تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX ؛ کاربران چه می‌کنند ؟!

یکی از بهترین های حال حاضر در Netflix، سریال Squid Game از کره جنوبی است. با نوشتار تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX با فیگار بمانید.

در حال حاضر تجربیات و فضاسازی‌های سریال Squid Game در سراسر Roblox در حال ظهور است. سریال بازی ماهی مرکب یا بازی مرکب در 17 سپتامبر منتشر شد و به سرعت به یکی از پر سر و صدا ترین برنامه های نتفلیکس تبدیل شد و اولین برنامه تلویزیونی کره جنوبی شد که رتبه 10 را در 10 صفحه برتر Netflix کسب کرد. در ادامه با نوشتار تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX همراه ما بمانید.

تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX

ماجرا چیست و کاربران چه می‌کنند ؟!

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX خواهید خواند به شرح زیر است:

Squid Game در سایت Roblox, بازسازی های مشابه با سریال بازی ماهی مرکب
Squid Game در سایت Roblox, بازسازی های مشابه با سریال بازی ماهی مرکب

به نظر می‌رسد محبوبیت در رسانه ها برای سریال بازی ماهی مرکب در حال افزایش است زیرا در روزهای اخیر بازی های ساخته شده توسط طرفداران بر اساس همان چالش های کشنده ای که در Squid Game مشاهده شده است، در سراسر Roblox شروع به افزایش کرده است.

در حال حاضر چندین بازسازی Squid Game Roblox در بخش محبوب این سایت وجود دارد، که بسیار تأثیرگذار است. زیرا تحقیقات اخیر توسط People Make Games نشان می‌دهد که نمایش بازی شما در صفحه اول Roblox چقدر فضاسازی‌های خوبی می‌کند.

بازسازی های بازی Squid Game Roblox گاهی اوقات با نام های مختلفی مانند “Fish Game” یا “Hexa Game” ذکر می‌شود، اما این تجربیات مستقیماً لباس ها و چالش‌های مستقیم از سری Netflix را دراماتیک کرده است. جستجوی Squid Game در سایت Roblox بازسازی های بیشتری را نشان می‌دهد که در محبوب ترین دسته های Roblox قرار نگرفته اند.

بازی مرکب یک تریلر نه قسمتی از کره جنوبی است که در آن مردم عادی در جزیره ای دورافتاده گرد هم می‌آیند تا بازی های مرگبار کودکانه را انجام دهند تا بتوانند جایزه نقدی بزرگی را کسب کنند و از فقر فرار کنند.

شما در سایت فیگار می‌توانید انواع مقاله‌هایی از این سریال هیجان‌انگیز را مطالعه کنید لینک همه آن‌ها در زیر آورده شده است:

چالش هایی که در سریال به عنوان بازی‌های کودکانه در راستای مرگ و زندگی شرکت‌کنندگان بدهکار قرار می‌گیرد شامل بازی های چراغ سبز، چراق قرمز و یا Tug-of-War است، که عواقب باخت آن کشنده است. طبیعت سرد بازی ها با ریسک بالا ممکن است شما را به یاد بازی های گرسنگی بیاندازد، اما Squid Game کاملاً منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

در حالی که بسیاری آن را با فیلم های قدیمی بقا مانند Battle Royale، شبیه می‌دانند و همچنین نقدهایی از سرمایه داری که موضوعی محبوب در رسانه های کره جنوبی است، در سریال بازی ماهی مرکب دراماتیک و مطرح شده‌اند. اما سبک Squid Game آن را به برداشتی منحصر به فرد از ژانر تبدیل کرده است. این سریال آنقدر جذاب تمام می‌شود که حالا باید منتظر فصل 2 سریال بازی مرکب آن در Netflix باشیم. در ادامه با نوشتار تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX همراه فیگار بمانید.

بخش پرطرفدار Roblox

تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX, بازسازی Squid Game Roblox, تشابه بازی ماهی مرکب در روبلوکس
تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX, بازسازی Squid Game Roblox, تشابه بازی ماهی مرکب در روبلوکس

بخش پرطرفدار این پلتفرم اکنون دارای عناوینی مانند “Squid Game” و “Red Light Green Light” است که به ترتیب 8.3 میلیون بازدید و 27.6 میلیون بازدید داشته است. درام سئونگ گی هون، مردی با گرایش به قمار را دنبال می‌کند که به بدهی های جدی ختم می‌شود. به همین دلیل، او برای پیوستن به یک مسابقه 456 نفره استخدام می‌شود که در آن شرکت کنندگان نسخه های مهلک بازی های کلاسیک کودکانه، مانند چراغ سبز قرمز روشن و طناب کشی را بازی می‌کنند. برنده این بازی های مرگبار تقریباً 39 میلیون دلار به خانه می‌برد.

بازی های Roblox هریک بر جنبه های مختلف نمایش تأکید دارند. برخی بر مکانیک های نبرد فیلم battle royale متمرکز شده اند، برخی دیگر فقط D; مینی بازی هستند و برخی حتی اقتباس از Squid Game به عنوان یک بازی استاندارد فرار از زندان هستند.

بیشتر بخوانید:

در Red Light Green Light توسط Slugfo بازیکنان را موظف می‌کند در حین انجام بازی کودکانه از زمین رد شوند. درست مانند سریال، اگر بازیکنی هنگام تماس با چراغ قرمز حرکت کند، شخصیت او توسط یک ربات کشته می‌شود. نسخه های دیگر بازی سناریوی فرار از زندان را ایجاد می‌کنند. جایی که بازیکنان شخصیت یکی از افسران نقاب دار بازی را با روپوش قرمز انتخاب می‌کنند و به شرکت کنندگان در مسابقه شلیک می‌کنند که از قوانین بازی پیروی نمی‌کنند.

Roblox عمدتا توسط بچه ها بازی می‌شود، این سریال خشونت بار اینبار باعث شده است بچه‌ها درگیر کشت و کشتاری مجازی شوند. بازی های “دزد و پلیس” و “فرار از زندان” در بستر Roblox بسیار محبوب هستند.

یکی از شناخته شده ترین بازی ها در این سبک، Jailbreak، از زمان ایجاد در سال 2017 تقریباً 5.3 میلیارد بازدید داشته است. این بازی همچنین الهام بخش مجموعه ای از اسباب بازی های فیزیکی است. برخی از توسعه دهندگان نیز سعی کرده اند با یک سری کلاهبرداری ها از این شوق و هیجان جلوگیری کنند. بازی‌های کودکانه روشن و شاد Squid Game همراه با موضوعات تیره تر آن با دیگر بازی‌های محبوب Roblox سازگار است.

یکسری سانسورها در سراسر پلتفرم Roblox در حال گسترش است، زیرا ادعای این مسئله که این بازسازی های مشابه با سریال بازی ماهی مرکب علیه بازی کودکانه است و همچنین، بازی های حذفی و پارودی اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

در حقیقت، معمولاً برای توسعه دهندگان روی پلتفرم کپی IP اصلی با استفاده از شخصیت های غیرمجاز از نمایش هایی مانند Dragon Ball Z و Demon Slayer معمول است. گیر افتادن این توسعه دهندگان بستگی به این دارد که صاحبان IP چگونه از محتوای خود محافظت می‌کنند. در سال 2018، گروهی از توسعه دهندگان پشت یک کلون پوکمون فوق العاده محبوب به نام Pokémon Brick and Bronze بازی خود را به طور کامل حذف کردند.

فراگیری

Squid Game در سایت Roblox, بازسازی های مشابه با سریال بازی ماهی مرکب
Squid Game در سایت Roblox, بازسازی های مشابه با سریال بازی ماهی مرکب

مانند هر نمایش موفق، مردم تشنه چیزهای بیشتری هستند. الگوهای رفتاری و تفریحی بازی “چراغ قرمز، چراغ سبز”  که سریال را در قسمت اول آغاز کرد، در TikTok شروع به کار کرد. ماکت آن عروسک وحشتناک در یک مرکز خرید فیلیپینی وجود دارد و در حال حاضر پلتفرم بازی Roblox با Squid غرق در هیجان شده است.

در حالی که Roblox یک پلتفرم بازی کودکان است، غیر معمول نیست که بازی های تیره و خشونت بار به آنجا ختم شوند. و در حالی که بازی های Squid Game چیزی جز قتل عام خونین نیستند، اما هنوز هم بازی های کودکانه هستند. در ادامه با نوشتار تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

نسخه هایی از Squid Game در Roblox

تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX, بازسازی Squid Game Roblox, تشابه بازی ماهی مرکب در روبلوکس, Squid Game در سایت Roblox, بازسازی های مشابه با سریال بازی ماهی مرکب
تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX, بازسازی Squid Game Roblox, تشابه بازی ماهی مرکب در روبلوکس

صدها بازی در رابطه با Squid Game در Roblox در حال شکل گیری است و به نظر می‌رسد تعداد بیشتری در حال ظهور هستند. محبوب ترین آنها “چراغ قرمز ، چراغ سبز” و پس از آن “بازی ماهی مرکب” از Trendsetter Games است. آنها به ترتیب بیش از 37 میلیون و 14 میلیون بازدید داشته اند.

در بازی Trendsetter، طوری رقابت می‌کنید که گویی یک شرکت کننده در تلاش برای زنده ماندن هستید. برای بازی به 20 نفر نیاز است. شما همچنین می‌توانید یک نگهبان نقاب دار شوید، که وظیفه دارد به هر کسی که قوانین را رعایت نمی‌کند شلیک کند.

هر بازی Roblox Squid Game در گرافیک و گیم پلی کمی متفاوت است. برخی بر عنصر سلطنتی نبرد تمرکز می‌کنند، برخی در فضای مینی بازی های کوتاه تر قرار می‌گیرند؛ در حالی که برخی دیگر سعی می‌کنند کل مسابقات Squid Game را به خاطر اینکه سبک بقا را در خود دارد جدی بگیرند. حتی تعداد انگشت شماری وجود دارد که زیبایی و نام سریال را گرفته و آن را در بازی Tycoon یا Ragdoll به کار برده اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تشابه سریال SQUID GAME با بازی های ROBLOX سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *