سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه ؛ پس از سریال شوالیه ماه چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

همانگونه که سریال شوالیه ماه به پایان خود نزدیک می‌شود، ما نیز تصمیم گرفتیم تا در فیگار به بررسی سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه بپردازیم.

در پنج قسمت منتشر شده از سریال شوالیه ماه، طرفداران به سفری اکشن و راز آلود رفتند. مارک اسپکتور و استیون گرنت نیز آن‌ها را در این سفر همراهی کردند. اکنون که به قسمت نهایی نزدیک می‌شویم، می‌توانیم با بررسی قسمت‌های پیشین به سرنخ هایی از آینده سریال مون نایت برسیم که به پیش بینی آینده سریال شوالیه ماه می‌پردازند.

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه

پس از سریال شوالیه ماه چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

شما می‌توانید فهرست سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه

سفر مارک اسپکتور و استیون گرنت در سریال شوالیه ماه، درحال اتمام است. با این حال، بی‌شک سفر آن‌ها در آینده دنیای سینمایی مارول ادامه خواهد داشت و به همین دلیل است که قصد پیش بینی آینده سریال Moon Knight را داریم. با فیگار همراه باشید تا با بررسی سرنخ هایی از آینده سریال Moon Knight به پیشبینی آینده سریال شوالیه ماه بپردازیم.


ادامه این نوشتار ممکن است بخش زیادی از سریال شوالیه ماه را اسپویل کند!

تابوتی دیگر

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
تابوت جیک لاکلی در پایان قسمت چهارم

در انتهای قسمت چهارم و در آن بیمارستان ذهنی، ما شاهد مارک و استیون هستیم که در دو جسم متفاوت قرار دارند. درواقع مارک استیون را از درون یک تابوت پیدا می‌کند. در ادامه ما یک تابوب دیگر را مشاهده می‌کنیم که به نظر کسی درون آن زندانی شده است اما مارک و استیون آن را باز نمی‌کنند.

بخش زیادی از سرنخ هایی از آینده سریال Moon Knight به شخصیت سوم شوالیه ماه، جیک لاکلی اشاره می‌کنند. با وجود این که در این تابوت حتی در قسمت پنجم نیز باز نشد، اما تقریباً اطمینان داریم که جیک لاکلی درون آن گیر کرده بود. وجود جیک لاکلی در پیش بینی آینده سریال Moon Knight تاثیر بسیار زیادی داشته و می‌تواند داستان را بسیار متفاوت پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:

شخصیت سوم بی‌رحم

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
جیک لاکلی بی‌رحم

در بررسی سرنخ هایی از آینده سریال مون نایت به لحظاتی بر می‌خوریم که جسم مارک اقداماتی بسیار خشونت آمیز را انجام می‌دهد. با این حال، نه او و نه استیون، این اقدامات را گردن می‌گیرند.

مارک و استیون با وجود تفاوت‌های بسیار زیاد، اما همچنان حد و مرز مشخصی را برای خود داشته و هیچ‌گاه اقدام به خشونت بیش از حد نمی‌کنند. اما به نظر می‌رسد که شخصیت سوم ذهن آن‌ها (احتمالاً جیک لاکلی) از این قاعده مستثنی است و هیچ رحمی از خود نشان نمی‌دهد. شخصی خشن که می‌تواند بدن مارک را کنترل کند، اهمیت زیادی در پیش بینی آینده سریال شوالیه ماه داشته و می‌تواند خطوط داستانی جذابی را خلق کند.

بیشتر بخوانید:

کراولی

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
کراولی در خیابان، کراولی در بیمارستان ذهنی مارک و کراولی در کمیک

در قسمت‌های آغازین سریال، شخصی وجود داشت که منجر به پیشبینی آینده سریال Moon Knight شد. در آن زمان، استیون که هیچ دوستی نداشت، یک مجسمه انسانی را که با رنگ طلایی در خیابان نشسته است به عنوان دوست و رازدار خود انتخاب کرده بود.

استیون با او صحبت می‌کرد و هرچه در دلش قرار داشت را به او می‌گفت. اما عده زیادی از طرفداران طبق پیشبینی آینده سریال Moon Knight باور دارند که بزودی مشخص خواهد شد که آن مرد، درواقع کراولی است. کراولی یکی از قابل اعتمادترین متحدان و دوستان شوالیه ماه در کمیک است.

بیشتر بخوانید:

بازگشت کانشو

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
نقاشی کانشو در بیمارستان ذهنی مارک

یک پیش بینی آینده سریال مون نایت دیگر نحوه بازگشت کانشو را روایت می‌کند. هنگامی که کانشو به دلیل سرپیچی از مقررات توسط دیگر خدایان مصری اسیر شد، گفت که تنها مارک می‌تواند او را نجات دهد. با این حال، به نظر نمی‌رسد که درحال حاضر مارک از شرایط آزادی او برخوردار باشد.

مارک در پایان قسمت پنجم به زمین بازگشت و اکنون طبق پیشبینی آینده سریال مون نایت این احتمال وجود دارد که شخص دیگری کانشو را آزاد کرده باشد. همچنین برخی گمان می‌کنند که کانشو اکنون یک آواتار دیگر دارد اما کانشو برای نابودی هارو، تصمیم می‌گیرد تا باری دیگر از مارک کمک بگیرد. همچنین طبق پیشبینی آینده سریال مون نایت اگر مارک، استیون و جیک بتوانند هر سه با یکدیگر کار کنند، احتمالاً موفق خواهند شد تا به قدرت بسیار زیادی دست یابند.

بیشتر بخوانید:

یک لباس جدید

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
لباس شوالیه ماه، لباس مستر نایت و لباس شوالیه ماه زمین ایکس

اولین باری که شوالیه ماه در سریال به قدرت‌های کانشو دست یافت، لباس اصلی این شخصیت را بر تن کرد. اما در قسمت دوم و هنگامی که استیون گرنت به قدرت کانشو دست یافت، لباس مستر نایت را بر تن کرد. این ایده لباس‌های متفاوت، مختص دنیای سینمایی مارول می‌باشد و باعث ایجاد سرنخ هایی از آینده سریال Moon Knight می‌شود.

تاکنون در این سریال بارها به جیک لاکلی، شخصیت سوم مارک اشاره شده است. پس اگر پیشبینی آینده سریال شوالیه ماه دست باشد و ما در ادامه شاهد جیک باشیم، بدون شک او باید لباس دیگری بر تن کند. به احتمال زیاد، لباس جیک ترکیبی از برخی از بهترین لباس های شوالیه ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لیلا شوالیه ماه می‌شود

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
لیلا در بیمارستان ذهنی شوالیه ماه

یکی دیگر از سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه از همان اوایل سریال مشخص بود. استیون به لیلا گفت که مارک از او دوری کرده تا از تبدیل شدن لیلا به آواتار بعدی کانشو جلوگیری کند. کانشو نیز مارک را تهدید کرده که اگر آواتار او باقی نماند، لیلا را به عنوان آواتار جدیدش بر می‌گزیند.

اکنون که مارک دیگر آواتار کانشو نیست، این احتمال وجود دارد که به نحوی لیلا کانشو را آزاد کرده و خودش تبدیل به شوالیه ماه شده باشد. این پیشبینی آینده سریال مون نایت بسیار ناراحت کننده است و برخلاف تلاش‌های مارک، به نظر کانشو موفق می‌شود تا لیلا آواتار خود کند.

بیشتر بخوانید:

ظهور آمیت

سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه
سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه, سرنخ هایی از آینده سریال مون نایت

آرتور و فرقه‌اش همواره مارک را تهدید کرده‌اند که قصد آزادی آمیت را دارند. با توجه به خط زمانی که تاکنون شکل گرفته است، به نظر می‌رسد که درنهایت آرتور موفق به انجام این کار خواهد شد. با این حال، باید بدانید سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه وجود دارند که احتمال رخ دادن این اتفاق را بیش از پیش می‌کنند.

سوفیا دانو یکی از بازیگران سریال شوالیه ماه است که هیچ‌گاه نام نقشی که قرار است ایفا کند مشخص نشد. همچنین او تا قسمت پنجم، در سریال حضور نداشت. پیش بینی آینده سریال شوالیه ماه این گونه خواهد بود که همانند کانشو و تاورت، آمیت نیز به صورت جلوه‌های ویژه در سریال حضور خواهد داشت و تنها صدایش توسط یک بازیگر دیگر ایفا می‌شود. این بازیگر، نمی‌تواند کسی جز سوفیا دانو باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با سرنخ هایی از آینده سریال شوالیه ماه

آیا کانشو باز می‌گردد؟

به احتمال زیاد بله. اما طبق یک پیش بینی آینده سریال Moon Knight لیلا به جای مارک، آواتار جدید کانشو خواهد بود.

آیا آمیت در سریال شوالیه ماه حضور دارد؟

آرتور هارو در تمام سریال شوالیه ماه، ادعا کرد که قصد دارد تا آمیت را آزاد کند. همچنین سوفیا دانو قرار است تا نقشی مرموز را در قسمت نهایی سریال شوالیه ماه ایفا کند. پس می‌توانیم به این نتیجه برسیم که در قسمت آخر، سوفیا دانو در نقش آمیت حاضر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *