بهترین فیلم های کریس همسورث ؛ از انتقام جویان تا پیشتازان فضا

درحالی که کریس همسورث برای ایفای نقش در فیلم‌های مارول شناخته می‌شود، همچنان لیست بهترین فیلم های کریس همسورث شامل فیلم‌های زیادی غیر از مارول می‌باشد.

در دهه گذشته، کریس همسورث از بازیگری نا آشنا تبدیل به یکی از شناخته‌ شده‌ترین و بهترین بازیگران هالیوود شده است. این بازیگر استرالیایی برای اولین بار برای ایفای نقشی کوتاه در فیلم Star Trek مورد ستایش هالییود قرار گرفت. از همان زمان بود که شهرت این بازیگر زیاد،‌ و در فیلم‌های زیادی حضور یافت.

بهترین فیلم های کریس همسورث

از انتقام جویان تا مردان سیاه پوش

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های کریس همسورث را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, عکس کریس همسورث

از آن زمان،  فیلم های جدید کریس همسورث فرصتی به این بازیگر دادند که از شوخ طبعی، جذابیت، جدیت برای فیلم‌های مختلف استفاده کند. با وجود کارنامه‌ای بلند، امروز قصد داریم تا نگاهی به برترین فیلم های کریس همسورث انداخته و آن‌ها را به شما معرفی نماییم.

Thor: Ragnarok

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, عکس کریس همسورث

قسمت اول و دوم فیلم‌های ثور در مارول، نتوانستند برترین فیلم کریس همسورث نام گرفته و در میان طرفداران محبوب شوند. بدین صورت، مارول تصمیم گرفت تا قسمت سوم این مجموعه را کاملاً متفاوت از قسمت پیشین بسازد. بدین منظور، تایکا وایتیتی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت و آن را تبدل به یک فیلم کمدی بسیار جذاب کرد.

کریس همسورث نیز در این فیلم در نقش شخصیت اصلی قرار می‌گیرد. او باری دیگر نقش ثور را ایفا کرده و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ثور، این فیلم حتی بهترین فیلم کریس همسورث نیز نام می‌گیرد. لازم به ذکر است که قسمت چهارم فیلم ثور نیز جزو فیلم های جدید کریس همسورث محسوب شده و به عنوان یکی از بهترین فیلم های مارول 2022 منتشر خواهد شد. تایکا وایتیتی نیز برای ساخت این فیلم باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

Star Trek

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, بهترین فیلم کریس همسورث

Star Trek یکی دیگر از برترین فیلم های کریس همسورث است. این بار کریس همسورث در نقشی کوتاه ظاهر می‌شود. شاید کریس همسورث نقش بزرگی در این فیلم نداشته باشید، اما با این حال ایفای نقش او کاملاً قابل تحسین است.

در این فیلم ما شاهد جیمز تی کرک هستیم که به میراث پدرش عمل کرده و آقای اسپاک را تحت کنترل خود نگه می‌دارد. دلیل این کار، این است که یک رومولان انتقام جو قصد نابودی فدراسیون را داشته و او به دنبال جلوگیری از این اتفاق است.

بیشتر بخوانید:

The Avengers

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, برترین فیلم کریس همسورث

اولین فیلم انتقام جویان، یکی از فیلم های کریس همسورث دوبله فارسی بود و توانست باری دیگر نام این بازیگر را در جهان مشهور کند. انتقام جویان فیلمی بود که بزرگ‌ترین ریسک مارول محسوب می‌شد. این فیلم یک ریسک بزرگ بود و یا شکست می‌خورد، و یا یک موفقیت عظیم را تجربه می‌کرد.

فیلم انتقام جویان بسیار مورد تحسین قرار گرفت و به مردم ثابت کرد که یک دنیای سینمایی می‌تواند موفق باشد. کریس همسورث نیز در این فیلم بسیار درخشید. او برای اولین بار در یک فیلم غیر اختصاصی نقش ثور را ایفا کرد.  کریس همسورث فیلم انتقام جویان را به همراه چندین بازیگر قابل تحسین دیگر ایفا کرد. با این حال، او جزو کسانی بود که در این فیلم بسیار درخشید.

بیشتر بخوانید:

Rush

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, بهترین فیلم های Chris Hemsworth

شما عکس کریس همسورث در فیلم Rush یا شتاب را مشاهده می‌کنید. این فیلم نیز جزو برترین فیلم های کریس همسورث است. ران هاوارد وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و این فیلم را تبدیل به برترین فیلم کریس همسورث در سال 2013 کرده است.

این فیلم براساس زندگی جیمز هانت و نیکی لاودا ساخته شده است. جیمز هانت و نیکی لاودا دو رقیب بزرگ در مسابقات رانندگی هستند. کریس همسورث در نقش جیمز هانت قرار گرفته و این نقش را به خوبی ایفا کرده است. رابطه بین جیمز و نیکی بسیار پیچیده است. آن‌ها در مرز بین دوستی و دشمنی قرار دارند و این فیلم کاملاً به این مسئله پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

Men in Black: International

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, کریس همسورث فیلم

پس از گذشت سال‌ها از اکران فیلم‌های مردان سیاه پوش، ساخت یک ریبوت از این فیلم در سال 2019 منجر به تبدیل شدن آن به یکی از برترین فیلم های کریس همسورث شد. البته لازم به ذکر است که با وجود موفقیت تجاری، این فیلم یک شکست بزرگ محسوب می‌شود و طرفداران مجموعه مردان سیاه پوش و همچنین منتقدان این فیلم را توصیه نمی‌کنند.

داستان این فیلم در رابطه را مامور H و مامور M است. آن‌ها وظیفه یافتن و دستگیری بیگانگانی را دارند که به صورت مخفیانه در زمین فعالیت می‌کنند. با وجود شکست این فیلم، کمدی کریس همسورث همچنان جذاب است و این فیلم را تبدیل به یکی از بهترین فیلم های Chris Hemsworth می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Avengers: Infinity War

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, فیلم جدید کریس همسورث

فیلم Avengers: Infinity War سومین فیلم انتقام جویان و یکی دیگر از فیلم های کریس همسورث دوبله فارسی است. پس از قسمت سوم فیلم ثور که یک فیلم کمدی و شاد بود، پایان این فیلم به انتقام جویان متصل شد. اما این بار نه یک کمدی، بلکه با یک اثر بسیار تاریک رو به رو هستیم.

با وجود ده‌ها شخصیتی که در این فیلم حضور دارند، با این حال می‌توانیم این فیلم را هترین فیلم کریس همسورث نیز بنامیم. این بار شاهد ثور هستیم که پس از سختی‌های فراوانی که کشیده است، باری دیگر باید تمام تلاش خود را بکند تا جهان را نجات دهد. کریس همسورث نیز پس از یک کمدی، به خوبی در یک فیلم جدی و تاریک به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

Avengers: Endgame

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, فیلم های جدید کریس همسورث

پس از پایان شوکه کننده فیلم جنگ ابدیت، اکنون طرفداران در انتظار یک پایان مناسب برای این فیلم بودند. فیلم پایان بازی قرار بود تا حکم یک پایان بزرگ را برای این فیلم داشته باشد. همانند انتظارات طرفداران، این فیلم نیز توانست با وجود سکانس‌هایی کمدی و داستانی تاثیر گذار، این فیلم ساخته شد.

دلیل نام گرفتن این فیلم به عنوان بهترین فیلم کریس همسورث شناخته می‌شود، نحوه تاثر گذاری شخصیت ثور و البته بازی کریس همسورث در این فیلم بود. در این فیلم شاهد یک ثور شکست خورده هستیم که همزمان بار کمدی فیلم را بر دوش می‌کشد در لحظات مورد نیاز، از توانایی ویژه خود برای کمک به دیگران استفاده می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از نمادین‌ترین لحظات این فیلم، مربوط به ثور و کریس همسورث می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Extraction

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, فیلم های کریس همسورث دوبله فارسی

برای طرفداران ژانر اکسن، فیلم Extraction بهترین فیلم Chris Hemsworth محسوب می‌شود. داستان این فیلم در رابطه با یک موزدور است. در طی درگیری‌های دو باند قاچاق بزرگ، پسر یکی از رئسای باند قاچاق دزدیده شده و اکنون وظیفه این موزدور است تا او را نجات دهد.

کریس همسورث وظیفه ایفای نقش موزدور ذکر شده را دارد. او با جدیت تمام این نقش را ایفا کرده و به خوبی در این فیلم ظاهر می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند که باعث توجه بیشتر مردم ایران به این فیلم شده است.

بیشتر بخوانید:

The Cabin in the Woods

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, عکس کریس همسورث

فیلم The Cabin in the Woods بهترین فیلم Chris Hemsworth است که در ژانر ترسناک ساخته شده است. این فیلم داستان 5 دوست را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند تا برای تعطیلات به یک کلبه در جنگ سفر کنند. هنگامی که آن‌ها در این کلبه مستقر می‌شوند، متوجه خواهند شد که ارتباط آن‌ها با بیرون از کلبه کاملاً قطع شده است.

در ادامه یکی از آن‌ها به طور اتفاقی یک وِرد سحر آمیز را از یک کتاب در این کلبه می‌خواند. این کار او، باعث احضار شدن هیولاهای ترسناک و زیادی می‌شود که می‌توانند جان این افراد را بگیرند. بدون شک این فیلم بهترین فیلم Chris Hemsworth در ژانر ترسناک است.

بیشتر بخوانید:

In the Heart of the Sea

بهترین فیلم های کریس همسورث
بهترین فیلم های کریس همسورث, کریس همسورث فیلم

فیلم جدید کریس همسورث با نام در اعماق دریا، داستان ویرانی یک کشتی را در سال 1820 روایت می‌کند. این کشتی در نیوانگلد و توسط یک نهنگ غول پیکر نابود و منجر به کشته شدن اکثر خدمه‌اش شد. بعدها نیز رمان مشهور موبی دیک از این حادثه الهام گرفت.

کریس همسورث نیز در این فیلم در نقش اوون چیس ظاهر می‌شود. اوون چیس مردی است که به او قول داده بودند تا کاپیتان کشتی شکار نهنگ شود. البته که کمپانی زیر حرف خودش زده و اوون چیس مجبور است تا با تمام توانایی‌هایش، تنها به عنوان یک خدمه در این کشتی قرار گیرد. این فیلم جدید کریس همسورث بسیار حماسی بوده و خود کریس همسورث نیز نقش زیادی در به وجود آمدن این حماسه بزرگ داشته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کریس همسورث سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

کریس همسورث اهل چه کشوری است؟

کرسی همسورث متولد سال 1983 در استرالیا است و اکنون 38 سال دارد.

مهم‌ترین فیلم کریس همسورث کدام فیلم است؟

فیلم Thor یکی از بهترین فیلم های Chris Hemsworth و اولین فیلمی است که شهرت جهانی را برای کریس همسورث به ارمغان آورد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *