام مک‌گریگور (William McGregor)
  • بازیگران: روبی استوکس، کامرون چپمن، علی حاجی حشمتی و…
  • تاریخ احتمالی پخش: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)

لاک وود و شرکا نام مجموعه کتابی به قلم جاناتان استرود است. این مجموعه ۵ جلدی بسیار مهیج و جالب است و در ژانر وحشت نوشته شده. اولین کتاب این مجموعه با نام””پلکان ارواح”” توسط آرزو مقدس ترجمه و در انتشارات پرتقال چاپ شده‌است. همچنین هر پنج جلد مجموعه توسط نشر سایه گستر به چاپ رسیده شده است. قسمتی از کتاب لاک وود و شرکا: پلکان ارواح:

دختر مرده آنجا، آن طرف خط آهن، کنارم ایستاده بود. چنان واضح بود که انگار زنده است، نفس می‌کشد و به یک روز آفتابی چشم دوخته. نور سرد و ضغیفی به چهره اش می‌تابید. همان طوری می دیدمش که در گذشته‌ها بوده؛ گونه‌های برآمده، دماغ کوچک، دهانی بزرگ با لب‌های برجسته و چشمانی پر از التماس.

سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ لاک‌وود و دوستان در واقع یک تریلر کارآگاهی بریتانیایی است که در اوایل سال 2023 منتشر خواهد شد‌. جو کورنیش این اثر را از کتابی با همین نام اثر جاناتان استرود (Jonathan Stroud) اقتباس کرده است. سریال شامل 8 قسمت خواهد بود و کشمکش‌های گروهی نوجوان بااستعداد که به شکار ارواح مشغول هستند را نشان می‌دهد. که می‌داند؟ شاید لاک‌وود و دوستان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 باشد.

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین سریال های اکشن 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادامه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 149 هزار اعضا است و در رتبه 5 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمه Goblin Slayer 2nd Season را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های اکشن و رزمی 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول:

مورد انتظارترین سریال سال 2023 کدام است؟

The Last of Us

بهترین سریال در سال 2023 از نگاه سایت فیگار کدام است؟

The Witcher


2 thoughts on “بهترین سریال های اکشن و رزمی 2023 که منتظرشان هستیم + [تاریخ اکران و تریلر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *