فیلم Venom 2 و The Matrix 4 ؛ همزمانی این دو فیلم در ساخت !

ونوم 2 از فضای فیلمبرداری فیلم ماتریکس 4 در سان فرانسیسکو استفاده می‌کند. با نوشتار فیلم Venom 2 و The Matrix 4 همراه فیگار بمانید.

هلیکوپترهای دیده شده در Venom 2: Let There Be Carnage در واقع در حال شکار ونوم و ادی نیستند، بلکه بخشی از فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 در سان فرانسیسکو بودند. شهر از دیرباز یک مکان با فضاهای بی نظیر جهت فیلمبرداری بوده است و فوریه 2020 نیز از این قاعده مستثنی نبود – دوربین های Venom 2: Let There Be Carnage و The Matrix 4 به طور همزمان در حال چرخش بودند. فیلمبرداری ماتریکس 4 ابتدا شروع شد، و پس از اینکه ماتریکس 4 عملاً شهر را تحت کنترل خود درآورد، Venom 2 شروع به کار کرد. در ادامه با نوشتار فیلم Venom 2 و The Matrix 4 همراه فیگار بمانید.

فیلم Venom 2 و The Matrix 4

همزمانی این دو فیلم در ساخت !

حقایق پنهان ونوم 2, نکات فیلم ونوم 2
حقایق پنهان ونوم 2, نکات فیلم ونوم 2

برخی از تصاویر فیلم آینده برادران وارنر در واقع به فیلم مارول راه یافته است. در صحنه ای از فیلم Venom 2: Let There Be Carnage، ادی بروک و ونوم به بالای برج نمادین شهر سان فرانسیسکو فرار کرده اند. هلیکوپترها در پس زمینه دیده می‌شوند و شهر را زیر نظر دارند.

ونوم و ادی در فضاسازی‌های تعقیب پلیس جولان می‌دهند، بنابراین فرض بر این است که هلیکوپترها در جستجوی آنها هستند. با این حال، هلیکوپترها بخشی از فیلم آینده ماتریکس بودند. شما می‌توانید با خواندن مقاله بررسی تریلر ماتریکس ۴ کمی از این فیلم هیجان انگیز بیشتر بدانید.

کریستوفر کوسیاک در مورد چگونگی فیلمبرداری همزمان دو فیلم پرفروش که در شهر، منجر به بروز برخی مسائل می‌شود، می‌گوید؛ به طور خاص، Venom 2 در برخی از مکان ها تنها به این دلیل شکست خورد که ماتریکس 4 ابتدا در آنجا فیلمبرداری می‌کرد. اما در مورد هلیکوپترها، داشتن The Matrix 4 در شهر واقعاً یک مزیت بود.

او در ادامه می‌گوید:

موارد زیادی بر فیلمبرداری تأثیر گذاشته است. بسیاری از صحنه‌های اکشن رانندگی ما از بین رفت زیرا ماتریکس تمام مرکز شهر را کنترل می‌کرد… ما در نهایت با یک حرکت نسبتا ضعیف به بالای گاراژ یا پارکینگ رفتیم، زیرا به دلیل فیلمبرداری فیلم ماتریکس 4 نتوانستیم به مناطق مورد نظر خود دسترسی داشته باشیم. اما اگر ما ابتدا آنجا بودیم، احتمالاً راه دیگری را جهت دراماتیک کردن این نوع صحنه‌ها انتخاب می‌کردیم.


هلیکوپترها در واقع در فیلم ماتریکس بودند. ماتریکس همزمان فیلمبرداری می‌کرد، بنابراین ما بخشی از فعالیت آنها را با دوربین می‌گرفتیم.


به نظر می‌رسد که هر دوی این پروژه ها به هلیکوپتر احتیاج داشتند و هیچ تولیدی در این مورد بیشتر از The Matrix 4 نمی‌تواند از هلیکوپتر استفاده کند. همانطور که گفته شد سانفرانسیسکو همیشه در فیلم های اکشن برجسته می‌شود.

جغرافیای منحصر به فرد به تیم های خلاق این امکان را می‌دهد تا انواع بدلکاری های وحشی را برنامه ریزی کرده و قطعات را تنظیم کنند. به طور کلی، وقتی به یک هلیکوپتر در پس زمینه نیاز دارید، گاهی اوقات می‌توانید آنها را از فیلم‌های پرفروش عظیمی که در حال فیلمبرداری هستند، وام بگیرید. برج Coit در مرکز فینال دنباله Venom قرار دارد و گرفتن مجوز فیلمبرداری در آنجا بسیار سخت خواهد بود.

فیلم Venom 2 و The Matrix 4, استفاده از دوربین های ماتریکس 4 در فیلم ونوم 2, نقد فیلم ونوم 2, حقایق پنهان ونوم 2, نکات فیلم ونوم 2
فیلم Venom 2 و The Matrix 4, استفاده از دوربین های ماتریکس 4 در فیلم ونوم 2

مشخصات فیلم

  • کارگردان اندی سرکیس
  • تهیه‌کننده آوی آرادع مت تولماخ، ایمی پاسکال، کلی مارسل، تام هاردی و هاچ پارکر
  • فیلمنامه‌نویس کلی مارسل
  • داستان تام هاردی و کلی مارسل بر پایه مارول کامیکس
  • موسیقی مارکو بلترامی
  • فیلم‌بردار رابرت ریچاردسون
  • شرکت تولید کلمبیا پیکچرز، مارول انترتینمنت و تنسنت پیکچرز
  • توزیع‌کننده سونی پیکچرز
  • مدت زمان ۹۷ دقیقه
  • کشور ایالات متحده
  • زبان انگلیسی

بازیگران

  • تام هاردی در نقش ادی براک / ونوم
  • وودی هرلسون در نقش کلیتوس کسدی / کارنیج
  • میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ
  • رید اسکات در نقش دن لوئیس (دوست پسر ان ویینگ)
  • نائومی هریس در نقش شیریک

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم Venom 2 و The Matrix 4 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *