30 مرداد 1402: باکس آفیس بهترین فیلم های ایران و جهان + [بلو بیتل + فسیل]

قرار است چند فیلم تازه اکران سینمای جهان و ایران را به شما معرفی کنیم، با ما و جدول میزان فروش هفتگی فیلم ها همراه بمانید.

توافق فعلی میان تحلیلگران باکس آفیس و صاحبان سینما این است که سال 2023 توانسته رضایت بسیاری از سینمادوستان را جلب کند. بیشتر آنها حدود 8 میلیارد دلار فروش بلیت تخمین می‌زنند و فیلم‌های فرانچایز نقش کاتالیزور را دارند. در ادامه با 10 فیلم برتر باکس آفیس این هفته در سینمای جهان و ایران آشنا شوید.

جدول میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس)

باکس آفیس این هفته سینمای جهان و ایران (جدول فروش فیلم های هالیوود 2023)

باکس آفیس هفته‌ی جدید سینمای ایران را بخوانید:

  1. فسیل ۲,۱۱۷,۷۵۱,۵۵۷,۹۰۳
  2. شهر هرت ۲۶۷,۰۸۸,۵۶۸,۰۰۰
  3. سه کام حبس ۱۷۳,۴۷۲,۸۶۵,۰۰۰
  4. آهنگ دونفره ۱۶۳,۳۳۰,۸۴۰,۰۰۰
  5. عروس خیابان فرشته ۱۰۳,۰۱۰,۴۶۰,۰۰۰
  6. غریب ۱۰۰,۱۲۷,۹۵۲,۵۰۰
  7. کت چرمی ۷۷,۶۶۶,۹۴۷,۲۵۰
  8. جنگ جهانی سوم ۶۸,۷۶۵,۴۶۰,۰۰۰
  9. عروسی مردم ۵۰,۷۶۵,۶۸۵,۰۰۰
  10. دسته دختران ۴۲,۸۰۷,۲۷۷,۵۰۰

باکس افیس ایران و باکس افیس این هفته امریکا

باکس آفیس امروز

Blue Beetle
Weekend Gross: $25M
Total Gross: $25M
Weeks Released: 1
6.8

Barbie
Weekend Gross: $22M
Total Gross: $567M
Weeks Released: 5
7.4

Oppenheimer
Weekend Gross: $11M
Total Gross: $285M
Weeks Released: 5
8.6

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
Weekend Gross: $8.4M
Total Gross: $88M
Weeks Released: 3
7.5

Strays
Weekend Gross: $8.3M
Total Gross: $8.3M
Weeks Released: 1
6.5

Meg 2: The Trench
Weekend Gross: $6.7M
Total Gross: $67M
Weeks Released: 3
5.5

Talk to Me
Weekend Gross: $3.2M
Total Gross: $37M
Weeks Released: 4
7.5

Haunted Mansion
Weekend Gross: $3M
Total Gross: $59M
Weeks Released: 4
6.2

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One
Weekend Gross: $2.7M
Total Gross: $165M
Weeks Released: 6
8.0

10. The Last Voyage of the Demeter
Weekend Gross: $2.5M
Total Gross: $11M
Weeks Released: 2
6.5

اخبار جدید باکس آفیس:

فروش کل فیلم Oppenheimer از 700 میلیون دلار عبور کرد.

با رسیدن به فروش 722 میلیون دلار (به ترتیب با 285 و 437 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی و سایر جهان) و گذر از Fast X، «اوپنهایمر» به چهارمین فیلم پرفروش سال پس از The Super Mario Bros. Movie (1.35B)؛ Barbie (1.28B) و Guardians Of The Galaxy Vol. 3 (845M) تبدیل شد. این عنوان در میان فیلم‌های نولان نیز در جایگاه چهارم پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. پیش‌تر انتظار می‌رفت که این فیلم کار خود را با فروشی میان 700 تا 900 میلیون دلار در سینما به پایان برساند و هم‌اکنون به این بازه رسیده است.

فیلم‌های “بلو بیتل” تولید شده توسط برادران وارنر و “ولگردها” تولید شده توسط یونیورسال، انتظارات را برآورده نکردند و در بازگشایی به ترتیب فقط به اندازه ۲۵.۴ و ۸.۳ میلیون دلار فروش داشتند. از سوی دیگر، فیلم‌های “باربی” و “اوپنهایمر” در هفته پنجم اکران به ترتیب به فروش ۲۱.۵ و ۱۰.۶ میلیون دلاری رسیدند و در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. فیلم “اوپنهایمر” تا روز یکشنبه فروش خارجی ۴۳۲.۶ میلیون دلار و فروش جهانی ۷۱۷.۸ میلیون دلار داشت.

فیلم “بلو بیتل” در ۶۳ کشور خارج از آمریکا اکران شده و ۱۸ میلیون دلار دیگر فروش داشته و در بازگشایی جهانی ۴۳.۴ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم نه تنها انتظاراتی در حدود ۳۰ میلیون دلار را برآورده نکرد، بلکه یکی از بدترین بازگشایی‌های تاریخ دی‌سی را ثبت کرد.

این فیلم توسط “آنخل مانوئل سوتو” کارگردانی شده و اولین فیلم لایو-اکشن ابرقهرمانی هالیوود برای شخصیت لاتین تبار بود. “بلو بیتل” در حالی اکران شد که از حمایت بازیگرانش، از جمله “سوزان ساراندون” برای بازاریابی به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) برخوردار نبود.

فیلم “لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان: جهش‌یافته” تولید شده توسط پارامونت در سومین هفته اکران به فروش داخلی ۸۸.۱ میلیون دلار رسید، در حالی که فیلم “مگ ۲” تولید شده توسط برادران وارنر در سومین هفته اکران ۶.۷ میلیون دلار فروش داشت و در کل ۶۶.۵ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم ترسناک “با من حرف بزن” در چهارمین هفته اکران از فروش داخلی ۳۷ میلیون دلار عبور کرد. این فیلم پس از چهار هفته، ده برابر بودجه ۴.۵ میلیون دلاری آنپولیش نیوز، یک سایت خبری است که در زمینه‌های مختلفی از جمله اقتصاد، مالیات، بازار سهام و سایر اخبار مالی فعالیت می‌کند. این سایت اطلاعات و تحلیل‌هایی را درباره رویدادها و تغییرات مهم در دنیای مالی ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند تا خوانندگان خود را درکنار اخبار به‌روز نگه دارد و به آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های مالی کمک کند. پولیش نیوز به صورت آنلاین فعالیت می‌کند و مطالب و اخبار خود را از طریق وبسایت خود و نیز شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

جدول باکس آفیس هر هفته آپدیت می‌شود. برای اطلاع از آپدیت‌های جدید و فیلم‌های تازه اکران شده در سینماهای آمریکا و دیگر کشورها با ما در فیگار همراه باشید. برای آشنایی بیش‌تر با فیلم‌های اکران شده‌ی داخل لیست این نوشتار را دنبال کنید. شما می‌توانید با مراجعه به تگ نقد فیلم و سریال با هر نقد فیلم و نقد سریال در سایت فیگار آشنا شوید. یا اینکه می‌توانید با سر زدن به تگ دانلود فیلم و سریال با دانلود بیشتر سریال های ترکی و فیلم های مهمی که در این سایت به نقد و بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم مواجه شوید. در ادامه با نوشتار جدول فروش هفتگی فیلم ها همراه ما بمانید.

جهت دانلود فیلم‌ها و سریال‌های بروز و ترند روز دنیا می‌توانید به تلگرام فیگار سر بزنید و با سرچ نام فیلم یا سریال مورد علاقتون آن را به راحتی دانلود کنید.

برای اطلاع از اخبار روز سینمای ایران و جهان حتما به صفحه‌ی اصلی سایت فیگار سر بزنید. از طرفی شما می‌توانید با مراجعه به صفحاتی که در زیر برای شما لیست شده است با بهترین فیلم‌های سینمایی جهان آشنا شوید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم ها:

تگ‌های مهم در سایت فیگار

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدول میزان فروش هفتگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *