سانسور سریال افرا ؛ ماجرای جنجالی پایان سریال افرا + جزئیات قسمت آخر سریال افرا

راز کاراکتر پیمان، صحنه‌ای که در قسمت آخر سریال افرا پخش نشد، چه بود؟ در ادامه ماجرای سانسور سریال افرا همراه باشید، تا به جزئیات افرا قسمت آخر بپردازیم.

مهدی سلطانی بازیگر سریال افرا، روز گذشته پاسخی به کامنت‌های مردمی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. مردم در کامنت‌ها درباره راز شخصیت پیمان سوالاتی کرده بودند. سلطانی نیز قضیه را روشن کرد. در ادامه ماجرای جنجالی پایان سریال افرا همراه ما باشید.

سانسور سریال افرا

ماجرای جنجالی پایان سریال افرا + جزئیات قسمت آخر سریال افرا

افرا قسمت آخر, مهدی سلطانی سانسور افرا
افرا قسمت آخر, مهدی سلطانی سانسور افرا

بازیگر مجموعه تلویزیونی “افرا” روز گذشته، پس از پخش قسمت آخر سریال افرا در پاسخ به کامنت‌های مردمی درباره راز شخصیت “پیمان” گفت:

پیمان قصه افرا، بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود. اعظم برای آبروداری از سیروس، می‌پذیرد مادرش باشد و برای این که داستان لو نرود، سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه‌های مختلف به عقب می‌اندازند، تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد.


بیشتر بخوانید:


سلطانی در ادامه افزود: کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می‌کرد، این بود که اعظم چون مادر واقعی پیمان نیست، پس هیچ حق و حقوق مالی و غیرمالی در عفو یا قصاص ندارد. تمام این مراحل تصویربرداری شد، اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل این که مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه‌دار شود، مصلحت دید حذف شود.

افرا قسمت آخر, مهدی سلطانی سانسور افرا, ماجرای سانسور سریال افرا
افرا قسمت آخر, مهدی سلطانی سانسور افرا, ماجرای سانسور سریال افرا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر ماجرای جنجالی پایان سریال افرا سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *