فیلم کامل عذرخواهی معلم قائم شهری برای کلیپ گنگستر شهر آمل

فیلم کامل عذرخواهی معلم قائم شهری برای کلیپ گنگستر شهر آمل را در ادامه تماشا کنید. (بازنشر محتوای فضای مجازی به منظور بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست)

فیلم کامل عذرخواهی معلم قائم شهری

صدف صفرزاده کیست ؟

صدف صفرزاده، معلم قائمشهری از والدین دانش آموزان و مردم به خاطر پخش آهنگ عذرخواهی کرد. آهنگ گنگستر شهر آمل بومه توسط معلم و دانش اموزان قائمشهری جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است و باعث شد که اموزش و پرورش به این ویدیو واکنش نشان بدهد و خانم معلم را اخراج کند این ویدیو حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و بدون شک این معلم هیچگاه گمان نمیکرد که از کار برکنار و اخراج شود.

آهنگ گنگستر شهر آمل بومه توسط بسیاری از کاربران فضای مجازی لبخوانی می‌شود و یکی از کلیپ‌هایی که توسط کاربران دابسمش شد کلیپی مربوط به یک کلاس بوده که توسط دانش اموزان لب خوانی می‌شد خانم معلم نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

پشت پرده روسری پرت کردن در سازمان نظام مهندسی + [فیلم]

اخراج معلم قائم شهری

حسین کمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:

این فیلم کوتاه روز گذشته چهارشنبه در فضای مجازی به سرعت منتشر شد و پس از آن اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد. پس از بررسی و راستی آزمایی وقوع این اقدام در مدرسه مورد نظر، اقدامات اداری لازم در این خصوص پیگیری شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شورای نظارت، روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند، گفت:

رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و درخصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری های اداری لازم اتخاذ شد. براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخوردهای اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت.

فیلم معلم گانگستر شهر امل

استاندار مازندران در پی تصمیم قطع‌ همکاری معلم قائمشهری که ناشی از پخش کلیپی کوتاه در فضای مجازی بود، گفت:

پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت شد. ‎

فیلم کامل پشت پرده اخراج یک معلم با آهنگ ترند گنگستر شهر آمل [+ویدئو]

ویدیویی از تدریس ریاضی معلم قائمشهری

صدف صفرزاده کیست ؟ این معلم با روشی خلاقانه تبدیل عدد مخلوط به کسر را به دانش آموزانش آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *