بهترین سریال های شبیه Chucky (چاکی) ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

Chucky همه را هیجان زده کرده است که دیگر فرنچایزهای ترسناک دهه 80 نیز ممکن است بازگردند. با نوشتار بهترین سریال های شبیه Chucky با ما بمانید.

چاکی عروسکی است که توسط روح یک قاتل زنجیره ای تسخیر شده است و اولین قتل خود را در فیلم Child’s Play 1988 انجام داد. تاکنون هشت فیلم با حضور این عروسک اهریمنی ساخته شده است. ترس و طنز ( بهترین فیلم های ترسناک 2022 و بهترین فیلم های ترسناک 2021 و بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021 و بهترین انیمه های ترسناک 2021 ) بخش بزرگی از این مجموعه از زمان فیلم اصلی بوده است، و این آمیختگی باعث شد شخصیت به نماد فیلم های ترسناک تبدیل شود.

بهترین سریال های شبیه Chucky (چاکی)

محبوب ترین ها را بشناسید

فهرست سریال های مثل چاکی که در ادامه نوشتار بهترین سریال های شبیه Chucky برای شما معرفی شده‌اند را می‌توانید در لیست زیر در ییک نگاه ببینید:

بهترین سریال های شبیه Chucky
بهترین سریال های شبیه Chucky

سریال چاکی بیشتر از هر سریالی این نماد را دراماتیک کرده است. لرز، مقداری خنده و خون به اندازه ای که شبکه اجازه دهد. سریال‌های تلویزیونی که می‌توانند این ترکیب را مدیریت کنند، نادر هستند، اما برخی از آن‌ها را می‌توان در حال حاضر در استریم و روی DVD یافت. با نوشتار بهترین سریال های شبیه Chucky همراه با ما بمانید.

Friday The 13th: The Series (1987 – 1990)

بهترین سریال های شبیه چاکی
بهترین سریال های شبیه چاکی

Friday The 13th: The Series یک مجموعه تلویزیونی بود که از سال 1987 تا 1990 پخش شد و به طور آزاد بر اساس فیلم های سینمایی ساخته شده است. در فیلم‌ها، جیسون وورهیز یک قاتل سریالی با نقاب بود، اما سریال تلویزیونی، جیسون و تاریخچه او را نادیده گرفت. در عوض، این سریال درباره دو صاحب فروشگاه عتیقه فروشی جوان بود که عتیقه های نفرین شده ای را که عمویشان پس از بستن پیمان با شیطان فروخته بود، می‌دزدیدند.

موضوع اصلی در Chucky مالکیت است و Friday The 13th: The Series دارای آیتم های شیطانی و تسخیر شده است که قصد دارند صاحبان خود را تا حد امکان به طرز نامرتبی بکشند.

بیشتر بخوانید:

Tales From The Crypt (1989 – 1996)

بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky
بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky

سریال Tales From the Crypt یک گلچین بر اساس مجموعه ای از فیلم های محبوب بود که به نوبه خود بر اساس کتاب های کمیک معروف به EC در دهه 1950 ساخته شده بود. این سریال در هر قسمت داستان وحشتناک متفاوتی را روایت می‌کند که بسیاری از آنها مستقیماً بر اساس داستان های اصلی کمیک ها هستند.

سریال اصلی از سال 1989 تا 1996 پخش شد و بهترین قسمت های ترسناک آن تلاقی بین The Twilight Zone و یک فیلم اسلشر ( بهترین فیلم های اسلشر 2021 ) بود. ترکیبی از طنز و وحشت در این سریال وجود دارد، گاهی اوقات وحشت در سریال مذکور باعث دلهره شدیدی در بیننده ایجاد می‌کند. در انتها باید بگوییم که این سریال با هزینه تولید بسیار بالایی در HBO پخش شد.

بیشتر بخوانید:

What We Do In The Shadows (2019 – )

بهترین سریال های شبیه Chucky, بهترین سریال های مثل Chucky
بهترین سریال های شبیه Chucky, بهترین سریال های مثل Chucky

What We Do In The Shadows یک سریال کمدی ترسناک است که گروهی از خون آشام ها ( بهترین فیلم های خون آشامی 2022 و بهترین سریال های خون آشامی 2021 و بهترین انیمه های خون آشامی ) را در زندگی روزانه یا بهتر بگوییم شبانه خود در استاتن آیلند دنبال می‌کند. این گروه شامل سه خون آشام نوستالژیک است که از خون تغذیه می‌کنند و یک خون آشام “انرژیک” که از احساسات تغذیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

The Vampire Diaries (2009 – 2017)

بهترین سریال های شبیه چاکی
بهترین سریال های شبیه چاکی

The Vampire Diaries برای 171 قسمت پخش شد و اقتباسی از یک مجموعه کتاب توسط L.J. Smith بود. این سریال حول محور یک یتیم جوان است که عاشق دو برادر خون آشام می‌شود و مثلث عشقی را ایجاد می‌کند که در طول سریال پیچیده تر می‌شود.

خون آشام ها و وحشت فراطبیعی ( بهترین فیلم های ماورالطبیعه 2022 ) موضوعات سریال را تشکیل می‌دهند. در حالی که هیچ عروسک شیطانی وجود ندارد، اما هرگز از ترس و وحشت در ساختار روایی این سریال نباید غافل شد و مطمئن باشید که در طول هشت فصل خود تنش های زیادی را به طرفداران وارد می‌کند. این سریال همچنین می‌تواند به‌طور شگفت‌انگیزی خنده‌دار ( بهترین فیلم های کمدی 2022 و بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین سریال های کمدی 2022 ) باشد، زیرا شخصیت‌هایش، گاهی خون‌آشام‌های خودشان را به سخره می‌گیرند. این نکته یک مکمل خوب برای لیست تماشای هر کسی است که عاشق فیلم های خون آشامی دهه 80 و بعد از آن است.

بیشتر بخوانید:

Kolchak: The Night Stalker: (1974 – 1975)

بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky
بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky

Kolchak: The Night Stalker سریالی با بازی دارن مک گاوین است که به مدت یک فصل از شبکه ABC پخش شد. ماجراهای کارل کولچاک، خبرنگار تحقیقی سرویس ایندیپندنت نیوز را دنبال کرد. کلچاک راهی برای جذب دردسر دارد، معمولاً ماوراء الطبیعه، اما هیچ کس او یا داستان هایش را باور نمی‌کند.

کلچاک با هیولاهایی روبرو می‌شود که هم بیننده را هیجان زده و می‌ترسانند و هم می‌توانند در بعضی مواقع شبیه به فیلم های چاکی و بازی کودکانه، خنده دار باشند. خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد، و طنز یکی از دلایلی است که هنوز هم با علاقه از آن یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

American Horror Story (2011 – )

بهترین سریال های شبیه Chucky, بهترین سریال های مثل Chucky
بهترین سریال های شبیه Chucky, بهترین سریال های مثل Chucky

American Horror Story یک سریال ترسناک فصل محور است که در هر فصل داستان و شخصیت‌های متفاوتی وجود دارد، اما با بازیگرانی که فصل به فصل تکرار می‌شوند. این سریال، به ویژه، استعدادهای جسیکا لنگ را به نمایش می‌گذارد و به او کمک می‌کند تا جوایز متعددی را کسب کند، در حالی که این سریال در مجموع 128 جایزه دریافت کرده است. ( نقد فصل 10 سریال داستان ترسناک آمریکایی ؛ آیا استیو جابز یک بیگانه است؟ )

هر فصل داستان جدید و متفاوتی را روایت می‌کند، که گاهی حول محور خانه‌های جن زده، تسخیر شیطان‌ها، و داستان‌های ترسناک دهه 80 ساختار روایتیش شکل می‌گیرد، بسیار شبیه به Child’s Play. داستان‌ها گاهی منحصر به فرد هستند و گاهی با هوشمندی خاصی موضوع را تکرار می‌کنند، و ادای احترامی به فیلم‌های ترسناک دهه 80 است که الهام‌بخش آن بودند. American Horror Story دارای ارزش بازیگری و تولید عالی، همراه با دلهره است.

Stranger Things (2016 – )

بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky
بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky

چیزهای عجیب و غریب در شهری اتفاق می‌افتد که همه همه را می‌شناسند و اتفاقات عجیب و غریب و ماوراء طبیعی شروع می‌شود و ساکنان را ناراحت می‌کند. وقتی یک کودک ناپدید می‌شود، نیروهای ماوراء طبیعی و سازمان های دولتی مخفی به شهر می آیند و دوستان و خانواده کودک باید برای بازگرداندن او با نیروهای شیطانی روبرو شوند.

این سریال دارای بازیگرانی است که عمدتاً جوان (بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 2022 و بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و بهترین انیمه های مدرسه ای ) هستند، با فضایی فراطبیعی، مخفیانه و ماوراء الطبیعه. از آنجایی که در دهه 1980 می‌گذرد، این سریال به شدت از آن دوره زمانی الهام می‌گیرد و به بسیاری از فیلم ها و سریال های آن زمان ادای احترام می‌کند. Stranger Things یکی از سریال های اصلی نتفلیکس و یکی از محبوب ترین آنها است. اکنون در فصل چهارم، این سریال نامه ای عاشقانه به فیلم های ترسناک دهه 80 است و هر طرفدار سریال چاکی باید از آن لذت ببرد.

Supernatural: (2005 – 2020)

بهترین سریال های شبیه چاکی, بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky
بهترین سریال های شبیه چاکی

سوپرنچرال دو برادر به نام‌های سم و دین وینچستر را دنبال می‌کند که به‌عنوان شکارچیان و محققین غیبی، راه پدرشان را دنبال می‌کنند. مادر آنها توسط یک شیطان کشته شده است و برادران در حالی که در مسیر با هیولاها، شیاطین و موجودات سر و کار دارند به دنبال پدر گمشده خود هستند.

این درام فراطبیعی با نوعی شوخ طبعی (و خون) که طرفداران چاکی آن را آشنا می‌دانند، ترکیب می‌شود. در طول سریال، برادران با شیاطین، هیولاها، گرگینه‌ها و تسخیر شده‌ها مبارزه می‌کنند. اگر عاشق فضاهای ترسناک این فرمی هستید، بیش از 300 قسمت برای انتخاب وجود دارد.

The Walking Dead (2010 – 2022)

بهترین سریال های شبیه Chucky, بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های شبیه چاکی, بهترین سریال های مثل Chucky, بهترین سریال های مشابه Chucky
بهترین سریال های شبیه Chucky, بهترین سریال های مثل Chucky

The Walking Dead داستان بازماندگان آخرالزمانی زامبی ( بهترین فیلم های آخرالزمانی 2022 و بهترین فیلم های آخرالزمانی 2021 و بهترین فیلم های پسا آخرالزمانی 2021 ) است که تمام تلاش خود را می‌کنند تا بازمانده باقی بمانند. این سریال ریک، یک کلانتر سابق، و پسرش را دنبال می‌کند که در تلاش برای زنده نگه داشتن گروهی از انسان‌ها از زامبی‌ها ( بهترین فیلم های زامبی 2021 و بهترین فیلم های زامبی محور کره ای ) و دیگر شکارچیان وجود دارند که به دنبال قربانی هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های شبیه چاکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “بهترین سریال های شبیه Chucky (چاکی) ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *