جدیدترین و بهترین فیلم های تاریخی کره ای + [2023 و تمام دوران]

ژانر تاریخی در بین فیلم‌های کره‌ای محبوبیت زیادی دارد. قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های تاریخی کره ای 2023 و تمام دوران بپردازیم، همراه ما باشید.فیلم‌های کره جنوبی به دلیل نزدیکی به فرهنگ غرب سال‌هاست، که نتوانسته تصویر درست و جامعی از فرهنگش به مردمان جهان نشان دهد، اما در این بین ژانر تاریخی مسئولیت انتشار فرهنگ بازمانده کره جنوبی را به عهده گرفته است.

ژانر تاریخی در کره جنوبی بیشتر به شرح حال زندگی پادشاهان و فرمانروایان در طول تاریخ‌شان می‌پردازد. ساختار ظاهری فیلم‌ها کاملا به بازگو کردن هنر معماری، آشپزی متناسب با ضائقه و آب‌وهوای این کشور می‌پردازد. اگر از مخاطبان فیلم‌های کره‌ای هستید، دیدن فیلم‌هایی به سبک تاریخی در سینمای کره‌ی جنوبی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های تاریخی کره‌ای + [2023 و تمام دوران]

بهترین فیلم های تاریخی کره ای

بهترین فیلم های کره ای تاریخی
بهترین فیلم های کره ای تاریخی

فیلم‌های کره‌ای در سراسر جهان به خصوص در قاره آسیا طرفداران بسیاری دارد، چرا که متناسب با فرهنگ و تاریخ مردمان این قاره است. ساخت این فیلم‌ها هزینه‌های بسیاری دارد و معمولا جزء پروژه‌های پر هزینه سینمایی محسوب می‌شوند.

معمولا در تمام فیلم‌های تاریخی در کل جهان از بازیگران حرفه‌ای استفاده می‌کنند، کره جنوبی هم از این قائده مستثنی نیست. سینمای کره جنوبی با پیشرفتی که در این ۳۰ سال در صنعت فیلم‌سازی‌اش کسب کرده، توانسته نماینده‌ای از فرهنگ کشورش در اکثر جنشواره‌های بین‌المللی باشد.

اگر از مخاطبان و طرفداران فیلم‌های کره‌ای هستید، دیدن این سبک از سینمای کره به شما کمک می‌کند، که با فرهنگ و تاریخ کره جنوبی آشنا شوید. در ادامه فهرستی از جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای را برای شما تهیه نموده‌ایم.

بهترین فیلم‌های کره‌ای

بهترین سریال‌های کره‌ای

Phantom

بهترین فیلم های تاریخی کره ای 2023
بهترین فیلم های تاریخی کره ای 2023

فیلمی اکشن و جاسوسی در پس زمینه دوران استعمار ژاپن. هائه یانگ لی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. سول کیونگ گو، لی هانی و پارک سو دم از بازیگران فیلم در ژانر اکشن، جنایی و تاریخی هستند.

Noryang: Jukeumeui Bada

بهترین فیلم های تاریخی کره ای 2023
بهترین فیلم های تاریخی کره ای 2023

زمستان 1598، داستان آخرین نبرد دریایی یی سون شین در طول تهاجمات ژاپنی‌ها به کره که در تنگه نوریانگ رخ داد. هان مین کیم کارگردان این اثر است و یئو جین گو، کیم یون سوکو جائه یونگ کیم در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

The Pirates: The Last Royal Treasure

بهترین فیلم های پادشاهی کره ای
بهترین فیلم های پادشاهی کره ای
  • نام فارسی: دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی
  • ستارگان: کانگ ها نئول، هان هیو جو
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، تاریخی، کمدی

یکی از بهترین فیلم های پادشاهی کره ای در سال 2022 می‌تواند فیلم سینمایی “دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی” باشد. این فیلم به کارگردانی “Kim Jung Hoon” در 26 ژانویه 2022 منتشر شده است. 2 ساعت و 6 دقیقه مدت زمان آن است.

همراه با ماجراجویی یک کشتی قاتل اما شاد و ناسازگار، به دنبال گنج باشید. آن‌ها در دریای آبی عمیق به دنبال گنج غرق شده متعلق به خانواده سلطنتی می‌گردند. اگر به دنبال تماشای فیلمی تاریخی هستید که شما را به خنده بیاندازد، این همان است که دنبالش می‌گردید. یک فیلم سرگرم کننده برای تماشای تمام اعضای خانواده!

بازیگران به خوبی از پس نقش خود بر آمده‌اند. حتی آن دسته از بازیگرانی که مدت کوتاهی در صحنه‌ها حضور دارند، بسیار عالی نقش خود را ایفا نمودند. به خصوص به کانگ هانول و کوون سانگ وو. صحنه‌های مبارزه آن‌ها آنقدر خوب است که شما را مجاب می‌کند از شدت هیجان در لبه صندلی خود بنشینید. لی کوانگسو کمدین خوبی است. بیشترین طنز فیلم را او برعهده دارد.

President Jeong Yak Yong

جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای
جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: رئیس جمهور جونگ یاک یونگ
  • ستارگان: کیم سئونگ وو، لی چو هی
  • ژانر: تاریخی، سیاسی

در این فیلم یک پرش زمانی رخ می‌دهد و یکی از بزرگترین متفکران از سال 1818 به سال 2022 منتقل می‌شود. او اکنون یکی از کاندیدهای بیستمین دوره انتخابات رئیس جمهوری کره جنوبی است.

“جئونگ یاک یونگ” یک کشاورز، فیلسوف و شاعر کره‌ای بود. او در زمان خود کتاب‌های بسیار تأثیرگذاری در مورد فلسفه، علم و نظریه‌های حکومت نوشت و مناصب اداری مهمی داشت. “Lee Hong Seok” کارگردانی این اثر را برعهده داشته است. در 9 آوریل 2022 این فیلم با مدت زمان یک ساعت و 28 دقیقه به اکران درآمد.

Tinted With You

جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای
جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: آمیخته به رنگ تو
  • ستارگان: Jun، یو هیون وو، کیم تائه جانگ
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، فانتزی

“آمیخته به رنگ تو” توسط “Ra Ha Na” کارگردانی شد و در 25 فوریه 2022 به نمایش درآمد. یک ساعت و 32 دقیقه مدت زمان این فیلم است. ماجرایی عاشقانه و فانتزی و باری دیگر سفر در زمان! باعث می‌شود که این فیلم در دسته فیلم کره ای عاشقانه تاریخی قرار گیرد.

دو شاهزاده در رقابت برای پادشاهی هستند که برادر بزرگتر و ظالم، برادر کوچک را تبعید می‌کند. در توطئه‌ای که می‌خواهند برادر کوچک را به قتل برسانند، یون هو که از آینده آمده‌است می‌تواند شانس زنده ماندن “لی هون”‌ باشد.

Serve the People

جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای
جدیدترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: خدمت به مردم
  • ستارگان: یئون وو جین، جی آن، جو سونگ ها
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، درام، ملودرام

“Jang Cheol Soo” کارگردان این اثر که در 23 فوریه 2022 به نمایش درآمد می‌باشد. مدت زمان آن 2 ساعت و 27 دقیقه است. ملودرامی درباره داستان “مو کوانگ”که آرزو دارد سرباز مخصوص خانه فرمانده لشکر شود. اما در این بین کشمکشی به وجود می‌آید! مو کوانگ که در تلاش است به رتبه‌های بالا و درجه افسری دست یابد، در دو راهی بین وظیفه و اطاعت از زن جوان فرمانده “سو ریون” گیر می‌کند. این فیلم در یک کشور تخیلی سوسیالیستی، بسیار شبیه به کره شمالی در دهه 1970 می‌گذرد.

زن جوان فرمانده ادعا دارد که شوهرش با اینکه یک فرمانده است، اما در زندگی مشترک اصلا خوب نیست. مو کوانگ قبلا ازدواج کرده است و یک فرند دارد. او نمی‌تواند تصمیم بگیرد که باید به دستورهای “سو ریون” توجه کند یا نه! و عواقب آن برایش چیست.

بعد از گذشت مدتی از رابطه مخفیانه آن‌ها، مو کوانگ به زن فرمانده علاقه‌مند می‌شود. او در این بین امید دارد که زن فرمانده بتواند مقدمات ترفیع او را فراهم کند. نهایتا سوال این است که بعد از برگشت فرمانده رابطه آن‌ها چه خواهد شد؟ این فیلم 15 سال به جلو می‌پرد و آنچه را که برای همه شخصیت‌های اصلی داستان اتفاق افتاده است، با پایانی غافلگیرکننده بیان می‌کند.

داستان فیلم به همراه خلاقیت کارگردان و بازی بازیگران، چیزی فراتر از خیانت در زمان تاهل است. ماجرای مردی که ناخواسته وارد یک رابطه عاشقانه می‌شود که به دلیل شرایط نمی‌تواند یقین کند این رابطه عاشقانه است یا خیر؟

Life Is But a Dream

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: زندگی اما یک رویاست
  • ستارگان: یو هی جین، کیم اوک بین
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، هنرهای رزمی، فانتزی

مردی که برای ساختن تابوت به چوب نیاز دارد، قبر متروکه‌ای را می‌کند. اما در حین انجام این کار، او به طور تصادفی روح یک شمشیرزن باستانی را بیدار می‌کند. حالا روح سعی می‌کند تابوت او را پس بگیرد. این فیلم کوتاه 21 دقیقه که در 17 فوریه 2022 به نمایش درآمد، تبلیغی برای سری جدید گوشی‌های آیفون بود. “Park Chan Wook” کارگردان آن است.

Nobleman Ryu’s Wedding

بهترین فیلم های پادشاهی کره ای
بهترین فیلم های پادشاهی کره ای
  • نام فارسی: عروسی اشراف زاده ریو
  • ستارگان: کانگ این سو، هان سه جین
  • ژانر: تاریخی، کمدی، عاشقانه، درام

اقتباسی سینمایی از درام “عروسی اشراف ریو” که چند صحنه اضافی دارد. قرار بود “ریو هو سون” با نامزدش “چوی هوا جین” ازدواج کند، اما در نهایت با “چوی کی وان” ازدواج کرد؛ زیرا عروس در روز عروسی فرار کرد.

در طرف دیگر داستان “ته هیونگ” عاشق همسر دوستش می‌شود و هر روز نامه می‌فرستد. آیا حسادت او را به این موضوع سوق می‌دهد که “هو سون” در حال حاضر عاشق “کی وان” شده است؟

The Book of Fish

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: کتاب ماهی
  • ستارگان: سول کیونگ گو، بیون یو هان
  • ژانر: درام، تاریخی

جونگ یاک جئون یک محقق و بوروکرات است. او در جریان آزار و شکنجه کاتولیک در سال 1801 در پادشاهی سونجو از چوسون به جزیره هوکساندو تبعید شد. و در آنجا شیفته ماهی‌ها می‌شود. او تصمیم می‌گیرد درباره آن‌ها بنویسد. جونگ یاک جئون از ماهیگیر جوان چانگ دائه کمک می‌خواهد، اما چانگ دائه او را رد می‌کند و می‌گوید که نمی‌خواهد به یک جنایتکار کمک کند.

جونگ یاک جئون می‌داند که چانگ دائه به تنهایی درس می‌خواند و برای درس خواندن مشکل دارد. جونگ یاک جئون سپس پیشنهاد تبادل دانش را می‌دهد. چانگ دائه این پیشنهاد را می پذیرد.

کتاب ماهی یک فیلم سیاه و سفید تاریخی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی “لی جون یک” است. این فیلم با بازی سول کیونگ گو و بیون یو هان، درباره یک محقق تبعیدی و یک ماهیگیر دوره چوسون و تبادل دانش آن‌ها در نوشتن یک کتاب است. این فیلم در 31 مارس 2021 توسط Megabox به نمایش درآمد.

2021 Swag Age: Shout Out, Joseon

محبوب ترین فیلم های تاریخی کره ای

  • نام فارسی: فریاد بزن، جوسئون
  • ستارگان: یانگ هی جون، کیم سو ها
  • ژانر: موزیکال، تاریخی

در زمان سلسله چوسون، جایی که سیجو، یک شعر کره‌ای سه بیتی به عنوان یک ایدئولوژی ملی تصور می‌شد، این موزیکال درباره فعالیت‌های افراد قدرتمندی است که سیجو را ممنوع می‌کنند و گروه‌های مخفی سیجو که در برابر آن مقاومت می‌کنند.

Russian Roulette

محبوب ترین فیلم های تاریخی کره ای
محبوب ترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: رولت روسی
  • ستارگان: کیم کیونگ سئوک
  • ژانر: هیجان انگیز، تاریخی، علمی تخیلی

در دوران استعمار ژاپن، دو مرد در حال بازی رولت روسی برای یافتن یک مامور مخفی هستند. بازیکنان دو گزینه دارند: یکی باعث می‌شود 25 ثانیه به جلو برود و دیگری 25 دقیقه به عقب می‌برد. یک درام موقعیتی با تعداد محدود شخصیت در فضایی محدود که می‌توانند فراتر از زمان حرکت کنند. “Oh In Chun” این فیلم خیلی کوتاه سه دقیقه‌ای را کارگردانی کرده است. کیم کیونگ سئوک کاراکتر اصلی این فیلم را ایفا می‌کند.

Lost Face

محبوب ترین فیلم های تاریخی کره ای
محبوب ترین فیلم های تاریخی کره ای
  • نام فارسی: چهره گمشده
  • ستارگان: چا جی یون، کیم یونگ هان
  • ژانر: موسیقی، تاریخی

“چهره گمشده” 24 فوریه 2021 به مدت 2 ساعت و 28 دقیقه به نمایش درآمد.  آخرین ملکه چوسون که به عنوان یک مادر ملی از او یاد می‌شود، به زور، با قدرت یا توسط یک جادوگر زیر پا گذاشته شد. در سال 1895 که همه می‌دانند اما هیچ‌کس از آن خبر ندارد، با چهره ملکه میونگ سونگ آشنا می‌شویم!

When Flowers Bloom, I Think of the Moon

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: دانگ هیوک
  • بازیگران: یو سونگ هو، هیری لی، وو سوک بیون

ماجرای این فیلم از ژانر اکشن، کمدی و درام در اواخر دوره چوسون سپری می‌شود. زمانی که ممنوعیت شدید الکل وضع شده است. فیلم “وقتی گل‌ها شکوفا می‌شوند، من به ماه فکر می‌کنم”، در 6 دسامبر 2021 به نمایش در آمده بود. امتیاز 8.6 از طرف سایت IMDb به این فیلم اختصاص داده شده است.

The Fortress

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: دانگ هیوک
  • بازیگران: گو سوو، کیم یوون، پارک هی

فیلم سینمایی قلعه، فیلمی در ژانر تاریخی و اکشن است، که ساخته سال ۲۰۱۷ و محصول کشور کره جنوبی می‌باشد. این فیلم سینمایی تاریخی توانست برنده ۱۶ جایزه معتبر از جشنواره‌های بین المللی و همچنین کاندید دریافت ۲۴ جایزه نیز شود.

داستان فیلم قلعه، مربوط به سال ۱۶۳۶ میلادی است، چوسان که شهری در کره است، زیر آتش حملات چینگ در حال سوختن است. شاه اینجو به همراه دو محافظش به کوهستان جنگلی نامهان سانسونگ فرار می‌کنند. آنها کاملا از دید مهاجمان و دشمنان مخفی شده‌اند. یکی از محافظان اصرار بر این دارد، که با ارتش چینگ وارد مذاکره شود، اما دیگر سپاهیان اصرار بر ادامه جنگ دارند.

KUNDO: Age Of Rampant

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: جانگ بین یان
  • بازیگران: جانگ وو هان، دانگ ون کانگ، سانگ مین لی

فیلم سینمایی عصر طغیان، ساخته سال ۲۰۱۴ و محصول کره جنوبی است. این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کره جنوبی بود. این فیلم تاریخی و اکشن نمونه دیگری از کارهای حرفه‌ای جانگ بین یان است.

داستان این سینمایی تاریخی درباره‌ی یک گروه شبه نظامی و جنگجو است، که شعار برابری سر می‌دهد و علیه اشراف زادگان قیام می‌کند، این فیلم روایتگر داستان فقر و مرگ و گشنگی مردمان معمولی و بی‌تفاوتی اشراف زادگان است. جنگجویان این داستان، به دنبال راهی برای عدالت‌اند.

The Throne

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: لی جونگ ایک
  • بازیگران: سونگ کانگ هو، یو آه این، مون گیونگ یانگ

فیلم سینمایی تخت پادشاهی، ساخته سال ۲۰۱۵ و محصول کشور کره جنوبی است. این فیلم سینمایی با حضور در جشنواره‌های متعدد بین المللی توانست عناوین زیادی را از آن خود کند. همچنین این فیلم سینمایی در جشنواره جهانی فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.

داستان این سینمایی تاریخی، روایتگر قرن هجدهم در کره جنوبی است. یانجگو که پادشاه کره جنوبی است، بیست و یکمین پادشاه از سلسه چوسان است، که بر تخت پادشاهی می‌نشیند. این فیلم چون دیگر فیلم‌های سینمایی درباره‌ی توطئه درباریان علیه پادشاه زمانه خود است، داستانی پر از فریب نفرت و جنگ. دیدن این فیلم سینمایی را از دست ندهید.

The Great Battle

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: کیم گوانگ سیک
  • بازیگران: جو این سونگ، نام جو هیوک، پارک سونگ وونگ

فیلم سینمایی نبرد بزرگ، فیلمی در ژانر تاریخی و اکشن است که ساخته سال ۲۰۱۸ میلادی می‌باشد. این فیلم یکی از معدود فیلم‌های سینمایی کره‌ای است، که توانسته رشادت و قدرت و شجاعت جنگجویان سرزمینش را به نمایش بکشد، لذا میتوان این فیلم را در رده بهترین فیلم های تاریخی کره ای قرار داد.

داستان نبرد بزرگ روایتگر، حماسه‌ای از جنگیدن ارتشیان مقابل سپاه دشمن است، این جنگ که هشتاد و هشت روز طول کشید، تعداد کم ارتش کره جنوبی مقابل شمار زیادی از سپاهیان دشمن را به رخ می‌کشد، این فیلم گوشه‌ای از تاریخ را روایت می‌کند. سلسه گوگوریو، پس از جنگ‌ها و حملات متعدد از طرف دشمن نابود شد.

War Of The Arrows

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: کیم هان مین
  • بازیگران: پارک هائی این،‌ مون چائه وون

فیلم سینمایی جنگ کماندارن یا جنگ کمان‌ها، اثری در ژانر تاریخی، اکشن و درام می‌باشد، این اثر ساخته سال ۲۰۱۱ میلادی از کشور کره جنوبی است. داستان جنگ کمانداران، روایتگر تلاش‌های بی‌وقفه برادری برای نجات خواهرش است، نام یی که کاراکتر اصلی این فیلم است، جزء یکی از بهترین کمانداران کره محسوب می‌شود.

او طی حمله و هجوم قبیله مانچو، به دنبال نجات جان خواهرش و آزادی او است. اگر طرفدار فیلم‌های به سبک تاریخی و درام هستید، این فیلم را از دست ندهید. از بهترین فیلم های کره ای تاریخی که در این لیست وجود دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

The King And The Clown

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: لی جون ایک
  • بازیگران: یونگ جونگ جین، سونگ کام وو، لی جون گی

فیلم سینمایی پادشاه و دلقک، در ژانر تاریخی و درام و محصول سال ۲۰۰۵ میلادی است. این فیلم در زمان اکرانش توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم در گیشه‌ها را از آن خود کند. همچنین فیلم سینمایی پادشاه و دلقک، نماینده‌ای از کره جنوبی در سال ۲۰۰۶ در جشنواره اسکار بود.

داستان این فیلم به زیبایی فساد و مشکلات جامعه را به تصویر می‌کشد. داستان درباره‌ی دو دلقکی است که دریکی از اجراهایشان برای بازی خود در ملاء عام دستیگر می‌شوند،‌ و با حضورشان در دربار داستان جانی دوباره می‌گیرد.

The Face Reader

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: هان جائی ریم
  • بازیگران: سونگ کانگ هو، لی یونگ جائه، لی جونگ سوک

فیلم سینمایی چهره خوان، فیلمی در ژانر درام و تاریخی است، که محصول سال ۲۰۱۳ میلادی از کشور کره جنوبی می‌باشد. این فیلم سینمایی توانست برنده شانزده جایزه در زمینه‌های مختلف در جشنواره‌های متعدد شود.

داستان این اثر سینمایی درباره‌ی، یک فرد پیش خوان و یشگویی است، که در دهکده‌ای به همراه خانوده‌اش زندگی می‌کند، او که در دهکده شهرتی بسیار دارد از طریق اصرارهای خانواده و اهالی دهکده وارد شهر می‌شود، در خلال ورود او به شهر دربار شاه را پیدا می‌کند و درباره آینده پادشاه پیشگویی‌هایی می‌کند که شاید منجر به مرگ زود هنگام پادشاه شود. از بهترین فیلم های کره ای تاریخی که باید آن را حتما ببینید همین فیلم است.

The Admiral: Roaring Currents

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: کیم هان مین
  • بازیگران: پارک بو گام، لی جونگ هیون، جین گوو

فیلم سینمایی دریاسالار، اثری در ژانر تاریخی، اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شد. این فیلم سینمایی توانست عنوان پربیننده‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در تمام دوران‌ها در کره جنوبی را از‌ آن خود کند.

داستان دریاسالار بر اساس یک واقعه تاریخی است، که طی آن فرد دریاسالاری به نام یی سان طی ماموریتی باید رهبری چند کشتی جنگی را در دست بگیرد، که در پایان او به یک پیروزی دست نیافتنی می‌رسد و قهرمان این فیلم تاریخی می‌شود.

Masquerade

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: جو چانگ مین
  • بازیگران: لی بیونگ هان، هان هیو جو، ریو سئونگ

فیلم سینمایی مبدل پوش، فیلمی در ژانر تاریخی و محصول سال ۲۰۱۲ می‌باشد. این اثر تاریخی که روایت‌های مختلفی را بیان می‌کند از طرف منتقدین مختلف بهترین فیلم کره جنوبی در سال ۲۰۱۲ نامیده شد.

داستان فیلم مبدل پوش درباره توطئه درباریانی است، که شاه برای رهایی از آنان مجبور به پیدا کردن بدلی به جای خود می‌شود، طی همین زمان شاه دچار مسمومیت می‌شود و فرد بدل به جای شاه بر تخت شاهی می‌نشیند.

The Handmaiden

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: پارک چان ووک
  • بازیگران: ها جونگ وو، کیم مین هی، چو جین وونگ

فیلم سینمایی کنیز، فیلمی در ژانر روانشناختی و تاریخی است. این فیلم بیشتر به تاریخ معاصر در کره جنوبی می‌پردازد. این فیلم سینمایی که ساخته سال ۲۰۱۶ میلادی است، توانست در بخش اصلی جشنواره کن در سال ۲۰۱۶ حضور پیدا کند و با واکنش‌های مثبت منتقدان روبرو شود.

داستان فیلم سینمایی کنیز، مربوط به دهه ۱۹۳۰ در کره است، کره جنوبی که در این زمان تحت اشغال ژاپن بود، مردی شیاد برای اغوای زن ثروتمند ژاپنی و راضی کردنش به ازدواجش با او، دختری را به عنوان خدمتکار برای آن زن، استخدام می‌کرد. وظیفه این خدمتکار قلابی راضی کردن زن به ازدواج با آن مرد شیاد است.

Battlefield Heroes

بهترین فیلم های تاریخی کره ای
بهترین فیلم های تاریخی کره ای
  • کارگردان: لی جون ایک
  • بازیگران: جونگ جین یونگ

فیلم سینمایی قهرمانان میدان نبرد، فیلمی تاریخی در ژانر درام، کمدی و تاریخی است. این اثر سینمایی محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است. فیلم در مورد وقایع هشت سال پس از نبرد هوانگ سان است. کشور قدرتمند شیلا به دنبال دوستی با سلسه تانگ است تا بتواند گوگوریو که قلمرویی قدرتمند و پهناور است، را نابود کند. این فیلم سینمایی مجموعه‌ای از چند دهه جنگ و خونریزی را به نمایش می‌کشد.

The Last Princess

فیلم کره ای عاشقانه تاریخی
فیلم کره ای عاشقانه تاریخی
  • کارگردان: هور جین هو
  • بازیگران: سون یه جین، پارک های ایل

فیلم سینمایی آخرین شاهزاده، ساخته سال ۲۰۱۶ میلادی است. این فیلم سینمایی حضور موفقی، هم در جشنواره‌های داخلی و هم در جشنواره‌های خارجی و بین المللی داشت. آخرین شاهزاده را می‌توان در دسته فیلم کره ای عاشقانه تاریخی قرار داد.

داستان این اثر درباره‌ دیوک‌های آخرین شاهزاده دودمان پادشاهی چوسان در دوران حکومت استعمارگران ژاپنی است، که به اجبار به ژاپن منتقل می‌شوند. او در تقلا برای حفظ وقار یک شاهزاده است، و روزهایش را با دلتنگی برای خانه و خانواده‌اش سپری می‌کند. پس از تلاش‌های ناموفق‌اش با کمک جانگ هان، دوست دوران کودکی‌اش برای آخرین‌بار شانس خود را برای بازگشت به خانه امتحان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کره ای تاریخی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “جدیدترین و بهترین فیلم های تاریخی کره ای + [2023 و تمام دوران]

  1. اوضاع جالبیه
    همجنسراها ۲ درصد اجتماعن تو دنیا به قول خودشون ولی کلللی فیلم و موزیک و کتاب براشون هست،سریال های کره ای هم عین کیپاپ ها و فیلم و سریال های خارجی شده تبلیغ این جماعت چه اشکار چه پنهان
    یه زمانی میگفتن ما هم هستیم ما رو ببینین الان باید خواهش کنیم که ما رو مثل خودتون نکنین🤦‍♀️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *