حقایق جالب درباره برلین (پدرو آلنسو) ؛ یکی از کاراکترهای باهوش مانی هیست

در نوشتار جدید فیگار، حقایق جالب درباره برلین را آشکار خواهیم کرد. برلین برادر پروفسور، یکی از باهوش ترین شخصیت های سریال مانی هیست محسوب می‌شود.

برای اطلاع از حقایق جالب پدرو آلنسو همراه ما باشید. پدرو آلنسو با ایفای کاراکتر برلین در سریال Money Heist، به طور جهانی به شهرت رسید. او بسیار زیبا و آگاهانه نقش خود را ایفا می‌کند. با اینکه در فصل یک صاحب کاراکتر منفی بود، اما به شدت طرفدار داشت.

مرگ کاراکتر برلین بسیاری از مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد. اما وجود فلش‌بک‌ها و تماشای مجدد Pedro Alonso باعث خوشحالی مجدد شد. تجاوز و خشونت علیه گروگان‌گیرها، رفتار خشن و عجولانه از ویژگی‌های منفی کاراکتر برلین بود. بیماری لاعلاج او، باعث انجام کارهایی می‌شد که شاید در حالت عادی انجام نمی‌داد.

به هرحال با تمام این‌ها، شخصیت برلین یک شخصیت باهوش محسوب می‌شد. پایه و اساس اکثر نقشه‌های دزدی متعلق به برلین بود. او به عنوان محرک عمل می‌کرد. با ارائه کلیات نقشه‌های دزدی، پروفسور را در انجام آن‌ها وسوسه می‌نمود. برای آشنایی با بیوگرافی برلین یا در واقع بیوگرافی پدرو آلنسو در نوشتار حقایق جالب درباره برلین همراه ما باشید.

حقایق جالب درباره برلین (پدرو آلنسو)

یکی از کاراکترهای باهوش مانی هیست (Pedro Alonso)

فهرست مطالبی که در نوشتار حقایق جالب درباره برلین تهیه شده است:

ضمن مطالعه نوشتار حقایق جالب درباره برلین (پدرو آلنسو)، می‌توانید مطالب سایت فیگار در رابطه با سریال خانه کاعذی را مطالعه نمایید:

حقایق جالب پدرو آلنسو
حقایق جالب پدرو آلنسو

اوایل دوران بازیگری پدرو

پدرو آلنسو به زبان کاتالانی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می‌کند. چندزبانگی او نقش بزرگی در پیشرفت شغلی او داشته است. اولین حضور او در تلویزیون در سال 1997 در برنامه اسپانیایی “همه مردان یکسان هستند” بود، که در آن در پنج قسمت نقش رائول را بازی کرد.


ضمن مطالعه حقایق جالب درباره برلین (پدرو آنسو)، می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


او در سال 1992 از آکادمی تئاتر سلطنتی مادرید فارغ التحصیل شد. سه سال بعد اولین نقش خود را در یک فیلم تلویزیونی کوتاه اسپانیایی به نام “عادت‌ها” دریافت کرد و از آن زمان دیگر پرده سینما را ترک نکرد. او از آن زمان در فیلم‌های محبوب اسپانیایی بسیاری حضور داشت. نقش رامون در فیلم “?Where Is Felicidade” که محصول سال 2011 بود، از مهم‌ترین نقش‌های او محسوب می‌شود. در ادامه نوشتار حقایق جالب درباره برلین همراه ما باشید.

دیگر نقش‌های مهم قبل از برلین

بیوگرافی برلین
بیوگرافی برلین

قبل از اینکه توزیع سریال خانه کاغذی بر عهده نتفلیکس باشد، این سریال در Antena 3 منتشر می‌شد. به همین سبب مخاطبان اسپانیایی به خوبی برلین را می‌شناختند. آلنسو با کاراکترهای Diego Murquia و یا Vera Celande در درام تاریخی “Gran Hotel” نیز شناخته می‌شود.


بیشتر بخوانید:


او همچنین در نمایش تلویزیونی “The Ministry Of Time” به عنوان ستوان گیلاس برای دو قسمت ظاهر شد. “Gran Hotel” که در سال 2012 از شبکه اسکای انگلستان نیز پخش شد، آلنسو را در اروپا و همچنین در آمریکای جنوبی و مرکزی به یک نام آشنا تبدیل کرد. اولین نقش اصلی او، در یک درام جنایی اسپانیایی با نام “Boja Suspicio” (تحت ظن) بود. بعد از آن نیز در سریال خانه کاغذی حضور داشت. در ادامه نوشتار حقایق جالب درباره برلین همراه ما بمانید.

رقص، نویسندگی و نقاشی در کنار بازیگری

حقایق جالب پدرو آلنسو
حقایق جالب پدرو آلنسو

پدرو مانند بسیاری از بازیگران برجسته، در کنار بازیگری به شاخه‌های دیگر هنر نیز آشناست. یکی از دلایل جذابیت کاراکتر برلین، رقص بی‌نظیر اوست.

او همچنین نویسنده‌ای پرکار است و انتشارات زیادی در دست دارد. پدرو ترجیح می‌دهد که از نام “Pedro Alonso O’Choro” به عنوان برچسب مکتوب‌هایش استفاده شود. بزرگترین سرگرمی‌ او که برایش به یک حرفه نیز تبدیل شده است، نقاشی است. آلنسو بیشتر آثار نقاشی‌‌اش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.


ضمن مطالعه حقایق جالب درباره برلین (پدرو آنسو)، می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه اینستاگرام پدرو آلنسو منتقل خواهید شد:

صفحه اینستاگرام پدرو آلنسو
اثری از پدرو آلنسو ـ برای انتقال به صفحه اینستاگرام پدرو، بر روی عکس کلیک نمایید

عدم علاقه به برلین

زمانی که در رابطه با کاراکتر برلین از پدرو پرسیده شد، او پاسخ داد:

نیت برلین بد است، مشکوک رفتار می‌کند و اخلاق خوبی ندارد. او همیشه به سمت تاریکی متمایل است.

او در ابتدا از این ایده که رهبر روانی باندی باشد که قرار است اقتصاد کشور را سرنگون کنند، خوشش نمی‌آمد. اما با گذشت زمان از کاراکتر برلین خوشش آمد و در این نقش به خوبی جای گرفت.


ضمن مطالعه حقایق جالب درباره برلین (پدرو آنسو)، می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


پدرو بعد از مدتی نیز اعتراف کرد که مردم برلین را دوست دارند، چون که او به احساسات خودش صادق است. پدرو نمی‌دانست که برلین پس از سرقت از ضرابخانه سلطنتی خواهد مرد، اما وقتی دیگر مجبور نبود برلین را به تصویر بکشد خوشحال بود. البته منظور برلین تندخوی و سن بالا را، چراکه در فصل‌های دیگر به صورت فلش بک حضور داشت. از همراهی شما تا این قسمت از نوشتار حقایق جالب درباره برلین سپاس‌گزار هستیم؛ همراه ما باشید.

همجنسگرایی پدرو آلنسو

حقایق جالب پدرو آلنسو, بیوگرافی برلین
حقایق جالب پدرو آلنسو, بیوگرافی برلین

پس از صحنه‌ای که برلین و پالرمو یکدیگر را می‌بوسند، تمایلات جنسی پدرو، در میان طرفدارانش مورد بحث قرار گرفت. او پس از اتمام مدرسه درام، در یک بار که مخصوص افراد هم‌جنس‌گرا بود، مشغول شد. این مسئله باعث شد طرفداران به این باور برسند که او هم‌جنس‌گرا است. با این حال پدرو گفت مشکلی با این قضیه ندارد که مردم ترول کنند و از او این سوال را بپرسند، که هم‌جنس‌گرا هست یا نه؟

آلنسو اعتراف کرد که صحنه بوسیدن یک صحنه “قدرتمند” بود و پالرمو و برلین داستان عاشقانه بزرگی داشتند. با این حال، آلنسو هیچ شریک مردی در زندگی واقعی ندارد و گفته می‌شود با زنی به نام تاتیانا رابطه دارد. او از رابطه قبلی خود، صاحب یک دختر به نام اوریل است. اوریل در سال 1998 به دنیا آمده است.

پارتنرهای مورد علاقه پدرو

حقایق جالب پدرو آلنسو
حقایق جالب پدرو آلنسو

آلبا فلورس (بازیگر کاراکتر نایروبی) و اورسولا کوربرو (بازیگر کاراکتر توکیو)، پدرو آلنسو را به عنوان همبازی مورد علاقه خود معرفی کردند. به نظر می‌رسد شوخ طبعی آلنسو کل بازیگران را تحت تأثیر قرار داده است. او در مصاحبه‌ای با مجله Identity گفت که همه را دوست دارد، اما بهترین همبازی او آلبا فلورس است، که نقش نایروبی را ایفا نموده است.


ضمن مطالعه حقایق جالب درباره برلین (پدرو آنسو)، می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


اما او و Álvaro Morte، بازیگر نقش پروفسور، رابطه بسیار قوی داشتند. به طوری که در تمرین‌ها پیشنهاد کردند که آن‌ها با هم برادر باشند؛ نه اینکه برلین یکی مثل بقیه باشد که پروفسور از خیابان پیدا کرده است. پس از اتمام فصل یک و دو، پدرو نیز کماکان در کنار ستاره‌های سریال ماند و آن‌ها را تنها نگذاشت.

علاقه پدرو به Shamanism

حقایق جالب پدرو آلنسو, بیوگرافی برلین
حقایق جالب پدرو آلنسو, بیوگرافی برلین

تا این قسمت از نوشتار حقایق جالب درباره برلین به موضوعات بسیاری پرداخیتم، مورد آخر نیز تمایلات مذهبی تاریخی پدرو است. شمنیسم یک دین باستانی و نسبتاً بحث برانگیز است، که در آن مؤمنان به پیام رسان وابسته هستند. در حالت خلسه است و برای ارتباط با ارواح به دنیای ارواح سفر می‌کنند و آلنسو آن را از نزدیک تجربه کرده است.

بسیاری از اعمال شمنی در سراسر جهان مورد مطالعه و کاوش قرار می‌گیرند، و پدرو آلنسو گفته است زمانی که در مکزیک بوده، از یک زیارتگاه بازدید کرد و خودش مراسمی را انجام داد.


بیشتر بخوانید:


او این کار را تنها یک شب قبل از دریافت فیلمنامه برلین و پیوستن به گروه Money Heist انجام داد. او کاوش در مذاهب تاریخی را دوست دارد و شمنیسم ممکن است برترین انتخاب او باشد.

بیوگرافی پدرو آلنسو

بیوگرافی پدرو آلنسو, بیوگرافی برلین
بیوگرافی پدرو آلنسو, بیوگرافی برلین

پدرو گونزالس آلنسو با نام اسپانیایی Pedro González Alonso”‎” در ۲۱ ژوئن ۱۹۷۱ متولد شده است. پدرو در کنار بازیگری، دست به قلم نیز دارد. وی از سال ۱۹۹۵ تا کنون در این حرفه فعالیت دارد. کاراکتری که او را به طور جهانی مشهور نمود، ایفای نقش برلین در سریال خانه کاغذی است. اثر “سکوت باتلاق” نیز از جمله مواردی است که پدرو در آن حضور داشته است.

بازیگر نقش برلین در سال ۲۰۱۸، از طرف مجله GQ ترکیه به عنوان “ستاره بین‌المللی سال” انتخاب شد و مدتی مهمان ترک‌ها شد. در سال ۲۰۱۹، آلونسو نقش اصلی را در تریلر معمایی “The Silence of the Marsh” نیز ایفا نمود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقایق جالب درباره برلین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *