دانلود قسمت 1 تا 83 (آخر) سریال ترکی اوچ کوروش با دوبله فارسی

لینک دانلود قسمت 1 تا 83 سریال اوچ کوروش (Üç Kuruş) با دوبله فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است. این سریال از جم روبیکس پخش می‌شود.

سریال سه قرون توسط شرکت آی‌یاپیم و کارگردان سینان اوزترک ساخته شده است. این سریال با نام اوچ کوروش، با دوبله فارسی از شنبه تا پنجشنبه از شبکه جم روبیکس پخش می‌شود. اورازکایگلار اوغلو و اکین کوچ بازیگران اصلی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال ترکی اوچ کوروش با دوبله فارسی از شبکه جم روبیکس

دانلود قسمت 1 تا 83 سریال اوچ کوروش

سریال ماجرای محله کولی‌ها و درگیری آن‌ها با پلیس را به تصویر می‌کشد. در این بین قاتلی سریالی، هر روزی که می‌گذرد یکی از اهالی محله را می‌کشد. اما علت این قتل‌ها چیست و گذشته کاراکتر اصلی سریال، کارتال، با این قاتل در چه نقطه‌ای به هم گره می‌خورد؟

دانلود قسمت 1 تا 83 سریال اوچ کوروش
دانلود قسمت 1 تا 83 سریال اوچ کوروش

کارتال از سران محله‌ای کولی و پایین شهر در استانبول است. او مشغول حاضرسازی سایتی برای اینترنتی نمودن قمارخانه است. پلیس افه (با بازی Ekin Koc) به دنبال اثبات خلاف‌های کارتال و دستگیری او است. اما در طی حادثه‌ای که افه و مافوق او به دنبال کارتال هستند، متوجه قاتلی می‌شوند که در حال کشتن کارتال است.

قاتل بعد از شناختن کارتال دست از کشتن او بر می‌دارد. اما هالیت، مافوق افه کشته می‌شود. بعد از کشته شدن هالیت، که همچون پدر افه بود، افه هنگام تلاش برای یافتن قاتل خطاهایی می‌کند که باعث تعلیق او می‌شود. افه بعد از اینکه از سمت خود جدا می‌ماند، برای همکاری پیش کارتال می‌رود.

افه ماجرای قاتل سریالی را برای کارتال تعریف می‌کند. اینکه این قاتل کارتال را می‌شناسد و قصد کشتن او را ندارد. کارتال باور نمی‌کند که همچین چیزی ممکن باشد، اما بعد از هدیه‌ای که از قاتل دریافت می‌کند، همه قضایا را باور می‌کند. او نیز برای همکاری با افه دست دوستی دراز می‌کند.

در ادامه سریال افه می‌تواند به سمت خود بازگردد، اما با نقشه‌ای به عنوان مامور مخفی از سمت خود استعفا می‌دهد. کارتال باور نمی‌کند که او دیگر پلیس نباشد‌، اما به هرحال با او همکاری می‌کند. فرهان که قاتل سریالی ماجرا بود، خود را تسلیم می‌کند و تنها به شرطی اعتراف می‌کند که افه و کارتال پیش او باشند.

او به افه کمک می‌کند تا به بایبارس، راس مافیاها، کسی که در کودکی فرهان و کارتال را اذیت کرده است، دست یابد. بایبارس هم مادر فرهان را کشته بود و هم باعث قطع شدن دست پدر کارتال شده بود. این تراموای روحی بسیاری از خانواده را از هم پاشاند، اما خود بایبارس به زندگی کثیف خود ادامه داد. در این بین عمه کارتال نیز رازهایی از گذشته در سینه پنهان کرده است، که شاید کلید ماجرا باشد.

دانلود تمام قسمت های اوچ کوروش

برای دانلود قسمت 1 تا 83 سریال اوچ کوروش از کانال تلگرام فیگار، فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود اوچ کوروش با دوبله فارسی ؛ قسمت اول تا قسمت آخر سریال ترکی اوچ کوروش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *