نقد فیلم Love Hard 2021 ؛ خودت باش، عاشق شو !

نینا دوبرو در یک کمدی نسبتا خوب و البته کریسمسی، لوس اما دلنشین ظاهر می‌شود. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Love Hard 2021 همراه فیگار بمانید تا در رابطه با فیلم جدید نینا دوبرو کمی برای شما بگوییم.

فصل کریسمس شروع شد. ما در حال حاضر در آن زمان از سال هستیم که کاتالوگ نتفلیکس پر از کمدی های عاشقانه ( بهترین فیلم های عاشقانه 2022 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 ) است که آنقدر شبیه یکدیگر هستند که تشخیص آنها دشوار است.

بین سرودهای کریسمس، چراغ‌های رنگی و خیابان‌های برفی بی عیب و نقص، برخی متوجه می‌شوند که برای یکدیگر ساخته شده‌اند. Love Hard، که در 5 نوامبر 2021 بر روی پلتفرم نتفلیکس منتشر شد، به دنبال ساختار این نوع فیلم‌ها است. می‌خواهد به ما یادآوری کند که عشق در کمال اتفاق نمی‌افتد، مهم این است که همیشه خودت باشی. اما… چه اتفاقی می‌افتد وقتی خود بودن به معنای آدم بد بودن باشد؟ در ادامه با نقد فیلم Love Hard 2021 همراه فیگار بمانید تا از دوگانگی شخصیت‌های داخل این فیلم رمانتیک اما کمدی ( بهترین فیلم های کمدی 2022 و بهترین فیلم های کمدی 2022 ) بیشتر بدانید.

نقد فیلم Love Hard 2021

خودت باش، عاشق شو !

نقد فیلم Love Hard
نقد فیلم Love Hard

ناتالی بائر (نینا دوبرو)، نویسنده‌ای که در لس آنجلس زندگی می‌کند، به خاطر یک اپلیکیشن دوستیابی عاشق جاش لین می‌شود و تصمیم می‌گیرد به نیویورک سفر کند تا او را برای کریسمس غافلگیر کند.

با این حال، در بدو ورود متوجه می‌شود که به او خیانت شده است و جاش (جیمی او. یانگ) آن چیزی نیست که ادعا می‌کرده است: درواقع او از عکس‌های جذاب تگ ابوت خاص (دارن بارنت) به عنوان شخصیت حقیقی خودش استفاده کرده است.

وقتی ناتالی متوجه می‌شود که پسر خوش‌تیپی که عاشقش شده، تگ، نیز در نیویورک زندگی می‌کند، جاش به او پیشنهاد می‌کند که اگر در تعطیلات کریسمس وانمود کند که دوست دختر اوست، با او قرار ملاقات بگذارد.

بگذارید اینطور برایتان بگوییم: ناتالی (نینا دوبرو) روزنامه نگاری است که در مورد زندگی عاشقانه‌اش می‌نویسد. و اگرچه ناامیدی‌های فراوان او به او کمک می‌کند تا شغلش را حفظ کند، او ناامید است که برای یک بار هم که شده، یک قرار خوب با یک نفر که با او تناسب شخصیتی داشته باشد، بگذارد. همانطور که گفته شد، او در یک برنامه با جاش آشنا می‌شود که به نظر مرد کاملی می‌آید. قد بلند، ورزشکار، با ویژگی‌های خاص و می‌تواند ساعت‌ها با او بحث کند.

نقد فیلم Love Hard
نقد فیلم Love Hard, تحلیل فیلم Love Hard

بنابراین او تصمیم می‌گیرد بلیط هواپیما بخرد تا در تعطیلات کریسمس با او ملاقات کند. اما در سرنوشت ناتالی داستان عشقی را که او انتظار داشت، وجود ندارد. جاش (جیمی اُ. یانگ) او را یا حتی شما را فریب داده است که به عنوان تگ (دارن بارنت) که دوست دوران کودکی او بوده، ظاهر می‌شود. گرفتن یک هواپیما به کالیفرنیا در همان لحظه معقول‌ترین گزینه خواهد بود. اما، جاش او را متقاعد می‌کند کریسمس را با خانواده‌اش بگذراند و تظاهر کند که وی دوست دخترش است. در عوض، او کمک می‌کند تا با تگ ارتباط بگیرد.

به نظر می‌رسد ناتالی به راحتی فراموش می‌کند که جاش او را در مورد هویت خود گمراه کرده است. دروغی که به عنوان یک تماشاگر، نادیده گرفتن آن دشوار است. دیدن این که چگونه فیلمنامه‌نویسان دنی مکی و ربکا یوینگ، همراه با کارگردان هرنان جیمنز، تلاش می‌کنند تا نیرنگ جاش را با عدم اعتماد به نفسش توجیه کنند، خسته کننده است.

برای شخصیت‌ها مطلوب است که نقص داشته باشند و اشتباه کنند. این نکته به ما کمک می‌کند تا با آنها همدردی کنیم و شخصیت‌های پیچیده‌تری در ذهن خود بسازیم. همانطور که ساختار روایی – اخلاقی فیلم حکم می‌کند، با کمال گرایی نمی‌توان با کسی ارتباط برقرار کرد. اما این مسئله یا مفهوم، نکته‌ای است که به دنبال شخصیت‌های واقعی و خاص بگردیم و اشتباهات آنها را ریزبینانه بالا پایین کنیم. نگران‌کننده است که مفهوم عشق و فضای عاشقانه‌اش، در دنیای تکنولوژی اینقدر سخت باید حس شود… همه چیز با فریب دادن آغاز می‌شود.

در طول ساختار روایی فیلم، رفتار جاش تنها چیزی نیست که توجه و منطق ما را در مقابل اخساس قرار می‌دهد. ناتالی وقت ندارد تا خودش را جمع و جور کند. برای اینکه تگ از او خوشش بیاید، او مایل است در مورد شخصیت، سلیقه، سرگرمی‌ها و حتی رژیم غذایی خودش دروغ بگوید (همان کاری که جاش با او کرد).

در اوایل فیلم، شما شروع به این سوال می‌کنید که چرا باید بخواهم این افراد پایان خوشی داشته باشند. و پرسیدن این سوال در حین تماشای یک فیلم کمدی رمانتیک ( بهترین سریال های کمدی 2022 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 )، بیش از هر ژانر دیگری، مشکل ساز است. از آنجایی که بیشتر طرح فیلم در رابطه با این مسئله است که می‌خواهد قهرمان‌های داستان «در نهایت خوشحال شوند».

نقد فیلم Love Hard
نقد فیلم Love Hard, بررسی فیلم Love Hard

برای فیلمی که طرفدار نگاه کردن فراتر از ظاهر است، عشق چقدر سخت است (عشق سخت) با قهرمان زن خود به عنوان چهره‌ای زیبا و بدون شخصیت رفتار می‌کند. جذابیت ناتالی به عنوان یک شخصیت به معنای واقعی کلمه زیبا است.

ما اطلاعات کمی در مورد او داریم، فراتر از این که کتاب مورد علاقه او در دوران کودکی مجموعه‌ای از اشعار بود و فکر می‌کرد فیلمی که هیچ ربطی به کریسمس ندارد، یک فیلم کریسمس است. بله، این شخصیتی است که ظاهراً باید با او همذات پنداری کنید.

نینا دوبرو تمام تلاشش را می‌کند تا ناتالی را حداقل بامزه و دوست‌داشتنی کند. شخصیت اصلی مرد تا حدودی جالب‌تر است زیرا فراتر از چیزی است که ژانر معمولاً به آن علاقه دارد. جاش یک مرد آسیایی است که در اوقات فراغت خود شمع درست می‌کند و به شدت از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است.

طرح داستان با برادرش (هری شوم جونیور) و رقابتی که بین آنها وجود دارد، زمینه بیشتری به شخصیت می‌بخشد، اگرچه حل نشده باقی می‌ماند. و در رابطه با پدرش (جیمز سایتو) آسیب‌پذیرترین و احساسی‌ترین لحظات فیلم اتفاق می‌افتد.

نتیجه گیری

نقد فیلم Love Hard
نقد فیلم Love Hard, تحلیل فیلم Love Hard, بررسی فیلم Love Hard

بازیگران در فیلم مورد قبول ظاهر می‌شوند، سکانس‌های احساسی فیلم با چاشنی‌های کمدی‌اش نسبتا به خوبی به تصویر کشیده می‌شوند. فیلم به اندازه‌ای ریسک می‌کند که از حالت متعارف خارج شود، اما در عین حال همچنان در الگوهای ژانر قرار می‌گیرد.

با این حال، پیش‌فرض یک داستان عاشقانه مبتنی بر دو نفر که آگاهانه دروغ می‌گویند و هویت خود را جعل می‌کنند تا به آنچه می‌خواهند برسند، بیش از حد اغراق آمیز است. بسیاری از فریبکاری‌ها منجر به جلوگیری از ارتباط ما با شخصیت ها می‌شود. و بدون همراه شدن با شخصیت‌ها هیچگونه ارتباط یا عشقی در ما هم ایجاد نمی‌شود…

مشخصات فیلم Love Hard

  • سال: 2021
  • مدت زمان: 106 دقیقه
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان: Hernán Jiménez
  • فیلمنامه: ربکا یوینگ، دنیل مکی، دنی مکی
  • عکاس: Shane Hurlbut
  • موسیقی: مارک اورتن
  • ژانر: کمدی رمانتیک
  • توزیع کننده: نتفلیکس ؛ بررسی فیلم Love Hard

بازیگران

  • نینا دوبرو (ناتالی بائر)
  • دارن بارنت (برچسب)
  • جیمی او یانگ (جاش لین)
  • جیمز سایتو (باب لین)
  • هری شوم جونیور (اوون لین)
  • میکائلا هوور (چلسی لین)
  • هدر مک ماهان (کری)
  • ربکا استاب (بارب لین)
  • شان دپنر (تراشه)
  • متی فینوچیو (لی)
  • فلچر دونوان (کری)
  • سی. ارنست هارث (اپراتور کارائوکه)

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم Love Hard سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *