حقایق سریال What If ؛ نکات و مواردی که باید بدانید ولی نمی‌دانید !

حقایق سریال What If همان نکاتی است که باید می‌دانستید. در این نوشتار سعی بر این است مسائلی مطرح شود که بتواند کل سریال چه میشود اگر را قابل هضم کند.

مطمئناً شما هم با ما یک نظر را دارید که بعد از دیدن قسمت 9 سریال what if مشتی پازل بزرگتر برای حل باقی ماند، مانند این که آیا Watcher (جفری رایت) نگاه خود را به سمت دنیای اصلی سینمای مارول معطوف می‌کند یا خیر.

حقایق سریال What If

نکات و مواردی که باید بدانید ولی نمی‌دانید !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار حقایق سریال What If خواهید خواند به شرح زیر است:

حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر
حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر

یا هر یک از شخصیت‌هایی که در نه هفته گذشته در سریال What If با آنها ملاقات کردیم فیلتر می شوند یا خیر. فصل دوم لوکی را حتما در نظر داشته باشید. اما کارگردان برایان اندروز و نویسنده اصلی A.C. Bradley هنگامی که بلافاصله پس از پخش قسمت آخر در دیزنی پلاس با آنها صحبت شد، شفافیت بیشتری در برخی از پاسخ‌ها و طعنه های What If…؟ ارائه کردند. از نشانه‌های بصری گرفته تا مفیستو که کاملاً ظاهر نمی‌شد، ما نگاهی دقیق تر به اولین فینال What If…؟ داریم. در ادامه با نوشتار حقایق سریال What If همراه فیگار بمانید.

تأثیر بصری

حقایق سریال وات ایف, نکات مهم سریال چه میشود اگر
حقایق سریال وات ایف, نکات مهم سریال چه میشود اگر

یکی از بزرگترین نکات بصری برای مارول کامیکس، ظاهر شدن “کربی کراکل” در چند قسمت اخیر بود. تخلیه انرژی و ریتم و تمپوی با شکوه، با نقاط پر از تعلیق خود که در فضای منفی تعبیه شده است، یکی از نوآوری های بزرگ جک کربی، معمار کمیک های مارول بود. و با این حال، به نحوی، در تلاش های Marvel Studios گم شده است – غیابی که اندروز به دنبال جبران آن بود.

او می‌گوید:

من برای همیشه روی فیلم های مارول کار کرده ام و بدون توجه آنها را در صفحات داستان خود به تضویر می‌کشم. من فکر می‌کنم آنها می‌توانند این کار را در لایو اکشن انجام دهند و واقعا عالی به نظر برسند. من نمی‌دانم چرا آنها این کار را نکرده اند.

وقتی فرصتی برای هدایت جلوه بصری سریال چه میشود اگر به وجود آمد، اندروز مطمئن شد که کربی کراکل را نیز شامل می‌شود. وی ادامه داد:

من فکر می‌کنم واکنش برای چیزی به سادگی ظاهر قدرت جادویی بسیار عالی بوده است. این مطالب از دهه 60 وجود دارد. کربی شگفت انگیز است، پر از نماد است، و کارهای زیادی انجام داده است. باید آن را به مارول برگردانید، خوشحالم که مردم به آن پاسخ مثبت می‌دهند. در ادامه با نوشتار نکات سریال چه میشود اگر همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

نگهبانان

حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر
حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر

در حالی که چه میشود اگر بردلی خود را به عنوان یک مجموعه گلچین با داستان‌هایی در جهان‌های جدا از هم تلقی کرد، گفت که ایده تداخل The Watcher در اتفاقات دراماتیک او از روز اول یک اتفاق بود. به زودی، تهدید اولترون در بحث‌های داستانی خود را نشان داد و از آنجا که این نمایش محصول مارول است، ساختن یک تیم نتیجه‌گیری به امری ساختارمند در روایت این سریال تبدیل شد.

به گفته بردلی، وجود گامورا (با صدای سینتیا مک ویلیامز) باعث شد که ما را در استفاده از آن به فصل 2 منتقل کند. این تصور شگفت انگیز که گامورا تانوس را شکست داد و جهان خود را از مشکل بی نهایت خلاص کرد، باید به یک داستان جالب منجر شود.

و اما اعضای مبهم تیم؟ دکتر. همیشه وی شخصیت غم انگیزی بود. ما خیلی مطمئن نبودیم که او چگونه می‌تواند در یک داستان خودش را بقبولاند، اما این اولین قهرمان است – بسته به نوع نگاه شما به شخص شرور – که The Watcher با آن ارتباط برقرار می‌کند. همینطور با Killmonger. دنیای Killmonger اکنون ایمن است، اما بینندگان سریال وات ایف می‌دانند که وضعیت کیلمونگر بسیار تغییر کرده است… احتمالاً حتی در تاریک‌ترین گوشه های مارول باید او را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه‌گیری‌های تیره تر

حقایق سریال وات ایف, نکات مهم سریال چه میشود اگر
حقایق سریال وات ایف, نکات مهم سریال چه میشود اگر

اجازه دادن به داستان‌ها برای ورود به مناطق تاریک – پایان همه چیز در برخی موارد – نه تنها راهی برای احترام به کمیک ها بود، بلکه یک انتخاب داستانی عمدی برای تسهیل در ایجاد نگهبانان بود.

بردلی می‌گوید:

سرگرمی و چالش این بود که این داستان های مختلف، این شخصیت ها که به معنای واقعی کلمه در یک Multiverse پخش شده اند، پیدا و راهی برای اتصال آنها پیدا شود. همانطور که ما در حال ایجاد قسمت‌های جداگانه و بیان داستان‌ها بودیم، ترکیبی از تمایل به احترام گذاشتن به کمیک های اصلی بود، جایی که همیشه تاریک تر بود [پایان].

به عنوان یک مثال کلیدی، ظاهر و حضور ایگو (کورت راسل) در پایان قسمت Star-Lord T’Challa مطمئناً چیزهای بدی را برای سیاره زمین نشان می‌دهد، اما بازگشت بعدی Watcher به آن واقعیت نشان داد که T’Challa (Chadwick Boseman) مسیر را تغییر می‌دهد.

اگر [ایگو] نه تنها با Ravagers بلکه با Wakandans مبارزه کند، در این مبارزه پیروز نخواهد شد. اما در قسمت نهم می‌بنید که، ایگو هیچ شانسی ندارد.

اندروز می‌افزاید:

برخی از این تغییر مکان‌ها لزوماً به معنای عذاب فوری برای کل جهان نیست. اما این راهی است که نشان می‌دهد قرار است به واقعیت اشاره شود که این جهان‌ها در حال مشاهده هستند. با فیگار نکات مهم سریال چه میشود اگر همراه بمانید.

سایه MEPHISTO

حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر, حقایق سریال وات ایف, نکات مهم سریال چه میشود اگر
حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر

از لحظه ای که استودیو مارول وارد سریال های اپیزودیک شد، طرفداران برای مفیستو در آماده باش کامل به سر می‌برند. به نظر می‌رسد شیطان کمیک مارول هر جایی همچون سایه ای در Mutliverse کمین کرده است. بنابراین، به طور طبیعی، برخی به Dark Strange of What If مشکوک خواهند شد؟ اما اندروز معتقد بود شباهت شیطانی استرنج فقط بخاطر شنل آن بوده.

او توضیح می‌دهد:

او حقیقتا پر پور شرور است، زیرا این چیزها واقعاً درون او هستند. بنابراین، ما آن ظاهر ترکیبی را در فضاهایی که بسیار شیطانی به نظر می‌رسد، دریافت می‌کنیم. این خیلی خنده دار است که همه می‌گویند، “او مفیستو است.” منتظر باشید، اما این فقط یک اژدها بود! وی موجوداتی که جذب کرده است نیز نقش مهمی در مبارزه با اولترون ایفا می‌کنند. به این نکته توجه کنید که پگی آن شاخک های شوما-گورث را تشخیص داد.

تیم

حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر
حقایق سریال What If, نکات سریال چه میشود اگر

همانطور که در Infinity Saga، به نظر می‌رسد تنها راه برای شکست دادن یک فرد متعصب قدرتمند، کار گروهی است. بردلی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع اصلی در اسطوره شناسی مارول است یا خیر، گفت:


نکته اصلی این است که شما نه می‌توانید این کار را به تنهایی انجام دهید و نه باید آن را به تنهایی انجام دهید.


این در مورد ساخت فیلم و نمایش تلویزیونی نیز صادق است. منظورم این است که اگر بخواهیم این کار را به تنهایی انجام دهیم، داستان نویس می‌شویم. و من فکر می‌کنم دنیای ما، به آرامی ما را با چالش‌ها مواجه می‌کند. دو سال گذشته به نوعی به ما آموخت که باید با هم کار کنیم. این تنها راهی است که می‌توانیم بر این همه‌گیری غلبه کنیم. تنها راهی که می‌توانیم زنده بمانیم این است که پشت همدیگر را داشته باشیم.

ما عاشق داستان‌های قهرمانانه یا قهرمان پرور هستیم. شگفت انگیز است و کار خود را انجام می‌دهند. اندروز افزود:

فضای زیادی برای این کار وجود دارد. اما گاهی اوقات مواردی هست که بزرگتر از آن است. چه کسی یک تیم خوب را دوست ندارد؟

مشخصات

  • ژانر: انیمیشن ابرقهرمانی – آنتولوژی
  • سازنده: ای سی بردلی
  • کارگردان: برایان اندروز
  • بازیگران: جفری رایت رابرت داونی جونیور•
  • کشور سازنده: ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • تهیه‌کنندهٔ اجرایی: کوین فایگی
  • تولیدکننده: مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده: دیزنی+

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقایق سریال What If سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *