کمدی ترین فیلم های تاریخ سینما در ژانر ترسناک بر اساس IMDB

در ژانر کمدی ترسناک عناصر کمدی و وحشت تلفیق شده‌اند. در این نوشتار فهرستی از بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2023، 2022 و مهم‌ترین فیلم‌های IMDb تهیه شده است.

کمدی ترین فیلم های تاریخ سینما در ژانر ترسناک بر اساس IMDB

ژانر کمدی ترسناک، یا همان Horror comedy، گونه‌ای فیلم است که در آن کارگردان عناصر کمدی و وحشت را به شکل تلفیقی استفاده کرده است. هم فیلم‌های ترسناک و هم کمدی از زمان‌های قدیم، مخاطب خاص خود را داشته‌اند.

برخی از کارگردانان تصمیم گرفتند که علاوه بر انتقال ترس و بالابردن آدرنالین، لحظات مفرح نیز ایجاد نمایند. آن‌ها با افزودن صحنه‌های طنز، ژانر کمدی ترسناک را رایج کردند. سالیانه فیلم‌ها و سریا‌ل‌هایی بسیاری در این ژانر ساخته می‌شوند.

در نوشتار بهترین فیلم های کمدی ترسناک نیز سعی بر آن است، تا ضمن معرفی بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2023 و 2022 به معرفی محبوب‌ترین‌های تاریخ سینما نیز بپردازیم.

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم

کمدی ترین فیلم های تاریخ سینما در ژانر ترسناک بر اساس IMDB

محبوب ترین فیلم های کمدی ترسناک

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های کمدی ترسناک آن می‌پردازیم، را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مرتبط:

بهترین فیلم های ترسناک 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

محبوب ترین فیلم های کمدی ترسناک
محبوب ترین فیلم های کمدی ترسناک

جدیدترین فیلم های کمدی ترسناک در این نوشتار معرفی شده‌اند. اما شما می‌توانید در مقاله‌های ذیل از سایت فیگار، ضمن آشنایی با فیلم های کمدی ترسناک با فیلم‌های ترسناک ترکی، نتفلیکس و امثال آن‌ها آشنا شوید.

فیلم های کمدی ترسناک که در ادامه معرفی شده‌اند، در رده بهترین فیلم کمدی ترسناک قرار می‌گیرند. با معرفی کمدی ترسناک های 2021 و 2022 سعی بر آن بود، که بهترین‌ها و ضعیف‌ترین‌ها را بشناسید.

بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2023

Evil Dead Rise

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

فیلم Evil Dead نیز، یکی از برترین فرانچایز‌های تاریخ سینمای وحشت زامبی محور است که در تمامی آثار مدرن امروزی، نسخه‌ای کلاسیک را به مخاطب نشان می‌دهد. سم ریمی به همراه بروس کمپبل، این مجموعه را آغاز کردند و در تمامی ادوار به خوبی آن را همراهی کردند. حالا لی کرانین مسئولیت ساخت نسخه‌ی جدید آن را بر عهده دارد که در 21 آپریل سال 2023، آن را توسط سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد کرد.

Renfield

بهترین فیلم های کمدی ترسناک

رنفیلد بر اساس طرحی از رابرت کرکمن، اسطوره کتاب‌های مصور کمدی ترسناک است که به سرسپردگی کنت دراکولا پس از عاشق شدن می‌پردازد. نیکولاس هولت در نقش رنفیلد، آکوافینا نقش عشق او و نیکلاس کیج در نقش دراکولا هنرنمایی خواهند کرد. بازگشت نیکولاس کیج به نقش قبلی‌اش، یکی از برترین اتفاق‌هایی است که برای طرفداران دراکولا، می‌تواند بیافتد.

بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2022

Fresh

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2022

Fresh اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ داشت و در ۴ مارس ۲۰۲۲ از طریق هولو توسط سرچلایت پیکچرز منتشر شد. عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

تازه فیلم کمدی دلهره‌آور آمریکایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی میمی کیو است. این کارگردان در اولین کارگردانی‌اش فیلمی برگرفته از فیلمنامه‌ لورین کان ساخته است. دیزی ادگار-جونز و سباستین استن بازیگران این فیلم هستند. آدام مک کی در کنار کوین جی مسیک و مایو کولینان تهیه فیلم را برعهده داشته است.

The Menu

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2022

مارگو و تایلر، یک زوج جوان به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند تا در یک رستوران منحصر به فرد غذا بخورند، جایی که سرآشپز اسلوویک یک منوی مجلل را با شگفتی‌های تکان‌دهنده آماده کرده‌است. آنیا تیلور جوی و نیکلاس هولت در نقش زوج جوانی هستند که برای صرف غذا در یک رستوران منحصر به فرد به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند.

The Menu یک فیلم ترسناک کمدی سیاه آمریکایی به کارگردانی مارک مایلود و تهیه‌کنندگی آدام مک‌کی و بتسی کخ است. فیلم مِنو در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ توسط سرچلایت پیکچرز منتشر شد.

نقد و بررسی فیلم The Menu 2022 ؛ نقدی تند و گزنده از صنعت رستوران‌داری

Deadstream

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2022

دد استریم یک فیلم کمدی ترسناک فراطبیعی است که در سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی ونسا و جوزف وینتر ساخته شد. جوزف وینتر و ملانی استون بازیگران این فیلم هستند. تمرکز فیلم بر روی شاون است، یک شخصیت شرم‌آور یوتیوب که به خاطر ویدیوهایی که او را در حال انجام بدلکاری برای “غلبه بر ترس‌هایش” نشان می‌دهد، شهرت دارد.

قبل از شروع فیلم، یکی از ویدیوهای شاون به یک جنجال جدی منجر شد که حامیان مالی و بسیاری از طرفدارانش را از دست داد. شاون که از پس گرفتن محبوبیت خود و حفظ تنها اسپانسر جدید خود ناامید است، قصد دارد شب را در Death Manor، خانه‌ای که ظاهراً خالی از سکنه است، پخش زنده کند.

Deadstream یک شخصیت اینترنتی شرم‌آور را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند با پخش زنده ماجرای یک شب در خانه‌ای خالی از سکنه، طرفدارانش را دوباره به دست آورد. این فیلم در 11 مارس 2022 اولین نمایش جهانی خود را در South by Southwest انجام داد و در ایالات متحده در 6 اکتبر 2022 توسط Shudder اکران شد.

Bodies Bodies Bodies

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2022

 

پس از اینکه گروهی ۲۰ نفره در طول یک طوفان در عمارتی دورافتاده گیر می‌افتند، یک بازیِ جمعی که بیش از حد به اشتباه رفته، با یک جسد مرده روی زمین به پایان می‌رسد و دوستان جعلی در هر قدمی سعی دارند قاتل را در میان خود پیدا کنند.

بدن‌ها بدن‌ها بدن‌ها یا اجساد اجساد اجساد یک فیلم ترسناک آمریکایی در ژانر کمدی سیاه به کارگردانی هالینا رین محصول سال ۲۰۲۲ است. در این فیلم آماندلا استبرگ، ماریا باکالوا، میها هرولد، لی پیس، پیت دیوید سون به هنرپیشگی پرداختند. این فیلم توسط سارا دلاپ بر اساس داستانی از کریستن روپنیان نوشته شده است.

بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2021

Zombie Reddy

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2021

زامبی آماده یکی از بهترین فیلمهای ترسناک خنده دار هندی است، که به زبان تلوگو ساخته شده است. این فیلم کمدی زامبی، در سال ۲۰۲۱ توسط پراسانت وارما کارگردانی شد. ستارگانی همچون تجا ساجا، آناندی و داکشا ناگارکار در این فیلم درخشیده‌اند. “Zombie Reddy” اولین فیلم زامبی در سینمای تلوگو است.

داستان بی ارتباط با کرونا نیست و اینگونه شروع می‌شود که: نخست وزیر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد برای جلوگیری از کرونا، قرنطینه اعمال شود. مردی با چاقو، پیرمردی را دنبال می‌کند. با رسیدن به خانه پیرمرد، مرد مورد حمله قرار می‌گیرد و بیهوش می‌شود. او روی میز عمل، در آزمایشگاه مخفی بیدار می‌شود. یک چهره نقاب دار به او سرم تزریق می‌کند. سرم مرد را به زامبی تبدیل می‌کند.

Werewolves Within

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

گرگینه‌های درون، یکی از جدیدترین فیلم های کمدی ترسناک آمریکایی است. این فیلم در سال ۲۰۲۱ توسط کارگردان جاش رابن ساخته و منتشر شد. داستان آن در رابطه با گروهی از مردم در یک شهر کوچک است. در پی ماجرایی آن‌ها در طوفان برفی گرفتار می‌شوند و فکر می‌کنند که یکی از آ‌ن‌ها گرگینه است.

Show Me the Ghost

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021

کیم یون کیونگ فیلم “روحم را نشانم بده” را کارگردانی کرده است. در ادامه معرفی کمدی ترسناک های 2021 با یک فیلم کره‌ای در خدمت شما هستیم. هان سونگ یون، کیم هیون موک و هونگ سونگ بوم، ستارگان این کمدی ترسناک هستند. داستان دو دوست جویای کار به نام‌های “Ho-du” و “Yeji”، که رویاها و امیدهای آن‌ها از بین رفته، موضوع اصلی این فیلم است.

با هزینه کم خانه‌ای را اجاره می‌کنند. غافل از اینکه شبحی در آن خانه وجود دارد. چون جایی برای رفتن ندارند، تصمیم می‌گیرند که خودشان روح را از خانه فراری دهند.

Willy’s Wonderland

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021

این فیلم را نمی‌توان در دسته فیلم های کمدی ترسناک 2021 قرار داد. اما در سبک اکشن و کمدی است و به خاطر موضوعی که دارد، صحنه‌های وحشت نیز ایجاد می‌کند. داستان این فیلم درباره ولگردی است، که سرایدار مکانی با اسم رمز “سرزمین عجایب ویلی” می‌شود.

او در یک مرکز تفریحی و خانوادگی پر از عروسک‌های تسخیر شده توسط شیاطین، گیر افتاده‌است و باید راهی برای نجات خود و فرار از این مکان پیدا کند.

Untitled Horror Movie

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
فیلم های کمدی ترسناک

فیلم کمدی ترسناک دارای نام جالبی است. “فیلم ترسناک بدون عنوان” محصول سال ۲۰۲۱ است و نیک سایمون آن را کارگردانی کرده است. داستان در رابطه با شش دوست و بازیگر است. آن‌ها زمانی که متوجه می‌شوند برنامه تلویزیونی موفق‌شان کنسل شده است، تصمیم به ساخت یک فیلم می‌گیرند. به طور ناخواسته موضوع فیلم‌شان همراه با ترس و خشونت می‌شود.

Roohi

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
فیلم های کمدی ترسناک

از جمله فیلم های کمدی ترسناک می‌توان به فیلم هندی “روحی” اشاره کرد. البته این فیلم نظرات منفی منتقدان را برای طرح پیچیده‌اش دریافت کرد. سایت IMDb نیز امتیاز ۴.۳ را مناسب این فیلم دیده‌است. اما اگر به سینمای هند علاقه‌مند باشید، ممکن است این فیلم لحظات خوبی را برای شما ایجاد کند.

The House Next Door: Meet the Blacks 2

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی در ژانر ترسناک 2021

قسمت اول این سری در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود. داستان خانواده‌ای را می‌بینیم که همسایه عجیبی دارند. آن‌ها حدس می‌زنند که او ممکن است خون آشام باشد.

کارل بلک پس از زنده ماندن از حوادث فیلم اول و نویسنده شدن، خانواده خود را به خانه دوران کودکی خود، در آتلانتا منتقل می‌کند. امید دارد که در آن خانه،‌ کتاب جدید خود را کامل کند. اما با همسایه مرموز جدید خود آشنا می‌شود. گمان می‌کند که او می‌خواهد، خانواده‌اش را بکشد.

Wendell and Wild

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

این فیلم یک انیمیشن کمدی ترسناک، محصول کشور آمریکاست. قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ و یا در سال ۲۰۲۲، توسط نتفلیکس منتشر شود. وندل و واید، دو برادر شیطانی هستند. آن‌ها باید با دشمن اصلی خود، خواهر هلی، راهبه‌ای که گرد و غبار را از بین می‌برد و دو نوجوانش، گوتی کات و رائول، رو به رو شوند.

محبوب ترین فیلم های کمدی ترسناک از نظر IMDb

Shaun Of The Dead

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

فیلم سینما “شان می‌میرد” در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و اولین قسمت از سه‌گانه ” سه طعم کورنتو” است. کاراکتر شان، ۲۹ ساله است و یک زندگی کسل‌کننده دارد. لیز، با بازی کیت اشفیلد، نامزد شان است، که وی را ترک کرد.

شان برای بازگرداندن لیز، تصمیم می‌گیرد که اوضاع را سر و سامان دهد. اما ناگهان مردگان از گور برمی‌خیزند و مثل زامبی‌ها شروع به آدم‌خواری می‌کنند. شان با کمک اد برای نجات مادرش و لیز می‌شتابد.

Evil Dead 2

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

 

فیلم “مرده شریر ۲” در سال ۱۹۸۷، توسط کارگردان آمریکایی، سام ریمی، ساخته شد. این فیلم در ژانر کمدی سیاه و ترسناک تولید شده است. داستان در رابطه با زوجی به نام اش ویلیامز و لیندا است. آن‌ها برای تعطیلات به مسافرت رفته‌اند.

در آن‌جا، وارد یک مکان متروکه می‌شوند. اش نواری را پیدا می‌کند که یافته‌های ساکنین قبلی آن مکان است. در اثر پخش آن نوار، لیندا توسط روحی تسخیر می‌شود. اش برای نجات از آن‌جا مجبور به کشتن لیندا می‌شود.

What We Do in the Shadows

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

این فیلم در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. سریال و تئاتری نیز با همین نام ساخته و اجرا شده است. داستان در رابطه با چهار هم اتاقی خون آشام با نام‌های “ویاگو”، “ولادیسلاو”، “دیکن” و “پتیر” است. آن‌ها در یک آپارتمان در حومه ولینگتون زندگی می‌کنند. همه آن‌ها دارای قدرت‌های ماوراءالطبیعه و حتی شنا و توانایی تبدیل به حیوانات هستند.

ویاگو از قرن هفدهم است و ۳۷۹ سال دارد. او در پی عشق زندگی‌اش است. ولادیسلاو ۸۶۲ سال دارد و با نام “ولادیسلاو پوکر” شناخته می‌شود. او توسط خاطرات دشمنش “جانور” تسخیر شده است. دیکن یک دستفروش سابق و “شورشی جوان” گروه است که توسط پتیر به خون آشام تبدیل شد. او اکنون ۱۸۳ سال دارد. پیتر یک خون آشام منزوی است که ۸۰۰۰ سال سن دارد. او مانند یک حیوان وحشی رفتار می‌کند.

Zombieland

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلم های کمدی ترسناک

یک دانشجوی خجالتی متوجه می‌شود که تمامی مردم شهر، در حال تبدیل شدن به زامبی هستند. او تصمیم می‌گیرد که از شهر فرار کند. تلاش می‌کند که پیش خانواده‌اش برگردد. البته امیدوار است که زنده باشند.

در راه با یک مرد و دو خواهر برخورد می‌کند. آن‌ها نیز در تلاش هستند که از این شرایط، جان سالم به در برند. این فیلم محصول آمریکاست، که در سال ۲۰۰۹ به نمایش در آمد. دنباله این فیلم با نام “سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی” در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

Tucker and Dale vs. Evil

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
محبوب ترین فیلم های کمدی ترسناک

فیلم کانادایی “تاکر و دیل در برابر شیطان” در سال ۲۰۱۰ اکران شد. داستان آن در رابطه با تعدادی دانشجو است، که برای تفریح به یک جنگل می‌روند. در راه دو نفر (تاکر و دیل) را می‌بینند که به آن‌ها مشکوک شده و وحشت دارند.

با توجه به داستانی که یکی از پسرها در خصوص قتل پدرش در جنگل تعریف کرده، از تاکر و دیل می‌ترسند. تاکر و دیل در واقع کاراکترهای مثبت فیلم هستند. اما از شانس بد اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که بلای وحشتناکی بر سر دانشجو‌ها می‌آید.

Dead Alive

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
محبوب ترین فیلم های کمدی ترسناک

مادر یک جوان توسط میمون-موش سوماترا گاز گرفته می‌شود. او مریض شده و می‌میرد. بعد دوباره زنده می‌شود و اینبار سگ‌ها، پرستاران، دوستان و همسایگان را می‌کشد و می‌خورد. پیتر جکسون کارگردان این اثر نیوزلندی است. فیلم “مرگ مغزی” در سال ۱۹۹۲ اکران شد.

Army Of Darkness

بهترین فیلم های ترسناک کمدی دهه 90
بهترین فیلم های کمدی دهه 90 در ژانر ترسناک
  • کارگردان : سم ریمی
  • بازیگران : بروس کمپبل، امبد دیویث، تد ریمی
  • امتیاز : 7.4
  • خلاصه داستان : مردی تصادفا به سال ۱۳۰۰ میلادی منتقل شده است، حال او باید با ارتشی از مردگان مبارزه کند و نکرونومیکون را بدست آورد، تا بتواند به خانه بازگردد.

پس از پایان Evil Dead II، سه گانه پایانی ارتش تاریکی سم ریمی به همراه آش ویلیامز سرگردان در قرون وسطی، ناامید برای یافتن راهی برای بازگشت به زمان خود آغاز می‌شود.

سه‌گانه The Evil Dead ممکن است ضعیف‌ترین اثر در این سه‌گانه باشد، اما همان ترکیبی از هیجان‌های ژانر کمدی بی‌شرمانه‌ای که به نمایش گذاشته می‌شود این فیلم را بسیار لذت بخش کرده است.

بیشتر بخوانید:

پر فروش ترین فیلم و سریال های زامبی محور تاریخ سینما

An American Werewolf In London

بهترین فیلم های کمدی ترسناک
بهترین فیلمهای ترسناک خنده دار

این فیلم محصول مشترک آمریکا و انگلیس در سال ۱۹۸۱ است. دو کاراکتر از آمریکا به لندن آمده‌اند. با فرارسیدن شب به میخانه می‌روند. جک متوجه یک ستاره پنج پر روی دیوار می‌شود. اما وقتی در مورد آن سوال می‌کند، اهالی میخانه خصمانه نگاه می‌کنند.

دیوید و جک تصمیم می‌گیرند که از آن‌جا خارج شوند. مردمی که در میخانه بودند به آن‌ها هشدار می‌دهند که در جاده بمانند تا از لرزه‌ها دور و همچنین مراقب ماه کامل نیز باشند. آن دو پس از خروج از جاده توسط یک موجود غریب مورد حمله قرار می‌گیرند.

Child’s Play 2

بهترین فیلم های ترسناک کمدی دهه 90
برترین فیلم کمدی در ژانر ترسناک آمریکایی دهه 90
  • کارگردان : جان لیای
  • بازیگران : الکس وینست، کریستینا الیسا، بروس دوروف
  • امتیاز : 5.9
  • خلاصه داستان : دو سال پس از اینکه قاتل زنجیره‌ای چارلز لی ری روح خود را در یک عروسک چاکی قرار داد، یک شرکت اسباب بازی تلاش می‌کند تا عروسک را دوباره بسازد و ری را به این روند بازگرداند.

داستان دومین نسخه فرانچایز چاکی ، دو سال پس از اولین فیلم، Child’s Play 2 می‌بیند که چاکی به تعقیب اندی بارکلی جوان ادامه می‌دهد؛ کسی که اکنون پس از بستری شدن مادرش در بیمارستان روانی به دلیل حمایت از ادعاهای پسرش در مورد عروسکی قاتل که توسط روح تسخیر شده بود، با والدینی که در خانواده‌شان خوانده شده زندگی می‌کنند.

سکانس‌های اولیه فیلم، با پنهان کردن مقاصد واقعی چاکی سنگین نیست، بنابراین این فیلم از همان ابتدا پوچ بودن یک عروسک قاتل را کاملاً در بر می‌گیرد.

The Rocky Horror Picture Show

 بهترین فیلم های کمدی ترسناک
مهمترین فیلم های کمدی ترسناک

فیلم “راکی هارور” فیلمی متفاوت است. در ژانر موزیکال، کمدی و ترسناک ساخته و در سال ۱۹۷۵ منتشر شد. کارگردانی آن نیز بر عهده جیم شارمن بود. ماجرایی آشنایی یک زوج با یک دانشمند ترنس، موضوع اصلی این فیلم است.

The Lost Boys

مهمترین فیلم های کمدی ترسناک
جدیدترین فیلم های کمدی ترسناک

فیلم “پسران گمشده” در سال ۱۹۸۷ پخش شده است. این فیلم کمترین امتیاز را در لیست بهترین فیلم های کمدی ترسناک دارد. با اینحال به نسبت بسیاری از فیلم‌های دیگر دارای رتبه خوبی است. در داستان شاهد کاراکتری به نام لوسی امرسون هستیم. او زنی است که تازه طلاق گرفته است.

لوسی همراه دو پسر نوجوانش، مایکل و سام، تصمیم می‌گیرد که به خانه پدری خود، در شهر کوچک سانتاکلارای کالیفرنیا برود. گروهی از جوانان شرور به رهبری دیوید، مایکل را به مخفیگاه خود می‌برند و در آنجا به او خون می‌نوشانند. مایکل حس می‌کند که آرام آرام بدل به یک خون‌آشام شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کمدی ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *