بهترین انیمه های اکشن، شمشیری و رزمی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار + [2023]

دنیای انیمه سرشار از انیمه‌های شمشیری و انیمه‌های رزمی است،. در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین انیمه های اکشن را به شما معرفی نماییم.

جدیدترین انیمه های اکشن

امروزه مردم از سراسر جهان، به تماشای انیمیشن‌های ژاپنی که انیمه نام دارند می‌پردازند. در این بین انیمه فانتزی اکشن از محبوبیت بیشتری به نسبت دیگر انیمه‌ها برخورداند.

به طور کلی انیمه‌های جذاب رزمی یا انیمه‌های اکشن شمشیری درصد بزرگی از انیمه‌های منتشر شده یک سال را تشکیل می‌دهند. این موضوع برای سال 2023 نیز درست می‌باشد. در این سال تازه ما قرار است انیمه‌های رزمی و اکشن زیادی را مشاهده کنیم.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه‌های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن‌های 2023 [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های اکشن

بهترین انیمه های اکشن
بهترین انیمه های اکشن

دلیل اصلی محبوبیت انیمه فانتزی اکشن نوع ساخت آ‌ن‌ها است. تقریباً هر انیمه فانتزی اکشن از فرهنگ کهن ژاپن الهام گرفته است. با وجود محبوبیت انیمیشن‌ها و فیلم‌های غربی، تماشای آثاری با محوریت فرهنگ شرق آسیا برای تمامی مردم جهان لذت بخش است. بدین صورت محبوبیت انیمه‌ها بسیار بالا رفت و اکنون شاهد انتشار شاهکارهای بسیار زیادی در میان این انیمه‌ها هستیم.

وقتی از بهترین انیمه های اکشن صحبت می‌کنیم بدون شک آثار شونن، با صحنه‌های مهیج مبارزه بین قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های پرشور و باانگیزه‌ی خود، حد اعلایی از اکشن‌ها را به نمایش می‌گذارند. انیمه‌های اکشن همیشه با پیشرفت تکنولوژیِ تولید انیمه‌ها به جزئیات بیشتر و کیفیت چشم‌نوازتری رسیده‌اند پس در موارد بسیاری از دل یک داستان آشنا هم مخاطب دوباره برای دیدن اکشن‌های خوش‌ساخت با الگوهای گرافیکی توسعه داده شده با آن همراه می‌شود.

در ادامه قصد داریم تا بهترین انیمه های شمشیری ، بهترین انیمه های رزمی و بهترین انیمه های اکشن 2022 را به شما معرفی نماییم. پس با ما باشید تا با تمام این اینمه‌ها آشنا شوید.

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

Attack On Titan

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های رزمی

به سادگی می‌توانیم انیمه Attack On Titan را بهترین انیمه اکشن 2022 خطاب کنیم. از سال 2013 تاکنون، این انیمه به عنوان یکی از بهترین انیمه های اکشن فانتزی شناخته شده و اکنون فصل آخر آن در سال 2022 منتشر شد.

داستان بهترین انیمه های افسانه ای در رابطه با شهری افسانه‌ای است که موجوداتی غول پیکیر به نام تایتان در آن زندگی می‌کنند. این تایتان‌ها آدم خوار هستند و به همین دلیل، انسان‌ها در شهری که به واسطه‌ دیوارهای بزرگ از آن محافظت می‌شود زندگی می‌کنند. شخصیت اصلی داستان نیز ارن جیگر نام دارد. هنگامی که مادر او توسط تایتان‌ها کشته می‌شود، با خودش عهد می‌کند که تا آخرین لحظه عمرش به نابودی تایتان‌ها بپردازد.

Black Lagoon

بهترین انیمه های اکشن
بهترین انیمه های رزمی

روکورو اوکاجیما (راک) یک کارمند ژاپنی است که به‌طور اتفاقی در یک سفر کاری به یک گروه دزدان دریایی که او را گروگان می‌گیرند ملحق می‌شود. ماجرایی که در دهه ۹۰ میلادی در حوالی یک شهر خیالی در جنوب شرقی تایلند اتفاق می‌افتد.

ورود به محیطی بی‌رحم و پرآشوب که خلاف و فساد آن‌را فرا گرفته برای یک کارمند معمولی که تصمیم گرفته از زندگی یکنواخت کارمندی دست بشورد با چالش‌های جدی همراه است. اکشن واقع‌گرایانه و خالص بلک لاگون که در قالب انیمه ترکیبی منحصربه‌فرد محسوب می‌شود یک تجربه کمیاب را برای علاقمندان به دنیای انیمه رقم زده است.

The Irregular At Magic High School

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های شمشیری

انیمه The Irregular At Magic High School یک انیمه اکشن جادویی و همچنین یکی از انیمه های اکشن دبیرستانی است. داستان این انیمه در دنیای فانتزی . جادویی رخ می‌دهد. البته که این دنیای جادویی با تکنولوژی پیوند خورده و افراد از دستگاه‌های Casting Assitant Devices برای انجام جادوهای خود استفاده می‌کنند.

داستان اصلی این مورد از انیمه های اکشن دبیرستانی در رابطه با دو دانش آموز به نام‌های میوکی و تاتسویا است. آن‌ها در یک مدرسه جادویی مشغول به تحصیل هستند و با توجه به نمراتشان، درس‌های متفاوتی را از یکدیگر می‌آموزند. لازم به ذکر است که اولین فصل این انیمه در سال 2021 منتشر شد و فصل دوم آن نیز برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است.

Sword Art Online

بهترین انیمه های اکشن
بهترین انیمه های شمشیری

در سال ۲۰۲۲ به کمک تکنولوژی پیشرفته‌ی نِرو گیر یک کنسول بازی ساخته شده است که بازیکن در خوابی عمیق وارد دنیای بازی می‌شود. بازی هنر شمشیرزنی آنلاین افراد زیادی را جذب می‌کند اما خیلی زود معلوم می‌شود که امکان خروج از بازی غیرفعال شده و مرگ در بازی مساوی با مرگ گیمر توسط کنسول در دنیای واقعی است.

در بین انیمه‌های ایسکای که اکشن گسترده‌تری به نمایش می‌گذارند انیمه‌ی هنر شمشیرزنی آنلاین به خاطر اینکه در دنیای یک بازی ویدئویی MMORPG می‌گذرد پتانسیل بالایی برای نمایش سکانس‌های اکشن نامحدود با سلاح‌های سرد و گرم دارد. هنر شمشیرزنی آنلاین، با وجود نوسانات ناگهانی خود، تا زمانی که از این قابلیت استفاده می‌کند و از آرک‌های داستانی اکشن خود فاصله نمی‌گیرد به‌راحتی قابلیت حضور در میان بهترین انیمه های اکشن را دارد.

Tales Of Luminaria The Fateful Crossroad

بهترین انیمه های شمشیری 2022
محبوب ترین انیمه های اکشن

شاید بتوانیم Tales Of Luminaria The Fateful Crossroad را نیز برترین انیمه اکشن 2022 بنامیم. این انیمه نیز در دسته انیمه های جنگی فانتزی قرار می‌گیرد. داستان این انیمه در رابطه با جهانی فانتزی است که موجودات غول پیکر در آن زندگی می‌کنند. البته که آن‌ها باید با انسان‌ها به همزیستی برسند. اما در ادامه درگیری‌هایی رخ می‌دهد که داستان یکی از بهترین انیمه‌های اکشن فانتزی را رقم می‌زند.

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بهترین انیمه های اکشن
محبوب ترین انیمه های اکشن

تانجیرو کامادو به‌همراه خانواده‌اش زندگی آرام و فقیرانه‌ای در کوهستانی دورافتاده دارد. تا اینکه خانواده‌اش مورد حمله‌ی شیاطین تشنه به خون قرار می‌گیرند. تنها بازمانده، خواهرش نزوکو است که باوجود پیدا کردن خوی شیطانی هنوز نشانه‌هایی از احساسات و تفکر انسانی را حفظ کرده است. حس انتقام‌جویی و نجات خواهرش دلایلی هستند که باعث می‌شود تانجیرو به گروه‌های شیطان‌کش ملحق شود.

چیزی که باعث می‌شود انیمه دیمن اسلیر باوجود حفظ کلیشه‌ها و روند کلاسیک ژانر خودش همچنان دیده شود ابتدا طراحی گرافیکی چشم‌نوازی است که از تکنیک‌های رزمی و شمشیری شخصیت‌های جذابش به نمایش می‌گذارد.

مبارزه‌های اکشن انیمه اغلب خیره‌کننده هستند و این برای یک انیمه‌ی شونن مبارزه‌ای پرهیجان که اصلا سعی ندارد با جذابیت‌هایی مثل فن‌سرویس چشم مخاطب را دربیاورد، موهبتی است که از دل بی‌آلایشی آن به مقبولیت عمومی منتهی می‌شود. اتفاقی که باعث می‌شود فیلم سینمایی شیطان کش: قطار موگن (Demon Slayer: Mugen Train) که حکم دنباله‌ی داستان فصل اول انیمه را دارد با استقبالی غیرمنتظره در سینما تبدیل به پرفروش‌ترین انیمه تاریخ شود.

One Piece

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن

انیمه One Piece یکی از طولانی‌ترین انیمه های شمشیری فانتزی تاریخ است. تاکنون بیش از 1000 قسمت از این انیمه ساخته شده است و همچنان قصد پایان ندارد. این انیمه فانتزی اکشن در سال 2021 به اوج خود رسید و توانست جوری ظاهر شود که در دسته بهترین انیمه های اکشن 2021 جای گیرد. همچنین در سال 2021 اطلاعات بیشتری از گذشته شخصیت‌های مانند ریش سفید، راجر و دیگر شخصیت‌ها به دست آوردیم.

این انیمه اکشن جادویی ماجراهای پسر جوانی به نام مانکی دی لوفی را رویات می‌کند که آرزوی تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را دارد. لوفی تصمیم می گیرد تا خدمه جدیدی را استخدام کند که به او کمک کنند تا رویای خود را تحقق بخشد. این انیمه بینندگان را در یک ماجراجویی فوق‌العاده هیجان انگیز به دریاها و جزیره‌های مختلف می‌رود. بی‌شک این انیمه در کنار دیگر بهترین انیمه های اکشن 2021 از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

Inuyasha

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن

بدون شک انیمه Inuyasha جزو مهم‌ترین انیمه‌های اکشن شیطانی است. هیولاهای عجیب و خلاقانه بسیار زیادی در انیمه Inuyasha وجود دارند که می‌توانند حس ترس واقعی را به شما القاء کنند. داستان این انیمه‌های اکشن شیطانی در رابطه با یک دختر 15 ساله است که قصد دارد تا جان یک نیمه شیطان را نجات دهد.

Naruto

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن

سال ها پیش، در دهکده پنهان کونوها، یک روباه شیطانی بزرگ زندگی می‌کرد. هنگامی که این روباه یکی از 9 دُم خود را تکان داد، یک سونامی بزرگ رخ داد. شخصی در ازای زندگی خود، یک پسر را به صورت مهر و موم شده به آن روباه تحویل داد. ناروتو آن پسر بود و بدون خانواده بزرگ شد و تمام روستاییان از او متنفر بودند. زیرا که آن‌ها فکر می‌کردند او خود روباه شیطانی است. رویای ناروتو این است که هوکاگه شود و روستاییان او را بشناسند.

انیمه ناروتو بکی از بهترین انیمه‌های نینجایی جادویی به شمار می‌رود. تقریباً می‌توان با اطمینان گفت که اکثرا طرفداران انیمه، این انیمه اکشن جادویی را خواهند پسندید. پس اگر به هر دلیلی تاکنون انیمه ناروتو را تماشا نکزده‌اید، می‌توانید همین حالا به دانلود این مورد از بهترین انیمه های نینجایی بپردازید.

Angel Beats

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن

انیمه Angel Beats جزو انیمه‌های اکشن دبیرستانی محسوب می‌شود؛ با این حال، این انیمه تفاوت زیادی با دیگر انیمه‌های دبیرستانی دارد. در این انیمه می‌توانیم شاهد پسری باشیم که به تازگی به یک دبیرستان جدید نقل مکان کرده است. سپس او دختری ریز اندام را مشاهده می‌کند که طی یک تیر اندازی،‌ آن دختر ذکر شده مجروح می‌شود.

در ادامه این انیمه کمی تغییر کرده جزو انیمه‌های اکشن عاشقانه محسوب می‌شود. اکنون آن پسر نیز وارد تیراندازی‌ها شده و اتفاقات اکشن جذابی را رقم می‌زند. بی‌شک این انیمه جزو انیمه‌های اکشن دبیرستانی محسوب می‌شود.

Parasyte: The Maxim

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی نمی‌داند که آیا ادوستانش هنوز همراه او هستند یا ذهن آن‌ها هم توسط دشمن مخدوش شده است؟ انیمه Parasyte: The Maxim همانند فیلم The Thing دارای بیگانگانی است که به زمین حمله می‌کنند و به ذهن انسان‌هایی که در آنجا زندگی میکنند نفوذ می‌کنند.

یکی از این بیگانگان انگلی درحین تلاش برای نفوذ به ذهن یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام شینچی، متوجه می‌شود دیگر بیگانگان قصد کشتن او را دارند. اکنون این دو مجبور میشوند برای زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند و سناریوهای خارق‌العاده‌ای را خلق کنند. تماشای همکاری انسان و یک موجود فضایی که از زوایای مختلفی به جهان نگاه می‌کنند، می‌تواند این انیمه را وارد لیست بهترین انیمه های جنگی کند.

Fullmetal Alchemist Brotherhood

بهترین انیمه های اکشن
بهترین

این انیمه اکشن ترسناک ، داستان دو برادر کیمیاگر، ادوارد و آلفونس الریک را دنبال می‌کند. این دو برادر مادر خود را به علت یک بیماری صعب‌العلاج از دست می‌دهند و برای بازگرداندن مادرشان به زندگی از طریق کیمیاگری دست به تلاشی نافرجام و فاجعه بار می‌زنند. آن‌ها سعی دارند که بدن خود را پس از این آسیب بزرگ، بازیابی کنند. این انیمه می‌تواند عنوان بهترین انیمه اکشن را بگیرد.

Hunter x Hunter

بهترین انیمه های اکشن
بهترین انیمه های اکشن

داستان انیمه هانتر هانتر در دنیایی اتفاق می‌افتد که شکارچیان برای انجام تمام کارهای خطرناک مانند دستیگری مجرمان و جستجو گنج های گمشده در مناطق ناشناخته وجود دارند. گون فریکس دوازده ساله می‌خواهد به بهترین شکارچی ممکن تبدیل شود به این امید که پدرش را که خودش یک شکارچی بود و مدت ها پیش پسر کوچکش را رها کرده بود، پیدا کند.

با اینحال گون به زودی متوجه می‌شود که مسیر دستیابی به اهدافش چالش برانگیزتر از آنچه فکر میکرد است. در طول مسیر تبدیل شدن به یک شکارچی رسمی، کون با لئوریو، کوراپیکا انتقام جو و قاتل سابق شورشی دوست می‌شود.

آنها برای رسیدن به اهدافشان ، هر چهار نفر با هم در آزمون شکارچی شرکت می‌کنند که به درصد موفقیت پایین و احتمال بالای مرگ مشهور است. گون و دوستانش در طول سفر خود وارد ماجراجویی هایی می‌شوند که آنها را در سختی‌ها و مبارزات زیادی قرار می‌دهد. آنها با تعداد زیادی از هیولاها، موجودات و کاراکتر ها ملاقات میکنند و کم کم معنای واقعی شکارچی بودن را می‌آموزند.

Jujutsu Kaisen

بهترین انیمه های اکشن
بهترین انیمه های اکشن

بی‌شک انیمه جوجوتسو کایسن محبوبیت خود را به پویانمایی و گرافیک بالایش مدیون است که صحنه‌های مبارزه پر هیجان و زیبایی را در خود جای داده و با شخصیت‌های خاصی که دارد، جزو بهترین انیمه اکشن جدید به شمار می‌رود.

یووجی ایتادوری ، یک دانش آموز دبیرستانی معمولی بود، البته تا قبل از آخرین حرف پدربزرگش که به او گفت تا می‌تواند به همه کمک کند. ایتادوری بطور اتفاقی در وسط یک مبارزه قرار می‌گیرد، مبارزه ای بین یکی از شیاطین و جادوگری که برای از بین بردن آن آنجا بود، ایتادوری برای محافظت از جان خود مجبور به خوردن یک انگشت می‌شود، انگشتی که مطلق به یک شیطان است و باعث تغییر کامل وضعیت زندگی ایتادوری می‌شود.

Vinland Saga

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن 2022

حماسه وینلند یکی از انیمه های هیجان انگیز تاریخی است که در دوران وایکینگ‌ها جریان دارد. این انیمه به موضوعات سنگینی همانند هدف زندگی، تعریف هدف و انتقام، و تفسیر آنچه که باعث ایجاد صلح می‌شود و این سوال مهم که آیا ابراز خشونت توجیه پذیر است می‌پردازد

بیش از دو سال از فصل اول این سریال میگذرد و اکنون  ساخت فصل دوم این سریال به همراه با انتشار یک تریلر رسماً تایید شده است.اما متاسفانه هنوز هیچ تاریخ دقیقی اعلام نشده است و تنها تاریخ 2022 برای پخش درنظر گرفته شده است. در هر صورت، این انیمه یکی از انیمه های هیجان انگیز در سال 2022 خواهد بود.

Kingdom

بهترین انیمه های شمشیری 2022
بهترین انیمه های اکشن 2022

انیمه Kingdom خیلی آرام و بی‌سر و صدا در سایه سایر انیمه های جنگی پرطرفدار در جریان است و خود را به عنوان یک سریال بسیار دست‌کم گرفته شده نشان می‌دهد که سزاوار عشق بیشتری نسبت به آنچه درحال حاضر دریافت می‌کند است. با توجه به بیش از صد قستمی که تاکنون از این انیمه اکشن 2022 پخش شده است، طرفداران جدید به طور مثبتی در دنیای این مجموعه غرق خواهند شد.

فصل جدید این سریال سال در 2022 پخش خواهد شد. داستان شین بسیار شجاعانه شروع می‌شود و انگیزه‌های او کاملاً تحسین برانگیز است. با این حال، دنیای او کاملا ناعادلانه است و او باید بیاموزد که انسان‌ها واقعاً تا چه اندازه وحشی هستند و دست به هرکاری می‌زنند تا شانس تبدیل شدن به یک ژنرال محترم را داشته باشند. بی‌شک این انیمه می‌تواند به سادگی وارد لیست بهترین انیمه های هیجان انگیز جنگی شود.

Solo Leveling

بهترین انیمه‌ های اکشن
بهترین انیمه های اکشن 2023

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به “شکارچی” معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان “ضعیف‌ترین شکارچی جهان” شناخته می‌شود. با این حال، او به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کند که جین وو، که معتقد است که در ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه انجام شده است جان خود را از دست داده است، سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور می‌شود.

این “Quest Log” ایجاب می‌کند که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید را تکمیل کند، یا با یک جریمه مناسب روبرو شود. جین وو که در ابتدا به دلیل سختگیری آن، تمایلی به انجام آن نداشت، به زودی متوجه می‌شود که ممکن است او را به یکی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان تبدیل کند.

Black Clover: Mahou Tei no Ken

بهترین انیمه‌ های اکشن
بهترین انیمه های اکشن 2023

از جمله بهترین انیمه های سینمایی 2023 می‌تواند “Black Clover” باشد. در میان انیمه‌های شونن، شبدر سیاه مدت‌ها عنوانی است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد. نسخه انیمه در حال حاضر دارای 170 قسمت می‌باشد و به طور وفادار از مانگا اقتباس شده است.

با این حال، این انیمه مستحق فصل دوم می‌باشد که احتمالاً در سال 2024 شروع می‌شود. در مقایسه با مانگا، این انیمه برای ورود به داستان زمان بیشتری لازم دارد. بنابراین، این انیمه جهان سازی خود را عمیق‌تر از مانگا می‌کند و به بینندگان یاری می‌رساند تا بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اقتباس انیمه Black Clover نیز بر رشد شخصیت بیشتر تاکید دارد. شخصیت پردازی بیشتری در انیمه وجود دارد که درک عمیق‌تری از هر شخصیت را برای طرفداران فراهم می‌کند تا شخصیت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این انیمه همچنین دارای اپیزودهای پرکننده زیادی است که تماشای آن سرگرم کننده می‌باشد و به طور موقت توجه را از داستان اصلی منحرف می‌کند.

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه‌ های اکشن
بهترین انیمه های اکشن 2023

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادامه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

Tokyo Revengers: Christmas Showdown

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
جدیدترین انیمه های اکشن

انیمه Tokyo Revengers در رابطه با چیست؟ سال دوم راهنمایی تاکمیچی هاناگاکی بالاترین نقطه در زندگی او بود. او احترام داشت، گروهی از دوستان که می‌توانست روی آنها حساب کند، و حتی یک دوست دختر. اما آن دوازده سال پیش بود. امروز، او هیچ کس خاصی نیست.

او یک موجود بی اهمیت است که توسط بچه‌ها مسخره می‌شود و همیشه مجبور است از رئیس کوچکترش عذرخواهی کند. یک گزارش خبری ناگهانی در مورد قتل بی‌رحمانه گروه مانجی توکیو تنها دوست دختری که تا به حال در کنار برادرش داشته است، فقط به جراحت او می‌افزاید. نیم ثانیه قبل از اینکه یک قطار به زندگی رقت انگیزش برای همیشه پایان دهد، تاکیمیچی به همان روز 12 سال پیش بازمی‌گردد، زمانی که هنوز با هیناتا تاچیبانا در رابطه است.

تاکمیچی پس از اینکه مجبور شد همان روزی که در راهنمایی بود را دوباره زنده کند، برادر کوچکتر هیناتا را ملاقات می‌کند. او بدون فکر کردن، قبل از بازگشت به گذشته به مرگ ظاهری خود اعتراف می‌کند. تاکمیچی از او می‌خواهد قبل از بازگشت به آینده از خواهرش محافظت کند.

اما به طرز معجزه آسایی او نمرده است. به طرز عجیبی، آینده تغییر کرده است. به نظر می‌رسد که تاکمیچی می‌تواند جریان زمان را تغییر دهد. تاکمیچی با توجه به این شانس که از مرگ غم انگیز دوست دختر سابقش به دست گروه مانجی توکیو جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در طول زمان پرواز کند تا مسیر آینده را تغییر دهد.

Youjo Senki II

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
جدیدترین انیمه های اکشن

با انکار وجود خدا حتی در لحظات مرگش، یک مزدبگیر ناشناس توسط موجودی با نام “X” به چالش کشیده می‌شود که اگر وجود خدا را تصدیق کند او را به بهشت می‌فرستد. X او را بر بدن دختر جوانی با نام تانیا دگوره‌چاف قرار می‌دهد. او با استفاده از دانش گذشته خود، در ارتش نام نویسی می‌کند و با کسب پیروزی‌های بی‌شمار در برابر نیروهای دشمن، به سرعت در رتبه‌های ارتش بالا می‌رود.

صحنه‌های جنگ‌زده یوجو سنکی، همراهی کاملی برای داستان بی‌رحمانه و شخصیت اصلی روان‌پریش مرزی آن است که یوجو سنکی را به یکی از بهترین انیمه‌های ایسکای به رهبری زنان تبدیل می‌کند. با استفاده از جنگ به عنوان سوژه، پس‌زمینه یوجو سنکی با چنان جزئیات بدیعی ترسیم می‌شود که تنها راهی که خوانندگان از آن دور می‌شوند طراحی شخصیت‌های شگفت‌انگیز این انیمه است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های اکشن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


6 thoughts on “بهترین انیمه های اکشن، شمشیری و رزمی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار + [2023]

  1. حالمون بد شد چون ما کلاً از انیمه جماعت متنفر هستیم
    حالا خوبه انیمه کلاً 4 تا نقاشی 2 بعدی صداگذاری شده است و بیشتر انیمه ها موضوعات فاسد و گمراه کننده و غیراخلاقی به خورد مخاطبش میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *