واکنش منتقدان به فیلم After We Fell (بعد از اینکه ما افتادیم 2021) ؛ افشاگری دراماتیک

در نوشتار واکنش منتقدان به فیلم After We Fell قرار است واکنش منتقدان به ساخته کاستیل لندون را برای شما بازگو کنیم. با فیگار همراه باشید.

نکته ای که در ابتدا برای سری فیلم‌های After حائز اهمیت است شخصیت‌محور سمپاتیک آن است، که یک زن است. این به وضوح دیده می‌شود که چه میزان کشش برای ساخت فیلم After We Fell ، کاستیل کارگردان این فیلم داشته است!

کاستیل لندون کارگردان زن از سری فیلم‌های After است. قبل از او فقط جنی ‌گیج قرار دارد که اولین فیلم این مجموعه را قبل از آن کارگردانی کرده است.

او جوانترین کارگردان سری فیلم‌های After است، در زمان امضای قرارداد با این پروژه تنها بیست و نه سال سن داشت. او در سابقه‌ی هنری خودش، درام خانوادگی «سیب چشم من» را با بازی امی اسمارت و تریلر «ترس از باران» با بازی کاترین هیگل نوشت و کارگردانی کرد. در ادامه با نوشتار نقد فیلم After We Fell همراه ما بمانید.

واکنش منتقدان به فیلم After We Fell

افشاگری دراماتیک

واکنش منتقدان به فیلم بعد از اینکه ما افتادیم
واکنش منتقدان به فیلم بعد از اینکه ما افتادیم, بررسی فیلم After We Fell

بخش مهمی از صحبت‌های منتقدانی که در فهرست زیر لیست شده‌اند را در ادامه نوشتار واکنش منتقدان به فیلم After We Fell می‌توانید بخوانید:

  • Andreas Köhnemann
  • MARKO NJEGIĆ
  • Jesús Usero
  • Lorenna Montenegro
  • Kirsten Hawkes

کاستیل می گوید:

من احساس می‌کنم خوش شانس بودم که چیزی را پیدا کردم که به آن علاقه داشتم.

حماسه عاشقانه تسا و هاردین از دنبال کردن After We Collided فاصله زیادی ندارد. داستانی که پیش از تبدیل شدن به رمان‌های پرفروش در صفحات واتپد آغاز شده بود، به زودی با انتشار سومین فیلم، پس از “سقوط ما”، بر روی صفحه نمایش ادامه می‌یابد.

پس از سقوط ما، اسرار عمیق تری را درباره خانواده هاردین و تسا، مخاطب کشف خواهد کرد.

همزمان با تمرکز بر روی عاشقانه‌های تسا و هاردین در حالی که به تکه‌ای خشن می‌رسد، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که درباره سابقه هاردین اطلاعات بیشتری کسب کنند. در تریلر فیلم بعد از اینکه ما افتادیم گفته شده بود که اسرار تاریک تری باید فاش شود. هاردین در اولین نگاه به همراه پدرش در یک کافه با او درگیری فیزیکی دارد!

همچنین طرفداران کتاب‌ها می‌دانند که پس از “سقوط ما” نیز یک لحظه مهم برای تسا و خانواده‌اش رقم می‌خورد. در بین داستان عاشقانه After We Fell، انتظار می‌رود درام خانوادگی همزمان رو به زوال باشد.

واکنش منتقدان به فیلم After We Fell , نقد فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , نقد و بررسی فیلم بعد از اینکه ما افتادیم
واکنش منتقدان به فیلم After We Fell , نقد فیلم بعد از اینکه ما افتادیم

علاوه بر این که لندون مسئولیت فیلم‌های After را بر عهده گرفت، او اظهار داشت که در دنیای “آنا تاد” آنقدر سرگرم است که پس از اتمام سریال اصلی، دو فیلم spinoff بعد از فیلم می‌نویسد.

پس از “بعد از اشتیاق” (2019) و “بعد از حقیقت” (2020) ، “بعد از عشق” سومین اقتباس سینمایی از سری رمان‌های نوشته شده توسط آنا تاد و بر اساس متون داستانی طرفداران درباره هری استایلز است. در حالی که قسمت اول توانست نقاط ضعف آشکار به ویژه دیالوگ‌های تصنعی و نقاشی‌های کلیشه‌ای را با تصاویر نسبتا جذاب و قسمت دوم با طنزآمیز جبران کند.

آخرین مشارکت سرانجام به سطح یک سریال عادی متوسط و زمان نسبتا متوسط رسیده است. فیلمنامه شارون سوبویل در فیلم بعد از اینکه ما افتادیم دارای روابط تنشی قابل تشخیص نیست، اما از یک درگیری سطحی به درگیری دیگر می‌رود تا بارها و بارها با صحنه‌های جنسی نرم اروتیک چاشنی فیلم را زیاد کند.

دیدن بعد از اینکه ما افتادیم و پس از همیشه خوشحال بودن، ما را تشویق کرده است تا جهان را گسترش دهیم، ریشه شخصیت‌هایی را که قبلاً می‌شناسیم و دوست داریم را به بُعد بعدی زندگی انتقال بدهیم، جست و جو کنیم. لاندون می‌گوید:

این فرصت را دارم که بتوانم موضوعات مرتبط را که قبلاً در این مجموعه ایجاد شده است گسترش دهم و دو نوجوان، هاردین و تسا را با چشم اندازی مدرن آشنا کنم.

واکنش منتقدان به فیلم After We Fell , نقد فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , نقد و بررسی فیلم بعد از اینکه ما افتادیم
واکنش منتقدان به فیلم After We Fell , نقد فیلم بعد از اینکه ما افتادیم

اما ادبیات و سینما دوست دارند افراد را در داستانهای خود کنار هم قرار دهند. اما بدیهیست، متاسفانه در فیلم After we fell در این امر موفق نیست. ادبیات پیش‌پا افتاده و جریان اصلی سینما بدترین اشتباهات را مرتکب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

متاسفانه کلام این فیلم به همه زوج‌هایی کابوس‌زده که زندگی یکدیگر را با برچسب “عاشقانه” جهنم می‌کنند، می‌گوید تنها  کافیست به یکدیگر نگاه گرما‌بخش کنید، مانند داشتن رابطه جنسی و توافق با یکدیگر، تا این اندازه سطحی. اما باید از مخاطب در برابر این روابط مسموم که هیچکس نباید تحمل کند صرفه‌جویی کند! در ادامه نوشتار واکنش منتقدان به فیلم After We Fell نظر برخی منتقدان را با شما در میان می‌گذاریم.

Andreas Köhnemann

کارگردان کاستیل لندون و فیلمبردارانش راب گیونز و جاشوا ریس هیچ تلاشی برای تولید ضبط‌های جالب که بتواند چیزی مانند کیفیت سینما را بدست آورد، انجام نمی‌دهند. طرح ناهنجار روایت شده به صورت غیرقابل تصور و زیر صدا با پوشش صدایی از آهنگ‌های پاپ فیلمبرداری شده است.

در همین حال، به تصویر کشیدن یک رابطه ظاهراً سمی که با عدم اعتماد و حسادت شدید در خارج از لحظات صمیمی مشخص می‌شود، بسیار ناخوشایند است. رفتار هاردین اسکات، واقعاً کنشمند و درست منعکس نمی‌شود، بلکه بیشتر عاشقانه است. بد نگاشته شده، بدون جاه طلبی روی صحنه رفته و عمدتا ضعیف بازی شده است.

MARKO NJEGIĆ

سومین فیلم، فیلم بعد از اینکه ما افتادیم که اکنون توسط کاستیل لندون کارگردانی شده است، هیچ نکته‌ی ارزشمندی به تسا و هاردین نمی‌دهد که آنها را تحریک کند، اما آنها را در حبابی از یک سریال تلویزیونی ارزان قیمت و یک حلقه معیوب از شخصیت‌پردازی و گونه‌شناسی مرتبط، با یکی از ناسالم‌ترین روابط زن و مرد در تاریخ فیلم اخیر معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Jesús Usero

فیلمنامه‌ای که به نظر می‌رسد مصمم است بهانه‌هایی برای دیدن قهرمان داستان نشان دهد که چقدر خشن و عصبانی است. من قصد ندارم رفتار سمی را تکرار کنم، زیرا این اساس کار نیست فیلم بد بر پایه یک فیلمنامه بی مزه است، با صحنه‌های اروتیک که گریما تولید می‌کند و با بازیگرانی که به هیچ وجه کمک نمی‌کنند. اما پیوسته خطاهای وحشتناکی نیز وجود دارد و حس روایت پوچ است. خسته کننده، دست و پا چلفتی و وحشتناک است. یکی از آن فیلم‌هایی که باید به جز طرفداران بیشمارش از آن اجتناب کرد.

در ادامه با بررسی فیلم After We Fell از نگاه دو منتقد دیگر همراه فیگار بمانید.

Lorenna Montenegro

چیزی که نه آنا و نه همه فیلمنامه‌نویسانی که قبلاً کتاب‌های خود را برای سینما اقتباس کرده اند، مانند شارون سوبویل که مسئول این و بعد از آن است. نویسندگان انگلیسی بیش از حد شاهزاده‌ای جذاب را در نفوذپذیری در نگاه مخاطب به تصویر نمی‌کشند.

اول، چون این یکی وجود ندارد. و دومین و مهمترین: این مردان شکسته، پشتیبان هستند تا قهرمانان رمان‌ها که بتوانند متحول شده و تکامل یابند، یا به عنوان حضوری قوی که مانند باد خالی از سکنه که در سالنی عظیم می‌وزد یا به عنوان الهام فضیلتی که باعث می‌شود یک مرد بیهوده، بهتر یا کمی بیشتر از امتیازات خود آگاه شود.

ناگفته نماند که، به همان اندازه که ظرافت برای نسل جوان معاصر جذاب است، در فیلم پس از سوء‌تفاهم، یک ماشین فراری بدون ترمز ساخته شده از هورمون‌های جوشان و کلبه‌ها، که به طور روایی با برخی از طرفداران شلخته در فصل‌های سریال تلویزیونی  Malhação  برابر است، به شدت از دست رفته است.

با زیبایی کلیپ‌های ویدئویی کالوین هریس و شاون مندس، یعنی یک زن و شوهر سفید معمولی که در محیط بوکولیک یا به عبارتی ساده روی تختی با ورق های مصری مصنوعی با درخشش به دوربین حمله می‌کنند ،مثالِ تکه ای از نور خورشید است که چهره تسا و هاردلین را نشان می‌دهد هر بار که همدیگر را می‌بوسند.

بیشتر بخوانید:

فیلم After We Fell , واکنش منتقدان به فیلم After We Fell , نقد فیلم After We Fell , نقد و بررسی فیلم After We Fell
واکنش منتقدان به فیلم After We Fell , نقد فیلم After We Fell , بررسی فیلم After We Fell

Kirsten Hawkes

من واضح می گویم، After We Fell پورن نیست، اما مطمئناً به عنوان اروتیک بد شناخته می‌شود. با این وجود که آن را طبقه‌بندی می‌کنید، برای نوجوانان مناسب نیست. و صادقانه بگویم، من نمی‌توانم تصور کنم که هیچ فرد بالغی بخواهد در این عظمت روابط ناسالم بنشیند نه به ذکر تصویر خسته کننده آقای تیفین از یک مرد عمیقاً ناخوشایند. اینجا هیچ وجهی وجود ندارد. داستان فقط در حال سقوط است و احتمال افزایش آن در قسمت چهارم و قسمت پایانی بسیار اندک وهیچ است.

بیشتر بخوانید:

واکنش منتقدان به فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , نقد فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , نقد و بررسی فیلم بعد از اینکه ما افتادیم
واکنش منتقدان به فیلم بعد از اینکه ما افتادیم , واکنش منتقدان به فیلم After We Fell

عوامل فیلم After We Fell

  • کارگردان : کاستیل لندون
  • تهیه کننده:مارک کانتون ، جنیفر گیگگوت ، آرون لویتز ، برایان پیت ، کورتنی سولومون
  • فیلمنامه‌نویس:شارون سوبویل ؛ واکنش منتقدان به فیلم بعد از اینکه ما افتادیم
  • بازیگران: Hero Fiennes Tiffin , Arielle Kebbel , Josephine Langford
  • موسیقی: جورج کالیس ؛ نقد فیلم After We Fell
  • مدیر تصویربردار: راب گیونز , جاشوا ریس
  • تدوین: مورگان هالسی
  • کشور: امریکا ؛ واکنش منتقدان به فیلم After We Fell
  • زبان: انگلیسی ؛ واکنش منتقدان به فیلم After We Fell

فیلم After We Fell

بیشتر بخوانید:

بسیار سپاسگزاریم که ما را تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به فیلم After We Fell همراهی کردید. امیدواریم که حق مطلب ادا شده بوده باشد. و اگر در خصوص فیلم گزارش فرانسوی نکته‌ای داشتید حتما ما را در بخش کامنت‌های سایت فیگار از آن‌چیزی که مد نظر شما بوده حتما با خبر کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *