همه چیز درباره Jung Ho-yeon در سریال Squid Game ؛ سن، قد و روابط !

از حرفه مدلینگ گرفته تا موهای قرمز و نمادینش، یونگ هو یون در سریال Squid Game دارای مسائل جذابی است که در نوشتار همه چیز درباره Jung Ho-yeon آورده‌ایم.

مدل و بازیگر کره ای Jung Ho-yeon به لطف بازی در نقش کانگ سائ بایوک در سریال Squid Game نتفلیکس به سرعت به یک نام معروف تبدیل شد. طرفداران این بازیگر با استعداد احتمالاً وقتی از زیست او در خارج از سریال بازی مرکب مطلع می‌شوند تحت تأثیر او قرار می‌گیرند. در ادامه با نوشتار همه چیز درباره Jung Ho-yeon در سریال Squid Game با فیگار همراه بمانید.

همه چیز درباره Jung Ho-yeon در سریال Squid Game

سن، قد و روابط !

فهرست مطالبی که در رابطه با Jung Ho-yeon در مقاله همه چیز درباره Jung Ho-yeon در سریال Squid Game ، خواهید خواند به شرح زیر است:

همه چیز درباره بازی Jung Ho-yeon
همه چیز درباره Jung Ho-yeon

محبوبیت یونگ بدون شک همچنان افزایش خواهد یافت؛ زیرا بینندگان بیشتری تصویر او از سایه بایوک شجاع را مشاهده می‌کنند، که تنها نوک کوه یخ بازیگران جوان در سریال بازی ماهی مرکب است. از موهای قرمز نمادین او تا دنبال کردن گسترده او در اینستاگرام، چیزهای جالبی در مورد یونگ وجود دارد که طرفداران تازه وارد و طرفداران جدید باید بدانند.

سن

Jung Ho-yeon کیست, بازیگر بازی مرکب Jung Ho-yeon
Jung Ho-yeon کیست

یونگ در 23 ژوئن 1994 متولد شد، به این معنی که او امروز 27 ساله است. او در سئول، کره جنوبی زندگی می‌کند، اما اغلب برای حرفه مدلینگ به کشورهای دیگر سفر می‌کند. طرفداران خوشحال می‌شوند بدانند که او به احتمال زیاد به اندازه Sae-byeok در Squid Game حساس و دلسوز است. در ادامه با نوشتار Jung Ho-yeon کیست همراه فیگار بمانید.

قد

این بازیگر و مدل پنج پا نه و نیم یا حدود 1.76 متر قد دارد. این امر در محدوده متوسط ارتفاع مدل‌های موجود در صنعت مدلینگ قرار دارد، که با توجه به تجربه زیاد یونگ در ژست گرفتن برای مجلات و پیاده روی در باند فرودگاه، منطقی به نظر می‌رسد. او تقریباً به اندازه بقیه بازیگران Squid Game قد متناسبی دارد.

بیشتر بخوانید:

زبان

طرفداران تعجب نخواهند کرد که یکی از باهوش ترین شخصیت های Squid Game در زندگی واقعی نیز هوشمند است. از آنجایی که یونگ در کره جنوبی متولد و بزرگ شده است، به زبان کره ای صحبت می‌کند، اما زمان زیادی را نیز برای یادگیری زبان انگلیسی صرف کرده است.

او در مصاحبه با models.com فاش کرد که با شرکت در کلاس های گفتار و بازیگری، بیشتر انگلیسی یاد گرفت. علاوه بر این، او همچنین کلاس‌های لهجه رفته است و آنها را بسیار سرگرم کننده دانست. هنگامی که به نیویورک رفت، دو زبانه بودن برای او مفید بود، اما او اعتراف کرده که احساس می‌کند نیاز به تمرین بیشتری دارد زیرا وقتی تحت فشار است صحبت کردن به زبان دیگر برای او سخت می‌شود. در ادامه با نوشتار بازیگر بازی مرکب Jung Ho-yeon همراه ما بمانید.

صمیمی ترین دوست

همه چیز درباره بازی Jung Ho-yeon
همه چیز درباره Jung Ho-yeon

به نظر می‌رسد یونگ واقعاً با جنی BLACKPINK، که در چندین عکس اینستاگرام خود نشان داده شده است، رابطه بسیار نزدیکی را دارد. حتی تصویری از ستاره کی پاپ در کنار یونگ در مجموعه بازی Squid وجود دارد.

جنی از بازیگری جدید یونگ بسیار حمایت کرده است. در واقع، آن خواننده حتی یک کامیون قهوه برای مجموعه نمایش فرستاد، که یونگ آن را در استوری های اینستاگرام خود ارسال کرد. این پست توییتری پیام جنی را در رابطه با کامیون قهوه مستند می‌کند، که به بازیگران و کارکنان یادآوری می‌کند که “لطفاً مراقب یونگ باشید”.


بیشتر بخوانید: پاسخ به پرسش‌های احتمالی انتهای سریال بازی ماهی مرکب


حضور در رسانه های اجتماعی

Jung Ho-yeon کیست, بازیگر بازی مرکب Jung Ho-yeon
Jung Ho-yeon کیست, بازیگر بازی مرکب Jung Ho-yeon

طرفداران که می‌خواهند بیشتر فعالیت های این بازیگر را در خارج از سریال ببینند، خوشحال خواهند شد که بدانند یونگ در اینستاگرام بسیار فعال است. او محبوب ترین بازیگر سریال Squid Game در رسانه های اجتماعی است و 14.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

طبق گزارش NME، طرفداران زیاد یونگ باعث شده است او به عنوان دنبال‌شونده‌ترین بازیگر کره جنوبی در جهان رتبه برتر را کسب کند. این بدان معناست که او توانست از سانگ هی کیو، بازیگری که به خاطر بازی در فرزندان خورشید مشهور است پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید:

حرفه بازیگری

باور کنید یا نه، نقش یونگ به عنوان یک شخصیت دوست داشتنی بنام Sae-byeok اولین هجوم او به روی صفحه نمایش است. او قبلا برای بازیگر شدن ابراز علاقه کرده بود و گفته بود که رویای او “در واقع بازیگری” است.

او به آرزوی بزرگی رسیده است، زیرا Squid Game در راه تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین برنامه های Netflix است. این مسئله احتمالاً تنها شروع بازیگری است که از طرفداران بزرگ کارگردانان هالیوودی مانند کوئنتین تارانتینو است. او اشاره کرده است که می‌خواهد در نهایت فیلم های اکشن را امتحان کند.

شغل مدلینگ

قبل از اولین بازی خود در Squid Game، یونگ بیشتر به عنوان یک مدل موفق شناخته می‌شد که در 16 سالگی کار خود را در این صنعت آغاز کرد (طبق گزارش مجله W). او در هفته مد سئول به شخصیت اصلی تبدیل شد و حتی در سال 2013 به عنوان نایب قهرمان برنامه تلویزیونی، Next Model، حضور یافت.

یونگ در سال 2016 یک باند معمولی بین المللی شد و در نمایش های لوئیس ویتون، فندی و موسچینو حضور داشت. او همچنین جلد مجلات مشهوری مانند Harper’s Bazaar و Love را درگیر کرده است.

موهای قرمز نمادین

یونگ هو یون در سریال Squid Game, درباره یونگ هو یون, Jung Ho-yeon کیست, بازیگر بازی مرکب Jung Ho-yeon
یونگ هو یون در سریال Squid Game, درباره یونگ هو یون

یونگ پس از حضور در مدل برتر، موهای قرمز آتشین خود را در اولین حضور خود در مراسم افتتاحیه بهار 2017 در هفته مد نیویورک نشان داد. او به خاطر این مدل موی نمادین معروف شد که سال‌ها آن را حفظ می‌کرد. یونگ موهای خود را کوتاه کرد و رنگ موهای خود را تغییر داد تا با نقش خود هماهنگ شود و با لباس های بازی Squid Game ترکیب شود.

وضعیت رابطه

همه چیز درباره بازی Jung Ho-yeon, یونگ هو یون در سریال Squid Game, درباره یونگ هو یون, Jung Ho-yeon کیست, بازیگر بازی مرکب Jung Ho-yeon
همه چیز درباره Jung Ho-yeon

یونگ در حال حاضر با لی دونگ هوئی بازیگر در رابطه است، که ممکن است طرفداران او را در نقش ریو دونگ ریونگ در Reply 1988 بشناسند. این دو از سال 2015 با هم هستند و در سال 2016 رابطه خود را علنی اعلام کردند (به گفته Soompi).

او در مصاحبه با این نشریه از دوست پسر خود تعریف کرد و گفت:

او یک حامی خوب، یک دوست خوب و یک فرد خوب است. او به موفقیتم در بازی در سریال Squid Game بسیار افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همه چیز درباره Jung Ho-yeon در سریال Squid Game سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *