تحلیل تریلر سریال مون نایت ؛ نکاتی که از آن ها خبر نداشتید!

سرانجام اولین تریلر از سریال مون نایت منتشر شد؛ اگر شما نیز به این سریال و دنیای سینمایی مارول علاقه دارید، با تحلیل تریلر سریال مون نایت همراه فیگار باشید.

مون نایت و یا شوالیه ماه، یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های مارول است که اکنون درحال ورود به دنیای سینمایی مارول می‌باشد. این شخصیت برای اولین بار توسط داگ موئنچ و دان پرلین ساخته شد. اولین حضور شوالیه ماه در مارول، مربوط می‌شود به شماره 33 کمیک گرگینه در شب که در سال 1975 منتشر شد.

دانلود تریلر سریال مون نایت از کانال تلگرامی فیگار

تحلیل تریلر سریال مون نایت

نکاتی که از آن ها خبر نداشتید!

شما می‌توانید فهرست تحلیل تریلر سریال مون نایت را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, پوستر مون نایت

سریال اختصاصی این قهرمان سفیدپوش مارول، در تاریخ 10 فروردین 1401 از سرویس استریمی دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در سال 2021 اولین تیزر از این سریال به نمایش درآمد و اسکار آیزاک را در نقش شوالیه ماه به نمایش گذاشت؛ اکنون نیز اولین تریلر رسمی این مجموعه منتشر شده است که حاوی نکات جذاب و پنهان بسیار زیادی است. پس با فیگار همراه باشید تا به تحلیل تریلر سریال شوالیه ماه بپردازیم و نکات پنهان این تریلر را برای شما آشکار نماییم.

ماه کامل

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, بررسی تریلر مون نایت

شاید بهتر باشد تا پیش از تحلیل تریلر شوالیه ماه به تحلیل تاریخ انتشار این تریلر بپردازیم! تریلر سریال مون نایت در تاریخ 17 ژانویه 2022 منتشر شد. اما یکی از مهمترین نکات در بررسی تریلر سریال شوالیه ماه تاریخ قمری انتشار این تریلر است. تریلر سریال شوالیه ماه به تاریخ قمری، در چهاردهمین روز منتشر شد؛ به این معنی که انتشار این تریلر دقیقاً با شبی که ماه کامل را دارا است، همراه شده است!

بیشتر بخوانید:

خونشو

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, بررسی تریلر سریال شوالیه ماه, نقد نیزر مون نایت

اولین نکته‌ای که در تحلیل تریلر مون نایت به آن بر می‌خوریم، حضور خونشو است. خونشو خدای ماه مصریان است، و کسی است که در کمیک‌ها مارک اسپکتور را به شوالیه ماه تبدیل کرده است. او حضور کمرنگی در این تریلر دارد اما اگر کمی دقت کنیم، می‌توانیم او را در چند سکانس بسیار کوتاه مشاهده کنیم.

طرفداران شدیداً درحال تحلیل تریلر مون نایت هستند تا بتوانند متوجه شوند که خونشو در این سریال به چه شکلی حضور دارد؛ گفتنی است که خونشو در کمیک‌ها، صدایی بود که در سر شوالیه ماه می‌پیچید و او را سرزنش می‌کرد و سپس به او دستور می‌داد تا به سراغ هدف بعدی‌اش برود.

بیشتر بخوانید:

بسته به تخت

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, تحلیل تریلر شوالیه ماه, نقد تیزر سریال مون نایت

در یکی از اولین سکانس‌های تریلر مون نایت، ما شاهد مارک اسپکتور هستیم که از خواب می‌پرد. کاملاً واضح است که او دست خود را با یک دستبند به تختش بسته است؛ اما چرا او چنین کاری کرده است؟

گر شما با شخصیت شوالیه ماه آشنایی داشته باشید، به سادگی می‌توانید پاسخ این مورد از سوالاتی که در بررسی تریلر سریال مون نایت مطرح می‌شوند را به دست یابید؛ درواقع مارک خود را به تختش بسته است تا از آسیب‌های احتمالی به افراد مختلفی هنگامی که کنترلی بر ذهن خود ندارد جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

استیون گرانت

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, تحلیل تریلر شوالیه ماه, نقد تیزر سریال مون نایت

اگر شخصاً کمی به بررسی تریلر مون نایت پرداخته باشید و گفتگوهای این تریلر را بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که هرزمان شخصی شخصیت اصلی را با نام مارک صدا می‌زند، او کمی گیج می‌شود و احساس غریبی را به نمایش می‌گذارد.

باید گفت که مارک اسپکتور دچار بحران چند شخصیتی است و گهگاه با نام‌های استیون گرانت و جیک لاکلی نیز شناخته می‌شود. گرانت یک میلیونر با منابع به ظاهر نامحدود است و لاکلی یک راننده کامیون است که در کسب اطلاعات مهارت دارد. هر سه این شخصیت‌ها، نقش بسیار بزرگی را در طول داستان شوالیه ماه بازی می کنند.

بیشتر بخوانید:

لیلا یا مارلین؟

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, بررسی تریلر سریال شوالیه ماه, نقد تیزر سریال مون نایت

در ادامه شاهد شخص مرموزی هستیم که در یک تلفن تاشو قدیمی، با مارک تماس می‌گیرد. زیرنویس‌ها نام او را لیلا خطاب می‌کنند اما در بررسی تریلر سریال مون نایت ایم احتمال وجود دارد که لیلا نام جدید جز مارلین آلراون در سریال مون نایت باشد.

او یک مورخ هنر، دختر یک مصر شناس معروف، یک هیپنوتیزور ماهر است و از همه مهم‌تر، عشق دیرینه مارک اسپکتور است. می کالااوی جزو اشخاصی است که نام او در لیست بازیگران این سریال دیده می‌شود و تقریباً می‌توان مطمئن بود که او بازیگر نقش مارلین آلراون خواهد بود؛ و یا حداقل نسخه‌‌ای تغییر یافته از او.

بیشتر بخوانید:

آرتور هارو

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, بررسی تریلر سریال مون نایت

به لطف زیرنویس، ما متوجه شده‌ایم که اتان هاوک، نقش شخصیتی به نام آرتور هارو را ایفا می‌کند. اما آرتور هارو چه کسی است؟ ممکن است که این شخصیت با نام آرتور هارو معرفی شده باشد اما به احتمال زیاد، این تنها یک نام مستعار برای او باشد.

اگر کمی تحلیل تریلر شوالیه ماه را با دقت بالاتر انجام دهیم، هویت واقعی آرتور هارو برای ما آشکار می‌شود. احتمالاً او کسی است که به لطف زندانی شدنش در موسسه ریونکرافت در کمیک‌ها، تنها با عنوان بیمار 86 شناخته می‌شد. او بعدتر با خدای خورشید ارتباط برقرار کرد و به همین شکل، تبدیل به چیزی همانند شوالیه ماه شد. البته لازم به ذکر است که او یک شخصیت شرور است و احتمالاً در این سریال شاهد مبارزات او با شوالیه ماه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

راننده کامیون

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, بررسی تریلر سریال شوالیه ماه

بالاتر ذکر کردیم که شوالیه ماه، دارای سه شخصیت کاملاً متفاوت است. سومین شخصیت او که جیک لاکلی نام دارد، یک راننده کامیون است. ما نیز در ادامه تحلیل تریلر مون نایت شاهد شوالیه ماه هستیم که در یک کامیون نشسته است و از اسلحه‌ای که بر دست دارد بسیار وحشت زده است. این سکانس باری دیگر به بحران چند شخصیته بودن مارک اسپکتور اشاره دارد که باعث سردرگمی او شده است.

بیشتر بخوانید:

قدرت های ماورایی؟

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, بررسی تریلر سریال شوالیه ماه

در بخشی از تریلر، ما شاهد تبدیل شدن مارک اسپکتور به شوالیه باه هستیم؛ نیرویی ماروایی لباس‌های او را همچون باندهای مومیایی‌های مصری بر بدنش می‌پیچد و او را تبدیل به شوالیه ماه واقعی می‌کند. این سکانس به ما نشان می‌دهد که شوالیه ماه در دنیای سینمایی مارول، دارای قدرت‌های ماورایی است؛ اما آیا همچین چیزی امکان دارد؟

شوالیه ماه در کمیک‌ها هیچ قدرت ویژه‌ای جز توانایی ویژه در مبارزات ندارد. این قضیه تا حدی است که عده زیادی او را همچون بتمن در مارول خطاب می‌کنند زیرا که او تنها به ابزارهایش متکی است. تنها زمانی شوالیه ماه دارای قدرت‌های ماورایی می‌شود که خونشو شخصاً کنترل او را بر دست گرفته است؛ همانند قوس داستانی عصر خونشو در کمیک‌های انتقام جویان.

اما هنگامی که به بررسی تریلر مون نایت می‌پردازیم، می‌توانیم این تئوری را پرورش دهیم که هیچ قدرتی فوق بشری در در این سکانس‌ها وجود ندارد؛ ما در تمام تریلر شاهد مارک اسپکتور هستیم که در وضعیت خوبی قرار ندارد و روان او بسیار آشقته است. پس بدین شکل، این احتمال وجود دارد که مارک دچار توهم شده است و این تصاویر، تنها در ذهن او می‌گذرند.

بیشتر بخوانید:

ظاهر شوالیه ماه

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, تحلیل تریلر سریال شوالیه ماه

در نهایت و در انتهای تریلر، ما می‌توانیم ظاهر شوالیه ماه را در لباس مخصوصش به وضوح ببینیم. لباس تماماً سفید، ماسکی که صورت را به طور کامل می‌پوشاند و چشمانی که می‌درخشند؛ این سکانس بسیار جذاب است و نشان می‌دهد که ظاهر شوالیه ماه تا چه حد به نسخه کمیکی‌اش شباهت دارد.

بیشتر بخوانید:

اشاره به بتمن

تحلیل تریلر سریال مون نایت
تحلیل تریلر سریال مون نایت, تحلیل تریلر شوالیه ماه

آخرین سکانس تریلر مون نایت، سکانسی از شوالیه ماه را نمایش می‌دهد که از پشت بام یک ساختمان به سوی دیگری می‌پرد. شاید برای شما جالب باشد که این سکانس اشاره بسیار واضحی به پوستر شوالیه تاریکی اثر فرانک میلر دارد. به احتمال خیلی زیاد، این سکانس به صورت عمداً و مستقیم به پوستر شوالیه تاریکی اشاره دارد؛ زیرا که عده زیادی شوالیه ماه را بتمن در مارول خطاب می‌کنند.

دانلود تریلر سریال مون نایت از کانال تلگرامی فیگار

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تحلیل تریلر سریال مون نایت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با تحلیل تریلر سریال مون نایت

مون نایت چه قدرتی دارد؟

مون نایت در کمیک‌ها هیچ قدرتی بیش از قدرت‌های او در مبارزه ندارد اما بنظر می‌رسد که او دارای قدرت‌های ماورایی در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

سریال مون نایت در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

سریال مون نایت در تاریخ 30 مارچ 2022 مصادف با 10 فروردین 1401 در سرویس استریمی دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


One thought on “تحلیل تریلر سریال مون نایت ؛ نکاتی که از آن ها خبر نداشتید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *