فاش شدن فاجعه‌ی تجاوز سعید پور صمیمی به کتایون ریاحی + [عکس]

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را متهم به تجاوز کرد. او در صفحه شخصی‌اش مطالبی را منتشر کرده که در ادامه افشاگری کتایون ریاحی به آن خواهیم پرداخت.

Wrinkled paper png, realistic poster design space

امروز و پس از حمایت ها از سعید پورصمیمی که اولین تجربه حضور خود در یک جشنواره بین المللی مشهور را کسب می کند به یکباره رنگ عوض کرد. در حالی که همه از حضور این بازیگر با سابقه در یک فستیوال بزرگ تمجید می کردند ، کتایون ریاحی دست به افشاگری بزرگی علیه این بازیگر زد.

بیوگرافی سعید پورصمیمی

اولین واکنش سعید پورصمیمی به اتهام کتایون ریاحی به همراه فیلم کامل

شایعه فیلم لو رفته رابطه عاشقانه کتایون ریاحی با شاگردش + [ویدئو]

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را متهم به تجاوز کرد

افشاگری کتایون ریاحی از تجاوز سعید پورصمیمی

کتایون ریاحی زیر این عکس نوشت:

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی متهم به تجاوز کرد
افشاگری کتایون ریاحی از تجاوز سعید پورصمیمی, تجاوز به کتایون ریاحی

ماجرای تجاوز به کتایون ریاحی ازین قرار است که او در اینستاگرام نوشت: “این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است. آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند.
من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.” در این پستِ اینستاگرامی کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را متهم به تجاوز کرد. باید دید ماجرای تجاوز به کتایون ریاحی به کجا خواهد کشید.

پور صمیمی در کن

سعید پورصمیمی با فیلم «برادران لیلا» به کارگردان سعید روستایی در جشنواره فیلم کن 2022 فرانسه کنار ترانه علیدوستی ، نوید محمدزاده و پیمان معادی حضور دارد که در این فیلم «فرهاد اصلانی» هم بازی کرده است که وی نیز مدتی قبل به آزار جنسی متهم شده بود. با افشاگری های چند وقت اخیر ، برای همگان مشخص شده که فساد جنسی در پشت صحنه سینما چقدر بیشتر از آنچه تاکنون از آن صحبت می شود ، وجود دارد.

استوری جنجالی سعید پورصمیمی کتایون ریاحی

استوری جنجالی کتایون ریاحی از سعید پورصمیمی
استوری جنجالی کتایون ریاحی از سعید پورصمیمی

اولین واکنش سعید پورصمیمی به اتهام کتایون ریاحی بسیار جنجالی شد… صحبت‌های پریزاد سیف کارگردان و بازیگر تئاتر و همکار ۱۶ ساله سعید پورصمیمی از قول این بازیگر با سابقه راجع به اتهام تعرض به کتایون ریاحی توضیحاتی را بیان می‌کند.

فیلمی را درباره موضوع تجاوز به کتایون ریاحی را تماشا کنید:

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


2 thoughts on “فاش شدن فاجعه‌ی تجاوز سعید پور صمیمی به کتایون ریاحی + [عکس]

  1. به عنوان یکی از اساتید دانشکده حقوق و یکی از قضات قوه قضاییه باید اذعان شود «تا هنگامی که با ظن و تردید موضوعی مطرح می شود تا ختم دادرسی یا داوری نقل قول کردن یا به نقل به مضمون کردن عیناً آنچه هست را باید بیان نمود» و بین دو کلمه «تعرض,تجاوز»بسیار فرق وجود دارد.همان‌طور که خانم ریاحی صریحا اشاره نمودند که (مورد تعرض)قرار گرفتند و لازم بذکر است با توجه به اهمیت موضوع با توجه به اصول قانون اساسی, قانون شهروندی,قانون مالکیت فکری و معنوی (کلمه تجاوز را باید به تعرض تغییر دهید) که از نظر قانون و هم چنین موضوعات فقیه و اخلاقی هم این رویه کاملاً صحیح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *