ارز دیجیتال Squid ؛ یک ارز دیجیتال با عنوان بازی مرکب

اگر طرفداری هستید که می‌خواهید ارادت خود را به سریال Squid Game ابراز کنید، ارز دیجیتالی برای آن وجود دارد. با نوشتار ارز دیجیتال Squid با فیگار بمانید.

گیمرها یک نسخه آنلاین از برنامه ایجاد کرده اند که برای بازی کردن به ارز دیجیتال Squid نیاز دارید. روز سه‌شنبه، یک سنت متوسط ​​ارزش داشت، اما در روز جمعه ارزش آن افزایش یافت و به 4.39 دلار (3.18 پوند) رسید. با نوشتار ارز squid با فیگار همراه باشید.

ارز دیجیتال Squid

یک ارز دیجیتال با عنوان بازی مرکب

ارز دیجیتال Squid, ارز squid, ارز دیجیتال squid چیست
ارز squid, ارز دیجیتال squid چیست

این ارز به دلیل اینکه به سرمایه گذاران اجازه نمی‌دهد توکن های خود را دوباره بفروشند مورد انتقاد قرار گرفته است. سریال Squid Game – که داستان گروهی از مردم را روایت می‌کند که مجبور می‌شوند به خاطر پول بازی های مرگبار کودکانه را انجام دهند – تبدیل به یک حس ویروسی شده است.

بیشتر بخوانید:

Squid چیزی است که به عنوان یک ارز دیجیتال «بازی برای کسب درآمد» شناخته می‌شود، جایی که مردم برای بازی در بازی های آنلاین که می‌توانند توکن های بیشتری کسب کنند، توکن هایی را خریداری می‌کنند. سپس می‌توان آنها را با سایر ارزهای دیجیتال یا پول فیات مبادله کرد. در مورد Squid، بسیاری از خریداران گیمرهایی هستند که به دنبال بازی در بازی آنلاین این برنامه هستند که از نوامبر آغاز می‌شود.

این ارز با وجود جذب سرمایه زیاد از سوی علاقه‌مندان به این سریال به شدت زیر ذره‌بین است و کوین‌مارکت‌کپ هشدار داده که گزارش‌های زیادی مبنی بر عدم توانایی در فروش این ارز دیجیتال دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ارز Squid

ارز دیجیتال Squid, ارز squid, ارز دیجیتال squid چیست
ارز squid, ارز دیجیتال squid چیست

این ارز دیجیتال، پیش‌فروش خود را از ۲۰ اکتبر شروع کرده بود و به گزارش سایت این ارز در چند دقیقه تمام سکه‌های پیش‌فروش شده فروخته شد. طبق برگه سفید منتشر شده از سمت توسعه‌دهندگان، قرار است این ارز دیجیتال بدون دلیل خاصی مانند بسیاری از دیگر سکه‌ها چون شیبا در بازار رمزارزها فعالیت کند.

بیشتر بخوانید:

این توکن قرار است به زودی یک پلتفرم بازی برای کسب درآمد ارائه کند که از بازی‌های فیلم همنام خود پیروی می‌کند اما بارها عنوان کرده که مجازات بازنده‌ها مرگ نیست.

بیشتر بخوانید:

این بازی حداکثر شرکت‌کننده یا جایزه مشخصی ندارد چون بازیکنان شرکت‌کننده در هر بازی مبلغ مشخصی ارز دیجیتال SQUID GAME پرداخت می‌کنند و در برخی دورها کاربران باید NFT سفارشی خریداری کنند که از شخصیت‌های سریال بازی ماهی مرکب الهام گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این بازی ارزان نیست، اگر می‌خواهید در این بازی شرکت کنید باید در حداقل‌ترین شرایط، ۱۵ هزار دلار و در حداکثرترین شرایط ۳۳ هزار دلار پرداخت کنید. ۱۰ درصد درآمد بدست امده از بازی به توسعه‌دهندگان پرداخت می‌شود و ۹۰ درصد به بازیکن برنده تعلق دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ارز squid چیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *