تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم باربی با بازی مارگو رابی + دانلود رایگان + تریلر اصلی فیلم Barbie

فیلم سینمایی باربی یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال 2023 میلادی است، که اولین تریلر فیلم باربی مارگو رابی به تازگی منتشر شده است.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ جولای سال ۲۰۲۳ بر روی پرده‌های سینما برود. مارگو رابی بازیگر مطرح سینما این بار قرار است نقش عروسک معروف یعنی باربی را بازی کند.

دانلود فیلم باربی Barbie 2023 رایگان

تریلر فیلم باربی مارگو رابی

تیزر فیلم سینمایی باربی که مارگو رابی در نقش باربی در آن حضور دارد را ببینید:

زمان اکران فیلم باربی

کارگردانی این فیلم به عهده «گرتا گرویگ» بوده است که از دیگر آثار او می‌وان به فیلم زنان کوچک (Little Women 2019) اشاره کرد؛ نگارش فیلمنامۀ این فیلم نیز به عهده شخص گرویگ و «نوآ بامباک» بوده است. این دو پیش از این در دو فیلم دلبر آمریکا (Mistress America 2015) و فرانسیس‌ها (Frances Ha 2012) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

مارگو رابی در این مورد فیلم در مصاحبه ای با «هالیوود ریپوتر» گفته است:

مردم تا اسم من میاد میگن او… مارگو داره نقش باربی رو بازی می‌کند، می دونم قرار چطوری باشه؛ اما هدف ما اینه که دقیقاً یه چیزی رو بسازیم که کاملاً متفاوت باشه؛ می خوایم چیزی بسازیم که حتی خود آدما هم ندونن که می‌خواستنش.

نسخه دیجیتال Barbie نیز حداقل تا اواخر ماه سپتامبر (مهر ١۴٠٢) قرار نیست که منتشر شود.

تاریخ انتشار فیلم باربی 2 ؛ آیا فیلم Barbie 2 وجود خواهد داشت؟

بازیگران فیلم باربی

بازیگران فیلم باربی
بازیگران فیلم باربی

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به «مارگو رابی» در نقش «باربی»؛ «رایان گاسلینگ» در نقش «کن»، «آمریکا فررا»، «سیمو لیو»، «کیت مک کیتون» و «آریانا گرینبلات».

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *