معرفی سریال های ماه رمضان 1401 ؛ اطلاع رسانی زمان پخش سریال های رمضان 1401

در مطلب جدید فیگار ضمن معرفی سریال های ماه رمضان 1401 به بیان زمان پخش سریال های رمضان 1401 نیز پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

روز اول ماه رمضان مصادف با چهاردهم فروردین 1401 است، که با آغاز این ماه مبارک، فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از شبکه‌های صدا و سیما منتشر خواهند شد. در نوشتار جدید فیگار به معرفی سریالهای رمضان 1401 خواهیم پرداخت.

با مراجعه به مقاله‌هایی که در ادامه پیوست شده‌اند، می‌توانید لیستی از بهترین‌ها را در کنار بهترین سریال های رمضان سال 1401 مشاهده نمایید:

معرفی سریال های ماه رمضان 1401

اطلاع رسانی زمان پخش سریال های رمضان 1401

فهرست سریال های رمضان در سال 1401 :

معرفی سریال های ماه رمضان 1401
سریالهای رمضان 1401, بهترین سریال های رمضان سال 1401, بهترین برنامه رمضان 1401, سریال های ماه رمضان 1401

در نوشتار جدید فیگار لیستی از بهترین سریال های ایرانی رمضان جدید برای شما تهیه شده‌است. بهترین سریال رمضان 1401 در ژانرهای کمدی، درام و خانوادگی، همه و همه در اختیار شما خواهد بود؛ همراه ما باشید.

بهترین برنامه رمضان 1401 از شروع فصل پاییز در حال ساخت هستند. برخی از این سریال‌ها با ژانر طنز و کمدی جلوی دوربن رفته‌اند. و برخی دیگر موضوعات اجتماعی با درون مایه‌ای شاد و مفرح را انتخاب کرده‌اند.

باید دید امسال سریال های ایرانی رمضان در سال 1401 چه ویژگی و کیفیتی دارد؟ در بین این لیست به نظر شما کدام یک بهترین سریال ایرانی جدید رمضان محسوب می‌شود؟ نام سریال محبوب خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

در ذیل لیستی از مقاله‌های سایت فیگار را مشاهده می‌نمایید، که با رجوع به آن‌ها می‌توانید با بهترین آثار جهان آشنا شوید:

سریال رمضان ۱۴۰۱ شبکه یک: خوشنام

معرفی سریال های ماه رمضان 1401
بهترین سریال های ایرانی رمضان جدید, سریال های ایرانی رمضان در سال 1401, سریال ایرانی رمضان 1401, معرفی سریال های ماه رمضان 1401
  • زمان پخش سریال های رمضان 1401 خوشنام: هر شب ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن ساعت ۸:۳۰ بامداد و ۱۵:۰۰

سریال “خوشنام” به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی در شب‌های رمضان از شبکه ۱ پخش می‌شود.

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش و رابعه مدنی کادر بازیگران سریال خوشنام را تشکیل می‌دهند.


در کنار نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


طرح و نویسندگی اولیه این مجموعه تلویزیونی بر عهده محسن کیایی بوده و بازنویسی آن را فهیمه سلیمانی انجام داده است. سریال خوشنام با درون مایه‌ای طنز به مسائل خانوادگی اجتماعی می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی “خوشنام” از روز یکشنبه (14 فروردین 1401)، جایگزین سریال زیرخاکی 3 در شبکه یک خواهد شد.

سریال رمضان ۱۴۰۱ شبکه دو: فصل چهار از سرنوشت

معرفی سریال های ماه رمضان 1401
سریال های رمضان در سال 1401, بهترین سریال رمضان 1401, سریال رمضان ۱۴۰۱ شبکه سه, سریال های 1401 ویژه رمضان

فصل چهارم این مجموعه حول محور موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش‌بنیان خواهد بود. محمدرضا خردمندان کارگردانی سریال و اکبر تحویلیان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.


در کنار نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی و رضا بنفشه خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مهدیس توکلی، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا کادر بازیگران سریال “از سرنوشت” هستند.

مجموعه تلویزیونی “از سرنوشت 4” از روز یکشنبه (14 فروردین 1401)، جایگزین سریال خداداد در شبکه دو سیما خواهد شد. در ادامه نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 همراه ما باشید.

سریال رمضان ۱۴۰۱ شبکه سه: فصل دوم نجلا

معرفی سریال های ماه رمضان 1401
بهترین سریال های ایرانی رمضان جدید, سریال های ایرانی رمضان در سال 1401, سریال ایرانی رمضان 1401, معرفی سریال های ماه رمضان 1401
  • زمان پخش سریال ماه رمضان شبکه سه ۱۴۰۱ نجلا: هر شب ساعت ۲۰:۴۵ و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز بعد

نجلا جزء سریال های 1401 ویژه رمضان قرار نمی‌گیرد و پخش آن از فروردین ماه آغاز شد؛ اما تا پایان رمضان 1401 پخش آن ادامه دارد. به همین دلیل است که به عنوان سریال رمضان ۱۴۰۱ شبکه سه معرفی شده‌است. فصل دوم مجموعه نجلا که در 4۰ قسمت ساخته خواهد شد، به بازگشت کاراکترهای داستان از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رخ می‌دهد می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی نجلا روایتگر زندگی دختری با نام نجلا بوده که برای جواب مثبت به پسری به نام عبد که عاشق اوست شرطی می‌گذارد. شرط نجلا برای عبد این است که در شرایط آشفته آن زمان او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین ببرد.


در کنار نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


این بار داستان بر مسئله‌ی اشغال خرمشهر و به خصوص حصر آبادان تمرکز دارد. از دید امیرجهانی نویسنده نجلا، مسئله‌ی محاصره آبادان موضوعی است که کمتر بدان پرداخته شده و زیر سایه اشغال خرمشهر مانده است.

هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی و ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور و سامان خلیلیان از بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

برنامه رمضان 1401 شبکه چهار: زندگی پس از زندگی

معرفی سریال های ماه رمضان 1401
سریال های رمضان در سال 1401, بهترین سریال رمضان 1401, سریال ماه رمضان شبکه سه ۱۴۰۱, سریال ایرانی جدید رمضان
  • زمان پخش برنامه رمضان 1401 زندگی پس از زندگی: هر روز ساعت 18:30، تکرار ساعت 23:40 همان روز و 12:00 روز بعد

برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء برای لحظات عرفانی افطار است. “زندگی پس از زندگی” روایت افرادی که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.


در کنار نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند. هر فصل از این برنامه در 33 قسمت 90 دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

فصل سوم زندگی پس از زندگی در ماه مبارک رمضان 1401 هر روز منتشر خواهد شد. در ادامه نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 همراه ما باشید.

سریال ایرانی رمضان 1401 شبکه پنج: مسافران شهر

معرفی سریال های ماه رمضان 1401
سریالهای رمضان 1401, بهترین سریال های رمضان سال 1401, بهترین برنامه رمضان 1401, سریال ایرانی جدید رمضان
  • زمان پخش سریال های رمضان 1401 مسافران شهر: هر شب ساعت ۲۰:۰۰ و تکرار آن ساعت ۲۳:۰۰

سریال مسافران شهر در ژانر ملودرام اجتماعی به مشکلات و مسائل جامعه می‌پردازد. پرویز امیری تهیه‌کننده سریال است و سیروس حسن پور به همراه احمد معظمی کارگردانی آن را برعهده دارند.

سریال مسافران شهر به شکل اپیزودیک طراحی شده‌است و نگاهی ویژه به رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگران دارد. هر بخش از این مجموعه درباره‌ یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت خواهد بود، اما یک خط داستانی مشترک، همه‌ی بخش‌های ماجرای این سریال را به هم مرتبط کرده است.


در کنار نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


کادر بازیگران سریال شامل اسامی چون: حبیب دهقان نسب، اسماعیل محرابی، ویدا جوان، آشا محرابی، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، فریبا کوثری، شهرزاد کمال زاده، نسرین نکیسا، حمیدرضا محمدی، زهره نعیمی، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی و حامد احمدجو می‌باشد.

البته داستان‌های این مجموعه در قالبی مبتنی‌ بر فلاش ‌بک روایت می‌شود، همه‌ی ماجراهای این سریال درباره مضامین رمضانی است و اتفاقات آن از ابتدای ماه رمضان تا عید سعید فطر رخ می‌دهد.

در کنار نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی سریال های ماه رمضان 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *