تحلیل تریلر سریال Ms Marvel ؛ تمام رازها و حقایق پنهان تریلر اول سریال میس مارول

اولین تریلر رسمی از سریال مورد انتظار مارول با نام میس مارول منتشر شد. در ادامه قصد داریم تا به تحلیل تریلر سریال Ms Marvel بپردازیم.

از سال 2021 مارول وارد فاز جدیدی شده است و همزمان با شخصیت‌های جدید، ما شاهد انتشار سریال‌های زیادی هستیم. میس مارول یا کاملا خان، شخصیتی است که در سال 2013 خلق شده است. با این حال، این شخصیت به قدری محبوب است که در زمانی بسیار کوتاه مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

کاملا خان یک دختر پاکستانی آمریکایی و جزو مهم‌ترین ابرقهرمانان مسلمان در دنیای کمیک است. در سال 2019، کوین فایگی اعلام کرد که سریال این شخصیت رسماً در دست ساخت قرار دارد و در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. همچنین او ذکر کرد که این شخصیت، در آینده دنیای سینمایی مارول نقش پررنگی خواهد داشت. به همین دلیل است که بررسی تریلر سریال Ms Marvel بسیار پر اهمیت است.

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel

تمام رازها و حقایق پنهان تریلر اول سریال میس مارول

شما می‌توانید فهرست تحلیل تریلر سریال Ms Marvel را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • فیلم تریلر میس مارول
  • مبارزه مرد مورچه‌ای
  • ارتباط با مون نایت
  • تییشرت انتقام جویان (A Force)
  • فرود ابرقهرمانی
  • لباس کاپیتان مارول
  • فستیوال انتقام جویان
  • راز برج انتقام جویان
  • قدرت جدید میس مارول
  • طرفدار کاپیتان مارول
  • حمله به پایگاه میس مارول
  • چهار شرور
  • میس مارول علیه خنجر قرمز
  • در انتظار ماجراجویی بعدی
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel

طبق اطلاعات موجود و بررسی تریلر سریال Ms Marvel همچنان هیچکدام از شخصیت‌های بزرگ و محبوب دنیای سینمایی مارول در این سریال حضور نخواهند داشت. نقش میس مارول را نیز ایمان ولانی ایفا خواهد کرد که به تازگی وارد عرصه بازیگری شده است. با این حال، این دلیل نمی‌شود که سریال میس مارول با دنیای سینمایی مارول ارتباط نداشته باشد و ما به بررسی تریلر سریال Ms Marvel نپردازیم.

لازم به ذکر است که اولین تریلر سریال میس مارول در تاریخ 24 اسفند 1400 منتشر شد. همزمان با این تریلر، از اولین پوستر این سریال و تاریخ رسمی انتشار آن نیز رونمایی شد. این سریال در تاریخ 8 ژوئن 2022 مصادف با 18 خرداد 1401 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر اول سریال میس مارول را تماشا کرده و سپس همراه ما باشید تا به تحلیل تریلر سریال میس مارول بپردازیم.

فیلم تریلر میس مارول

مبارزه مرد مورچه‌ای

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, بررسی تریلر سریال Ms Marvel

اولین سکانس‌ها در بررسی تریلر سریال میس مارول با شوخی‌هایی از عشق و علاقه بیش از حد کاملا خان به انتقام جویان و دیگر ابرقهرمانان آغاز می‌شود. در کمیک‌ها، کاملا خان به ساخت داستان‌هایی تخیلی از ابرقهرمانان مشهور شد. اگر بررسی تریلر سریال میس مارول را دقیق انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که نقاشی مرد مورچه‌ای نیز دقیقاً به همین خاصیت او اشاره دارد.

ما می‌توانیم کاملا خان را مشاهده کنیم که یک نقاشی از مرد مورچه درحال مبارزه با موجودی تخیلی و ساخته ذهن کاملا خان به نام Man-Morce است. همچنین این سکان اشاره‌ای به میل به شهرت مرد مورچه‌ای دارد. ما در سکانسی کمدی از فیلم انتقام جویان: پایان بازی شاهد مرد مورجه‌ای بودیم که کودکان او را نمی‌شناسند و تنها با دیگر ابرقهرمانان عکس می‌گیرند. اما اکنون به نظر می‌رسد که او نیز به اندازه انتقام جویان مشهور است!

بیشتر بخوانید:

ارتباط با مون نایت

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, بررسی تریلر اول سریال میس مارول

ما پیش‌تر به تحلیل تریلر سریال مون نایت پرداختیم. اما با بررسی تریلر سریال میس مارول می‌توانیم به ارتباط بین این دو سریال پی ببریم. در سکانسی دیگر، ما کاملا خان را در کلاس درس مشاهده می‌کنیم که یک کتاب تاریخ مصر به قلم هیروگلیف جلوی او قرار دارد. به نظر می‌رسد که این کتاب برای درس مدرسه او باشد اما با این حال این می‌تواند یک ارتباط با سریال مون نایت نیز خطاب شود.

ارتباط مون نایت با خدایان مصری جدایی ناپذیر است. او قدرت خود را از خدایان مصری گرفته است و اکنون کاملا خان درحال مطالعه در رابطه با مصر است. این احتمال به وجود می‌آید که شاید به دلیل اتفاقات سریال مون نایت، اکنون کاملا خان در مدرسه درحال تحقیق در رابطه با مصر است. البته این نکته از بررسی تریلر اول سریال میس مارول زمانی قوت می‌گیرد که بدانید، سریال میس مارول اولین سریال مارول است که پس از مون نایت منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تییشرت انتقام جویان (A Force)

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر میس مارول

در سکانس بعدی، ما کاملا را در کنار دوستانش مشاهده می‌کنیم که به تیشرت او اشاره می‌کنند و آن را یک تیشرت انتقام جویان دیگر خطاب می‌کنند. اما لازم به ذکز است که آن‌ها نه انتقام جویان، بلکه گروه A Force هستند. A Force نام گروهی در دنیای کمیک است که از ابرقهرمانان مونث تشکیل شده است. در فیلم انتقام جویان: پایان بازی نیز طی یک سکانس بسیار کوتاه، برخی از ابرقهرمانان مونث در کنار یک دیگر قرار گرفتند و اشاره‌ای به این گروه داشتند.

اگر به بررسی تریلر اول سریال میس مارول کامل بپردازیم، می‌توانیم چند برداشت متفاوت از این تیشرت داشته باشیم. در این تیشرت تصویر کاپیتان مارول، واسپ و والکری قابل مشاهده است. پس شاید بتوانیم نتیجه بگیریم که این تیشرت حاکی از پیوستن هر سه آن‌ها به انتقام جویان است. برداشت دوم نیز می‌تواند تشکیل گروه A Force توسط این سه ابرقهرمان باشد.

بیشتر بخوانید:

فرود ابرقهرمانی

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر سریال میس مارول

پرش و فرود ابرقهرمان‌ها امری است که امروزه به یک کلیشه تبدیل شده است. از زمانی که ددپول این کار را در سال 2016 مسخره کرد، همچنان از این حرکت به عنوان یک شوخی یاد می‌شود. با این حال ما در فیلم بیوه سیاه نیز شاهد تمسخر ناتاشا رومانوف به دلیل فرود ابرقهرمانی‌اش توسط یلنا بلووا بودیم.

با این حال، همچنان می‌توانیم مشاهده کنیم که مارول از این فرود در سریال میس مارول استفاده کرده است. اما اگر به تحلیل تریلر اول سریال میس مارول بپردازیم خواهیم دانست که این کار بی‌دلیل نیست. کاملا خان دختری است که سال‌ها رویای ابرقهرمان شدن را در سر داشته است و به همین دلیل، کاملاً عادی است که او هر کاری که مربوط به ابرقهرمانان می‌شود را اعم از فرود آکروباتیک انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

لباس کاپیتان مارول

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, بررسی تریلر میس مارول

یکی دیگر از نکات مهم در تحلیل تریلر میس مارول مشاهده لباس واقعی کاپیتان مارول است. در سکانسی دیگر، ما می‌توانیم کاملا خان را در حالتی مشاهده نماییم که لباس کاپیتان مارول را بر تن کرده است. البته که به احتمال زیاد، این سکانس تنها ادای احترامی به دنیای کمیک است و تنها در خیالات و تصور کاملا خان دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فستیوال انتقام جویان

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر اول سریال میس مارول

در ادامه بررسی تریلر میس مارول ما شاهد کاملا خان هستیم که از رویداد یا فستیوال مربوط به انتقام جویان بازدید می‌کند. او در این سکانس، یک اثر هنری مربوط به کاپیتان مارول را مشاهده کرده و بسیار از تماشای آن لذت می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که این مکان جایی است که کاملا قدرت‌هایش را به دست می‌آورد. بازدید کاملا خان از یک فستیوال مربوط به انتقام جویان یادآور بازی Marvel’s Avengers است که در سال 2020 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

راز برج انتقام جویان

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر اول سریال میس مارول

برج انتقام جوبان توسط تونی استارک در سال 2017 و در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه فروخته شد. از همان زمان هویت خریدار این برج یک راز بزرگ بوده و طی سنتی عجیب، مارول در آثار زیادی این برج را نمایش می‌دهد. با این حال همچنان هویت خریدار آن مشخص نیست.

طبق تئوری‌ها، سه احتمال قوی برای این برج وجود دارد. احتمال اول، خرید این برج توسط ویلسون فیسک است که با توجه به وقایع سریال هاکای (نقد فصل 1 سریال هاکای)، این اتفاق محتمل است. گزینه دوم خرید این برج توسط چهارشگفت انگیز و گزینه سوم شرکت آزکورپ است. به نظر نمی‌رسد که سریال میس مارول هویت خریدار برج انتقام جویان را آشکار کند. با این حال، همچنان اشاره‌ای به این برج دارد.

بیشتر بخوانید:

قدرت جدید میس مارول

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر سریال میس مارول

طبق شایعات، قرار بود که میس مارول در دنیای سینمایی مارول از منشاء کیهانی خود فاصله گرفته و کمی حالت انسانی‌تر به خود بگیرد. اکنون و با توجه به تحلیل تریلر اول سریال میس مارول نیز می‌توانیم این شایعه را رسماً تایید کنیم. اکنون کاپیتان مارول قدرت خود را از حلقه‌هایی می‌گیرد که در مچ دست او قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد که او این حلقه‌ها را از زیر شیروانی‌ خانه‌اش پیدا کرده است.

با توچه به این فرض جدید، احتمالاً هر زمان که این حلقه‌ها از دستان کاملا خارج شوند، او قدرت‌هایش را از دست خواهد داد. همچنین لازم به ذکر است که نحوه قدرت دهی حلقه‌ها به کاملا، همانند حلقه‌هایی است که در انگشت‌های فانوس سبز در دی‌سی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

طرفدار کاپیتان مارول

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
بتحلیل تریلر سریال Ms Marvel, ررسی تریلر سریال میس مارول

در کمیک‌ها، کاملا خان یکی از بزرگ‌ترین طرفداران کاپیتان مارول است. در بررسی تریلر اول سریال میس مارول متوجه می‌شویم که کاملا همچنان یکی از طرفداران کاپیتان مارول در دنیای سینمایی مارول است.

هنگامی که کاملا را در اتاقش مشاهده می‌کنیم، می‌توانیم تزئینات اتاق او را که کاملاً به کاپیتان مارول مرتبط هستند مشاهده کنیم. البته در ادامه باید مشخص شود که چرا کاملا طرفدار کاپیتان مارول است. زیرا که کاپیتان مارول زمان زیادی را در زمین نبوده و از دید عموم پنهان بوده است. پس کمتر کسی او را می‌شناسد مگر این که کاملا خان در طی این سال‌ها، از اتفاقت پنهانی خبر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

حمله به پایگاه میس مارول

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر میس مارول

در سکانس بعدی از تحلیل تریلر میس مارول ما شاهد انفجار در یک فروشگاه کمیک بوک هستیم. اما لازم به ذکر است که این فروشگاه، مکانی است که طبقه بالای آن حکم مخفی‌گاه کاملا خان را دارد. این سکانس می‌تواند نشان دهنده لو رفتن هویت کاملا خان برای ابرشرورها باشد. همچنین این لحظه، یادآور انفجار اغذیه فروشی دلمار در فیلم مرد عنبکوتی: بازگشت به خانه است. بدین صورت، این انفجار در رشد کاملا خان موثر خواهد بود و به او یاد می‌دهد که اعمالش می‌تواند به دیگران آسیب برساند.

بیشتر بخوانید:

چهار شرور

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر سریال میس مارول

در ادامه بررسی تریلر میس مارول ما شاهد چهار ابرشرور هستیم که در ابری از دود دیده می‌شوند. هویت آن‌ها کاملاً مرموز است و اطلاعاتی از آن‌ها وجود ندارد. با این حال، می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که این چهار شخص، دشمنان کاملا خان خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

میس مارول علیه خنجر قرمز

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, بررسی تریلر سریال Ms Marvel

در سکانس بعدی، ما شاهد مبارزه کاملا خان با فردی هستیم که صورت خود را پوشانده است. البته که این شخص به نظر خنجر قرمز نام دارد. او در کمیک‌ها با نام کریم نیز شناخته می‌شود و یکی دیگر از پاکستانی‌های ساکن آمریکا و معشوق کاملا خان است.

کاملا از مشت غول پیکر خود برای مبارزه با خنجر قرمز استفاده می‌کند. احتمالاً این سکانس مربوط به یک مبارزه تمرینی میان آن‌ها باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که این یک مبارزه واقعی در زمانی باشد که هر دو فکر می‌کنند که شخص دیگر، دشمن آن‌ها است. با این حال بی‌شک خنجر قرمز در آینده تبدیل به متحد کاملا خان خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در انتظار ماجراجویی بعدی

تحلیل تریلر سریال Ms Marvel
تحلیل تریلر سریال Ms Marvel, تحلیل تریلر سریال میس مارول

آخرین سکانس در تحلیل تریلر اول سریال میس مارول لحظه‌ای بسیار ساده است. ما شاهد کاملا با لباس نهایی ابرقهرمانی‌اش هستیم که بر یک چراغ برق نشسته و به شهر می‌نگرد. همچنان مشخص نیست که این سکانس در چه زمانی جریان دارد اما واضح است که کاملا در انتظار ماجراجویی بعدی خود نشسته است.

پس از سریال میس مارول، کاملا خان ارتباط بیشتری با کاپیتان مارول خواهد داشت. او در فیلم کاپیتان مارول 2 حضور دارد و سپس در سریال The Marvels باری دیگر در کنار کاپیتان مارول خواهد جنگید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تحلیل تریلر سریال Ms Marvel سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با تحلیل تریلر سریال Ms Marvel

قدرت‌های میس مارول چیست؟

قدرت اصلی میس مارول، همانند آقای شگفت انگیز، تغییر حالت و کشش عضلات بدن است. البته این احتمال وجود دارد که قدرت‌های او در سریال میس مارول دچار تغییر شوند.

تاریخ انتشار سریال میس مارول چه زمانی است؟

سریال میس مارول در تاریخ 8 ژوئن 2022 مصادف با 18 خرداد 1401 در سرویس استریمی دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *