سکانس سانسور شده گشت ارشاد 3 ؛ صحنه های خنده داری که حذف شدند

گشت ارشاد فیلمی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی است؛ که در سه قسمت به نمایش در آمده است. برای تماشای سکانس سانسور شده گشت ارشاد 3 همراه ما باشید.

گشت ارشاد 3 در ادامه فیلم‌های گشت ارشاد (۱۳۹۰) و گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵) ساخته شده است. پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی و امیر جعفری ستارگان قسمت 3 این دنباله هستند.

مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اواخر خرداد ۱۳۹۹ در تهران آغاز شده بود و پس از ۲ ماه به پایان رسید. گشت ارشاد ۳ که از بهترین فیلم های طنز ایرانی 1400 محسوب می‌شود، در ۲۶ آبان ۱۴۰۰ به‌صورت سینمایی در ایران اکران شد.

سکانس سانسور شده گشت ارشاد 3

صحنه های خنده داری که حذف شدند

سکانس سانسور شده فیلم گشت ارشاد 3, سکانس سانسور شده از گشت ارشاد 3

ریحانه پارسا از بازیگران این فیلم است، که به دلیل حضور وی، مدتی اکران این فیلم به تاخیر افتاد. پس از مهاجرت وی به ترکیه، اخبار زیادی در رابطه با او منتشر شد، که در ادامه می‌توانید نگاهی به این اخبار بیاندازید:

دانلود سکانس سانسور شده از گشت ارشاد 3

سکانس سانسور شده فیلم گشت ارشاد 3, سکانس سانسور شده از گشت ارشاد 3
سکانس سانسور شده فیلم گشت ارشاد 3, سکانس سانسور شده از گشت ارشاد 3

برای تماشای بخشی از فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 که سانسور شده است، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

سکانس سانسور شده فیلم گشت ارشاد 3

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سکانس سانسور شده گشت ارشاد 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *