تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ؛ رازها فاش شد؟

در این نوشتار با تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به بررسی تیزر مرد عنکبوتی 3 خواهیم پرداخت. در فیگار همراه ما باشید.

در نوشتار تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست  به نکات مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست مانند: “چرا دکتر اختاپوس به مرد عنکبوتی کمک می کند؟” خواهیم پرداخت و حدسیات و احتمالات را بررسی خواهیم کرد.

مرد عنکبوتی Spider-Man یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده‌است.

مرد عنکبوتی کمیک استریپ‌های فرعی زیادی تا به حال داشته‌است. سری کمیک استریپ‌های مرد عنکبوتی می‌توان به مرد عنکبوتی نهایی که صاحب یک سریال انیمیشنی بود، مرد عنکبوتی خارق‌العاده تارهای مرد عنکبوتی و… اشاره کرد. بالاترین قدرت او توانایی‌های عنکبوتی و هوشش است.

همچنین فیلم‌های کوتاه بسیاری بر اساس این شخصیت از جمله آخرین نبرد با گرین گابلین، مرد عنکبوتی: آخرین نفس، شوالیه‌های مارول: مرد عنکبوتی و مرد عنکبوتی: آخرین نبرد ساخته شده‌است.

تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

همکاری دکتر اختاپوس با پیتر؟

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست خواهید خواند به شرح زیر است:

حقایق پنهان مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
حقایق پنهان مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

در بررسی تیزر مرد عنکبوتی 3 با این سوال مواجه می‌شویم که آیا دکتر اختاپوس می تواند با پیتر در فیلم Spider-Man: No Way Home همکاری کند؟ تریلر اول و دوم چگونه به این موضوع اشاره می کند و چرا این اتفاق می افتد.

ابتدای امر بهتر است بدانیم در مه ۲۰۱۱، مرد عنکبوتی بعد از بتمن دررتبه سوم ۱۰۰ ابرقهرمان برتر کتاب‌های کامیک آی‌جی‌ان قرار گرفت و همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home که در سال 2019 منتشر شد پیتر پارکر (تام هالند) که هویتش فاش شد در خانه دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) را زد تا هرج و مرج او را حل کند.

همکاری دکتر اختاپوس و پیتر

رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به نظر دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا) علی‌رغم شهرتش به عنوان یکی از بزرگترین شرورها ممکن است خود را در کنار پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: No Way Home بیابد.

در بررسی تیزر مرد عنکبوتی 3 اگرچه به طور گسترده تصور می‌شود که او یکی از آنتاگونیست‌های اصلی فیلم است اما ممکن است این شخصیت در واقع نقش متفاوتی در فیلم آینده MCU فاز 4 داشته باشد.

تایید شده است که او با مرد عنکبوتی تام هالند مبارزه خواهد کرد همانطور که در نبرد درخشان بسیار مورد بحث در هر دو تریلر فیلم دیده می‌شود اما این بدان معنا نیست که این دو تا پایان فیلم نمی‌توانند متحد شوند.

بیشتر بخوانید:

انتشار اولین تریلر سومین بازی انفرادی پیتر در MCU ( بهترین سریال های مارول 2022 ) نشان داد که بازگشت Doc Ock یکی از پیامدهای طلسم شکست خورده دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) خواهد بود.

همانطور که استرنج در تریلر دوم گفت، “بازدید کنندگان” از جهان‌های دیگر اکنون به شخصیت تام هالند نزدیک شده‌اند. اینگونه است که شروران دو فرنچایز دیگر مرد عنکبوتی سونی در No Way Home وارد تصویر می شوند.

با نگاهی به تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به نظر می‌رسد که او با Doc Ock، Green Goblin، The Lizard، Sandman و Electro روبرو خواهد شد و گمانه‌زنی‌هایی در مورد ظاهر شدن گابلینِ جدیدِ هری آزبورن نیز وجود دارد.

مبارزه دکتر اُک

حقایق پنهان مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
حقایق پنهان مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست  تعداد بیشتری از شرورها به ویژه Doc Ock بُلد شده است. ممکن است او نقش مهم‌تری در داستان Spider-Man: No Way Home نسبت به بقیه داشته باشد.

تریلر دوم فیلم تعاملات بین دوستان دبیرستانی اتو و پیتر را به نمایش گذاشت و همچنین داک اوک مرد عنکبوتی تام هالند را با قهرمان جهان خودش (با بازی توبی مگوایر) اشتباه گرفت و در برخی موارد به نظر می‌رسد که او حتی ممکن است اسیر شده باشد.

بیشتر بخوانید:

با این حال پلان‌های دیگر نشان می‌دهند که Doc Ock با Electro مبارزه می‌کند. با در نظر گرفتن همه چیز این احتمال وجود دارد که Molina’s Doctor Octopus به نیروهای مرد عنکبوتی علیه چهار شرور دیگر بپیوندد.

در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به این می‌پردازیم که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد و این مسئله چگونه با Spider-Man 2 پیوند خورده است و چگونه یک پلان در تریلر ممکن است آن را اثبات کند.

بازوهای مکانیکی

رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

با نگاهی به نکات مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست به نظر می‌رسد دکتر اختاپوس با شخصیت خود در مرد عنکبوتی 2 همسو باشد. تنها تفاوت در این جنبه است که او ظاهرا رقابت خود را با پیتر پارکر تجدید کرده است.

در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست می‌فهمیم این عنصری از شخصیت او است که او با مارمولک و سندمن به اشتراک می‌گذارد.

داستان‌های مربوط به آنها با نفرت از مرد عنکبوتی به پایان نمی‌رسد. به دلیلی که هنوز نامشخص است هر سه به محض ورود به MCU دوباره با دیوار خزنده مخالف هستند.

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از تغییرات کلیدی ایجاد شده در Doc Ock شاخک‌های او هستند. رنگ قرمز و طلایی روی بازوهای مکانیکی جدید او توسط بسیاری به عنوان یک عضوی از مرد آهنی در نظر گرفته شده است.

اما دقیقا معنای این کاراکتر هنوز فاش نشده است. کاملا ممکن است که Stark Tech مورد استفاده برای ساخت لباس مرد عنکبوتی بتواند به نوعی در شاخک های Doc Ock گنجانده شود.

در هر صورت ممکن است که داک اوک در No Way Home خطرناک‌تر از زمانی باشد که در سال 2004 با مرد عنکبوتی مگوایر درگیر شد.

از مرد عنکبوتی 2 به 3

حقایق پنهان مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
حقایق پنهان مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

کلید درک دکتر اختاپوس مرد عنکبوتی 2 فرآیندی است که او برای پوشیدن بازوهای مکانیکی طی کرد. در فیلم 2 شاخک‌ها آنقدر پیشرفته هستند که خودشان فکر می‌کنند.

زیرا توسط یک هوش مصنوعی هدایت می‌شوند. دکتر اختاپوس مولینا با علم به این که خطر کنترل کامل ذهن او وجود دارد یک تراشه بازدارنده نصب کرد که از این اتفاق جلوگیری می‌کرد.

اساسا کاری که انجام داد این بود که بازوها را از دسترسی به بخش‌های اصلی مغز منع کرد. به عبارت دیگر، تراشه بازدارنده تنها چیزی بود که از استقلال او محافظت می‌کرد.

بعدا یک حادثه تراشه بازدارنده را بدون اطلاع دکتر اختاپوس برای همیشه به ستون فقرات او وصل کرد. او ناآگاهانه به بازوهای مکانیکی اجازه داد تا اعمالش را دیکته کنند و پیش از اینکه در نهایت متوجه شود که تحت کنترل آنها قرار گرفته است به سمت شرارت رفت.

توئیتر در خدمت اسپایدرمن

رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

تراشه بازدارنده به خوبی می تواند در No Way Home به فیلم بازگردد. حدس زده می‌شود که پیتر پارکر آن را برای او ترمیم کند و مغز او را از نفوذ شاخک‌ها (از طریق توئیتر) آزاد کند.

در تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست و در دومین تریلر Spider-Man: No Way Home بازوهای مکانیکی طراحی خود را تغییر می‌دهند و رنگ قرمز و طلایی را به دست می‌آورند.

هیچ چیز در Spider-Man 2 نمی‌تواند توضیح دهد که آنها چگونه این کار را انجام می‌دهند اما فناوری موجود در MCU می‌تواند آن را معنا کند.

بیشتر بخوانید:

یک نظریه رایج این است که داک اوک فناوری تونی استارک را می‌دزدد و از آن برای ارتقای شاخک‌هایش استفاده می‌کند. مسلما طراحی بازوها در No Way Home به شدت به پیوند مرد آهنی اشاره دارد.

با نگاهی به نکات مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست می‌بینیم این تنها سناریویی نیست که می‌تواند توضیح دهد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. از طرف دیگر مرد عنکبوتی ممکن است از فناوری استارک برای نجات Doc Ock استفاده کند.

تئوری توطئه

رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

در بررسی تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست ذکر این نکته مهم است که مرد عنکبوتی احتمالا هنوز به برخی از اختراعات استارک در No Way Home دسترسی دارد.

از این گذشته او همان لباس فناوری نانو را پوشیده است که استارک در فیلم Avengers: Infinity War به او داده بود. ممکن است چیزی در لباس باشد که بتواند تراشه بازدارنده را آنلاین کند.

اگر یکی از شاخک‌های مرد عنکبوتی بتواند به داک اوک نفوذ کند ممکن است فناوری نانو مرد آهنی به بدن داک اوک وارد شود و مشکل را برطرف کند.

حتی اگر مرد عنکبوتی عمدا این کار را انجام ندهد باز هم ممکن است در طول مبارزه آنها این اتفاق بیفتد. برخی دیگر استدلال کرده‌اند که آنچه واقعا در این صحنه اتفاق می‌افتد، کپی‌برداری Doc Ock از فناوری نانو استارک است.

در هر صورت نتیجه ممکن است یکسان باشد آنچه در لباس مرد عنکبوتی است ممکن است آسیب وارد شده به تراشه بازدارنده در Spider-Man 2 را ترمیم کند.

دکتر اختاپوس بی‌رحم؟

رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست
رازهای مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست

دکتر اختاپوس مرد عنکبوتی 2 به هیچ وجه آن مغز متفکر بیرحم و شیطانی نیست که همتای او در مارول کامیکس شناخته شده است. نظر او در مورد مبارزه پیتر با “ارواح” نشان می‌دهد که داک اوک درجاتی از جهان‌بینی را داراست.

هنگامی که او متوجه شد که چندجهانی در خطر است ممکن است تصمیم بگیرد که در مسیر رستگاری قدم بگذارد. اگر چنین باشد او می‌تواند ثابت کند که متحد اصلی در مبارزه مرد عنکبوتی و دکتر استرنج علیه مارمولک، مرد شنی، الکترو، گرین گابلین و هر شرور دیگری است.

دانلود تریلر دوم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تئوری های مربوط به مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *