هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم ؛ تاریخ اکران فیلم موربیوس 2 چه زمانی است؟

موربیوس به عنوان سومین اثر از دنیای سینمایی سونی مربوط به شخصیت‌های مرد عنکبوتی ساخته شد. اکنون می‌توانیم به هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم بپردازیم.

همزمان که دنیای سینمایی مارول درحال رشد است، سونی نیز به قصد ساخت یک دنیای سینمایی جدید با استفاده از شخصیت‌های مربوط به مرد عنکبوتی است. این دنیا با فیلم‌های ونوم و ونوم: بگذارید کارنیج بیاید آغاز شد و اکنون با فیلم موربیوس درحال ادامه یافتن است.

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم

تاریخ اکران فیلم موربیوس 2 چه زمانی است؟

شما می‌توانید فهرست هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم
هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم

فیلم موربیوس یک شکست بزرگ از نظر منتقدان و حتی طرفداران بود؛ با این حال، فروش فیلم باعث می‌شود تا نتوانیم موربیوس را یک فیلم شکست خورده بنامیم. هرچند که به نظر می‌رسد سونی باید برای حفظ مخاطبان خود، فیلم‌هایی با کیفیت بیشتر بسازد تا دچار افت مخاطب نشود.

فیلم موربیوس و فیلم‌های ونوم هر دو در یک جهان جریان دارند. در همین حین، طرفداران بسیار اشتیاق دارند تا ببیند که چه کسی بازیگر شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای موربیوس و ونوم خواهد بود. درحالی که به این موضوع در فیلم موربیوس اشاره‌ای نشد، اما می‌توانیم امیداور باشیم تا در دیگر آثار سونی شاهد مرد عنکبوتی آن‌ها باشیم. در ادامه با فیگار همراه باشید تا هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم  را به شما ارائه دهیم.

آیا فیلم موربیوس 2 ساخته خواهد شد ؟

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم
جرد لتو در نقش موربیوس

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، ضعف فیلم اول موربیوس آینده این شخصیت را زیر سوال می‌برد. علی‌رغم فروش بالای فیلم موربیوس، اما همچنان این فیلم به دلیل نقدهای بسیار زیادی که دریافت کرد، ممکن است باعث تصمیم‌گیری‌های جدیدی برای سونی شود.

درحال حاضر هیچ خبر رسمی برای ساخت فیلم دوم موربیوس وجود ندارد. با این حال، اطمینان داریم که کار سونی با شخصیت موربیوس تمام نشده و این شخصیت در آینده در آثار سونی حضور خواهند داشت. احتمالاً موربیوس یکی از اعضای اصلی گروه شش خبیث خواهد بود که والچر آن را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شخصیت‌ها و بازیگران فیلم موربیوس 2 چه کسانی هستند؟

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم
مارتین بنکرافت در فیلم موربیوس

بدون شک جرد لتو یکی از بازیگران فیلم Morbius 2 خواهد بود. بازگشت شخصیت موربیوس در هر فیلم دیگری، بازگشت جرد لتو را به همراه خواهد داشت. همچنین پایان فیلم موربیوس، از بازگشت برخی دیگر از شخصیت‌ها به عنوان بازیگران فیلم Morbius 2 می‌دهد.

در پایان فیلم، ما شاهد مارتین بنکرافت بودیم که به یک خون آشام تبدیل شد و احتمالاً در فیلم موربیوس 2 نیز باری دیگر حاضر خواهد شد.  همچنین اکنون شخص مایکل موربیوس پس از مشاهده مرگ چندین نفر از عزیزانش، احتمالاً لحظات بسیار غم‌انگیزی را سر می‌کند. از سوی دیگر، والچر نیز در پایان فیلم موربیوس حاضر شده و به نظر می‌رسد که مایکل کیتون یکی دیگر از بازیگران فیلم Morbius 2 باشد.

بیشتر بخوانید:

داستان فیلم موربیوس 2

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم
شخصیت والچر با بازی مایکل کیتون در کنار مایکل موربیوس در سکانس پس از تیتراژ فیلم موربیوس

فیلم موربیوس زمانی به پایان می‌رسد که مایکل موربیوس خود را به عنوان یک خون آشام پذیرفته و به انبوهی از خفاش‌ها به استقبال او می‌روند. سپس شاهد پرواز آن‌ها در شهر نیویورک هستیم. مارتین تبدیل به یک خون آشام شده اما موربیوس از آن اطلاع ندارد. این اتفاق می‌تواند همانند قسمت اول، باعث شود تا موربیوس مجبور به قتل مارتین شود؛ درست همانند قتل مایلو که از کودکی با او بزرگ شده بود.

از طرفی، شخصیت والچر از دنیای سینمایی مارول وارد دنیای سونی شده است. همچنین او تصور می‌کند که تمام این اتفاقات تقصیر مرد عنکبوتی است و به همین دلیل درحال جمع آوری یک تیم است. تیمی که موربیوس اولین عضو آن خواهد بود. پس حتی اگر داستان فیلم موربیوس 2 در رابطه با والچر و شش خبیث نباشد، احتمالاً موربیوس را در فیلمی که به گروه شش خبیث خواهد پرداخت مشاهده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم Morbius 2

هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم
مایکل موربیوس، خون آشام زنده

با توجه به این که ما هنوز اطلاعاتی از ساخته شدن و یا نشدن موربوس 2 نداریم، تخمین تاریخ انتشار فیلم Morbius 2 نیز بسیار دشوار است. با این حال، می‌توانیم به صورت احتمالی، تاریخ انتشار فیلم Morbius 2 را برای شما شرح دهیم.

درحال حاضر سونی چند سال پر مشغله را در پیش دارد. قسمت دوم انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی به همراه فیلم کریون شکارچی، هر دو در سال 2023 اکران خواهند شد. بدین صورت، می‌توانیم تخمین بزنیم که تاریخ انتشار فیلم موربیوس 2 در سال 2024 و پس از اکران فیلم‌های ذکر شده خواهد بود. البته که تاریخ انتشار فیلم موربیوس 2 تنها در صورتی درست خواهد بود که در مرحله اول، ساخت فیلم موربیوس 2 رسماً تایید شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم

آیا فیلم موربیوس 2 ساخته خواهد شد ؟

با توجه فروش موفقیت آمیز و ضعف فیلم از نظر منتقدان، احتمال ساخت فیلم موربیوس 2 کمی در ابهام قرار دارد اما بدون شک ما شاهد بازگشت شخصیت موربیوس با بازی جرد لتو در دیگر آثار سونی و مارول خواهیم بود.

تاریخ اکران فیلم موربیوس 2 چه زمانی خواهد بود؟

با توجه به برنامه‌های شلوغ سونی در سال 2023، در صورتی که این فیلم ساخته شود تاریخ اکران فیلم Morbius 2 در سال 2024 و یا حتی دیرتر خواهد بود.


One thought on “هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم ؛ تاریخ اکران فیلم موربیوس 2 چه زمانی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *