بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست ؛ تاثیرگذارترین ها و مهم ترین ها

امروز قرار است در این نوشتار به معرفی بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست به همراه تاثیرگذارترین‌ آن‌ها بپردازیم، با فیگار همراه باشید.سریال محبوب مانی هیست، سریالی در ژانر درام و جنایی است، که از پلتفرم نتفیلیکس پخش و منتشر شد. این سریال که توانست به محبوبیت جهانی دست پیدا کند، سلیقه متفاوتی در ذهن افراد از سریال‌های درام ایجاد کرد.

اولین فصل این سریال در سال 2017 پخش و منتشر شد، در فاصله کمی این سریال به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفیلیکس در بین مخاطبین جهانیش شد.

در اصل نام اسپانیایی سریال مانی هیست، La Casa de Papel است، به معنای خانه کاغذی. این مجموعه دو سرقت گروهی را نمایش می‌دهد، که با برنامه ریزی دقیق و طولانی توسط رهبر این گروه انجام می‌شود. داستان به خلق کاراکترهای منفور می‌پردازد اما در کمال تعجب مردم به جای تنفر از این شخصیت‌ها، عاشق آن‌ها می‌شوند.

داستان این سریال روایت‌گر انگیزه‌های شخصی و رفتارهای غیر قابل اعتماد انسان‌ها با یکدیگر است، این پیچیدگی رفتارها در نهایت به نوعی اتصال در بین آن‌ها در می‌آید و این شخصیت‌ها را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌دهد که انگار یک خانواده دوست داشتنی هستند.

در ادامه در این نوشتار ما مهم‌ترین دیالوگ‌های شخصیت‌های دوست داشتنی سریال  Money Heist را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم، امیدواریم از این دیالوگ‌ها که به عنوان بهترین دیالوگ های مانی هایست معرفی می‌شوند، لذت ببرید. با فیگار همراه باشید. 

بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست

تاثیرگذارترین ها و مهم ترین ها

قبل از معرفی بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست، بهتر است با شخصیت‌های اصلی این سریال جنایی و درام آشنا شوید.

بهترین دیالوگ سریال مانی هیست, بهترین دیالوگ های Money Heist
بهترین دیالوگ سریال مانی هیست, بهترین دیالوگ های Money Heist

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist (باهوش‌ترین شخصیت‌های سریال مانی هیست) هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

در ادامه شما را با بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست، که می‌تواند حتی علاوه بر اینگه جزو یکی از بهترین فیلم ها و سریال های 2021 به حساب می‌آید، یکی از بهترین فیلم ها و سریال های 2022 هم باشد… آشنا می‌کنیم، با ما همراه باشید.

دیالوگ‌های پروفسور

بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست
بهترین دیالوگ سریال مانی هیست, بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست

پروفسور مغز بزرگ و رهبر این گروه جنایی است، او به طرز عجیبی برنامه‌ریزی می‌کند و سعی می‌کند همه چیز را تحت کنترل خود بگیرد، او حتی در سخت‌ترین شرایط ممکن، سریع‌ترین راه‌ حل‌ها را پیدا می‌کرد. دیالوگ‌های ماندگار این شخصیت به عنوان بهترین دیالوگ Money Heist می‌باشد، به شرح زیر است:

” زمان ارزشی بیشتر از پول دارد.”

” گاهی اوقات آتش بس، مهم‌ترین بخش جنگ است.”

” در این دنیا، همه چیز با تعادل اداره می‌شود، انسان می‌تواند آن چیزی را که می‌خواهد به دست‌ بیاورد و هم از دست بدهد، اما زمانی که فکر می‌کنید، چیزی برای از دست دادن ندارید، بیش از حد اعتماد به نفس به خود پیدا می‌کنید.”

” خیانت به این بستگی ندارد که شما چقدر عمیقا کسی را دوست دارید به این بستگی دارد که چه مشکل بزرگ و معضلی عظیم پیش روی شما قرار دارد.” شاید بتوان این دیالوگ پروفسور را به عنوان بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست دانست.

” شاید همه ما تا حدی نابالغ باشیم.”

” من به شما معاد، زندگی دوم را پیشنهاد میکنم.”

بیشتر بخوانید:

دیالوگ‌های برلین

بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست
بهترین دیالوگ های Money Heist, بهترین دیالوگ های مانی هایست

برلین، شخصیتی که زمان زیادی گذشت تا مخاطب را به خودش جذب کند و او را عاشق خود کند، او هوش بالایی داشت و با استفاده از هوش بالایش در کنار پروفسور در بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها جهت سرقت به تیم و پروفسور کمک زیادی کرد. اما با مرگش تنها چیزی که از او به یادگار ماند دیالوگ‌های زیبای اوست. دیالوگ‌های این شخصیت که بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست است، به شرح زیر است:

” مرگ، می‌تواند بزرگترین فرصت زندگی شما باشد.”

” عشق من، چیزهایی که ارزش بسیاری در زندگی دارند، همیشه به طور غیر منتظره‌ای به وجود می‌آیند.”

” مرگ فقط یک کلمه است، شامل تمام چیزهایی است، که وجود ندارند و تجربه نمی‌کنی، اما زمانی که بمیری دیگر زنده بودنت را به خاطر نمی‌آوری.”

” آن چیزی که من نمی‌خواهم این است که تو قبل از زنده ماندنت بمیری.”

” باور کنید من پنج بار شکست خوردم، می‌دانی پنج بار شکست خوردن یعنی چه؟ من پنج بار به عشق با تمام وجودم ایمان آوردم.”

” گاهی اوقات فاصله، تنها راه برای یافتن آرامش است، پس در این زمان می‌توانید زخم‌های گذشته خود را درمان کنید.”

” اگر واقعا چیزی را در زندگی می‌خواهید باید آن را از شخص دیگری بدزدی، این واقعیت دنیاست.”

 ” چیزهایی که واقعا در زندگی مهم هستند، بهایی دارند، مثل آرمان، آزادی…”

” مهم نیست شرایط چقدر سخت می‌شود، باور کنید همیشه بهتر از آن چیزی که فکر می‌کنید، جلو می‌رود.”

” می‌دانی که در فیلم‌های ترسناک همیشه یک مرد شجاع وجود دارد، که همیشه فکر می‌کند: دوام زیادی نخواهد داشت؟ “

دیالوگ‌های توکیو

بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست
بهترین دیالوگ های Money Heist, بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست

توکیو، دزدی فراری، تحت تعقیب و در کنار آن به شدت جذاب. توکیو شخصیت دو قطبی داشت، اما در کنار این ویژگی‌اش به شدت نترس و اعتماد به نفس بالایی داشت. اما در کنار تمامی این‌ها شاید که او دردسرهای زیادی درست می‌کرد، اما نمی‌توان خدمات او به تیم و گروه را نادیده گرفت. اورسلا کوربیرو در کنار مهارت فوق‌العاده بازیگریش دیالوگ‌های منحصر به خودش را هم دارد. دیالوگ‌های این شخصیت جذاب به شرخ زیر است:

” وقتی به ته صخره رسیدی هنوز تا ته پرتگاه راه داری.”

” امید، شبیه بازی دومینو است، زمانی که یکی از مهره‌ها می‌افتد، مابقی مهره‌ها به دنبال آن شروع به افتادن می‌کنند.”

” در پایان، عشق دلیل خوبی برای از هم پاشیدن همه چیز است.”

” مطمئنم آخرین فکری، که در لحظه مرگ به سراغتان می‌آید، ادامه زندگی است.”

” بدو، چشمانت را ببند و سختی‌ها را تحمل کن.”

” همیشه روزهای شادتری برای یادآوری وجود دارند هرچه اوضاع خراب‌تر شود، آن روزها شادتر به نظر می‌رسد.”

” مردم می‌گویند که عشق می‌تواند دنیا را به حرکت در آورد، اما حقیقت این است، که نفرت از آن قوی‌تر است.”

 ” اما سرانجام زمانی فرا می‌رسد، که می‌ایستید و تمام دردها و غم‌ها شما را فرا می‌گیرد، در آن لحظه احساس می‌کنید هیچ کاری برای ناپدید کردن آن نمی‌توانید انجام دهید.”


بیشتر بخوانید:


بسیاری از مردم معتقدند، که ما فقط یک عشق واقعی را در زندگی خود پیدا خواهیم کرد، اما چیزی که نمی‌دانند این است، که شما می‌توانید چندین بار زندگی کنید.”

” مهم‌ترین لحظات، آن لحظه‌هایی هستند، که به شما می ‌فهمانند بازگشتی وجود ندارد.”

دیالوگ‌های نایروبی

بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست
بهترین دیالوگ های مانی هایست, بهترین دیالوگ Money Heist

نایروبی متخصص جعل اسناد، یکی از معدود شخصیت‌های ثابت و باهوش این گروه بود، او هم مثل توکیو اعتماد به نفس بالایی داشت و به تمامی افراد کمک زیادی کرد. او قادر بود که رهبری تیم را به عهده بگیرد و با هوش بالایش از سخت‌ترین شرایط ممکنه عبور کند. در ادامه به دیالوگ‌های معروف این شخصیت که بهترین دیالوگ های Money Heist نیز می‌باشد، می‌پردازیم.

” همه چیز می‌تواند، در کمتر از یک ثانیه نابود شود و به جهنم برود.”

” برای دوست داشتن نیاز به شجاعت داری.”

” مردم چیزهای زیادی با من در میان می‌گذارند، اما من بیشتر چیزی را دوست دارم که واقعی باشد، چیزی مثل دوستی.”

در ادامه به معرفی دیگر دیالوگ‌های معروف این سریال از شخصیت‌ها و کاراکترهای فرعی که بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست نیز می‌باشد، می‌پردازیم.

دیالوگ‌های معروف سریال مانی هیست

بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست
بهترین دیالوگ Money Heist, بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست

دیالوگ‌های معروف دیگر شخصیت‌های این سریال اسپانیایی، نیز با عنوان بهترین دیالوگ سریال مانی هیست شناخته می‌شود، به شرح زیر است:

  • دنور، پسری که در جریان این سرقت پدرش را همراهی می‌کند، می‌گوید: ” در میان سرقت و دزدی عاشق نشو، چراکه فقط برای تو  بدشانسی می‌آورد.”
  • بوگوتا، فردی که به با هدف سرقت پول به این گروه پیوست، می‌گوید: ” شاید کرامت تنها چیزی باشد، که برای ما باقی می‌ماند.”
  • پالرمو، یکی از دوستان قدیمی برلین بود، که نقشه سرقت بانک را برنامه‌ریزی کرده بود، دیالوگ معروفی دارد، او می‌گوید: ” هیچ‌گاه تظاهر نکن که شخص دیگری باشی، چرا که هرگز آن شخص نخواهی بود.”
  • رنه، کاراکتر دیگر این سریال دیالوگ زیبایی دارد او می‌گوید:” شما فقط برای خرید اشیا و وسایل نیاز به پول ندارید، شما برای زنده ماندن و زندگی کردن نیاز به پول دارید، آزادی چیز گرانی است.”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های سریال مانی هیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *