واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 ؛‌ آلما بدنبال خوشبختی + بررسی

در نگاه اول، به نظر میرسد تام مردی ایده آل است. هر آرزوی آلما را می‌تواند لب‌خوانی کند. با نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 همراه فیگار بمانید.

اما تام یک مشکل دارد: او یک روبات است. کمدی ماریا شریدر سوالات وجودی می‌پرسد، اما فقط سطح مفاهیم را در نظر دارد. سوال اساسی می‌تواند این باشد که فیلم من مرد تو هستم راجع به چیست؟

آلما به عنوان یک دانشمند در موزه پرگامون کار می‌کند. تخصص وی خطوط میخی 6000 ساله است. به منظور به دست آوردن پول طی یک قرارداد تحقیقی، او در یک آزمایش غیر معمول شرکت می‌کند. وی به مدت سه هفته با یک ربات انسان نما به نام تام زندگی میکند، که قرار است با کمک الگوریتم های او به یک شریک زندگی ایده آل تبدیل شود. اما سوال بعدی که در نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 می‌شود پرسید این است که فیلم چه چیز خاصی است؟

چه کسی دوست ندارد یک تامی در خانه داشته باشد که هرج و مرج را برطرف کند، پرونده را وارد سیستم کند و صبحانه را با پنکیک، سالاد میوه سرو کند؟ اما این تام می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد! به نظر میرسد او آرزوها و خواسته های سرکوب شده آلما را حدس زده است. او به نوعی به یک روان درمانگر تبدیل می‌شود که به عمق روح آلما نگاه می‌کند.

واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021

آلما بدنبال خوشبختی + بررسی

بررسی فیلم Im Your Man , نقد فیلم من مرد تو هستم , بررسی فیلم من مرد تو هستم
بررسی فیلم Im Your Man , نقد فیلم من مرد تو هستم , بررسی فیلم من مرد تو هستم

فهرست منتقدانی که بخشی از نظراتشان را در ادامه نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 برای شما شرح خواهیم داد در زیر لیست شده‌اند:

  • Screen Daily Wendy Ide با امتیاز 90 از 100
  • The Playlist Ella Kemp با امتیاز 83 از 100
  • Variety Guy Lodge با امتیاز 80 از 100
  • The Hollywood Reporter Sheri Linden با امتیاز 80 از 100
  • The Telegraph Robbie Collin با امتیاز 80 از 100

با این مجموعه آزمایشی، گاهی خنده دار، گاهی غم انگیز، ماریا شریدر میخواهد افکار وجودی را مطرح کند. چه چیزی ما را انسان میسازد؟ خوشبختی یعنی چه؟ آیا هنوز میتوانید آن را هنگامی احساس کنید که یک روبات انسان نما با ظاهری شیطنت آمیز همه چیز را روزبه روز بیشتر از شما می‌فهمد؟ آیا هوش مصنوعی میتواند احساسات و زندگی خود را توسعه دهد؟

این مسائل بسیار خوب به نمایش گذاشته می‌شود. دن استیونز با فیزیک مناسبش، تصویری مصنوعی از یک ربات به نام تام میدهد، در حالی که مارن ایگرت به طور فزاینده ای از احساسات خود در نقش آلما شگفت زده میشود.


بیشتر بخوانید:


با این وجود، بیننده به طرز عجیبی بدون تاثیرپذیر در عین تحت تاثیر قرار گرفتن مات و مبهوت می‌ماند و از خود می‌پرسد که نگاه دقیق و جهت دار کارگردان ماریا شریدر در این فیلم به کجا رسیده است. فیلم Im Your Man صحنه های زیبا، موسیقی تاثیر گذار و بجا و در نهایت فیلمنامه ای غیرقابل تصور، دارد.

تام (دان استیونز) یک الگوریتم دائماً در حال تکامل است که در بدن مردانه با عملکرد کامل قرار گرفته است. این فیلم وعده یک کمدی رمانتیک با مفهوم بالا را می‌دهد، اما در اجرا، تصویر فوق العاده لذت بخش ماریا شریدر عمیق تر می‌شود و فلسفه، اخلاق جنسی اجتماعی و رابطه همزیستی ناخوشایند بشریت با فناوری را برای مخاطبانش دراماتیک می‌کند. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Im Your Man همراه فیگار بمانید.

واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 , نقد فیلم Im Your Man , نقد Im Your Man
واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 , نقد فیلم Im Your Man , نقد Im Your Man

Screen Daily Wendy Ide

90 از 100

پیچیدگی فزاینده تام به عنوان یک موجود در جا جای فیلم منعکس شده است. همه چیز هوشمندانه استفاده میشود. با پیش رفتن داستان، اختلافات تکان دهنده ای مطرح میشود و موسیقی، مانند خود فیلم، به طور فزاینده ای جذاب و پیچیده می‌شود.

The Playlist Ella Kemp

83 از 100

همه چیز در این فیلم محصول یک آزمایش علمی که زندگی مصنوعی را طراحی می‌کند و می‌تواند به عنوان شریک عاشقانه کامل شما عمل کند و شاید حتی روزی جایگزین آن شود، است. بدون شک این فیلم موفق ترین و هیجان انگیزترین کار شریدر است. او یک داستان کوتاه از اما براسلاوسکی را بررسی می‌کند و فیلمنامه آن، که توسط جان شومبورگ نوشته شده است، چیزی است که فیلم من مرد تو هستم را غیرقابل مقایسه می‌کند؛ در واقع آن را به شکلی دراماتیک می‌کند که به چیزی که به الماس تیز شبیه است توام با حس شوخ طبعی، امید، شرمندگی، صداقت و حیله.

بررسی فیلم Im Your Man , نقد فیلم من مرد تو هستم , بررسی فیلم من مرد تو هستم
بررسی فیلم Im Your Man , نقد فیلم من مرد تو هستم , بررسی فیلم من مرد تو هستم

Variety Guy Lodge

80 از 100

زندگی بدون اصطکاک و غیرقابل پیش بینی به هیچ وجه یک زندگی نیست؛ مطمئناً فقط مسئله زمان است که میل بشر بی‌قرار و مایل به خرابکاری را می‌تواند از بین ببرد. یک مظنون فیلمساز آلمانی بنام ماریا شریدر با توجه به این مفهوم مدعی شده است، هرچند فانتزی عاشقانه و بزرگ او در فیلم رمانتیک من مرد تو هستم سیاست جنسیتی سناریو را به هم می‌زند و خطرات را به طور قابل توجهی تغییر می‌دهد. یک قهرمان زن مستقل و خاص کنار یک مرد روبات‌آلود، که آنقدر متناسب با نیازهایش است که تاب تحمل را ندارد.

The Hollywood Reporter Sheri Linden

80 از 100

مدت کوتاهی نگذشت که من مرد تو هستم، شخصیت دان استیونز، یک اندروید ناب به نام تام، ترکیبی کاملاً ساختنی از کلیشه های عاشقانه را برای شریک احتمالی خود، آلما ترتیب میدهد. گلبرگهای گل رز به شکل هنرمندانه‌ای پاشیده شده اند، شمعها می لرزد و همه چیز برای یک شب عاشقانه آماده است. اما آلما هنگام خروج از اتاق، عمیقا تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. تام می‌گوید: “نود و سه درصد زنان آلمانی رویای این کار را دارند.” تام برای جلب رضایت آلما، یک انسان آلمانی برنامه ریزی شده است؛ اما او هنوز در مرحله بتا است و یادگیری او یکی از لذت های عجیب این کمدی وحشیانه و سوزناک درباره عشق است.

با نوشتار نقد فیلم من مرد تو هستم همچنان با سایت فیگار همراه باشید.

واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 , نقد فیلم Im Your Man , نقد Im Your Man , بررسی فیلم Im Your Man , نقد فیلم من مرد تو هستم , بررسی فیلم من مرد تو هستم
واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 , نقد فیلم Im Your Man , نقد Im Your Man

The Telegraph Robbie Collin

80 از 100

استقبال از عدم قطعیت فیلم، تونی اردمان را به خاطر می آورد. یکی دیگر از کمدی های اخیر آلمانی که بسیار غنی و پر رنگ بود و ستاره آن، ساندرا هولر، نقش مکمل سرگرم کننده ای را به عنوان نماینده یک شرکت هوش مصنوعی داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به فیلم Im Your Man 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *