بهترین سریال های شبیه See (دیدن) : محبوب ترین ها را بشناسید

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های علمی تخیلی و اکشن هستید، امروز قرار است به معرفی بهترین سریال های شبیه See بپردازیم، با فیگار همراه باشید.مجموعه تلویزیونی دیدن یا همان see، مجموعه‌ای علمی تخیلی و اکشن است، که به بیان داستان متفاوتی از فیلم‌های آخر الزمانی می‌پردازد. این سریال که از شبکه اپل تی وی پخش و منتشر شد، توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شده است.

اصولا فیلم‌های آخر الزمانی به بیان فضایی از زندگی در جامعه‌ای می‌پردازند، که آکنده از رعب و وحشت و درگیری مردمان با ویروس‌ها و بیماری‌های واگیر، تمام شدن ذخیره غذایی و منابع محیط زیست است.

مجموعه دیدن، که گویی الهام گرفته از رمان کوری می‌باشد، به شرایط هولناکی از کره‌زمین می‌پردازد که انسان‌ها درگیر بیماری واگیری می‌شوند و جمعیت جهان کاهش پیدا می‌کند. این فیلم و فیلم‌های مشابه آن گونه‌ای از فیلم های علمی تخیلی هستند که شرایط جهان را وارونه تعریف و به عرصه نمایش می‌گذراند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین سریال های شبیه See ، به همراه محبوب‌ترین آنها بپردازیم.

بهترین سریال های شبیه See

محبوب ترین ها را بشناسید

سریال های مشابه see, سریال های شبیه دیدن, سریال های مشابه دیدن
سریال های مشابه see, سریال های شبیه دیدن, سریال های مشابه دیدن

اگر بخواهیم به طور کلی مجموعه تلویزیونی دیدن را نمادی برای سریال‌های علمی تخیلی و همینطور در کنار آن ژانر آخر الزمانی قرار دهیم، اینطور باید گفت که به بررسی سریال‌هایی که علاوه بر داشتن طرفدارن زیاد بتواند نمونه مناسبی از ژانر علمی و تخیلی و درام باشد، بپردازیم.

اکثر سریال‌های ارئه شده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و پلتفرم‌های دیجیتالی، که در ژانر آخرالزمانی هستند به واسطه جذب طرفدارن زیادی که به خود می‌گیرند، ذر چندین فصل ساخته و تولید می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین سریال های شبیه See بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

The Expanse

بهترین سریال های شبیه See
بهترین سریال های شبیه See
  • کارگردان: مارک فرگوس، هاوک اوتسبی
  • بازیگران: توماس جین، کاس انور، دومنیک تیپر
  • محصول: آمریکا

سریال تلوزیونی فضای گسترده، سریالی در ژانر علمی تخیلی و معمایی است که محصول سال ۲۰۱۵ می‌باشد. این سریال که در سه فصل پخش و منتشر شد تواست امتیاز بالایی از منتقدان دریافت کند.

اکثر منتقدان این مجموعه را به واسطه بررسی شخصیت‌های سیاسی مورد تحسین قرار داده‌اند، همچنین در این سریال بازیگر ایرانی آمریکایی به نام آیدا آغداشلو به بازیگری پرداخته است.

داستان سریال فضای گسترده درباره‌ی، تسخیرمنظومه خورشیدی توسط انسان‌ها در سده ۲۳ میلادی می‌باشد. در این سریال معمایی ساکنین یک سفینه کشتی را می‌یابند که ممکن به آینده بشریت صدمات جدی‌ای وارد کند. این سریال را می‌توان یکی از سریال های مشابه see نامید.

بیشتر بخوانید:

The Walking Dead

بهترین سریال های شبیه See
بهترین سریال های شبیه See
  • کارگردان: آنجلا کانگ، فرانک دارا بونت
  • بازیگران: اندرو لینکن، جان برنثال، سارا وین کالیز
  • محصول: آمریکا

سریال مردگان متحرک، سریالی در ژانر درام ترسناک و هیجان‌انگیز است. این سریال که در سال ۲۰۱۰ در آمریکا ساخته در ۱۱ فصل در شبکه ای ام سی منتشر و پخش شد.

این سریال را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های علمی تخیلی نامید، چرا که توانست،‌ نامزد دریافت چندین جایزه از جمله جایزهٔ گلدن گلوب و جایزه انجمن نویسندگان آمریکا شود، یکی از سریال های شبیه دیدن، سریال مردگان متحرک می‌باشد.

داستان این سریال براساس کتاب کمیک به همین نام می‌باشد، که نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چترلی ادلرد است. داستان این سریال بیان کننده شرایط پسا رستاخیزی است که به حملات متعدد زامبی‌ها می‌پردازد.

همچنین روایت‌کننده زندگی گروهی از انسان‌ها است که در عصرآخر الزمان زامبی‌ها زندگی می‌کنند. این سریال داستان زندگی پلیسی را نشان می‌دهد که در یک ماموریت تیر می‌خورد و به کما می‌رود. وقتی بیدار می‌شود، متوجه می‌شود که همه مردم شهر تبدیل به مردهٔ متحرک شده‌اند و شهر به‌هم ریخته‌است.


بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبیه واکینگ دد (The Walking Dead)


Fear the Walking Dead

بهترین سریال های شبیه See
بهترین سریال های شبیه See
  • کارگردان: رابرت کرکمن، دیو آریکسن
  • بازیگران: آلیسا دبنم کری، لنی جیمز، مگی گریس
  • محصول: آمریکا

مجموعه تلویزیونی از مردگان متحرک بترسید، سریالی در ژانر درام و ترسناک می‌باشد، ساخته سال ۲۰۱۵ میلادی است. این سریال که پیش درآمدی بر سریال مردگان متحرک است در دو فصل ساخته و تولید شد.

داستان سریال از مردگان متحرک بترسید درباره‌ی، روزهای نخست بروز بحران بشریت و آلوده شدن مردم به ویروسی که آنان را تبدیل به زامبی کرده را به تصویر می‌کشد. اگر از طرفداران سریال‌های تخیلی هستید، این مجموعه همچون سریال های مشابه دیدن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

The Leftovers

بهترین سریال های شبیه See
بهترین سریال های شبیه See
  • کارگردان: تام پروتا، دیمون لیندلوف
  • بازیگران: جاستین ثرو، ایمی برنمن، کری کون
  • محصول: آمریکا

سریال بازماندگان، سریالی در ژانر درام و رازآلود می‌باشد ساخته سال ۲۰۱۴ میلادی است که در سه فصل ساخته و منتشر شد.

این سریال که گویی رویکرد دینی دارد به بیان اتفاقات بعد از یک واقعه رستاخیز مانند بازگشت مسیح برای انتقال افراد باایمان به بهشت و تمرکز سریال روی افرادی است که منتقل نشده‌اند و در زمین رها شده‌اند.

داستان فیلم حول ناپدید شدن  افراد به طور مرموزانه در سرتاسر دنیا به ویژه تعداد از اعضای گروه مپلتون که در حومه شهر زندگی می کنند، می‌باشد. آنها پس از دست دادن بیش از ۱۰۰ تن از عزیزان خود باید زندگی شان را از نو بنا کنند.

Terra Nova

بهترین سریال های شبیه See
بهترین سریال های شبیه See
  • کارگردان: کلی مارکل، کلایج سیلوراستین
  • بازیگران: شلی کان، جیسون اومارا، لندن لیبران
  • محصول: استرالیا، آمریکا

سریال ترانووا سریالی در ژانر، علمی تخیلی و درام و رازآلود می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ ساخته و منتشر شد. این مجموعه تلوزیونی که از شبکه فاکس در آمریکا پخش و منتشر شد توانست افتخارات زیادی همچون دریافت یک جایزه تلوزیونی به انتخاب منتقدان و دریافت جایزه وس و نامزدی دریافت یک جایزه سترن و سه جایزه گلدن ریل اشاره کرد.

داستان سریال در سال دهه ۲۰ ام میلادی شروع می‌شود. زمین به علت جمعیت بیش از حد و آلودگی بسیار نفس‌های آخر خود را می‌کشد. در این هنگام با کشف شکافی در محور زمان فضا،کشف، دانشمندان قادر می‌شوند تا عده‌ای از انسان‌ها و وسایل آن‌ها را در خط زمانی موازی به ۸۵ میلیون سال قبل یعنی دوران کرتاسه انتقال دهند و بخت دوباره‌ای را برای نوع بشر فراهم سازند.

بیشتر بخوانید:

Manifest

بهترین سریال های شبیه See
سریال های شبیه سی
  • کارگردان: جف ریک
  • بازیگران: ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس
  • محصول: آمریکا

سریال مسافران سریالی در ژانر معمایی و علمی تخیلی می‌باشد، این سریال که در سه فصل ساخته شد در سال ۲۰۱۸ از شبکه ان بی سی پخش و منتشر شد. این مجموعه به دلیل بیان حال و هوای داستانی بسیار شبیه سریال های مثل see است.

داستان این سریال درباره‌ی مسافران پروازی می‌باشد که برخوردی را با هوایی غیرآرام تجربه می‌کنند و پس از فرود در فرودگاه متوجه می‌شوند که برای حدود پنج سال ناپدید بوده‌اند. اکنون آنها باید با تغییراتی که شهر و خانواده‌ی آنها طی این پنج سال کرده است کنار بیایند. قطعا یکی از بهترین سریال های شبیه See که باید ببینید همین سریال است.

بیشتر بخوانید:

The Last Ship

بهترین سریال های شبیه See
سریال های مانند see
  • کارگردان: هنک استاینبرگ، استیون کین
  • بازیگران: اریک دین، رونا میترا، آدام بالدوین
  • محصول: آمریکا

سریال آخرین کشتی سریالی در ژانر پسارستاخیزی و درام می‌باشد که در سال ۲۰۱۴ ساختته و منتشر شد. این مجموعه پرطرفدار در پنج فصل تولید و منتشر شد.

این سریال علمی تخیلی توانست در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را کسب کند، که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی دریافت سه جایزه ساترن و کسب یک جایزه در جشنواره انجمن آهنگسازان، پدیدآوران و ناشران آمریکا ۲۰۱۵ اشاره کرد.

داستان سریال آخرین کشتی درباره، شیوع یک بیماری ویروسی همه‌گیر و از بین رفتن بیش از هشتاد درصد جمعیت جهان است، ۲۱۸ نفر از خدمه یک ناوشکن موشک‌انداز آمریکایی، درصدد یافتن راهی برای درمان این بیماری کشنده می‌گردند.

بیشتر بخوانید:

Supernatural

بهترین سریال های شبیه See
سریال های مثل see
  • کارگردان: اریک کریپک
  • بازیگران: جرد پادالکی، جنسن الکس، میشا کالینز
  • محصول: آمریکا

سریال سوپرنچال سریالی در ژانر درام رازآلود و فراطبیعی است، این سریال که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد در پانزده فصل پخش ومنتشر شد.

داستان این سریال دربار‌ه‌ی دو برادر است که به دنبال پدر گمشده شان هستند، مردی که آنها را بزرگ کرده و به آن دو آموزش داده که چگونه در مقابل نیروهای ماورای طبیعی بجنگند. شیاطین دشمنان اصلی شخصیت‌های اصلی سریال در سراسر این مجموعه را تشکیل می‌دهند. از بهترین سریال های شبیه See همین فیلم است که باید توجه بیشتری به آن داشته باشید.

Under The Dome

بهترین سریال های شبیه See
سریال های مشابه دیدن
  • کارگردان: براین کی ووان
  • بازیگران: جرد پادالکی، جنسن اکلس، میشا کالینز
  • محصول: آمریکا

سریال زیر گنبد سریالی در ژانر علمی تخیلی و رمز گونه است، این سریال که براساس رمانی به همین نام است، در سال ۲۰۱۳ در شبکه سی بی اس به نمایش درآمد، این سریال به دلیل قرار داشتن در ژانر تخیلی و رازآلود همچون سریال های شبیه سی می‌باشد.

زیر گنبد داستان ساکنین شهر کوچک چسترزمیل است، جایی که گنبدی عظیم، شفاف و فنا ناپذیر آن ها را از بقیه جهان جدا می کند.مردمی که داخل گنبد به دام افتاده‌اند باید برای زنده ماندن با کم شدن منابع و بالا گرفتن تنش ها تلاش کنند. در حالی که دولت و رسانه‌های مستقر در خارج این حصار می‌خواهند آنها را نجات دهند. در این حال گروه کوچکی از مردم داخل گنبد می‌خواهند بدانند گنبد از کجا آمده و اینکه چه زمانی از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

Lost

بهترین سریال های شبیه See
سریال های شبیه دیدن
  • کارگردان: جک بندر، استیون ویلیامز
  • بازیگران: متیو فاکس، مایکل امرسون، جاش هالووی
  • محصول: آمریکا

سریال گمشده یا گمشدگان، سریالی در ژانر علمی تخیلی و محصول سال ۲۰۰۴ است که از شبکه ای بی سی در شش فصل پخش و ارائه شد، همچنین می‌توان این سریال را یکی از سریال های مانند see نامید.

سریال لاست بیش از ۴۸۰ بار نامزد دریافت جایزه در جشنواره‌های مختلف شده‌است و ۱۰۶ جایزه را از آن خود کرده‌است. از جمله آن که لاست در سال ۲۰۰۵ برنده سریال برجسته درام در جشنواره امی و در سال ۲۰۰۶ هم برنده سریال برجسته درام در گلدن گلوب شد.

داستان این سریال درباره‌ی چهل و هشت باقی مانده از سقوط یک هواپیما در یک جزیره ناشناخته و دور افتاده است، که برای نجات تلاش میکنند ولی به زودی متوجه می‌شوند که در جزیره تنها نیستند.

Passengers

بهترین سریال های شبیه See
سریال های مشابه see, فیلم های شبیه See
  • کارگردان: مورتن تیلدام
  • بازیگران: جنیفر لارنس، کریس پرت، مایکل شین
  • محصول: آمریکا

فیلم مسافران فیلمی در ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. از جمله افتخارات این سریال می‌توان به نامزدی دوجایزه اسکار اسکار اشاره کرد.

داستان فیلم مسافران درباره‌ی، فضاپیمایی است، که مقصدش یک سیاره مستعمره بسیار دور است و هزاران نفر مسافر دارد، دارای یک نقص فنی در قسمت اتاق خواب است. این نقص باعث می شود دو تن از مسافران ۹۰ سال زودتر از زمان برنامه ریزی شده از خواب بیدار شوند. درسته که مسافران فیلم است و سریال نیست، اما دلمان نیامد آن را معرفی نکنیم و در این لیست جایی برای آن در نظر نگیریم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های شبیه See سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


4 thoughts on “بهترین سریال های شبیه See (دیدن) : محبوب ترین ها را بشناسید

  1. سلام خسته نباشید،یک کم تحقیق بد نیست ها،اون عکسی که گذاشتین برای سریال passengers نیست مربوط به فیلم passengers میشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *