تاریخ انتشار Eternals 2 ؛ بازیگران و هر آنچه که باید بدانید

با توجه به اینکه Eternals اکنون برای تماشا در خانه در دیزنی پلاس در دسترس است، طرفداران ممکن است دوباره از خود بپرسند که آیا دنباله ای در راه است یا خیر. با نوشتار تاریخ انتشار Eternals 2 با فیگار بمانید.

فیلم حماسی Chloé Zhao یک تیم ابرقهرمانی کاملاً جدید را وارد MCU (دنیای سینمایی مارول) می‌کند و در حالی که برای بازیگران خاصش مورد تحسین قرار گرفته است، Eternals استقبال خوبی را نداشته و نقدهای متفاوتی دریافت کرده است (مخصوصاً برای یک فیلم مارول).

تاریخ انتشار Eternals 2

بازیگران و هر آنچه که باید بدانید

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تاریخ انتشار Eternals 2 خواهید خواند به شرح زیر است:

تاریخ انتشار Eternals 2, تاریخ انتشار قسمت دوم جاودانگان, تاریخ اکران اترنالز 2, تاریخ انتشار جاودانگان 2
تاریخ انتشار Eternals 2, تاریخ انتشار قسمت دوم جاودانگان, تاریخ اکران اترنالز 2, تاریخ انتشار جاودانگان 2

اگر مارول اترنالز 2 را تایید کند، ژائو آماده بازگشت است. او به The Playlist گفت:

مطمئناً خوشحال می‌شوم که باری دیگر با تیم مارول کار کنم.

تاریخ انتشار Eternals 2

سوالی که این روزها ذهن طرفداران فیلم های مارول را مشغول کرده این است که چه زمانی می‌توانیم پای تماشای Eternals 2 بنشینیم؟

با توجه به اینکه هنوز قسمت دوم جاودانگان توسط مارول تایید نشده است، تاریخ انتشار تایید شده ای برای Eternals 2 نداریم، اما حداقل دو سال باید برای آن منتظر بمانیم. MCU تا زمان انتشار Ant-Man و The Wasp: Quantumania در 28 ژوئیه 2023، برنامه بسیار فشرده ای دارد. شما می‌ٱوانید با مراجعه به بهترین فیلم های مارول 2022 و بهترین سریال های مارول 2022 و بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 (آخرین اخبار و افشاگری‌ها) از هر آنچه که در دنیای سینمایی مارول قرار است اتفاق بیافتد آگاه شوید.

علاوه بر این، مارول تعداد زیادی فیلم از قبل تایید شده مانند Fantastic Four و Blade دارد که هنوز در انتظار تاریخ اکران هستند. هر دنباله بالقوه ای برای فیلم Eternals احتمالا تا سال 2024 منتشر نخواهد شد.

از آنجایی که MCU گسترش یافته است، دنباله‌ها معمولاً حدود سه سال پس از اولین فیلم می‌رسند. هر چند در حال حاضر این یک حدس و گمان محض است، بنابراین هر زمان که چیزی تایید شد، آن را در این مقاله به روز خواهیم خواند.

بازیگران Eternals 2

تاریخ انتشار Eternals 2, تاریخ انتشار قسمت دوم جاودانگان, تاریخ اکران اترنالز 2, تاریخ انتشار جاودانگان 2
تاریخ انتشار Eternals 2, تاریخ انتشار قسمت دوم جاودانگان, تاریخ اکران اترنالز 2, تاریخ انتشار جاودانگان 2

سوال نکته اساسی دیگری که باید به آن دقت کنیم این است که چه کسی برای دراماتیک شدن Eternals 2 بازخواهد گشت؟ در صورت تایید شدن، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بیشتر بازیگران در قسمت دوم بازگردند، اما فیلم اول بدون تلفات نبود. آژاک سلما هایک توسط Deviants کشته شد (به کمک ایکاریس) و سرب Deviant Kro (با صدای بیل اسکارسگارد) گیلگمش دون لی را کشت.

ایکاریس ریچارد مدن پس از حس عذاب وجدان، در اوج فیلم به سمت خورشید پرواز کرد (بله، بله)، ظاهراً به سمت مرگ رفت. با توجه به تاریخ 7000 ساله آنها، هیچ یک از مرگ و میرها بازگشت در فلاش بک را رد نمی‌کند.

اما اسپرایت لیا مک هیو توسط سرسی به انسان تبدیل شد که به طور بالقوه بازگشت آن را رد می‌کند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بقیه ابدی‌ها برگردند، کسانی چون سرسی جما چان، کینگو کومیل نانجیانی، فستوس برایان تایری هنری، مککاری لورن ریدلوف، دروگ بری کیوگان و تینا آنجلینا جولی هستند. کیت هرینگتون همچنین مطمئناً در نقش Dane Whitman، احتمالاً در نقش شوالیه سیاه، بازخواهد گشت.

در صحنه‌های تیتراژ، دنباله‌ای در قالب هری استایلز، که اولین حضور خود در MCU را در نقش اروس، با نام مستعار استارفوکس، یا برادر تانوس در صحنه میانی تیتراژ، شکل داد، پتانسلی خوب را در مارول برای خود بالقوه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

طرح Eternals 2

تاریخ انتشار Eternals 2, تاریخ انتشار قسمت دوم جاودانگان, تاریخ اکران اترنالز 2, تاریخ انتشار جاودانگان 2
تاریخ انتشار Eternals 2, تاریخ انتشار قسمت دوم جاودانگان, تاریخ اکران اترنالز 2, تاریخ انتشار جاودانگان 2

Eternals 2 درباره چه چیزی خواهد بود؟ در حالی که فیلم اول از کمیک‌های جک کربی الهام گرفته شده بود، اما تا حد زیادی داستان خودش را روایت می‌کرد که باعث می‌شود نگاه کردن به کمیک‌ها برای اینکه در ادامه چه اتفاقی بیفتد دشوار باشد. خوشبختانه، ما فقط می‌توانیم روی پایان فیلم اول تمرکز کنیم.

ابدی ها پس از سرپیچی از رهبر (و خالقشان) آریشم و جلوگیری از نابودی زمین توسط تیاموت، راه خود را می‌روند و فرض می‌کنند که فعلاً همه چیز تمام شده است. آنها بسیار در اشتباه هستند، زیرا آریشم سرسی، کینگو و فاستوس را از زمین می‌گیرد.

آریشم به آنها می‌گوید که قصد دارد به خاطرات آنها نگاه کند تا بفهمد که آیا بشریت ارزش زنده ماندن را دارد؛ دقیقاً مانند داستان‌های مصور که در آن او یک آسمانی است که قضاوت می‌کند که آیا تمدن سیاره ای سزاوار زندگی است یا مردن.

تریلر Eternals 2

هنوز هیچ تصویری از Eternals 2 وجود ندارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، Eternals 2 هنوز تایید نشده است، چه برسد به اینکه فیلمبرداری آن شروع شده باشد، بنابراین مدتی منتظر خواهید بود. در حال حاضر، می توانید Eternals را در دیزنی پلاس برای رفع مشکل خود دوباره تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار Eternals 2 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


4 thoughts on “تاریخ انتشار Eternals 2 ؛ بازیگران و هر آنچه که باید بدانید

  1. سلام سایت خیلی خوبی دارید و من همیشه برای اطلاع از انتشار فیلم های به اینجا مراجعه میکنم فقط یک‌ چیز اذیت کننده است این تبلیغ هایی که وسط سایت هستند آیا میشه خودم خاموششون کنم‌ یا سایت شما خودتون گذاشتید

    1. درود بر شما… تبلیغات از سمت ما نیست متاسفانه… ولی تمام سعیمون بر اینه جایگاه های تبلیغاتی بهتر بشن…

  2. من تاریخ دقیق انتشارشو می‌دونم و اینکه نصف کمتر فیلم برداریش انجام شده از یه منبع مطمعن میگم امیدوارم بعدها از دیدنش لذت ببرید

  3. نصف فیلم برداریش انجام شده کمپانی مارول تا فیلم به مبلغ خاص خودش نرسه قسمت دوم رو نمیزاره همین امر یک سال شاید کمتر بسته به بازدید کشورهای مختلف صورت میگیره قانون بیشتر کمپانی های بزرگ همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *