بهترین انیمیشن های دی سی 2021 ؛ جهانی با ابرقهرمانان شگفت انگیز

جهان دی‌سی، پر از شگفتی‌های منحصربه‌فرد است. برای اطلاع از بهترین انیمیشن های دی سی 2021 تا انتهای این نوشتار، فیگار را همراهی کنید.

مارول و دی سی، سال‌ها است که در ساخت انیمیشن‌های خاص با ژانر ابرقهرمانی، حرفی برای گفتن دارند. ما در فیگار، بارها، به معرفی آثار این دو سازنده بزرگ و مطرح جهان، در حوزه فیلم و سینما، با ژانرهای مختلف، پرداخته‌ایم.

برای اطلاع از مطالب گذشته و مشاهده آنان، می‌توانید، بر روی لینک‌های قرمز رنگ، کلیک کرده و به مطالعه نوشتارهای موجود در سایت فیگار، که توسط مجموعه، برای شما گردآوری شده است، بپردازید.

ما در این نوشته، به معرفی بهترین انیمیشن های دی سی 2021 خواهیم پرداخت و شما را از عوامل و خلاصه داستان آن‌ها، مطلع خواهیم کرد. درضمن اگر به تماشای بهترین انیمه‌ها و انیمیشن‌ها تمایل دارید، به سایت فیگار سر بزنید.

در آنجا، علاوه بر معرفی فیلم و سریال‌های موجود، می‌توانید، نقد آن‌ها را نیز، مورد مطالعه قرار دهید و در کنار آن، با بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی ۲۰۲۱ آشنا شوید.

بهترین انیمیشن های دی سی 2021

جهانی با ابرقهرمانان شگفت انگیز

در ادامه نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی 2021 به مطالعه فهرست زیر، خواهیم پرداخت:

جذاب ترین انیمیشن های دی سی
جذاب ترین انیمیشن های DC

دی‌سی کامیکس، نام یک شرکت بزرگ تولید داستان‌های مصور، در آمریکا است. این شرکت که سالانه کمیک بوک‌های بسیاری را منتشر می‌کند، در سال 1934 توسط مالکوم ویلر، نیکلسون، تاسیس شد.

دی‌سی، با الهام از کمیک بوک‌هایی، هم‌نام با آثارش، به ساخت انیمیشن‌های جذاب و بسیار دیدنی، پرداخته است. این سازنده، در سال‌های فعالیت خود، تلاش کرده، ابرقهرمانان شجاع و شگفت‌انگیزی را خلق کند. مشهورترین این شخصیت‌ها، سوپرمن، بتمن، واندروومن، آکوامن، استارگرل، سوپرگرل، سوپربوی، دکتر منهتن و غیره هستند.

داستان تمامی این شخصیت‌ها، در دنیای خیالی دی‌سی، شکل گرفته و به روایت جنگ و ستیز، میان ابرقهرمانان، با دشمنان ابرشرور خود، چون جوکر، بلک آدم و غیره می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

Batman: Soul of the Dragon

بهترین انیمیشن دی سی 2021
بهترین انیمیشن دی سی 2021

این انیمیشن یک ساعت و 23 دقیقه‌ای، با امتیاز 6.1 از IMDB، توسط کارگردان خوش ذوق و توانمندی به نام Sam Liu، ساخته و در سال 2021 اکران شده است.

انیمیشن بتمن، روح اژدها، به قلم Jeremy Adams، در ژانر اکشن، یکی از جذاب ترین انیمیشن های دی سی در سال 2021 به شمار می‌رود.

در این اثر، ستارگانی چون David Giuntoli, Mark Dacascos, Kelly Hu, Michael Jai White, James Hong, Eric Bauza حضور دارند و به صداپیشگی، پرداخته‌اند.

داستان انیمیشن بتمن، روح اژدها، در دهه‌ 1970 اتفاق می‌افتد. دانش‌آموزان با استعداد و بسیار درخشانی که در جست‌وجوی آموزگاری، برای یادگیری علوم و فنون هنرهای رزمی هستند، دور هم جمع شده و به دنبال استاد خود، می‌گردند.

بتمن نیز، آن‌ها را در این راه، همراهی خواهد کرد و این تازه شروع ماجرایی هیجان‌انگیز، برای این اثر جذاب و دیدنی خواهد بود. در ادامه با ما در نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی 2021 همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

Justice Society: World War II

محبوب ترین انیمیشن های دی سی 2021
محبوب ترین انیمیشن های دی سی 2021

انیمیشن جامعه عدالت، جنگ جهانی دوم، بهترین انیمیشن دی سی 2021 به حساب می‌آید. این اثر یک ساعت و 24 دقیقه‌ای، توسط کارگردانی به نام Jeff Wamester، در ژانر اکشن، ساخته شده و توانسته امتیاز 6.4 را از IMDB، کسب کند.

انیمیشن جذاب و پرطرفدار جامعه عدالت، جنگ جهانی دوم، توسط نویسندگان به نامی چون Jeremy Adams, Meghan Fitzmartin به نگارش در آمده است. در این اثر، Stana Katic, Matt Bomer, Omid Abtahi, Geoffrey Arend, Darren Criss fi به عنوان صداپیشه حضور دارند.

این انیمیشن جدید و البته بسیار دیدنی، به روایت داستان گروهی از قهرمانان می‌پردازد. این گروه، که متشکل از چندین ابرقهرمان شجاع و دوست داشتنی، است، به انجمن عدالت آمریکا شناخته می‌شوند.

این انجمن، به کمک متحدان خود، که در جنگ جهانی دوم، حضور دارند، رفته و در این بین، با متحدی از آینده، روبه‌رو می‌شوند. پس از آشنایی با او، اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شوند، بخش بسیار زیادی از تاریخ، تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

Teen Titans Go! See Space Jam

انیمیشن های جذاب دی سی 2021
انیمیشن های جذاب دی سی 2021

انیمیشن تایتان‌های نوجوان، به پیش! هرج و مرج فضایی را ببین، به کارگردانی Peter Rida Michail، در ژانر اکشن، یکی از محبوب ترین انیمیشن های دی سی 2021 به شمار می‌رود. این اثر، امتیاز 4.5 را از IMDB دریافت کرده است.

انیمیشن تایتان‌های نوجوان، به پیش! هرج و مرج فضایی را ببین، توسط تیم نویسندگان، متشکل از Brady Klosterman, Arnold Drake, Marv Wolfman نگارش شده است.

در این انیمیشن، ستارگانی چون Greg Cipes, Scott Menville, Khary Payton, Tara Strong, Hynden Walch حضور داشته و به صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن تایتان‌های نوجوان، به پیش! هرج و مرج فضایی را ببین، پرداخته‌اند.

داستان این انیمیشن خاص و کودکانه، یک ماجراجویی شگفت‌انگیز را، روایت می‌کند. افراد شرور Space Jam، قصد دارند، مایکل جردن و لونی تونز را، بربایند، ناگهان در این میان، با تایتا‌ن‌های نوجوان روبه‌رو میشوند.

بیشتر بخوانید:

از این رویارویی، شگفت زده شده، سپس مهمانی‌ ترتیب می‌دهند و شما به تماشای صحنه‌های جذاب و لحظات شیرین انیمیشن تایتان‌های نوجوان، به پیش! هرج و مرج فضایی را ببین که یک ساعت و 23 دقیقه‌، است، خواهید نشست.

Batman: The Long Halloween, Part One

بهترین انیمیشن های 2021 دی سی
بهترین انیمیشن های 2021 دی سی

انیمیشن بتمن، هالووین طولانی، یک اثر دو بخشی است، که ما اکنون به بخش اول آن می‌پردازیم. این انیمیشن به کارگردانی Chris Palmer، یکی از انیمیشن های جذاب دی سی 2021 به حساب می‌آید.

این اثر، توسط تیم نویسندگان، متشکل از Jeph Loeb, Tim Sale, Tim Sheridan به نگارش درآمده است. در انیمیشن Batman: The Long Halloween, Part One ستارگانی چون Jensen Ackles, Josh Duhamel, Naya Rivera, Troy Baker, Billy Burke به صداپیشگی پرداخته‌اند.

بتمن، هالووین طولانی، یک اثر یک ساعت و 25 دقیقه‌ای است که توانسته امتیاز 7.3 را از IMDB، دریافت کند. این انیمیشن، در ژانر اکشن، به روایت داستان بتمن، می‌پردازد. این اثر، تحقیق بتمن، درباره قتل عام، در تعطیلات هالووین را، به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Long Halloween, Part Two

بهترین انیمیشن دی سی 2021
بهترین انیمیشن دی سی 2021

بخش دوم انیمیشن بتمن، هالووین طولانی، به کارگردانی Chris Palmer، به مدت یک ساعت و 27 دقیقه، ساخته و در سال 2021 اکران شده است. این اثر، که بهترین انیمیشن 2021 دی سی به شمار می‌رود، توانست امتیاز 7.2 را از IMDB، کسب کند.

Jeph Loeb, Tim Sale, Tim Sheridan گروه نویسندگان انیمیشن Batman: The Long Halloween, Part Two را تشکیل داده‌اند. همچنین ستارگانی چون Jensen Ackles, Josh Duhamel, Naya Rivera, Troy Baker, Laila Berzins  در این اثر، حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


بیشتر بخوانید:


داستان انیمیشن Batman: The Long Halloween, Part Two، که ادامه‌ای برای بخش اول آن، در نظر گرفته شده است، یکی از بهترین انیمیشن های دی سی 2021 به شمار می‌رود.

انیمیشن بتمن، هالوین طولانی، بخش دوم، به بیان قاتل مشهوری، به نام هالیدی، می‌پردازد. این فرد در تکاپو برای جستن، خانواده جنایتکار فالکون است.

درست در این زمان، جنایتکاران جدید و تازه کاری با لباس‌های مخصوص خود، در شهر معروف گاتهام، شروع به فعالیت می‌کنند. این امر، باعث می‌شود، بتمن، هر لحظه، از گمان خود، اطمینان بیشتری حاصل کند. او معتقد است، متحد سابق، همان قاتل سریالی است که، مدتی است، به دنبال او، می گردد.

Injustice

جذاب ترین انیمیشن های دی سی
جذاب ترین انیمیشن های DC

بی‌عدالتی، نام اثر Matt Peters است که در سال 2021 ساخته و در تاریخ October 19, 2021 اکران خواهد شد. این انیمیشن یک ساعت و 18 دقیقه‌ای، یکی از بهترین انیمیشن های دی سی 2021 به شمار می‌رود.

انیمیشن بی‌عدالتی، توسط گروه نویسندگانی متشکل از، Ernie Altbacker, Ian Rodgers, Tom Taylor نگارش شده است. در این اثر، صداپیشگانی چون Gillian Jacobs, Anson Mount, Laura Bailey, Justin Hartley, Kevin Pollak حضور دارند.

انیمیشن Injustice، که به یکی از بهترین انیمیشن های دی سی 2021 تبدیل شده است، به روایت داستان جدیدی، درباره شخصیت ابرقهرمان سوپرمن، می‌پردازد. جوکر، که شخصیت شرور داستان Injustice به حساب می‌آید، در راستای فریب دادن سوپرمن، برای کشتن لوئیس لین، تلاش‌های بسیاری می‌کند.

سوپرمن که فریب جوکر را خورده است، تصمیم دارد، کنترل زمین را در دست بگیرد. در این بین، بتمن و متحدانش، به کمک یک دیگر آمده و سعی در متوقف کردن سوپرمن دارند.

Superman: Man of Tomorrow

جذاب ترین انیمیشن های دی سی
جذاب ترین انیمیشن های دی سی

انیمیشن سوپرمن، مرد فردا، محصول سال 2020 بوده که به دلیل جذابیت آن، در این نوشتار آمده است. این اثر، توسط گروه نویسندگان، متشکل از Tim Sheridan, Jerry Siegel, Joe Shuster به نگارش در آمده است.

انیمیشن Superman: Man of Tomorrow به کارگردانی Chris Palmer، توانسته است، به امتیاز 6.4 از IMDB، دست پیدا کند. این اثر، در ژانر علمی، تخیلی توام با اکشن ساخته شده است.

در انیمیشن سوپرمن، مرد فردا، ستارگانی چون Darren Criss, Zachary Quinto, Ike Amadi, Eugene Byrd, David Chen حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

داستان این انیمیشن که به دلیل محبوبیت بالای آن، در نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی 2021 آمده، درباره یک کارآموز است. کلارک کنت، به عنوان کارآموز در Daily Planet شروع به فعالیت کرده و در این بین، ماجراهایی برای او رخ خواهد داد که به جذابیت و هیجان داستان خواهد افزود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های دی سی 2021 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *