انگل در سریال Invasion چیست ؟ ؛ کشف یک انگل توسط انیشا با بازی گلشیفته فراهانی

کشف یک انگل توسط Aneesha در قسمت پنجم Invasion برای نسل بشر دردسر ایجاد می‌کند زیرا روایت اصلی Apple TV + آشکار می‌شود. انگل در سریال Invasion چیست ؟

در قسمت 5 سریال هجوم ، Aneesha یک انگل مرموز را پیدا می‌کند که می‌تواند عواقب ناگواری برای نسل بشر این سریال داشته باشد. Invasion به داستان های چندین گروه غیرنظامی شوکه شده در سراسر جهان می‌پردازد، زیرا آنها با هجوم بیگانگان و درگیر شدن با فضایی خاص و غریب در تصرف چیزی ناشناخته قرار گرفته‌اند.

یکی از این روایت‌ها به خانواده انیشا با بازی گلشیفته فراهانی می‌پردازد که برای محافظت از فرزندانش و انجام وظیفه مدنی خود به‌عنوان یک پزشک تلاش می‌کند؛ همه چیز در حالی که از خیانت همسرش احمد (فراس نصار) مطاع می‌شود، استارت می‌خورد. با نوشتار انگل در سریال Invasion چیست ؟ همراه فیگار بمانید.

انگل در سریال Invasion چیست ؟

کشف یک انگل توسط انیشا با بازی گلشیفته فراهانی

انگل Aneesha, انگل انیشا
انگل Aneesha, انگل انیشا

اپیزود 5 سریال هجوم سایمون کینبرگ، انیشا را مصمم می‌کند تا با به کارگیری مهارت‌های پزشکی خود به عنوان یک پزشک، در بحران رو به رشد کمک کند. ارتش، انیشا را به اردوگاهی در شمال نیویورک می‌برد، جایی که او شروع به عمل یک بیمار با جراحت بد شکمی می‌کند.

در حالی که همکار انیشا از او می‌خواهد که زخم مرد را ببندد، انیشا متوجه چیزی می‌شود و یک انگل شبیه شقایق را از درون مرد خارج می‌کند و در این راه جان بیمارش را نجات می‌دهد.

در حالی که در سریال Invasion هنوز ماهیت دقیق انگل کشف شده توسط Aneesha را فاش نکرده است، بدون شک با تهدید فرازمینیانی که به سرعت جهان را در بر گرفته‌اند، مرتبط است.

کشف یک انگل توسط Aneesha در قسمت پنجم Invasion

انگل در سریال Invasion چیست, کشف یک انگل توسط Aneesha در قسمت پنجم Invasion, انگل Aneesha, انگل انیشا
انگل در سریال Invasion چیست, کشف یک انگل توسط Aneesha در قسمت پنجم Invasion

فیزیولوژی انگل به نظر می‌رسد نزدیک به شقایق دریایی است و ظاهر انگل بیگانه در Invasion را واقعاً بسیار شوم نشان می‌دهد. ظاهر این انگل که با زیست شناسی دریایی مرتبط است نیز منعکس کننده دیگر مفهوم یا درکی اجمالی و مختصر از بیگانگان حاضر در ساختار روایی سریال هجوم است که تهاجم را تا به اینجای کار دراماتیک کرده‌اند، که واضح ترین آن سه پایی شبیه ستاره دریایی است که تروانته (شمیر اندرسون) و جوخه اش در قندهار آن را دیدند.

بیشتر بخوانید:

شقایق دریایی حیوانی درنده و سمی است که برای تغذیه یا استفاده به عنوان منبع غذایی به میزبان می‌چسبد. اگر تشابه بین یک شقایق دریایی معمولی و انگلی که Aneesha می‌یابد عمدی باشد، این نکته می‌تواند دردسر بزرگی برای نژاد انسانی Invasion در Apple TV + ایجاد کند، زیرا به این معنی است که بیگانگان عمدتاً خارج از دید نمایش در سریال در حال حاضر از جمعیت زمین تغذیه و آنها را آلوده می‌کنند.

استفاده از موجودات انگلی در Invasion با توجه به قسمت اول سریال، “آخرین روز”، که کلانتر جان بل تایسون (سم نیل) را به طور غیر رسمی نیش می‌زند و روی زمین می‌ماند، کاملا منطقی است.

این ایده که Invasion می‌تواند تقریباً بلافاصله پس از معرفی یک عنصر انگلی، مهم ترین شخصیت خود را بکشد، کمتر محتمل به نظر می‌رسد، و این نکته نشان می‌دهد که شخصیت‌هایی که قبلا زخمی شده‌اند ممکن است توانایی بازگشت تحت کنترل بیگانگان را داشته باشند.

فیزیولوژی انگل Invasion آینه‌هایی از طرح‌های مختصری از بیگانگان می‌یابد که سری Apple TV+ تا به امروز از آن رونمایی کرده است، که بهترین نمونه آن موجودی است که تروانته دید.

جوخه صحرا در “اوریون” موجودی عظیم را کشف می‌کند که حتی تا اپیدرم ناهموار و دایره ای موجودی که پیدا کرده اند، شبیه ستاره دریایی غول پیکر است. به این ترتیب، انگل Aneesha که شبیه یک موجود دریایی است، با طرح‌های بیگانه‌ای که تا به امروز در تهاجم Apple TV+ نشان داده شده است، مطابقت دارد.

ممکن است در نهایت به منشأ موجودات فرازمینی اشاره داشته باشد، زیرا طرح های آنها برای زمین واضح تر می‌شود. در هر صورت، انگلی که Aneesha در قسمت 5 Invasion پیدا می‌کند، دردسرهایی را برای نژاد بشری که در محاصره سریال Apple TV می‌بیند، ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انگل در سریال Invasion چیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *