بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه ؛ آیا تمام سریال یک توهم بود؟

با وجود محبوبیت بسیار زیاد سریال شوالیه ماه، قصد داریم تا برخی از بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه را برای شما شرح دهیم. با فیگار همراه باشید.

طرفداران سینما و تلوزیون الخصوص مارول، علاقه زیادی به تئوری پردازی در رابطه با اثر مورد علاقه خود دارند. آن‌ها با تماشای آثار قبلی و یا قسمت‌های قبلی یک سریال، تلاش می‌کنند تا آینده آن را پیشبینی کنند. سریال شوالیه ماه نیز از این قاعده مستثنی نیست و تعداد زیادی از تئوری های مربوط به سریال Moon Knight وجود دارند.

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه

آیا تمام سریال یک توهم بود؟

شما می‌توانید فهرست بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه

درحالی که تنها یک قسمت از سریال شوالیه ماه باقی مانده است، اما همچنان فن تئوری های سریال مون نایت این قسمت را به همراه حضور او در آثار بعدی مارول، پیشبینی می‌کنند. اگر به سریال شوالیه ماه علاقه دارید و قصد دارید تا آینده آن را پیشبینی کنید، در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین تئوری های مربوط به سریال شوالیه ماه را برای شما شرح دهیم.


ادامه این نوشتار ممکن است بخش زیادی از داستان قسمت 1 تا 4 سریال شوالیه ماه را اسپویل کند!

آواتار تاورت

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
تاروت، الهه باروری

در آخرین سکانس سریال شوالیه ماه، ما شاهد رویارویی مارک و استیون با تاروت بودیم. تاروت یکی از خدایان مصری است. یکی از تئوری های مربوط به سریال شوالیه ماه این گونه بیان می‌کند که شاید استیون مدت‌ها پیش با آواتار تاروت مواجه شده باشد.

این فن تئوری سریال Moon Knight ما را به قسمت اول این سریال باز می‌گرداند. اگر به یاد داشته باشید، یکی از اولین سکانس‌های قسمت اول سریال، استیون را درحال صحبت و تعریف تاریخ، برای یک دختر بچه در موزه نمایش می‌دهد. این فن تئوری سریال Moon Knight نیز می‌گوید که احتمالاً آن دختر بچه، آواتار تاروت باشد.

بیشتر بخوانید:

دو روح

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
مارک اسپکتور، مقابل انعکاس استیون گرنت

طرفداران سوالات زیادی در رابطه با لحظات پایانی قسمت چهارم سریال شوالیه ماه دارند که برخی از تئوری های مربوط به سریال Moon Knight نیز مربوط به این لحظات می‌شود. در این لحظات ما شاهد استیون و مارک هستیم که در دو جسم متفاوت قرار دارند و در یک مرکز پزشکی دیده می‌شوند که اشارات مختلی به قسمت‌های پیشین در آن نهفته است.

یکی دیگر از تئوری های مربوط به سریال Moon Knight نیز بیان می‌کند که احتمالاً این مکان، دروازه‌ای به دنیای پس از مرگ است. در افسانه‌های مصری، 12 دروازه وجود دارد که به دنیای پس از مرگ می‌رسند. مارک نیز تیر خورده و اکنون در یکی از دروازه‌ها قرار دارد. به همین دلیل است که روح مارک و استیون از یکدیگر جدا است. همچنین این فن تئوری سریال مون نایت بیان می‌کند که احتمالاً این دروازه چهارم دنیای پس از مرگ است که متعلق به خدای تاروت است.

بیشتر بخوانید:

اسکارلت اسکرب

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
اسکارلت اسکرب

برخی از فن تئوری های سریال Moon Knight در تلاشند تا آینده این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول پیشبینی کنند. همچنین شخصیت‌ها و داستان‌های زیادی در رابطه با شوالیه ماه وجود دارند که می‌توانند در ادامه اقتباس شوند.

مارک در قسمت چهارم، اشاره می‌کند که شریکی داشته که طمع بر او غلبه کرده است. او به مارک خیانت کرده و پدر لیلا را به قتل می‌رساند. طبق این فن تئوری سریال مون نایت این احتمال وجود دارد که تاثیر سوسک باستانی که به اسکارلت اسکرب مشهور است، باعث این اتفاقات باشد.

بیشتر بخوانید:

قدرت‌های لیلا

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
لیلا

لیلا از جایگاه ویژه‌ای در تئوری های مربوط به سریال مون نایت برخوردار است. همانطور که در ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه نیز ذکر کرده بودیم، لیلا ترکیبی از چندین شخصیت کمیک بوکی است. پس تئوری‌های بسیار زیادی در رابطه با او وجود دارند.

در قسمت چهارم مشاهده متوجه شدیم که پدر لیلا، عادت داشت تا او را سوسک کوچولو (little scarab) صدا بزند. این لقب جالب، می‌تواند اشاره‌ای به آینده لیلا و تبدیل شدن او به اسکارلت اسکرب داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

آرتور آنوبیس است

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
آرتور، خدای آنوبیس

آرتور شخصیت منفی اصلی سریال شوالیه ماه است. او قصد دارد تا با آزاد کردن آمیت، تبدیل به آواتار او شده و به عقیده خودش دنیایی صلح آمیز را به وجود آورد. البته که اینطور نیست.

یک فن تئوری سریال شوالیه ماه ادعا می‌کند که ٰآرتور قصد ندارد تا آواتار آمیت شود، بلکه او خود آنوبیس است. آنوبیس خدای مرگ مصری است که در کمیک‌های مارول نیز حضور دارد. آرتور می‌تواند گرگ‌هایی جادویی را احزار کند؛ سر آنوبیس نیز به شکل گرگ است. همچنین او می‌تواند همانند آنوبیس، زندگی مردم را قضاوت کند. این‌ها چند شباهت میان آرتور و آنوبیس هستند که در این فن تئوری سریال شوالیه ماه مطرح شدند.

بیشتر بخوانید:

مستر نایت جدید

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
استیون گرنت در لباس مستر نایت

مستر نایت یکی از بهترین لباس های شوالیه ماه است که در قسمت دوم سریال شوالیه ماه برای اولین بار شاهد آن بودیم. هنگامی که مارک اسپکتور تبدیل به شوالیه ماه می‌شود لباس اصلی، و زمانی که استیون گرنت به شوالیه ماه تبدبل می‌شود لباس مستر نایت را بر تن می‌کند.

در پوسترهای جدیدی که از سریال شوالیه ماه منتشر شده است، ما باری دیگر لباس مستر نایت را مشاهده می‌کنیم. اما در برخی از پوسترهای جدید، چشمان مستر نایت درخشان نیستند. برخی تئوری های مربوط به سریال مون نایت بدین صورت بیان می‌شوند که مستر نایت با چشمانی غیر درخشان، دروافع همان جیک لاکلی، شخصیت سوم شوالیه ماه است.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت مارک

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
مارک اسپکتور، در کنار استیون گرنت

با نزدیک شدن به پایان سریال، سوالات زیادی در رابطه با چگونگی نتیجه گیری آن مطرح می‌شود. البته که تعداد زیادی از فن تئوری های سریال مون نایت نیز به همین مورد اشاره دارند. مارک بارها تلاش کرده است تا از کانشو جدا شود و اکنون باید دید که این اتفاق چگونه صورت می‌گیرد.

یکحی دیگر از فن تئوری های سریال Moon Knight به گونه‌ای مطرح می‌شود تا نحوه جدایی مارک و کانشو از یکدیگر را پیشبینی کند. همانطور که در قسمت‌ سوم مشاهده کردیم، توسط دیگر خدایان مصری اسیر شد. طبق این فن تئوری سریال مون نایت مارک هیچ‌گاه دوباره کانشو را آزاد نکرده و با ساخت لباسی اختصاصی، راه کانشو را به تنهایی پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

تولد دوباره

بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه
تابوت مرموز در انتهای قسمت چهارم سریال شوالیه ماه که احتمالاً مربوط به جیک لاکلی می‌باشد

تعداد زیادی از بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه در رابطه با سکانس آخر قسمت چهارم هستند. خدای تاروت که در این سکانس حضور دارد، درواقع الهه باروری و زایمان مصر است.

یکی از بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه اینگونه بیان می‌شود که شاید حضور باروت، به معنای تولد دوباره برخی از خدایان مصری، و یا حتی خود مارک، استیون، و جیک است. این احتمال وجود دارد که تاروت کلید برگشت مارک اسپکتور به زندگی باشد.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه

آیا دوباره کانشو آزاد می‌شود؟

به احتمال زیاد بله. با این حال، طبق یکی از بهترین فن تئوری های سریال شوالیه ماه این احتمال وجود دارد که مارک بدون کانشو راه خود را ادامه دهد.

آیا لیلا اسکارلت اسکرب است؟

یکی دیگر از تئوری های مربوط به سریال شوالیه ماه بیان می‌کند که احتمالاً لیلا در آینده و در آثار بعدی دنیای سینمایی مارول، تبدیل به اسکارلت اسکرب خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *