بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom) ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

اکران فیلم Venom 2 باعث افزایش علاقه به فیلم هایی درباره پویایی زوج های عجیب و غریب شده است. با نوشتار بهترین فیلم های شبیه ونوم با فیگار بمانید.

ادی بروک و ونوم از تام هاردی تمرکز اصلی خود را بر ناتوانی در همزیستی داشتند، فیلم مطالبd خنده دار از مسائل مربوط به روابط قهرمانان ارائه می داد. در ادامه با نوشتار بهترین فیلم های شبیه ونوم 2 با سایت فیگار همراه بمانید.

بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom)

محبوب ترین ها را بشناسید

فهرست فیلم‌هایی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom) برای شما معرفی خواهیم کرد به شرح زیر است:

بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم
بهترین فیلم های شبیه ونوم

کسانی که می‌خواهند فیلم های شبیه venom ، با شخصیت های همزیست و ترسناک و پر سر و صدا مانند شخصیتی که در فیلم Venom 2 وجود دارد، گزینه های زیادی دارند. این فیلم ها را می‌توان به عنوان فیلم هایی جهت سرگرمی انتخاب کنید و  ببینید، به طوری که مطمئناً به طرفداران فیلم ونوم 2 یا Let There Be Carnage اطمینان می‌دهیم که با فیلم جدید ونوم 2 ارتباط موضوعی دارند.

بیشتر بخوانید:

The Odd Couple (1968)

فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom, فیلم های مربوط به ونوم
فیلم شبیه ونوم 2

فلیکس (جک لمون) یک مرد مجرد است که با اسکار (والتر ماتائو) دوست شده و با او زندگی می‌کند. متأسفانه برای اسکار دوست داشتنی مشکلاتی عصبی بوجود می‌آید که او شروع به یافتن راهی برای کنار آمدن با آنها می‌کند.

Venom: Let There Be Carnage عمدتاً مربوط به ناتوانی ادی و ونوم در همزیستی به دلیل شخصیت های متفاوت آنها بود و استدلال های ثابت آنها شبیه به دعواهای موجود بین زن و شوهرهای عجیب و غریب است. این فیلم از ابتدا تا انتها یک کمدی بی نظیر را برای شما به تصویر می‌کشد و شخصیت های متضاد در این فیلم در نهایت  به یک تناسب کامل می‌رسند.

Spider-Man: Far From Home (2019)

بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم
بهترین فیلم های شبیه ونوم

صحنهٔ پس از تیتراژ فیلم Venom 2، ملاقاتی را در آینده بین مرد عنکبوتی بسیار جذاب و همزیست ترتیب داده است و به این فیلم برمی‌گردد. داستان اصلی مربوط به نبرد مرد عنکبوتی علیه میستریو پس از آن است که دومی وی را در واگذاری فناوری تونی استارک دچار تحول می‌کند و در پایان Mysterio هویت پیتر پارکر را فاش می‌کند.

ونوم به دنیای سینمایی مارول منتقل می‌شود و بلافاصله پس از دیدن خبر اعلام هویت، قصد خود را برای خوردن مرد عنکبوتی اعلام کرد. تماشای فیلم راهی عالی برای پیوند ونوم و مرد عنکبوتی و آگاهی از فضاسازی مارول برای آینده است. این فیلم یکی از فیلم های مربوط به ونوم است که قطعا باید دیده شود.

بیشتر بخوانید:

Natural Born Killers (1994)

فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom, فیلم های مربوط به ونوم
فیلم های مربوط به ونوم

میکی ناکس (وودی هارلسون) و همسرش مالوری (ژولیت لوئیس) یک زوج جنایتکار هستند که رسانه ها از آنها به عنوان “Natural Born Killers” یاد می‌کنند. ونوم 2 وودی هارلسون را در نقشی بسیار شبیه به این فیلم بازگرداند، زیرا کلتوس کاسدی و شریک در اصل دارای پویایی مشابه میکی و مالوری بودند.

Natural Born Killers زمانی مفرح را برای طرفداران ونوم در اختیارشان قرار می‌دهد که قصد بیشتر فهمیدن در رابطه با پتانسیل مخرب کلتوس و شریک دارند. این فیلم همچنین به طور کامل در روان جفت آنتاگونیست فرو می‌رود و اگر طرفداران بخواهند ابتدا فیلم Venom 2 را تماشا کنند، قطعا هیجان زده می‌شوند. از سری فیلم های مربوط به ونوم که باید ببینید همین فیلم است.

بیشتر بخوانید:

Deadpool 2 (2018)

بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم
بهترین فیلم های شبیه ونوم

ونوم 2 با وجود فضاسازی های ساده و ابتر طرفداران خودش را دارد و این اتفاق با ددپول 2 تقریباً یکسان است. وید ویلسون بد دهن معروف به ددپول تیمی از انسان های جهش یافته قدیمی و سرکش را دور هم جمع می‌کند تا از پسری جوان با نیرو هایی ماورایی در مقابل یک ربات بی رحم که در زمان سفر کرده محافظت کنند…

ادی و ونوم مجبور شدند اختلافات خود را در Let There Be Carnage کنار بگذارند تا شخصیت شرور را از بین ببرند و Deadpool موفق می‌شود همین کار را با Cable انجام دهد. آنها همچنین ناسزاگویی مشابهی دارند که در آن ددپول اعصاب کیبل را به دلیل تمایل خود برای بازی کردن بهم می‌ریزد. یک فیلم شبیه ونوم 2 جذاب که می‌تواند حال شما را خوب کند.

بیشتر بخوانید:

Birds Of Prey (2020)

فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom, فیلم های مربوط به ونوم
فیلم شبیه ونوم 2, فیلم های شبیه venom

این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های اسپین آف ابرقهرمانی با بهترین نقد و بررسی است. هارلی کوئین (مارگوت رابی) تیم Birds of Prey را جمع آوری می‌کند تا از کاساندرا کین در برابر شرور سیاه ماسک (ایوان مک گرگور) محافظت کند زیرا شخصیت ها سعی می‌کنند شخصیت های ناکارآمد خود را هدایت کنند.

طرفداران ونوم 2 به ایده قهرمانان این فیلم با وجود شخصیت شرورشان متصل می‌شوند، زیرا همزیستی با بی پروایی به ادی کمک کرد تا آن را از قتل عام نجات دهد. هارلی همچنین سعی نمی‌کند قهرمان شود، اما شرایط او را مجبور می‌کند که با بقیه اعضای تیم همکاری کند و کاساندرا را نجات دهد.

Split (2016)

بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم
بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم

Venom 2 شخصیت های خشن Cletus و Carnage را به عنوان شخصیت هایی با یک بدن مشترک به ارمغان آورد. اسپلیت می‌بیند که کوین کرامب (جیمز مک آووی) شخصیت های متعددی را فاش می‌کند در حالی که آنها به دنبال قربانی کردن دختران ربوده شده برای ارائه شخصیتی جدید و خشن با ابرقدرت ها هستند.

این فیلم برای طرفداران Venom یک جنبه لذت بخش خواهد داشت؛ زیرا عناصر فیلم ابرقهرمانی را به ارمغان می‌آورد در حالی که به طور کامل وارد ژانر ترسناک می‌شود. به نظر شبیه ترین فیلم به ونوم که می‌توان لذت زیادی از آن برد این فیلم است.

بیشتر بخوانید:

Locke (2013)

فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom, فیلم های مربوط به ونوم
فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom

تام هاردی در نقش ونوم بازی فوق العاده ای را ارائه کرد که اساساً همچون فیلم جدید جیک جیلنهال بنام The Guilty یک نمایش تک نفره بی نظیر را ارائه می‌داد زیرا او هم نقش سیمبیوت و هم ادی بروک را بازی می‌کرد. لاک برای علاقه مندان به هاردی جذاب است زیرا این فیلم بازیگر را به تنهایی نشان می‌دهد.

داستان درباره راننده‌ای است که برای حضور در تولد فرزندش در حالی که با مسائل شخصی مانند اعتراف به بی وفایی او به همسرش و کنار آمدن با پدر متروکه خود روبرو است. بینندگان Venom از همه کاره بودن هاردی لذت خواهند برد و از نقش او در این فیلم ابرقهرمانی بیشتر لذت خواهند کرد.

This Means War (2012)

بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم
بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم

ونوم 2 به تام هاردی این شانس را داد تا آرامش خود را از دست بدهد زیرا اکثر نقش های او سنگین و تاریک هستند. طرفدارانی که به دنبال بازیگری در فیلمی مشابه هستند، می توانند به “این به معنای جنگ”، یک کمدی جاسوسی عاشقانه مراجعه کنند که در آن شخصیت هاردی با کریس پین رقابت می‌کند تا دل زنی را که هر دو عاشقش هستند به دست آورد.

این فیلم در حالی که از بزرگترین رام کام آن دوره است، به دلیل حماقت و ارتباط هاردی با پاین هنوز لذت بخش است. بینندگان Venom 2 این شانس را خواهند داشت که هاردی واکنش های شخصیتی دیگر را نشان دهد زیرا دو جاسوس در This Means War نیز رابطه ای جنون آمیز دارند.

Bumblebee (2018)

فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom, فیلم های مربوط به ونوم
فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم

ترانسفورماتور معروف به Bumblebee بر روی زمین پنهان می‌شود و در نهایت با چارلی (هایلی استاینفلد) دختری دوست می‌شود که به او کمک می‌کند تا از مقامات فرار کند. ونوم 2 شخصیت اصلی را با پنهان کردن و دوستی با ادی در طول ساختار روایی بهمراه کمک کردن به او شکل خاص خود را انتقال می‌دهد، که در این فیلم نیز به همین شکل به تصویر کشیده می‌شود. پویایی بین چارلی و بامبلی بیشتر از ادی و ونوم دوست داشتنی است، اما فرض دوستی انسان با بیگانه مشابه است.

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019)

بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم, فیلم شبیه ونوم 2, شبیه ترین فیلم به ونوم, فیلم های شبیه venom, فیلم های مربوط به ونوم
بهترین فیلم های شبیه ونوم, بهترین فیلم های مشابه ونوم

احتمالاً هیچ فیلمی وجود ندارد که بتواند به اندازه هابز و شاو با پتانسیل مخربی که ونوم و ادی داشتند، مطابقت داشته باشد. این فیلم دارای شخصیت های اصلی است که کاملاً یکدیگر را تحقیر می‌کنند، اما به منظور نجات جهان از دست یک شرور قدرتمند، با هم متحد می‌شوند.

ونوم و ادی در Let Be Carnage دائماً به یکدیگر توهین می‌کنند، اما هابز و شاو به احتمال زیاد باعث شرمساری قهرمانان است که هرگز بدون انجام تهدیدهای طولانی و خنده دار علیه یکدیگر به صحنه نمی‌روند. طرفداران فیلم Venom 2 همچنین از عملکرد فوق العاده این فیلم لذت خواهند برد که ارزش سرگرمی را به خطر نمی‌اندازد. یکی از بهترین فیلم های مشابه ونوم که باید ببینید همین فیلم است که هیجان بالایی را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های شبیه ونوم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *