فصل 6 سریال مانی هیست (Money Heist) ساخته می‌شود ؟ ؛ هر آنچه که باید بدانید

بالاخره فصل پنجم سریال مانی هیست منتشر شد و احتمالاً اکنون این سوال برای شما به وجود آید که آیا فصل 6 سریال مانی هیست ساخته می‌شود؟ با فیگار همراه باشید.

سریال مانی هیست یکی از پرطرفدار ترین سریال‌های غیر انگلیسی زبان در نتفلیکس است. همچنین می‌توان مانی هیست را به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخ در زمینه دزدی نیز به حساب آورد. اکنون پس از سال‌ها فصل آخر سریال مانی هیست پخش شده است و سفری را که سال 2017 آغاز کرده بود به پایان رساند.

فصل 6 سریال مانی هیست (Money Heist) ساخته می‌شود ؟

هر آنچه که باید بدانید

می‌توانید فهرست سوالات مربوط به فصل 6 سریال مانی هیست را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

در سایت فیگار می‌توانید به لینک دانلود پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست دسترسی داشته باشید. پس از تماشای سریال نقد فصل پنجم Money Heist را که با نام “خانه کاغذی” نیز شناخته می‌شود مطالعه نمایید. با کلیک بر روی عبارت “سریال اسپانیایی La Casa De Papel“، به لیستی از مقاله‌های مرتبط با این سریال در سایت فیگار دسترسی خواهید داشت.

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

فصل 6 سریال مانی هیست
فصل 6 سریال مانی هیست

اکنون زمان آن رسیده است که طرفداران این سریال، با شخصیت‌هایی که این سال‌ها را به تماشای آن‌ها گذرانده‌اند، خداحافظی کنند. در همین حین، افراد زیادی در باره فصل 6 سریال Money Heist و ادامه آن کنجکاو هستند و به دنبال جوابی برای سوال هایشان نظیر آیا سریال مانی هیست ادامه دارد یا فصل 6 Money Heist کی میاد می‌گردند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که سریال مانی هیست به پایان راه خود رسیده است و زمان خداحافظی فرا رسیده است اما این تصور، کاملاً صحیح نیست. با فیگار همراه باشید تا به بررسی وضعیت فصل 6 سریال مانی هیست و تاریخ انتشار فصل 6 سریال مانی هیست بپردازیم.

آیا فصل 6 سریال مانی هیست ساخته می‌شود؟

فصل 6 سریال مانی هیست
فصل 6 سریال مانی هیست, فصل 6 Money Heist کی میاد

اگر به خواهیم به سوال “آیا فصل 6 سریال Money Heist ساخته خواهد شد؟” در یک کلمه پاسخ دهیم، جواب ما خیر خواهد بود. اما اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر وضعیت فصل 6 مانی هیست را بررسی کنیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که دنیای سریال مانی هیست به همینجا ختم نخواهد شد و در ادامه شاهد اثر های بیشتری از آن خواهیم بود که می‌توانند داستان‌های مختلفی را از شخصیت‌های مختلف بازگو کنند.

آیا سریال Money Heist ادامه دارد؟

فصل 6 سریال مانی هیست
فصل 6 سریال مانی هیست, آیا سریال مانی هیست ادامه دارد

اما اگر بخواهیم به سوال “آیا سریال مانی هیست ادامه دارد” پاسخ دهیم، بی‌شک جواب ما بله خواهد بود. همانطور که در بالا گفته شد، با وجود اتمام سریال مانی هیست، داستان آن در طریق سریال‌ها و یا شاید حتی فیلم‌های مختلفی در آینده ادامه خواهد یافت که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آیا اسپین‌ آف سریال مانی هیست ساخته خواهد شد؟

فصل 6 سریال مانی هیست
فصل 6 سریال مانی هیست, مانی هیست فصل 6

قطعا یکی از بهترین خبر های ممکن برای طرفداران سریال مانی هیست و کسانی که در انتظار فصل 6 مانی هیست هستند، خبر ساخت یک اسپین آف از سریال محبوبشان خواهد بود. باید گفت که نتفلیکس رسماً خبر ساخت یک اسپین آف از سریال مانی هیست، به نام برلین را تایید کرده است! احتمالا سریال برلین می‌تواند حکم مانی هیست فصل 6 را برای طرفداران داشته باشد. در ادامه به بررسی جزئیات سریال برلین خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

از فصل 6 سریال Money Heist چه می‌دانیم؟

فصل 6 سریال مانی هیست
فصل 6 سریال مانی هیست, مانی هیست فصل 6

این بند حاوی اسپویل فصل 5 سریال مانی هیست خواهد بود!

کاملاً واضح است که سریال برلین، بر شخصیت برلین یا آندرس د فونولوسا با بازیپدرو آلنسو تمرکز خواهد داشت اما اطلاعات زیادی از این سریال منتشر نشده است. با توجه به مرگ برلین در فصل آخر سریال، تقریباً مطمئنیم که داستان سریال برلین بعد از داستان فصل نهایی مانی هیست، در جریان نخواهد بود. با این حال، داستان‌های زیادی وجود دارند که می‌توان در این سریال به آن‌ها پرداخت.

همانطور که در قسمت‌های پایانی متوجه شدیم، آندرس و سرجیو از خانواده‌ای دزد و جنایتکار بودند. داستان این سریال می‌تواند روایتی از نحوه بزرگ شدن آن‌ها باشد؛ یا به ما نشان دهد که قبل از این‌ که پروفسور و برلین باشند، اولین سرقت‌هایشان به چه شکل انجام شد؟ مادر رافائل چه کسی است و چرا در همه چیز نقش دارند؟ این‌ها سوالاتی هستند که انتظار داریم در سریال برلین به آن‌ها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فصل 6 سریال مانی هیست چه زمانی است؟

فصل 6 سریال مانی هیست
فصل 6 سریال مانی هیست, فصل 6 Money Heist کی میاد

هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار فصل 6 سریال Money Heist یا همان سریال برلین منتشر نشده است اما نتفلیکس اعلام کرده است که سریال برلین در سال 2023 انتشار خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 6 سریال مانی هیست (Money Heist) ساخته می‌شود ؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


7 thoughts on “فصل 6 سریال مانی هیست (Money Heist) ساخته می‌شود ؟ ؛ هر آنچه که باید بدانید

        1. قسمت آخر رو کامل ندیدی چونکه پروفسور و تیمش با ارتش به توافق رسیدن و فراری شدن (آن هم با پاسپورت جعلی جدید)
          چون رئیس بانک کیش مات شد

    1. متاسفم برای امثالی مثل شما که این همه اطلاعات مفید رو نمی‌بینی…
      شما بفرمایید سمت سایت‌های بی کیفیت و سطحی دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *