نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 ؛ اپیزود ویژه کریسمس

بالاخره اپیزود ویژه مارول برای کریسمس منتشر شد. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 بپردازیم.

مدت زمان زیادی از انتشار اپیزود ویژه گرگینه در شب (نقد و بررسی فیلم Werewolf by Night) برای هالووین نمی‌گزرد که ما شاهد اپیزود جدیدی از مارول برای کریسمس هستیم. ساخت این اپیزود به نام تعطیلات نگهبانان کهکشان چندی پیش از سوی مارول تآیید شد و به تازگی منتشر شده است.

اپیزود ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان 2022 توسط جیمز گان، کارگردان مجموعه نگهبانان کهکشان ساخته شده است. جیمز گان در حال حاضر در حال ساخت قسمت سوم این مجموعه سینمایی می‌باشد و به زودی در سال 2023 اکران خواهد شد. در این نوشتار قصد داریم تا به نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

ایستراگ ها و اشارات Werewolf by Night

بی باک ترین اعضای نگهبانان کهکشان

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022

  • اپیزود ویژه کریسمس

شما می‌توانید فهرست نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022
نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022

چندی پیش ساخت اپیزود ویزه کریسمس با محوریت نگهبانان کهکشان توسط مارول تأیید شد و هواداران مشتاقانه منتشر بودند که تا ببینند مارول بعد از گرگینه در شب چه برنامه‌ای برای دنیای سینمایی خود خواهد داشت. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 بپردازیم.

داستان پردازی

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022
نقد و بررسی اپیزود ویژه Guardians of the Galaxy Holiday 2022

در این قسمت از نقد و بررسی اپیزود ویژه Guardians of the Galaxy Holiday 2022 به داستان پردازی آن می‌پردازیم. داستان این فیلم حال و هوای کریسمس و سال نو را به شما می‌دهد و حول محور درکس و منتیس می‌چرخد. منتیس سعی دارد تا سال نوی خوبی را برای پیتر کوییل رقم بزند و تصمیم می‌گیرد تا کوین بیکن، بازیگر معروف فیلم فوتلوس را برای او به عنوان کادو بیاورد.

داستان این فیلم بسیار سرگرم کننده و فوق العاده است و لحظات بسیار شادی را برای شما می‌سازد. البته این یک داستان معمولی نیست، زیرا تغییرات مهمی را در سری نگهبانان کهکشان برای ما نمایش می‌دهد. نگهبانان کهکشان صاحب نوور شده‌اند، گروت بسیار بزرگ‌تر شده است، منتیس به عنوان خواهر استارلرد معرفی شد و این‌ها به احتمال زیاد در قسمت سوم نگهبانان کهکشان که در سال 2023 اکران می‌شود نقش موثری خواهد داشت.

آهنگ‌های فیلم

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022
نقد و بررسی فیلم تعطیلات نگهبانان کهکشان 2022

در این قسمت از نقد و بررسی فیلم تعطیلات نگهبانان کهکشان 2022 به آهنگ‌های آن می‌پردازیم. آهنگ‌های فیلم تعطیلات نگهبانان کهکشان نقش بسیار مهمی را در فیلم بازی می‌کنند. در ابتدای فیلم استارلرد به فردی برخورد کرد که می‌خواست آهنگی را برای کریسمس بخواند و در این آهنگ بابا نوئل را یک شخصیت بسیار وحشتناک توصیف کرد.

جالب است که بدانید بابانوئل در کمیک‌های مارول واقعاً یک جهش یافته قدرتمند است. اگرچه استارلرد در طول خواندن آهنگ با آن مخالف بود، اما این مورد اشاره جالبی بود که همه متوجه آن نمی‌شوند. درانتهای فیلم کوین بیکن وقتی متوجه تأثیر خود بر زندگی استارلرد شد تصمیم گرفت تا کریسمس را برای او جشن بگیرد. او آهنگی به نام Here It Is Christmastime از Rhett Miller را اجرا کرد که واقعاً جذاب بود و توانست پایان قشنگی را رقم بزند.

وقایع فیلم در چه زمانی اتفاق می‌افتد؟

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022
نقد بررسی اپیزود ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان

در این قسمت از نقد بررسی اپیزود ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان به زمان بندی فیلم می‌پردازیم. یکی از سوالاتی که در طول دیدن این فیلم برایمان پیش می‌آید این است که فیلم دقیقاً چه مدت بعد از فیلم ثور: عشق و رعد اتفاق می‌افتد؟ همانطور که در فیلم مشاهده می‌کنید، گروت بسیار بزرگ‌تر شد و نگهبانان کهکشان نوور را در اختیار خود گرفته‌اند.

البته این احتمال وجود دارد تا وقایع این فیلم چند ماه بعد از فیلم ثور: عشق و رعد اتفاق بیوفتد، زیرا به گروت هم فرصت رشد داده شد و در این بین نگهبانان نوور را از کولکتور گرفتند، اما در طول فیلم هیچ صحبت یا اشاره‌ای در این مورد وجود نداشت تا مخاطب را از این موضوع آگاه کند.

اولین کریسمس استارلرد

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022
نقد فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022

در این قسمت از نقد فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 به وقایع مهمی که برای استارلرد اتفاق افتاد می‌پردازیم. در ابتدای این فیلم متوجه شدیم که یاندو باعث شده تا اولین کریسمس پیتر خراب شود و می‌توان گفت که کل داستان این فیلم از همین موضوع نشئت می‌گیرد. کمی گذشت و استارلرد توضیح داد که یاندو واقعا کریسمس او را خراب نکرده است و نشان داده شد که از او هدیه هم گرفت.

یاندو دو اسلحه معروف استارلرد را که در فیلم‌های قبلی هم دیده بودیم را به او کادو داد. این مشخص کننده منشأ صمیمیت او و یاندو بود و متوجه شدیم که عروسکی پیتر به جای سنگ قدرت به یاندو داده بود، دقیقاً از کجا آمده است.

پایان بندی

نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022
نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022

فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 یک فیلم بسیار خوب و سرگرم کننده است که حال و هوای سال نو و کریسمس را به شما منتقل می‌کند. این فیلم را می‌توان هدیه سال نو مارول به طرفدارانش دانست زیرا نکات بسیار جالب و فوق العاده‌ای داشت که قطعاً آن را جزو آثار بسیار خوب فاز چهارم مارول قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد و بررسی فیلم Guardians of the Galaxy Holiday 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *