بهترین فیلم های کمیک بوکی ؛ فیلم های کمیک چیست ؟

درحالی که هر روز صنعت فیلم‌های آمریکایی درحال رشد است، بهترین فیلم های کمیک بوکی نیز جزو مهم‌ترین فیلم‌ها در این کشور محسوب می‌شود.

با وجود بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022، همچنان برخی از فیلم‌های قدیمی‌تر نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. البته لازم به ذکر است که برترین فیلم های کمیک بوکی تنها به فیلم‌های ابرقهرمانی محدود نمی‌شوند!

بهترین فیلم های کمیک بوکی

فیلم های کمیک چیست ؟

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های کمیک بوکی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی

تاکنون بازیگران سرشناس زیادی در فیلم های برتر کمیک بوکی به ایفای نقش پرداخته‌اند. از کریستین بیل، بن افلک و رابرت پتینسون در نقش بتمن، تا رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی. حتی اگر با فیلم های برتر کمیک بوکی آشنا نباشید، احتمالا حداقل چند مورد از فیلم های برتر کمیک بوکی را تاکنون تماشا کرده باشید.

اگر به بهترین کمیک های تاریخ علاقه داشته باشید، احتمالاً در  لیست فیلم های کمیک با فیلم‌هایی آشنا خواهید شد که از همین کمیک‌ها اقتباس شده‌اند. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا لیست فیلم های کمیک را بشناسید.

فیلم های کمیکی چیست ؟

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, فیلم های کمیکی چیست

فیلم های کمیک چیست  یکی از مهم‌ترین سوالات برای افرادی است که با فیلم‌های کمیک بوکی آشنا نیستند. ممکن است شما فیلم‌هایی را با عنوان فیلم کمیک بوکی ببینید اما همچنان پاسخی برای سوال فیلم های کمیک چیست نداشته باشید.

پاسخ سوال فیلم های کمیک چیست بسیار ساده است. کمیک یا کتاب مصور، یکی از مهم‌ترین رسانه‌های سرگرمی در قرن بیستم بود. البته که این رسانه در قرن بیست و یکم همچنان با سرعت درحال پیشرفت است. امروزه نیز فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی براساس محبوب ترین شخصیت های کمیک و همچنین داستان‌های آن‌ها ساخته می‌شود. به این فیلم‌ها فیلم کمیکی گفته می‌شود و اکنون قصد داریم تا لیست فیلم های کمیک را به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

The Avengers

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, برترین فیلم های کمیک بوکی

The Avengers برترین فیلم کمیک بوکی است که برای اولین بار تمامی ابرقهرمانان محبوب مارول را در یک فیلم به نمایش می‌گذارد. این فیلم در سال 2012 ساخته شد. برای اولین بار، انتقام جویان تشکیل شده‌اند و قصد دارند تا از زمین در برابر لوکی و ارتش چیتاری‌ها مقابله کنند.

این فیلم کمیک مارول همانند سایر فیلم‌های انتقام جویان، شامل بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث و کریس ایوانز می‌باشد. شاید این فیلم محبوب‌ترین فیلم در میان دیگر فیلم‌های انتقام جویان نباشد؛ با این حال، فیلم انتقام جویان یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌ها در آینده دنیای سینمایی مارول بود.

بیشتر بخوانید:

 

Captain America: The Winter Soldier

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, برترین فیلم های کمیک بوکی

قسمت دوم فیلم کاپیان آمریکا با نام Captain America: The Winter Soldier برترین فیلم کمیک بوکی از این شخصیت است. در این فیلم استیو راجرز درحال تلاش برای پذیرفتن تغییرات دنیای مدرن است و در همین حین، او باید به همراه ناتاشا رومانوف یک قاتل مرگبار و مشهور به نام سرباز زمستان را از پای در آورد.

در این فیلم کریس ایوانز در نقش شخصیت اصلی، کاپیتان آمریکا، ظاهر می‌شود. همچنین اسکارلت جوهانسون، ساموئل ال جکسون و سباستین استن نیز جزو دیگر بازیگران مهم این فیلم هستند. این فیلم کمیک مارول به دلیل لحظات بسیار جذاب و البته ساختاری همه پسند، به عنوان بهترین فیلم کمیک بوکی شخصیت کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Avengers: Endgame

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, برترین فیلم های کمیک بوکی

فیلم Avengers: Endgame یکی از جدید ترین فیلم های کمیک در سال 2019 است. این فیلم آخرین فیلم انتقام چویان محسوب می‌شود و حکم یک پایان بسیار عظیم را برای مجموعه انتقام جویان دارد. این فیلم توسط جو و آنتونی روسو کارگردانی شده است. لازم به ذکر است که این فیلم داستان فیلم قبلی انتقام جویان را به صورت مستقیم نمایش می‌دهد و ما شاهد انتقام جویان هستیم که باید با عواقب اقدامات تانوس مقابله کنند.

فیلم Avengers: Endgame حاوی بازیگری‌های بسیار باورنکردی توسط تمام بازیگران این فیلم به ویژه رابرت داونی جونیور و جاش برولین است. این فیلم رکوردهای باکس آفیس را شکست و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

بیشتر بخوانید:

Iron Man

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, فیلم برتر کمیک بوکی

مرد آهنی یکی از نمادین‌ترین فیلم‌ها، و اولین فیلم در ترتیب دیدن فیلم های مارول است. این فیلم آغازگر دنیای سینمایی مارول بوده و شخصیت مرد آهنی را به ما معرفی کرد. داستان این فیلم در رابطه با یک نابغه خوش‌گذران و یک سازنده اسلحه است. در ادامه او توسط یک گروه تروریستی ربوده می‌شود تا برای آن‌ها سلاح درست کند. همین‌جا است که تونی استارک تصمیم می‌گیرد تا با ساخت یک زره آهنی، خودش را از دست تروریست‌ها نجات دهد.

جان فاورو کارگردانی این فیلم‌ را برعهده داشته است. همچنین رابرت داونی جونیور، گوئینت پالترو و ترنس هاوارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم به قدری موفق بود که حتی بسیاری از طرفداران مارول اعتقاد داشتند که این فیلم کمیک مارول حتی از کمیک‌های مرد آهنی نیز جذاب‌تر است.

بیشتر بخوانید:

Logan

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, برترین فیلم کمیک بوکی

لوگان یکی از جدید ترین فیلم های کمیک مردان ایکس است. این فیلم همانند یک پایان برای شخصیت محبوب لوگان و تمام مجموعه مردان ایکس است. ما در این فیلم شاهد یک لوگان مسن و خسته هستیم که زندگی آرامی را سپری می‌کند. اما در ادامه، او مجبور به کمک به یک جهش یافته جوان است تا بتواند از تهدیدات فرار کند.

فیلم Logan توسط جیمز منگولد کارگردانی شده است. این فیلم به راحتی در لیست برترین فیلم های کمیک بوکی جای می‌گیرد. همچنین هیو جکمن و پاتریک استورات به طرز بسیار فوق‌العاده نقش‌های خود را ایفا می‌کنند. ایفای نقش آن‌ها در آخرین اثر ولورین و پروفسور ایکس بسیار ستودنی است. البته که در تحلیل تریلر دوم دکتر استرنج جهان های موازی جنون متوجه بازگشت پاتریک استوارت به این فیلم می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

Thor: Ragnarok

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, فیلم کمیک مارول

فیلم Thor: Ragnarok سومین فیلم از مموعه فیلم‌های ثور و یکی از بهترین فیلم های کریس همسورث است. ما در این فیلم شاهد ثور هستیم که باید همزمان با خواهرش مقابله کرده و از رگنوراک جلوگیری کند. رگنوراک نام یک پیشگویی است که نابودی ازگارد را پیشبینی کرده است و به نظر می‌رسد که این نابودی خیلی دور نیست.

قسمت اول و دوم فیلم‌های ثور نتوانستندبرترین فیلم کمیک بوکیرا کسب کنند. بدین صورت، مارول تصمیم گرفت تا قسمت سوم این مجموعه را کاملاً متفاوت از قسمت پیشین بسازد. پس تایکا وایتیتی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت و آن را تبدل به یک فیلم کمدی بسیار جذاب کرد. کریس همسورث، تام هیدلستون، کیت بلانشت و مارک روفالو نیز جزو بازیگران مهم این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

Captain America: Civil War

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, فیلم های برتر کمیک بوکی

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی سومین فیلم از مجموعه کاپیتان آمریکا است و به طور مستقیم از یکی از بهترین کمیک های مارول تاریخ اقتباس شده است. این فیلم یکی از مهم‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نیز به شمار می‌رود. زیرا در این فیلم باری دیگر شاهد انتقام جویان هستیم؛ اما این بار آن‌ها نه در کنار یکدیگر، بلکه در مقابل یکدیگر می‌جنگند.

به دلیل دخالت دولت در امور انتقام جویان و تبدیل کردن آن‌ها به یک تیم سیاسی، ابرقهرمان تبدیل به دو دسته شدند. دسته اول با دولت موافقت کرده و دسته دوم مخالف آن هستند و این سبب یک درگیری میان آن‌ها می‌شود. لازم به ذکر است که این فیلم با توجه به تعداد زیاد شخصیت‌ها، یک فیلم انتقام جویان محسوب می‌شود تا کاپیتان آمریکا. با این حال این فیلم نیز می‌تواند بهترین فیلم کمیک بوکی نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Deadpool

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, فیلم برتر کمیک بوکی

ددپول یک اقتباس با درجه سنی بزرگسال و در ژانر کمدی اکشن از شخصیت ددپول است. این فیلم داستان یک موزدور باهوش را روایت می‌کند که به دنبال انتقام از کسانی است که بر او آزمایش انجام داده‌اند. نتایج آزمایشات ذکر شده، تبدیل شدن او به فردی زشت اما نامیرا است.

این فیلم با بازی برجسته رایان رینولدز در نقش اصلی وید ویلسون یا ددپول وارد لیست فیلم های کمیک شده است. همچنین تی.جی. میلر و مورنا باکارین جزو دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم ددپول به دلیل شوخی‌های خنده‌دار و اکشن بسیار خشونت آمیزش در میان جدید ترین فیلم های کمیک منحصر به فرد است و به همین دلیل میان طرفداران محبوب است.

بیشتر بخوانید:

Avengers: Infinity War

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, جدید ترین فیلم های کمیک

فیلم Avengers: Infinity War سومین فیلم از مجموعه انتقام جویان است و فیلم برتر کمیک بوکی مارول محسوب می‌شود. این فیلم توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی شده است.و داستان این فیلم در رابطه با انتقام جویان و دیگر ابرقهرمانان است که این بار تلاش می‌کنند تا جلوی تانوس را برای پایان دادن به جهان بگیرند.

جنگ ابدیت فیلم برتر کمیک بوکی مارول است و به بی‌دلیل نیست. این فیلم حاوی ایفای نقش‌های بوارنکردی، داستانی فوق‌العاده و همچنین جلوه‌های ویژه قابل توجه می‌باشد. ترکیب تمامی این موارد با یک دیگر این فیلم را تبدیل به فیلم برتر کمیک بوکی کرد و باعق شد تا این فیلم نقش پررنگی در باکس آفیس نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

The Dark Knight

بهترین فیلم های کمیک بوکی
بهترین فیلم های کمیک بوکی, برترین فیلم کمیک بوکی

شوالیه تاریکی تنها فیلم دی‌سی در لیست فیلم های کمیک است. با این حال، این فیلم در رتبه اول قرار گرفته تبدیل به بهترین فیلم کمیک بوکی شده است! شوالیه تاریکی دومین فیلم بتمن کریستوفر نولان در سه گانه شوالیه تاریکی است. این بار بروس وین باید از لحاظ روحی و جسمی با بزرگ‌ترین تهدیدی که تا به حال داشته است مبارزه کند. جوکر یک بیمار روانی است که قصد نابودی گاتهام را دارد و بتمن باید جلوی او را بگیرد.

شوالیه تاریکی شامل یکی از نمادین‌ترین ایفای نقش‌ها در بهترین فیلم های کمیک بوکی می‌باشد؛ هیث لجر در این فیلم نقش جوکر را به خوبی ایفا کرد و برای این نقش برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل شد. همچنین کریستین بیل در نقش بتمن و دیگر بازیگران نظیر آرون اکهارت و گری اولدمن نیز در این فیلم به خوبی به ایفای نقش پرداختند. تصویر تاریک شهر گاتهام و روایتی کاملاً واقع‌ گرایانه باعث موفقیت این فیلم شده است. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم از تعداد زیادی از بهترین کمیک های بتمن و همچنین بهترین کمیک های جوکر الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کمیک بوکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های کمیک بوکی

فیلم های کمیکی چیست ؟

فیلم کمیکی به فیلم‌هایی گفته می‌شود که براساس داستان‌ها و شخصیت‌های کتاب‌های مصور یا کمیک‌ بوک‌ها ساخته شده‌اند.

بهترین فیلم کمیک بوکی کدام فیلم است؟

فیلم The Dark Knight که دومین فیلم از سه‌گانه بتمن به نام شوالیه تاریکی است، بهترین فیلم کمیک بوکی براساس نمرات می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *