بهترین سریال های ماوراءالطبیعه تاریخ سینما + [2022، 2021 و تمام دوران]

سریال‌های ماوراءالطبیعه پتانسیل روایت داستان‌های بزرگی را دارند. با فیگار همراه باشید تا بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022 و تمام دوران را معرفی نماییم.

بهترین سریال های سوپرنچرال

اضافه کردن عناصر ماوراءالطبیعه به فیلم‌ها و سریال‌های معمولی، می‌تواند آن‌ها را بسیار جذاب‌تر از آن‌چه که بودند کند. بهترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 و 2021 نیز از همین رویه پیروی می‌کنند.

تفاوتی ندارد که به جادوگران، زامبی‌ها، خون‌آشام‌ها، ارواح، گرگینه‌ها، بیگانگان یا هر موجود فراطبیعی دیگری علاقه داشته باشید؛ در هر صورت شما از تماشای بهترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 لذت خواهید برد. حتی اگر به سریال‌های علمی تخیلی علاقه نداشته باشید، همچنان محبوب ترین سریال های ماوراءالطبیعه می‌توانند برای شما مناسب باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ماوراءالطبیعه تاریخ سینما

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال های سوپرنچرال

شاید در ابتدا شما تفاوتی میان آثار فانتزی و ماوراءالطبیعه نبینید. اما باید بدانید که ژانر فانتزی، شامل فیلم‌ها و سریال‌هایی می‌شود که در جهانی تخیلی رخ داده و موجوداتی ماورایی نیز در آن جهان‌ها وجود دارند. اما در اثراهای ماوراءالطبیعه، تمام داستان در دنیای واقعی رخ داده و موجودات ماوراءالطبیعه وارد دنیای واقعی می‌شوند.

در ادامه می‌توانید با ما همراه باشید تا بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022 و 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین لحظات عاشقانه در سریال ماوراءالطبیعه (سوپرنچرال)

What We Do in the Shadows

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
محبوب ترین سریال های ماوراءالطبیعه

اگر به خون آشام‌ها علاقه دارید، احتمالاً سریال What We Do In The Shadows مورد انتظارترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 برای شما است. این سریال داستان سه خون‌آشام به نام‌های ناندور، لازلو و نادجا را روایت می‌کند.

“ما در سایه چه میکنیم” یک سیتکام ترسناک نیز محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که فصل سوم این سریال در سال 2021 پخش شد و اکنون فصل چهام آن برای پخش در سال 2022 برنامه‌ریزی شده است.

Stranger Things

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
محبوب ترین سریال های ماوراءالطبیعه

تفاوتی ندارد که شما سریال Stranger Things را تماشا کرده‌ باشید یا خیر؛ امروزه سریال “چیزهای عجیب” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترسناک فرهنگ عامه است و بی‌شک شما نیز با این سریال و طرفداران آن آشنایی دارید.

با وجود هیولاهایی عجیب و میان بعدی، همچنان این سریال یک سریال ماوراءالطبیعه است که تمرکز ویژه‌ای بر شخصیت پردازی‌ها دارد. شما با تماشای این سریال، می‌توانید ترس را در وجود شخصیت‌ها حس کرده و وارد عمق ماجرا شوید.

The Haunting of

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
جدیدترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022

شکار نام یک مجموعه از مینی سریال‌هایی است که از نتفلیکس پخش می‌شوند. اولین فیلم از این مجموعه The Haunting of Hill House، و دومین فیلم The Haunting on Bly Manor نام داشت.

همچنان سومین مینی سریال این مجموعه معرفی نشده است. با این حال، انتظار می‌رود تا بزودی نام سومین سریال از این مجموعه منتشر شده و به عنوان جدیدترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 رسماً در دست ساخت قرار گیرد.

The Umbrella Academy

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
جدیدترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022

در روز اکتبر 1989، چهل و سه نوزاد به طور غیرقابل توضیحی از زنان مختلف و غیر مرتبط به دنیا آمدند که روز قبل هیچ علامتی از بارداری نداشتند. هفت نفر از این نوزادها توسط سر رجینالد هارگریز، یک صنعتگر میلیاردر به فرزند خواندگی گرفته شدند.

رجینالد قصد دارد تا تیمی از فرزندانش جمع آوری کرده و آن‌ها را به ابرقهرمانانی تبدیل کند که می‌توانند به جهان کمک کنند. در فصل جدید سریال آکادمی آمبرلا داستان وارد فاز جدیدی شده است.

Alice in Borderland

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال ماوراءالطبیعه 2022

Alice in Borderland داستان گروهی از گیمرهای خلاق را روایت می‌کند. گیمرهایی که این بار باید برای جان خودشان بازی کنند. به طور ناگهانی،‌ آن‌ها خود را در شهری به نام Borderland می‌بینند.

Borderland نام یک شهر خیالی و نسخه موازی شهر توکیو است. اما واضج است که شرایط در Borderland بسیار سخت پیش می‌رود و آن‌ها شرایط سختی را برای بقا پیش روی خواهند داشت.

فصل اول سریال Alice in Borderland در سال 2020 منتشر شد. همچنان هیچ بیانیه رسمی‌ای در رابطه با فصل دوم این سریال منتشر نشده است اما با این حال،‌ تقریباً اطمینان داریم که فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

Locke & Key

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال های ماورالطبیعه

سریال Locke & Key یکی دیگر از بهترین و جدیدترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022 است. این سریال داستان سه خواهر و برادر را روایت می‌کند. آن‌ها پس از مرگ پدرشان، تصمیم می‌گیرند تا به خانه اجدادی‌شان با نام Keyhouse مهاجرت کنند. اما در این مکان‌ است که آن‌ها کلیدهای واقعیت را می‌یابند.

Midnight Mass

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال های ماورالطبیعه

سریال مشهور Midnight Mass، جزو بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2021 در این لیست محسوب می‌شود. این مینی سریال مضامین بسیار مهمی را نظیر مرگ، ایمان، گناه، اعتیاد و قدرت اراده آزاد بررسی می‌کند.

البته که تمامی مضامین ذکر شده، با ترس آمیخته شده‌اند نا این سریال را جزو سریال های ترسناک نتفلیکس و همچنین سریال های ترسناک نتفلیکس کند. این مینی سریال با اپیزودهایی آرام کار خود را آغاز می‌کند.

اما تمامی آن‌ها، تنها زمینه چینی برای یک پایان غیر منتظره و بینظیر هستند. همچنین در تمام سریال، ایفای نقش هامیش لینکلیتر در نقش پدر پل هیل که یک کشیش بسیار مرموز است، بسیار قابل تحسین است.

Hellbound

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال های ماورالطبیعه

در ابتدا ایده اولیه سریال Hellbound کمی احمقانه به نظر می‌رسد. اما کاملاً واضح است که این سریال توانسته اکثر بینندگان را راضی نگه‌داشته و تبدیل به بهترین سریال ماوراءالطبیعه 2021 شود. سریال Hellbound یک سریال کره‌ای است که توسط نتفلیکس ساخته شده است.

داستان این سریال، در رابطه با افرادی است که یک هشدار دریاف می‌کنند؛ هشداری مبنی بر زمانی که قرار است زندگی آن‌ها به پایان برسد. اکثر این افراد به آن هشدار بی‌اعتنایی می‌کنند و این ادعا را کذب و دروغ می‌دانند. اما هنگامی که زمان موعود فرا می‌رسد، هیولاهایی سیاه و ترسناک به سراغ آن افراد می‌روند و آن‌ها را به جهنم می‌کشند.

Lucifer

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال های ماوراءالطبیعه

لوسیفر مورنینگ استار، یکی از فرشتگانی است که در جهنم مستقر است. اما او از حضور در جهنم خسته شده و به دنبال کمی ماجراجویی، راه خود را زمین باز می‌کند. او یک کلاب شبانه به نام لوکس را می‌سازد و تصمیم می‌گیرد تا در این مکان، عمیق‌ترین خواسته‌های مردم را برآورده کند. در ادامه اتفاقات جذابی رخ می‌دهد و لوسیفر را وارد داستان‌های جنایی می‌کند.

Evil

بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022
بهترین سریال های ماوراءالطبیعه

اگر قصد تماشای یکی از بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2021 که درام آمیخته شده باشد را داشته باشید، هیچ گزینه‌ای بهتر از شیطان برای شما وجود ندارد. یک کشیش کاتولیک، یک روانشناس قانونی و یک پیمانکار فناوری برای بررسی حوادثی که به نظر می‌آید به ماوراءالطبیعه مربوط است، همکاری می‌کنند.

فرضیه این سریال به کلی یک شاهکار است! یک روانشناس که اعتقادی به ماوراءالطبیعه ندارد و یک کشیش که به شیطان و اهریمن اعتقاد دارد همکار می‌شوند و این چیزی است که هر فرد با هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌‌کند. در کنار تمام این موارد، پیچش‌های داستانی و روایت بی‌نظیر آن، سریال شیطان را به بهترین سریال ماوراءالطبیعه 2021 تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ماوراءالطبیعه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

بهترین سریال های سوپرنچرال

پرسش های متداول

مورد انتظارترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 کدام سریال است؟

فصل جدید سریال Stranger Things که از نتفلیکس پخش می‌شود، به عنوان مورد انتظارترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 شناخته می‌شود.

فصل جدید سریال Hellbound چه زمانی اکران خواهد شد؟

درحال حاضر تاریخ انتظار دقیقی برای فصل دوم سریال Hellbound وجود ندارد. با این حال انتظار می‌رود که این سریال به عنوان جدیدترین سریال ماوراءالطبیعه 2022 و یا 2023 منتشر شود.