تناقضات سریال sQUID gAME ؛ ناسازگاری هایی که شما را سردرگم کرده است !

طرح Squid Game سوراخ ها، ناسازگاری ها و نکاتی دارد که باعث سردرگمی بیننده می‌شود. با نوشتار تناقضات سریال sQUID gAME همراه فیگار بمانید.

مجموعه تلویزیونی سریال بازی ماهی مرکب در ژانر درام بقا، با نام انگلیسی Squid Game ، دارای چندین حفره در طرح خود است که حتی پاسخ به پرسش ها و تلاش شخصیت‌ها و کارگردان در فینال نیز نتوانست آنها را برطرف کند. در ادامه با نوشتار تناقضات سریال sQUID gAME همراه ما باشید.

تناقضات سریال sQUID gAME

ناسازگاری هایی که شما را سردرگم کرده است !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تناقضات سریال sQUID gAME خواهید خواند به شرح زیر است:

نکات سریال اسکویید گیم, طرح Squid Game, ناسازگاری های Squid Game
نکات سریال اسکویید گیم, طرح Squid Game, ناسازگاری های Squid Game

بسیاری از حفره های طرح Squid Game به عنوان یک درام زنده ماندن از نتفلیکس آنچه که در انتها باید باعث دلگرمی ما باشد را به شیوه‌ای دیگر در ذهن ما جا می‌کند. Squid Game می‌تواند یکی از بهترین سریال های کره ای در تمام دوران باشد، در حالی که طرفداران در حال تلاش برای انیگیزه در ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب هستند، تناقضات یا حفره های نامتناسب و مختلف در طرح، سردرگمی بیننده و ناهماهنگی های سریال را به شدت به چشم می‌آورد.

Squid Game توانست در پایان بازی خود بیشتر معماهای قسمت های طرح ریزی شده خود را حل کند. سئونگ گی هون با بردن برادر کوچک کانگ سائ بایوک از یتیم خانه، او را تحت مراقبت مادر غمگین چو سانگ وو قرار داد و سپس به اندازه کافی پول به آنها داد تا راحت زندگی کنند.

اوهل نام همچنین هویت واقعی خود را قبل از مرگ گی جون نشان داد. در صحنه های پایانی وقتی گی-هون می‌فهمد که بازی ها در جریان هستند، پرواز خود را رها می‌کند تا دخترش را در ایالات متحده ببیند، ظاهراً با قصد ایجاد اختلال در بازی ها.

بشتر بدانید:

در حالی که پایان بسیاری از طرفداران را راضی کرد، بسیاری نمی‌توانند به برخی از حفره های طرح Squid Game اشاره نکنند. این حفره ها و ناسازگاری های Squid Game چیست؟ این مشکلات بر نتیجه نهایی سریال تأثیر می‌گذارد؟

گی هون و پول هایش !

ناسازگاری های سریال بازی ماهی مرکب, ضعف های سریال بازی مرکب
ناسازگاری های سریال بازی ماهی مرکب, ضعف های سریال بازی مرکب

پیشتر در سریال Squid Game مشخص شد که مادر Gi-hun مبتلا به دیابت است و نیاز به جراحی و مراقبت های پزشکی دارد، که نه Gi-hun و نه مادرش توان پرداخت آن را ندارند. پس از اینکه گی هون برنده بازی Squid Game شد، به خانه باز می‌گردد تا مادرش را مرده ببیند.

گی-هون سپس دچار افسردگی می‌شود و از خرج بیشتر 45.6 میلیارد دلار جایزه خود امتناع می‌کند. قبل از اینکه گی-هون سرانجام از این پول استفاده کند، او حدود یک سال را صرف زندگی مشابهی می‌کند که قبل از میلیاردر شدن در بازی Squid همان زندگی را داشت.

این امر باعث به حاشیه راندن وام های قسمت 1 می‌شود – آنهایی که تهدید می‌کردند گی هون را می‌کشند و در صورت عدم پرداخت بدهی هایش اعضای بدن او را می‌گیرند. صحنه ای که نشان می‌دهد گی هون در حال بررسی دستگاه خودپرداز است، تأیید می‌کند که او از پول استفاده نکرده است، به این معنی که او هیچ یک از میلیون ها بدهی خود را پرداخت نکرده است. اگر قمار و بدهی چیز بسیار خطرناکی است که باید در سئول با آن درگیر شوید، چگونه شخصیت بسیار بدهکار فقط یک سال در شهر قدم زد و به خاطر اعضای بدنش کشته نشد؟ با نوشتار تناقضات سریال sQUID gAME با ما باشید.

بازی طناب کشی

تناقضات سریال sQUID gAME
تناقضات سریال sQUID gAME

ایل نام، قدیمی ترین بازیکن در بازی های مرگ، بنیانگذار میلیاردر Squid Game است که فقط برای سرگرمی به بازی ها پیوسته است. نحوه عملکرد و برخورد ایل نام در طول بازی ها در واقع سرنخ هایی در مورد پیچ ​​و خم نهایی بازی Squid Game نشان می‌دهد. (که ما در مقاله حقایق پنهان سریال Squid Game ؛ 001 یا محوریت ؟!به تفصیل به این مسئله پرداخته ایم) این شامل استراتژی مناسب برای هر بازی ایل نام است، به ویژه در طول بازی طناب کشی، که در آن توصیه های او به تیم آنها کمک کرد تا بر تیم قوی تری غلبه کنند.

با این حال، اگر سانگ وو با تاکتیک خود مداخله نکرده بود، تمام تیم، به همراه ایل نام، مرده بودند. نگهبانانی که در نمای ساده ایل نام را نجات می‌دهند، و مجبور می‌شوند بازیکنان دیگر را در این راه نجات دهند.

رویکرد داروینی همه چیز را در برابر انصاف مورد حمایت مرد جلویی باطل می‌کند. در حالی که راه های زیادی برای نجات Il-nam در سایر بازی ها وجود دارد، این امر در طول بازی طناب کشی صدق نمی‌کند. چرا سازمان Squid Game، که ظاهراً دستگاهی است که پول خوبی دارد، به بنیانگذار آن‌ها اجازه داد در وهله اول برای سرگرمی به بازی‌های مرگ بپیوندد؟

بیشتر بخوانید:

مرد جلویی

نکات سریال اسکویید گیم, طرح Squid Game, ناسازگاری های Squid Game
نکات سریال اسکویید گیم, طرح Squid Game, ناسازگاری های Squid Game

به راحتی مرموزترین شخصیت بازی Squid Game Front Man است که به In-ho نیز معروف است. او همچنین ناسازگارترین است. این هو نه تنها پزشک را کشته، بلکه بدن خود را به عنوان هشداری در مورد عدم پایبندی به قوانین و فلسفه انصاف بازی Squid Game نشان داد.

در عین حال، این هو سایر بازیکنان دخیل در حادثه تقلب را مجازات نکرد. مهمتر از همه، علی رغم صحبت های این هو در مورد برابری، او اجازه می‌دهد که ایل نام مزایای ناعادلانه ای داشته باشد و حتی مرگ را فریب دهد.

وقتی این هو به فرد مزاحم شلیک می‌کند، که معلوم می‌شود برادر کوچکش جون هو و به دنبال او است. او جون هو را نمی‌کشد بلکه به شانه‌اش شلیک می‌کند و احتمالاً او را نجات می‌دهد. همچنین این سوال وجود دارد که چرا و چگونه پس از پیروزی در بازی در سال 2015، او تبدیل به بازیکن اصلی شد. این هو، که بزرگترین ستاره Squid Game است، همچنین متضاد و ناسازگارترین شخصیت آن است. در ادامه با نوشتار تناقضات سریال sQUID gAME همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

تلفن جون هو ؛ نکات سریال اسکویید گیم

ناسازگاری های سریال بازی ماهی مرکب, ضعف های سریال بازی مرکب, نکات سریال اسکویید گیم, طرح Squid Game, ناسازگاری های Squid Game
ناسازگاری های سریال بازی ماهی مرکب, ضعف های سریال بازی مرکب

در یک مجموعه درام که در آن مردم در یک جزیره با تکنولوژی بالا بازی های سنتی را تا سرحد مرگ انجام می‌دهند، باورنکردنی ترین عنصر در Squid Game تلفن جون هو است. هنگامی که جون هو به جزیره نفوذ می‌کند، تلفن حتی به طور کامل شارژ نمی‌شود و هرگز نشان داده نمی‌شود که دستگاه را شارژ می‌کند.

با وجود این، او موفق می‌شود حدود یک هفته را صرف گرفتن عکس و فیلم، نوشتن یادداشت و حتی ارسال شواهد برای همسالان خود به صورت آنلاین کند – در یک جزیره خلوت با استقبال بسیار بد. با نوشتار ضعف های سریال بازی مرکب همراه ما بمانید.

امنیت در جزیره بازی ماهی مرکب

تناقضات سریال sQUID gAME, ناسازگاری های سریال بازی ماهی مرکب, ضعف های سریال بازی مرکب, نکات سریال اسکویید گیم, طرح Squid Game, ناسازگاری های Squid Game
تناقضات سریال sQUID gAME

Squid Game ظاهراً توسط اقلیتی از میلیاردرها اداره می‌شود که به نظر می‌رسد هزینه های زیادی را نیز صرف تدابیر امنیتی جزیره می‌کنند. در عین حال، نفوذ جون هو به جزیره و جمع آوری شواهد برای روزهای آتی به عنوان کارگر بازی Squid Game نسبتاً آسان بود.

کارگران Squid Game همچنین نسبت به اشتباهات جون هو توجه خاصی نشان نمی‌دهند. علاوه بر این، برای Sae-byeok بسیار آسان بود که از دریچه ها بالا رود و راه خود را به یک اتاق مهم در آن مجموعه پیدا کند، که به او سرنخی درباره بازی بعدی می‌داد.

وقتی گی-هون سعی می‌کند در مورد بازی Squid Game به پلیس بگوید، مقامات ادعاهای دیوانه کننده او در مورد بازی های مرگبار کودکانه در جزیره ای خلوت و دور افتاده را رد می‌کنند.

سال‌هاست که یک فروشنده کارت‌های اسرار آمیز با همان اشکال هندسی به هزاران نفر در شهر سئول از همان کارت‌ها می‌فروشد. و پس از اینکه پیرمرد در قسمت 2 بازی Squid Game نه گفت، ظاهراً کسانی که ترجیح دادند نروند دهان خود را بسته نگه داشتند.

در حالی که می‌توان ادعا کرد که VIP های Squid Game به اندازه کافی قدرتمند و غنی هستند که بتوانند مردم را مجبور کنند و همه چیز را مخفی نگه دارند. بسیاری از حوادث امنیتی این سازمان هنوز عجیب است که جون هو تنها کارآگاهی است که سرنخی از وجود جزیره دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ناسازگاری های سریال بازی ماهی مرکب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “تناقضات سریال sQUID gAME ؛ ناسازگاری هایی که شما را سردرگم کرده است !

  1. حالا اینا خوبه، اصلا اون کارکنای قرمز پوش بازی ، کی وقت کردن برن یکی از این کوره ها رو زیرش رو سوراخ کنن که جسده رو بندازن پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *