تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد ؛ کریستین بیل وارد مارول می‌شود

اگر قصد دارید تا بیشتر با خط داستانی و شخصیت‌های فیلم ثور 4 آشنا شوید، تا انتهای نوشتار تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد با فیگار همراه باشید.

فیلم ثور عشق و رعد، یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022 است. ما پیش‌تر به تحلیل و بررسی تریلر اول فیلم ثور عشق و رعد پرداختیم و به نظر اکنون زمان مناسبی برای تحلیل تریلر 2 فیلم ثور 4 است.

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد

کریستین بیل وارد مارول می‌شود

شما می‌توانید فهرست تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد

تریلر جدیدی که از فیلم ثور منتشر شد، اطلاعات زیادی از این فیلم را درون خود داشت. همچنین در این تریلر برای اولین بار شاهد کریستین بیل در نقش گور، خبیث فیلم بودیم. همانند هر تریلر دیگری از فیلم‌های مارول، این تریلر نیز نکات پنهان بسیار زیادی دارد. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا به تحلیل تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد بپردازیم.

وایکینگ فضایی

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر دوم فیلم تور عشق و رعد

اولین چیزی که در تحلیل تریلر 2 فیلم ثور عشق و رعد به آن بر می‌خوریم، داستان وایکینگ فضایی است. ما کورگ را در سیاره‌ای نامعلوم مشاهده می‌کنیم که درحال تعریف داستان یک وایکینگ فضایی به نام ثور، خدای رعد است. با توجه به نحوه روایت کورگ، به نظر می‌رسد که او درحال روایت داستان ثور افسانه‌ای پس از وقایع فیلم ثور عشق و رعد است.

از آنجایی که ما قصد تحلیل تریلر دوم فیلم ثور 4 را داریم، می‌توانیم به نتایج متفاوتی در رابطه با این سکانس برسیم. برای مثال، ممکن است که داستان فیلم تماماً براساس گفته‌های کورگ باشد و او داستان ثور را برای موجودات فضایی و بینندگان به صورت همزمان روایت کند.

همچنین احتمال دیگری که وجود دارد، مرگ ثور در پایان فیلم است. اگر خود ثور حضور ندارد و کورگ باید داستان او را بازگو کند، این احتمال دارد که خدای رعد واقعی کشته شده و جای خود را به جین فاستر بدهد.

بیشتر بخوانید:

کمی کمک از طرف دوستان

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر 2 فیلم ثور عشق و رعد

همانطور که پیش‌تر تایید شده بود، این فیلم قرار است تا باری دیگر ثور را با ظاهر عضلانی خود به ما نمایش دهد. در تریلر اول این فیلم نیز شاهد تمرینات ثور بودیم که منجر به سوزاندن چربی‌ها می‌شد. اکنون و در تحلیل تریلر دوم فیلم ثور عشق و تندر نیز ثور به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

ثور در پایان فیلم پایان بازی از لحاظ روحی و جسمی درهم شکست. اکنون به نظر می‌رسد که نگهبانان کهکشان حکم پشتیبان روحی و جسمی او را دارند. آن‌ها به ثور کمک می‌کنند تا ثور بتواند وزن خود را کم کند. درواقع آن‌ها با سفینه خود حرکت کرده و ثور نیز در خلاف جهت آن را می‌کشاند. این سکانس نشانه از دوستی میان ثور و نگهبانان است.

بیشتر بخوانید:

8 سال جدایی

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و تندر

هنگامی که در بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و تندر به لحظه ملاقات جین و ثور می‌رسیم، سکانس بسیار جذابی رخ می‌دهد. در اولین مواجهه آن‌ها با یکدیگر، جین به ثور می‌گوید که فکر می‌کند حدود 3 یا 4 از آخرین ملاقتشان می‌گذرد. ثور نیز پاسخ می‌دهد که آخرین ملاقات آن‌ها دقیقاً 8 سال و هفت ماه و شش روز گذشته است.

ما می‌توانیم در بررسی تریلر 2 فیلم ثور عشق و رعد به این نتیجه برسیم که ثور و جین پس از فیلم دنیای تاریک نیز با یکدیگر ملاقات کرده‌اند. آخرین ملاقات آن‌ها پس از فیلم عصر اولتران و زمانی بین سال‌های 2015 و 2016 باشد. همچنین دلیل این که جین پس از بشکن تانوس کشته شده و پس از پنج سال دوباره به زندگی بازگشت. به همین دلیل، او تصور می‌کند که تنها 3 یا 4 سال از آخرین دیدار او و ثور گذشته‌ است.

بیشتر بخوانید:

ارتباط با پلنگ سیاه

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, بررسی تریلر 2 فیلم ثور عشق و رعد

طبق تصاویر منتشر شده در ارتباط با تریلر، هنگامی که جین و والکری در تالار زئوس نشسته‌اند، فرد دیگری نیز در کنار آن‌ها دیده می‌شود. آکوسیا ثابت بازیگر این شخصیت جدید است. اگر گزارش‌ها درست باشند، آکوسیا ثابت نقش شخصی به نام باستت یا باست را ایفا خواهد کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، باست همان الهه آفریقایی است که در دنیای سینمایی مارول، خدای حامی پلنگ سیاه است. بدین صورت، فیلم جدید ثور می‌تواند ما را برای قسمت دوم فیلم پلنگ سیاه که در همین سال منتشر خواهد شد آماده کند.

بیشتر بخوانید:

عشقی بی‌پایان

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر دوم فیلم ثور عشق و تندر

شخصیت جین فاستر امروزه بخشی جدایی ناپذیر از بهترین کمیک های ثور است. با این حال، این شخصیت حضور کمی در دنیای سینمایی مارول داشته است. اما جین در فیلم جدید ثور بازگشته و اکنون با عنوان مایتی ثور در دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت.

نکته‌ای که در تحلیل تریلر 2 فیلم تور عشق و رعد جلب توجه می‌شود، عشقی است که ثور همچنان به جین دارد. ما می‌دانیم که رابطه ثور و جین سال‌ها پیش از بین رفته بود اما اکنون آن‌ها باری دیگر به پیش یکدیگر بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

مجسمه‌های معبد

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر 2 فیلم ثور 4

در ادامه ما در سکانسی جین را مشاهده می‌کنیم که در معبدی ناشناس میولنیر را بر دست گرفته و آذرخش بر او می‌تابد. در همین حین، چند مجسمه پشت او قرار دارند که هرکدام از آن‌ها نمادی از مهم‌ترین شخصیت‌های کیهانی مارول هستند.

یکی از آن‌ها دادگاه زندگی است که در ایستراگ های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون نیز حضور داشت. دیگری ابدیت و مجسمه سوم، لیدی دث و یا بانو مرگ است. لیدی دث در کمیک‌های مارول،‌ معشوقه تانوس و انگیزه اصلی او برای ویرانی است. اما یکی از مهم‌ترین تندیس‌هایی که در این قاب وجود دارد، تندیس یوآتو یا همان واچر سریال What If است.

بیشتر بخوانید:

دشمنی خدایان

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد

آخرین سکانس تحلیل تریلر دوم فیلم تور عشق و رعد زئوس را در این فیلم به ما نمایش می‌دهد. همچنین با توجه به این سکانس،‌ احتمال حضور هرکول، پسر زئوس نیز در فیلم وجود دارد. چیزی که این سکانس را خاص می‌کند، نمایش دشمنی میان زئوس و ثور است.

به نظر می‌رسد که زئوس دید دوستانه‌ای به خدایان اسکاندیناوی ندارد. دلیل این اختلاف می‌تواند به جنگ بین مذهب‌ها در دنیای واقعی مروبوط شود و یا به دلیل انگیزه‌های شیطانی و نامشخص زئوس باشد. در هر صورت ما نمی‌توانیم انتظار مبارزه میان ثور و زئوس را داشته باشیم زیرا آن‌ها یک دشمن مشترک به نام گور دارند و باید با او مقابله کنند.

بیشتر بخوانید:

ظاهر گور

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر دوم فیلم ثور 4

در این تریلر بود که برای اولین بار ظاهر کریستین بیل را در نقش گور مشاهده کردیم. ظاهر او غیر از بینی‌اش، کاملاً به این شخصیت در کمیک وفادار است. گور کاملاً از هرگونه رنگ آمیزی بی‌بهره است. تنها بخشی از گور که رنگی جز سیاه یا سفید دارد، چشمان زرد او هستند که به ابهت او افزوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جنگ علیه خدایان

تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد
تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد, تحلیل تریلر 2 فیلم تور عشق و رعد

درحالی که تصویر گور برای مخاطبان نمایش داده می‌شود، او انگیزه خود را برای مبارزه با خدایان ذکر می‌کند. او اعتقاد دارد که بی‌هدفی و خودخواهی خدایان، آن‌ها را به فساد کشانده است. پس گور نیز شمشیر خود را برداشته و تصمیم به حذف تمامی خدایان از جهان می‌گیرد.

شاید حتی ترسناک‌تر از ظاهر گور این باشد که او ممکن است بر خدای رعد مشهور ما غلبه کند. همانطور که از تریلر پیدا است، گور پیش‌تر موجوداتی بسیار قوی‌تر از ثور را کشته بود. پس ادامه این مسیر می‌تواند به مرگ ثور،‌ خدای رعد ختم شود. همچنین این می‌تواند راه جایگزین شدن جین فاستر با ثور باشد.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد

شخصیت شرور فیلم ثور: عشق و رعد کیست؟

گور قصاب خدایان، شخصیت منفی فیلم ثور: عشق و رعد خواهد بود که کریستین بیل نقش او را ایفا می‌کند.

تاریخ اکران فیلم ثور: عشق و رعد چه زمانی است؟

تاریخ اکران جهانی فیلم ثور: عشق و رعد 8 ژوئیه سال 2022 میلادی مصادف با 17 تیر 1401 شمسی خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *