بهترین فیلم ها درباره عروسی ؛ بهترین فیلم های عروسی از نظر IMDB

اگر از فیلم‌های مختلف با ژانر عروسی لذت زیادی می‌برید، با فیگار بمانید تا بهترین فیلم ها درباره عروسی را به شما معرفی کنیم.

با فرا رسیدن فصل بهار و نزدیکی فصل تابستان، زوج‌های زیادی خود را برای عروسی خود آماده می‌کنند تا خاطرات جاودانی از قسمتی بزرگ از زندگی‌شان را ایجاد کنند. وجود فیلم‌های عروسی باعث می‌شود تا همه بیشتر با محیط شاد و احساساتی یک عروسی آشنا شوند. ترکیب عروسی و ژانر کمدی (بهترین فیلم های کمدی 2021) در فیلم‌های منتشر شده دهه‌های گذشته باعث شده است تا فیلم‌های درباره عروسی طرفداران بسیاری را جلب خود کنند.

بهترین فیلم ها درباره عروسی

بهترین فیلم های عروسی از نظر IMDB

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها درباره عروسی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

یکی از دلایلی که باعث مشهور بودن این نوع فیلم‌ها می‌باشد، ترکیب ژانر‌های بزرگ کمدی و عاشقانه (بهترین فیلم های عاشقانه 2021) است که طرفداران زیادی دارد. فیلم‌های عروسی در بیشتر مواقع دارای پایان‌های شاد و احساساتی می‌باشند که میتواند توضیح مناسبی برای مشهوریت آنها باشد.

با بیشتر شدن تعداد عروسی‌ها در این فصل، اکنون زمان مناسبی برای معرفی بهترین فیلم ها درباره عروسی به نظر می‌رسد. پس با این نوشتار همراه باشید تا برترین فیلم ها درباره عروسی از نظر سایت IMDB (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های جهان از نظر IMDB) را به شما معرفی کنیم.

Mamma Mia

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

Mamma Mia یکی از تنها فیلم‌های درباره عروسی است که زوج‌های مسن‌تر را نشان می‌دهد. این فقط داستان عشق سوفی، دختری که در حال ازدواج کردن است، نیست. داستان عشق مادرش و معشوقه‌های مختلف سابقش می‌باشد که مشخص نیست کدام یک از آنها پدر واقعی سوفی است.

Mamma mia یک فیلم موزیکال (بهترین فیلم های موزیکال 2021) و کمدی است که توانسته است نمره 6.4 را در سایت IMDB به دست بیاورد. این فیلم همچنین توانست نامزد 3 جایزه بفتا بشود.

Father Of The Bride

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

Father Of The Bride با کارگردانی چارلز شایر، بهترین “مهمانی خراب کن جهان، جورج باانکس” را برای طرفداران خود به ارمغان آورد. این فیلم در واقع بازسازی فیلمی دیگر به همین نام در سال 1950 است. پدر عروس، مارتین جورج بنکس، تاجر و صاحب یک شرکت کفش ورزشی (به نام ساید کیکس) را به تصویر می‌کشد که وقتی متوجه می‌شود دخترش در حال ازدواج است، دارای اضطراب می‌شود و وحشت‌زده می‌شود.

پس از یک سری واکنش‌های منفی نسبت به تدارک عروسی، او متوجه می‌شود که دخترش چقدر واقعاً نامزدش را دوست دارد و خودش را جمع و جور می‌کند تا عروسی رویاهای دخترش را در حیاط خلوت خود درست کند. Father Of The Bride یک فیلم کلاسیک واقعی در دهه 90 است.

پدر عروس یکی از دوست داشتنی‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین نقش‌های استیو مارتین است. نقش جذاب استیو مارتین و نویسندگی عالی فرانسیس گودریچ، باعث شد تا برخی این فیلم را به عنوان برترین فیلم درباره عروسی بشناسند.

My Big Fat Greek Wedding

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

My Big Fat Greek Wedding یک فیلم کمدی (بهترین انیمیشن های کمدی 2022) رمانتیک مستقل محصول 2002 است. این فیلم به کارگردانی جوئل زویک و نویسندگی نیا واردالوس است که در نقش فتولا “تولا” پورتوکالوس نیز در همین فیلم بازی می‌کند. My Big Fat Greek Wedding با بیش از 240 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی پردرآمدترین رام‌کام کل تاریخ است.

این فیلم هر چه مدت طولانی‌تری در سینماها پخش می‌شد، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کرد و توانست به بهترین فیلم درباره عروسی تبدیل شود. داستان این فیلم درباره تولا پورتوکالوس، یک زن جوان خانه‌دار است که وارد اواسط 30 سالگی شده است و هنوز با خانواده یونانی‌اش در خانه خانوادگی‌اش زندگی می‌کند. تولا تصمیم می‌گیرد کنترل زندگی خود را در دست خودش بگیرد و از نظر جسمی و عاطفی به فردی مستقل‌تر تبدیل شود.

در طول این فرآیند، او عاشق ایان می‌شود که از خانواده‌ای غیر‌یونانی می‌آید. برخورد فرهنگ‌ها به کلیشه‌ای ترین روش‌ها رخ می‌دهد، اما مثل بیشتر مواقع، عشق در این فیلم پیروز می‌شود.

The Proposal

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

فیلم The Proposal با حضور رایان رینولدز به عنوان نقش اصلی فیلم و کارگردانی تحسین‌برانگیز آن فلچر به یکی از برترین فیلم ها درباره عروسی تبدیل شده است. Proposal چرخش کاملاً جدیدی را در رابطه با رام-کام ایجاد می‌کند. طوری که یک شخص یک همسر جعلی را برای تعطیلات به خانه خود می‌آورد. این فیلم با قرار دادن مارگارت در دنیای اندرو، پویایی نابرابر قدرت بین رئیس و کارمند را تغییر می‌دهد. جایی که اندره به طور ناگهان می‌تواند تعیین کند که آیا مارگارت در کشور می‌تواند بماند یا خیر.

همانطور که این دو با خانواده عجیب و غریب اندرو مستقر می‌شوند و برای عروسی خود آماده می‌شوند، شروع می‌کنند به عاشق همدیگر شدن. این موضوع زمینه را برای خواستگاری واقعی اندرو و ازدواج این دو فراهم می‌کند. این فیلم با یک رقصنده مرد، مراسم برنامه‌ریزی شده در انبار، مصاحبه‌های کمدی با افسر مهاجرت و حضور بتی وایت، ترکیبی عالی از دو ژانر عاشقانه (بهترین فیلم های عاشقانه ترکی 2021) و کمدی است.

Bridesmaids

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

فیلم ساقدوش‌ها که توسط پل فیگ کارگردانی شده است، پر از صحنه‌های خنده‌دار است. Bridesmaids یکی از معدود فیلم‌های عروسی است که بیشتر شبیه به یک تقلید از فیلم‌های عروسی می‌باشد. این فیلم پر از مراسم عروسی است که کاملاً مطابق برنامه پیش نمی‌رود که باعث می‌شود تا شاهد صحنه‌‌های خنده‌دار زیادی شویم.

داستان این فیلم درباره آنی، یک آشپز بیکار است که از بهترین دوستش، لیلیان، درخواست می‌کند تا ساقدوش او در عروسی‌اش بشود. خرابی‌های عروسی زمانی شروع به شکل گرفتن می‌گیرد که لیلیان به دلیل درگیری با یکی از ساقدوش‌ها، مراسم عروسی را با عصبانیت خراب می‌کند.

The Wedding Singer

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی

خواننده عروسی یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های آدام سندلر است. شخصیت او رابی هارت و جولیا سالیوان (درو بریمور) نیز جزء دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های The Wedding Singer هستند. رابی هارت در کار خود، در مراسم عروسی و جشن‌های دیگر آهنگ‌های موفق دهه 1980 را می‌خواند. او همچنین می‌تواند مهمانی را با روحیه خوب حفظ کند. جولیا پیشخدمت مراسمی است که رابی در آن اجرا می‌کند.

وقتی هر دوی آنها فردی را برای ازدواج پیدا می‌کنند و برای عروسی خود آماده می‌شوند، مشخص می‌شود که آنها شرکای اشتباهی را برای زندگی خود انتخاب کرده‌اند و در طول فیلم، این دو عاشق یکدیگر می‌شوند. علاوه بر کمدی عالی، موسیقی متن این فیلم پر از آهنگ‌های عروسی مهیج است که هر طرفدار رام‌کام را جلب خودش می‌کند. خواننده عروسی در صدر ژانر کمدی و رمانتیک قرار دارد. این فیلم شما را حتما می‌خنداند و در نهایت شما را بسیار احساساتی می‌کند.

Crazy Rich Asians

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم ها درباره عروسی, برترین فیلم درباره عروسی

یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های رام‌کام در چند سال اخیر، Crazy Rich Asians اولین فیلم آسیایی هالیوود بعد از Joy Luck Club (1993) است. برداشت جدید و تازه این فیلم از رام‌کام نیز باعث شد تا Crazy Rich Asians به یکی از سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود.

Crazy Rich Asian که در سنگاپور فیلمبرداری شده است دارای مناظر زیبا، معماری باورنکردنی و غذاهای مجلل است. این فیلم دارای عجیب‌ترین و منحصر به فرد‌ترین عروسی در این لیست است. بنابراین هر کسی که به دنبال یک فیلم عروسی عالی است، Crazy Rich Asian بهترین انتخاب است.

Wedding Crashers

بهترین فیلم ها درباره عروسی
معرفی بهترین فیلم ها درباره عروسی

فیلم Wedding Crashers داستان دو دوست به نام‌های جرمی و جان است که اوقات فراغت خود را صرف جشن‌های عروسی می‌کنند. این دو به عروسی دختر وزیر خزانه داری ویلیام کلیری چشم می‌دوزند و زمانی که جان عاشق دختر بزرگ کلیری، کلر می‌شود، بازی تغییر می‌کند.

در ابتدای فیلم، یک مونتاژ شگفت‌انگیز از جرمی و جان در حال خواندن آهنگ محبوب عروسی‌ها، “فریاد” در پذیرایی‌های بی‌شماری وجود دارد که طیف وسیعی از عروسی‌های کلیشه‌ای را نشان می‌دهد.

Four Weddings And A Funeral

بهترین فیلم ها درباره عروسی
برترین فیلم ها درباره عروسی

Four Weddings and a Funeral یکی دیگر از رام‌کام‌های عروسی عالی دهه 90 است. چهار عروسی و یک تشییع جنازه فرصت کافی را برای چارلز و کری فراهم می‌کند تا در طرفین مختلف راهرو بنشینند، یک رقص ناخوشایند را به اشتراک بگذارند، و عموهای مست خود را از یکدیگر دور کنند.

پس از اولین عروسی که در آن ملاقات می‌کنند، دو شب را با هم می‌گذرانند. با این حال، چهار رویداد دیگر طول می‌کشد تا آنها دوباره به هم برگردند. در یکی از بهترین صحنه‌های فیلم، چارلز اعتراف می‌کند که شخص دیگری را دوست دارد و از عروسش کتک می‌خورد.

Steele Magnolias

بهترین فیلم ها درباره عروسی
بهترین فیلم درباره عروسی

Steel Magnolias دور سالن زیبایی Truvy’s Beauty Parlor و حلقه نزدیک مشتریانش که در شهر کوچکی در لوئیزیانا زندگی می‌کنند می‌چرخد. این فیلم با آرایش کردن موی دوستان شخصیت اصلی برای عروسی شلبی (جولیا رابرتز) شروع می‌شود که زمینه را برای بقیه فیلم آماده می‌کند.

سپس فیلم فراز و نشیب‌های زندگی هر یک از زنان را دنبال می‌کند و اگرچه پایانی تلخ دارد، فیلم پر از لحظاتی است که اهمیت دوستی و خانواده را به مخاطب یادآوری می‌کند. با توجه به اینکه این فیلم با امتیاز 7.3 بالا‌ترین امتیاز IMDB را بین فیلم‌های عروسی را دارد، می‌توان این فیلم را به عنوان بهترین فیلم درباره عروسی شناخت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها درباره عروسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم ها درباره عروسی

امتیاز IMDB فیلم Mamma Mia چند می‌باشد؟

Mamma mia یک فیلم موزیکال و کمدی است که توانسته است نمره 6.4 را در سایت IMDB به دست بیاورد.

بازیگران فیلم My Big Fat Greek Wedding چه کسانی می‌باشند؟

از بازیگران فیلم My Big Fat Greek Wedding می‌توان از نیا واردالوس، جان کوربت، مایکل کنستانتین، کریستینا الئوسینیوتس و جانی کلانگیس نام برد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *