8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه ؛ با استیون گرنت واقعی آشنا شوید

استیون گرنت در کمیک‌ها و سریال جدید Moon Knight بسیار متفاوت است. با فیگار همراه باشید تا به 8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه بپردازیم.

در اقتباس‌های کمیک بوکی، ایجاد تغییرات در شخصیت‌ها و داستان‌ها کاملاً معقول است. مارول نیز بارها این کار را انجام داده است که گاه مورد پسند، و گاه مورد انتقاد طرفداران واقع شده است. اما تفاوت های استیون گرنت در کمیک و دنیای سینمایی مارول بسیار بیش از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید.

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه

با استیون گرنت واقعی آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست 8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه

درواقع تفاوت های استیون گرنت در کمیک و دنیای سینمایی مارول نمی‌توانند بیش از چیزی شوند که اکنون هستند. با این حال، استیون گرنت در دنیای سینمایی مازول، بسیار جذاب‌تر از دنیای کمیک بوک است و تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه کاملاً مورد پسند طرفداران قرار گرفته است.


اگر به خوبی با نسخه کمیک بوکی استیون گرنت آشنایی ندارید، می‌توانید تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا 8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه را به شما معرفی نماییم.

ثروت

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
آپارتمان استیون و قفسه‌های کتاب خانه‌اش

اولین مورد از تفاوت های استیون گرنت در کمیک های مارول و سریال مون نایت که طرفداران به سرعت متوجه آن شدند، ثروت استیون گرنت است. در اوایل سریال مون نایت، ما با استیون گرنت آشنا شده و آپارتمان او را مشاهده کردیم. او در آپارتمان کوچکی زندگی می‌کند که انبوهی از کتاب‌ها در آن وجود دارند. با این حال، هیچ یک از آن‌ها نشانه‌ای از ثروت او نیستند.

تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال مون نایت که مربوط به ثروت می‌شوند، یکی از حقایق مهم شوالیه ماه هستند که در کمیک‌ اهمیت زیادی دارند. دروافع استیون گرنت در کمیک بوک، شباهت زیادی به بروس وین دارد.

مارک اسپکتور به عنوان یک موزدور، نمی‌تواند به سادگی چیزهایی را که دزدیده‌ است بفروشد. پس استیون گرنت این وضعیت را مدیریت کرده و با ثروتی که به دست آورد، تامین کننده مالی شوالیه ماه شد. این مورد از تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال Moon Knight اهمیت زیادی در داستان داد و ممکن است باعث تغییرات زیادی در خط داستانی شود.

بیشتر بخوانید:

دوستدار حیوانات

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
ماهی قرمز تک دم بال

یکی دیگر از تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال مون نایت مربوط به شخصیت او می‌شود. در کمیک‌ها، استیون گرنت یک تاجر است که اهمیت زیادی به احساسات شخصی خود نمی‌دهد. با این حال، نسخه دنیای سینمایی مارول این شخصیت بسیار متفاوت است و تنها دوست او، یک ماهی ماهی قرمز تک بال است. این به معنی عشق استیون گرنت به حیوانات است.

تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه به اینجا ختم نمی‌شود و عشق استیون به حیوانات، به این معنی است که او یک گیاه خوار است. البته که او به عنوان یک گیاه خوار چالش‌های جالبی را از جمله خوردن استیک سر قرار در دنیای سینمایی مارول تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کاریزما

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
استیون گرنت در مقابل مارک اسپکتور

مورد دیگری از تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال Moon Knight مربوط به کاریزمای این شخصیت می‌شود. استیون گرنت به عنوان یک تاجر میلیاردر در کمیک بوک‌ها، با افراد بزرگ و نخبگان جامعه سر و کار دارد. اما در سریال این شخصیت، استیون گرنت یک فرد درون گرا است که علاقه دارد با دیگران صحبت کند اما کسی حرف‌های او را جدی نمی‌گیرد.

به طور کلی، ارتباط استیون گرنت در سریال با افرادی بزرگ، تقریباً غیرممکن است. اما خجالتی بودن استیون گرنت، یکی از نقاط مثبت این سریال است و باعث جذابیت این شخصیت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هوش

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
استیون گرنت در مقابل کانشو

اگر شما با کمیک‌های شوالیه ماه آشنایی داشته باشید، متوجه یک مورد دیگر از تفاوت های استیون گرنت در کمیک ها و سریال شوالیه ماه خواهید شد. استیون در کمیک‌ها به هیچ عنوان یک احمق نیست. به هرحال یک تارج موفق، نیاز به زیرکی و دانش زیادی دارد. البته که استیون گرنت در سریال نیز فردی بسیار باهوش است.

استیون در دنیای سنیمایی ماورل، به زبان انگلیسی و فرانسوی مسلط است. همچنین او می‌تواند متون هروگلیف مقدونی و مصر باستان را بخواند که نشانه از هوش و دانش بالای او است. اما این مورد از تفاوت های استیون گرنت در کمیک ها و سریال شوالیه ماه مربوط به هوش اجتماعی او می‌شود. استیون در سریال دنیای سینمایی مارول هوش اجتماعی بسیار پایینی دارد و به همین دلیل است که با وجود دانش بسیار زیاد، در یک فروشگاه کادو فروشی کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بریتانیایی

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه

دز کمیک‌های شولیه ماه، تمام شخصیت‌های مارک اسپکتور آمریکایی هستند. اما به قول خود استیون، مارک اسپکتور مرد آمریکایی دیوانه درونش است. این بدین معناست که که استیون خودش یک بریتانیایی است.

یکی دیگر از تفاوت های استیون گرنت در کمیک های مارول و سریال مون نایت مربوط به ملیت او می‌شود. دیالوگ‌های استیون گرنت در دنیای سینمایی مارول تماماً با لهجه بریتانیایی مطرح می‌شوند که بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است. همچینین همانطور که در نقد سریال Moon Knight به آن پرداختیم، این تغییر لهجه هنر بازیگری اسکار آیزاک را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

شناخت دیگر شخصیت‌ها

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
استیون گرنت در کنار آرتور هارو

در کمیک‌ها، تمام شخصیت‌های مارک اسپکتور از وجود یکدیگر مطلع‌اند و با همکاری هم کارها را انجام می‌دهند. اما تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه به طوری است که به نظر می‌رسد استیون تا وقایع قسمت اول سریال شوالیه ماه، از چند شخصیتی بودن خبری ندارد.

او می‌داند که شب‌ها در خواب راه می‌رود و به همین دلیل پای خود را به تخت می‌بندد. همچنین تا زمانی که مارک مجبور به ارتباط با او می‌شود، استیون هیچ ایده‌ای از اختلال چند شخصیتی درونش ندارد.

بیشتر بخوانید:

تنفر از کانشو

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
استیون گرنت در مقابل کانشو

استیون در دنیای کمیک رابطه بسیار دوستانه‌ای به خدای مصری، کانشو دارد. درحالی که در یکی از کمیک‌های شوالیه ماه، تمامی شخصیت‌ها تصمیم می‌گیرد تا با همکاری یکدیگر کانشو را از سرشان بیرون کنند، استیون تنها کسی است که مشکلی با کانشو ندارد. اما تفاوت های استیون گرنت در کمیک و دنیای سینمایی مارول حتی این مورد را نیز تغییر داده‌اند.

در سریال شوالیه ماه، استیون هیچ علاقه‌ای به کانشو نداشته و از او وحشت دارد. از سوی دیگر، کانشو نیز استیون را یک احمق خطاب کرده و ترجیح می‌دهد تا همچنان مارک تنها آواتار او باقی بماند. البته که مارک نیز تا برای نجات جان لیلا همچنان آواتار کانشو باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

 

مستر نایت

8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه
استیون گرنت در لباس مستر نایت

مستر نایت یکی از بهترین لباس های شوالیه ماه است که در نوشتار ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه نیز به آن اشاره کردیم. مستر نایت یک جایگزین برای مون نایت در دنیای کمیک است که کمی شیک‌تر و رسمی‌تر ظاهر می‌شود. همچنین پلیس‌ها مستر نایت‌ را به چشم یک مشاور می‌بینند.

یکی دیگر از تفاوت های استیون گرنت در کمیک و سریال مون نایت به گونه‌ای است که در این سریال، هنگامی که استیون قدرت کانشو را فرا می‌خواند، تبدیل به مستر نایت می‌شود. با وجود شخصیت‌های متناقض مارک و استیون در سریال، وجود دو لباس متفاوت برای هر یک از آن‌ها ایده‌ای بسیار خلاقانه است که همچنان مورد پسند مخاطبان است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با 8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه

آیا استیون گرنت یک میلیاردر است؟

بله. در دنیای کمیک، استیون گرنت یک تاجر میلیاردر است که تامین کننده مالی دیگر شخصیت‌های شوالیه ماه است. البته که او در دنیای سینمایی مارول تنها یک فروشنده در فروشگاه کادو فروشی است.

آیا استیون گرنت برتانیایی است؟

درواقع در دنیای کمیک، تمام شخصیت‌های چندگانه مارک اسپکتور آمریکایی هستند. با این حال، در سریال این شخصیت، استیون یک بریتانیایی است و لهجه لندنی او، بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *