مهمانان فصل دوم جوکر ؛ کمدین های نخند فصل دوم چه کسانی خواهند بود؟

جوکر به میزبانی سیامک انصاری، یکی از پربیننده ترین مسابقات شبکه نمایش خانگی است. برای اطلاع از مهمانان فصل دوم جوکر (جدیدترین اثر فیلیمو) همراه باشید.

دانلود قسمت 1 فصل 2 جوکر همه کیفیت‌ها

دانلود جوکر فصل 2 قسمت 2 همه کیفیت‌ها

دانلود قسمت 3 فصل 2 جوکر همه کیفیت‌ها

دانلود قسمت 4 فصل 2 جوکر همه کیفیت‌ها

دانلود فصل 2 برنامه جوکر با همه کیفیت ها

همه فایل‌ها به صورت نیم‌بهاء می‌باشند.

جوکر یکی از جدیدترین آثار فیلیمو، با میزبانی سیامک انصاری و کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی است. برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است. البته ناگفته نماند که ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت.

در هر فصل این مسابقه هشت نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت شش ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

برنامه جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید. سیامک انصاری که مجری و میزبان مسابقه جوکر است چندی پیش نیز با حضور گسترده در تبلیغات خبرساز شد. مهمانان فصل دوم جوکر در ادامه مشخص شده‌اند.

فصل اول جوکر در 4 قسمت با حضور آقایان “امین حیایی”، “بیژن بنفشه خواه”، “رضا نیکخواه”، “هومن حاجی عبدالله زاده”، “سام درخشانی”، “امیر مهدی ژوله”، “امیر کاظمی” و “سهیل مستجبیان” به اتمام رسید.

برنده فصل یک جوکر هومن حاجی‌عبدالله‌زاده و سهیل مستجبیان شدند. آن دو هنگام انجام دوئل آخر تصمیم گرفتند که جایزه را بین خود تقسیم کنند. زامبی‌ها نیز از خنداندن آن‌ها منصرف شدند. به همین سبب 150 میلیون بین این دو عزیز نخند و نچسب (:D) تقسیم شد.

برای شناخت شرکت کنندگان فصل دوم جوکر در نوشتار جدید فیگار با تیتر مهمانان فصل دوم جوکر همراه ما باشید. برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل 2 جوکر، می‌توانید بر روی مقاله پیوست شده کلیک نمایید.

مهمانان فصل دوم جوکر

کمدین های نخند فصل دوم چه کسانی خواهند بود؟

برنده فصل یک جوکر, معرفی کمدین های فصل دوم جوکر
برنده فصل یک جوکر, معرفی کمدین های فصل دوم جوکر

مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است، که از فیلیمو پخش می‌شود. در برنامه رئالیتی شو جوکر شرکت کننده‌ها باید تلاش کنند یکدیگر را بخندانند، اما خودشان نخندند. در ادامه مهمانان فصل 2 جوکر را نیز برای شما معرفی خواهیم نمود.

جوکر ایرانی با ساختار مشابه مسابقه ماتسوموتو در ایران و برای شبکه نمایش خانگی تولید شد. پخش برنامه جوکر از تاریخ 6 آذر ماه در پلتفرم فیلیمو آغاز شد. این برنامه هر هفته شنبه‌ها ساعت 8 صبح پخش می‌شود.


ضمن شناخت مهمانان فصل دوم جوکر می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


آخرین نفری که در این مسابقه بخندد، در پایان برنده 150 میلیون تومان می‌شود. البته در قسمت اول این مسابقه سیامک انصاری توضیح می‌دهد که هر کدام از شرکت‌کننده‌ها اگر مایل بودند می‌توانند مبلغی که برنده می‌شوند را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کنند. در ادامه به معرفی کمدین های فصل دوم جوکر خواهیم پرداخت.

معرفی کمدین های فصل دوم جوکر

معرفی کمدین های فصل دوم جوکر
هومن برق نورد در فصل دو جوکر, معرفی کمدین های فصل دوم جوکر, مهمانان فصل 2 جوکر

آنطور که مشخص است اسامی زیر شرکت کنندگان فصل دوم جوکر خواهند بود:

  • هومن برق‌نورد
  • شهرام قائدی
  • وحید آقاپور
  • ایمان صفا
  • سپند امیرسلیمانی
  • عباس جمشیدی
  • بهنام تشکر
  • آرش نوذری

هنگام تکمیل شدن اطلاعات در رابطه با مهمانان فصل دوم جوکر حتما این نوشتار آپدیت خواهد شد. همراه ما باشید.

هومن برق‌نورد و شهرام قائدی، ستارگان معروف ایرانی، از شرکت کنندگان فصل دوم جوکر هستند. همان‌طور که مشخص شده است، در فصل دوم جوکر قرار است شاهد حضور هومن برق‌نورد و شهرام قائدی در کنار هم باشیم.

فصل اول برنامه جوکر در چهار قسمت منتشر شد و از ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شده و به یکی از پربیننده‌ترین مسابقات در شبکه نمایش خانگی تبدیل شد.

مهمانان فصل 2 جوکر
وحید آقاپور از مهمانان فصل 2 جوکر, برنده فصل یک جوکر

وحید آقاپور از فعالان سینما و تلویزیون، که او را از سریال گرگ و میش به خاطر می‌آوریم، قرار است جزء نفرات نخست مهمانان فصل 2 جوکر باشد.

ایمان صفا یکی از بازیگران جدید و محبوب است که در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون “عملیات ۱۲۵”، “شنای پروانه” و “نیسان آبی” درخشیده است. ایمان نیز جزء شرکت کنندگان فصل دوم جوکر خواهد بود.

شرکت کنندگان فصل دوم جوکر
ایمان صفا در فصل 2 جوکر, شرکت کنندگان فصل دوم جوکر, برنده فصل یک جوکر

سپند امیرسلیمانی و عباس جمشیدی نیز معرف حضور هستند. در کنار 4 شرکت کننده فصل 2 جوکر، سپند و عباس نیز حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهمانان فصل دوم جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با مهمانان فصل دوم جوکر

آیا هومن برق‌نورد در فصل 2 جوکر حضور خواهند داشت؟

بله با احتمال زیاد، این دو ستاره دنیای هنر از مهمانان فصل دوم جوکر خواهند بود.

ایمان صفا از شرکت کنندگان فصل 2 جوکر بازیگر است؟

بله او در فیلم شنای پروانه، سریال عملیات ۱۲۵ و به تازگی در نیسان آبی حضور داشته است.

تاریخ انتشار فصل 2 جوکر ایرانی؟

هنوز اطلاعی در رابطه با این زمینه مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب آپدیت می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *