جدیدترین و بهترین فیلم های کمدی کره ای + [2023 و تمام دوران]

در نوشتار جدید به معرفی بهترین فیلم های کمدی کره ای 2023 و تمام دوران پرداخته شده است. اگر از علاقه‌مندان ژانر طنز هستید، همراه ما باشید.

جدیدترین و بهترین فیلم های طنز کره در مطلب جدید فیگار برای شما فهرست شده‌اند. با جدیدترین فیلم کمدی کره ای آشنا شده و به تماشای آن‌ها بنشینید. برای آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای می‌توانید به مقاله‌هایی که در سایت فیگار در رابطه با سینما و صنعت فیلم و سریال کره تهیه شده‌اند رجوع نمایید.

جدیدترین و بهترین سریال های کمدی کره ای + [2023 و تمام دوران]

بهترین فیلم های کمدی کره ای

جدیدترین فیلم های کمدی کره ای
جدیدترین فیلم های کمدی کره ای

از نظر شما کدام فیلم از میان فیلم‌های این فهرست، بهترین فیلم های طنز کره است؟ نام فیلم خنده دار کره ای محبوب خود را در صفحه اینستاگرام فیگار با ما به اشتراک بگذارید. ضمن آشنایی با جدیدترین فیلم های کمدی کره ای می‌توانید به مطالب ذیل از سایت فیگار نیز رجوع نمایید:

بهترین فیلم‌های کره‌ای

بهترین سریال‌های کره‌ای

Dream (2023)

بهترین فیلم های کمدی کره ای 2023
بهترین فیلم های کمدی کره ای 2023

رویا یک فیلم محصول ۲۰۲۳ کره جنوبی در ژانر کمدی-درام ورزشی به کارگردانی و نویسندگی لی بیونگ-هیون و با بازی پارک سو-جون و آی‌یو است. داستان این فیلم حول محور یون هونگ ده، یک مربی فوتبال می‌چرخد.

پس از اینکه بازیکن فوتبال یون هونگ ده (پارک سو-جون) به دلیل یک حادثه غیرمنتظره در محاکمه انضباطی قرار می‌گیرد، برای جریمه به عنوان مربی یک تیم ملی فوتبال ویژه منصوب می‌شود. این تیم شامل افراد بی‌خانمانی است که برای جام جهانی بی‌خانمان‌ها آماده می‌شوند.

Bear Man (2023)

بهترین فیلم های کمدی کره ای 2023
بهترین فیلم های کمدی کره ای 2023
  • کارگردان : Park Sung-kwang
  • بازیگران : Park Sung-woong, Yi-Kyeong Lee, Yeom Hye-ran

داستان فیلم کره ای مرد خرسی 2023 بر اساس افسانه ای قدیمی است. خرس‌ها بعد از خوردن سیر به انسان تبدیل می‌شوند. حالا در این فیلم سینمایی جذاب ماجرای دو خرس دوقلوی آسیایی روایت شده که بعد از خوردن سیر ناپدید می‌شوند.

Love and Leashes

جدیدترین فیلم های کمدی کره ای
جدیدترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ عشق و افسار
  • ستارگان: سئو هیون، لی جون یانگ، لی ال، لی سوک هیونگ
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام، ملودرام

فیلم کره ا”ی عشق و افسار” داستانی از فانتزی‌های جنسی و یک عاشقانه است. دو فرد با دو کاراکتر و سلایق متفاوت، در محل کار با هم آشنا می‌شوند. پارک هیون جین کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

در داستان فیلم با موضوع BDSM شوخی نشده و یا مردان مطیع را رقت‌انگیز نشان نمی‌دهند. این فیلم مقدمه خوبی برای معرفی BDSM است و اگر هیچ اطلاعی در مورد آن ندارید، بعد از تماشای فیلم با این مسئله آشنا خواهید شد.

Younghee

بهترین فیلم های کره ای کمدی
بهترین فیلم های کره ای کمدی
  • نام فارسی:‌ یونگ‌هی
  • ستارگان: کیم یون سو، سئو بئوم سئوک، مون سئو بیول
  • ژانر: کمدی

یانگ‌هی که دارای شخصیتی سرسخت است، دوست پسرش را ترک می‌کند. سپس عاشق چئول سوو می‌شود؛ که به تیپ ایده آل یانگ‌هی نزدیک‌تر است. چئول سو و یانگ‌هی تا حدی عاشق یکدیگر می‌شوند که اطرافیانشان حسادت می‌کنند.

دوست پسر سابق یانگ‌هی پیوسته آن دو را تحت نظر قرار می‌دهد. با وجود موانع، آن‌ها همچنان به یکدیگر عشق می‌ورزند و ازدواج می‌کنند. اما داستان به سمت دیگری پیش می‌رود و چئول سوو ناگهان ناپدید می‌شود. یانگ‌هی به دنبال چئول سو می‌رود.

با ناپدیدشدن چئول سوو، تمام پولی که آن دو برای ساختن خانه کنار گذاشته بودند نیز ناپدید می‌شود. یانگ‌هی اعتماد بسیاری به چئول سوو دارد، به همین دلیل تصور می‌کند که دوست پسر سابقش دستی در ماجرا دارد. اما حقیقت ماجرا از چه قرار است؟

Move to Mind

محبوب ترین فیلم های کمدی کره ای
محبوب ترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ حرکت به ذهن
  • ستارگان: هونگ سو آه، چوینگ وونگ، کی جو بونگ
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، ملودرام

بو یانگ از یک بیماری نادر رنج می‌برد که اگر بیش از حد احساساتی باشد بیماری‌اش خطرناک‌تر می‌شود. در این شرایط او با چئول گی، یک جوان روستایی آشنا شده و عاشقش می‌شود. این فیلم به کارگردانی کیم وو سئوک، در تاریخ 22 ژوئن منتشر شد.

Night Watch

محبوب ترین فیلم های کمدی کره ای
محبوب ترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ نگهبان شب
  • ستارگان: لی سوک هیونگ
  • ژانر: معمایی، کمدی، درام

داستان خصوصی “دائه سو” که یک روز قبل از اولین تعطیلاتش در نگهبانی شبانه است. مردی مرموز جلوی او ظاهر می‌شود و تعطیلات را دشوار می‌کند. داستانی معمایی، کمدی و درام که در 26 می 2022 به نمایش درآمد.

Piggy Back

بهترین فیلم های کره ای کمدی
بهترین فیلم های کره ای کمدی
  • نام فارسی:‌ پشت خوک
  • ستارگان: جونگ جوون هو، چویی دائه چول، لی ال بین
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی

این فیلم به کارگردانی چوی جونگ هاک در یکم می 2022 به نمایش درآمد. جونگ بئوم، کاپیتان شیک “فری پیگی بک” در بندر بوسان، هر روز برای محافظت از خانواده محبوبش از اعلام ازدواج ناگهانی برادر کوچکترش، اولین عشق پسرش و دوستی او با دوستانش تلاش می‌کند.

Sweet & Sour

بهترین فیلم های کمدی کره ای
بهترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ ترش و شیرین
  • ستارگان: جانگ کی یونگ، چائه سو بین، کریستال یونگ
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، ملودرام

فیلم “ترش و شیرین” به کارگردانی “لی کی بیوک” در چهارم ماه ژوئن 2022 به نمایش درآمد. یک زوج در مواجهه با فرصت‌ها و چالش‌های دنیای واقعی، سختی‌های بالا و پایین تلاش برای بقای یک رابطه از راه دور را تحمل می‌کنند.

جانگ هیوک مردی است که می‌خواهد با دوست دخترش دا یون، هم کار کند و هم عاشقی! بو یانگ نیز زنی است که در محیطی جدید با او آشنا می‌شود. این فیلم یک کمدی رمانتیک با طراوت در مورد روابط پیچیده بین سه نفر است که احساسات متفاوتی را تجربه می‌کنند.

To My Star

بهترین فیلم های کمدی کره ای
بهترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ به ستاره من
  • ستارگان: سون وو هیون، کیم کانگ مین، کو جائه هیون
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، جوانی

بازیگر کانگ سئو جون زمانی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ستاره‌های کره‌جنوبی بود، اما حرفه‌اش اکنون رو به افول است. علیرغم کاهش محبوبیتش، او معتقد است از وقتی که با سرآشپزی باهوش و جوان به نام هان جی وو آشنا و عاشق او شده، تغییراتی در خلق و خوی او به وجود آمده است.

با وجود داشتن شخصیت‌های بسیار متفاوت، این دو وارد رابطه می‌شوند. زمانی که متوجه می‌شوند دیدگاه‌هایشان نسبت به زندگی، عشق و هر چیز دیگری به‌طور غیرقابل برگشتی متفاوت به نظر می‌رسد، عشق آن‌ها در معرض تهدید قرار می‌گیرد.

A Year-End Medley

بهترین فیلم های کمدی کره ای
بهترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ یک پایان سال مختلط
  • ستارگان: هان جی مین، لی دونگ ووک، کانگ ها نئول
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام، ملودرام

اگر به دنبال فیلمی برای تماشا در تعطیلات هستید که تمام حالات مبهم، حس خوب و سالم را در درون شما برانگیزد، این فیلم می‌تواند همه این‌ها را ارائه دهد. با این حال، این فیلمی نیست که وانمود کند بیشتر از آن چیزی است که هست. این فیلمی به شما می‌گوید در تعطیلات استراحت کنید، مغزتان را خاموش کنید و از گرما و احساسات عاشقانه‌ای که ارائه می‌کند لذت ببرید.

پنجره‌ای به زندگی کارمندان و مهمانان هتل Emros در حوالی سال نو! کاراکترها و روابط مختلفشان؛ عشق نافرجام، عشق در محل کار و بسیاری از انواع روابط در این فیلم و در لوکیشن هتل به نمایش گذاشته می‌شود.

Mission: Possible

بهترین فیلم های کمدی کره ای
بهترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ ماموریت: امکان پذیر
  • ستارگان: کیم یانگ کوانگ، لی سان بین، اوه دائه وان
  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز، معمایی، کمدی

یو دا هی یکی از ماموران مخفی وزارت امنیت دولتی چین است. هنگامی که بخش او اطلاعاتی در مورد یک حلقه قاچاق اسلحه در کره جنوبی دریافت می‌کند، او فرستاده می‌شود تا شبکه قاچاقچیان را ببندد.

بخشی از این طرح شامل ارتباط با یک عامل ویژه کره جنوبی است. اما با یک اشتباه، به او گفته می‌شود که با وو سو هان، یک کارآگاه خصوصی بی‌تجربه ملاقات کند. یو دا هی نمی‌داند که وو سو هان آن عاملی نیست که برای ارتباط با او اعزام شده بود. به همین دلیل او را در برنامه‌هایش برای خنثی کردن حلقه اسلحه قرار می‌دهد.

زمانی که شاهدان کلیدی به قتل می‌رسند، همه چیز بسیار واقعی می‌شود و این دو مامور به عنوان مظنون اصلی باقی می‌مانند. طرح فیلم به نظر معمولی است؛ “یک ماموریت جاسوسی به اشتباه انجام شد” با این حال، سناریو بسیار خنده‌دار نوشته شده است.

Pipeline

بهترین فیلم های کمدی کره ای
بهترین فیلم های کمدی کره ای
  • نام فارسی:‌ خط لوله
  • ستارگان: سئو این گوک، لی سو هیوک، یو سئونگ موک
  • ژانر: اکشن، معمایی، کمدی، جنایی

یک اعجوبه حفاری، برای سرقت نفت، با حفاری به بزرگترین خط لوله معروف به “شریان” کشور هدایت می‌شود و شانس خود را در برابر یک انفجار فاجعه بار و طمع شرکتی تحت فشار قرار می‌دهد.

کره بیش از 1200 کیلومتر خط لوله دارد که به عنوان شریان این کشور عمل می‌کنند. افراد متعددی هستند که در تلاش هستند برای دریافت نفت به این شبکه نفوذ کنند. “دریل بیت” یک اعجوبه حفاری است که توسط Geon Woo، رئیس یک شرکت پالایش نفت، مبلغ هنگفتی برای تکمیل دزدی غیرممکن برای حفاری در خط لوله بین Honam و بزرگراه سئول-بوسان در عرض یک ماه پیشنهاد می‌شود.

با ورود به این شبکه به منظور سیفون کردن روغن، خبرساز می شوند. Drill-bit یک اعجوبه حفاری است و Geon Woo، رئیس یک شرکت پالایش نفت، مبلغ هنگفتی را برای تکمیل این دزدی غیرممکن و حفاری در خط لوله بین Honam و بزرگراه سئول-بوسان در عرض یک ماه به او پیشنهاد می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کره ای کمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “جدیدترین و بهترین فیلم های کمدی کره ای + [2023 و تمام دوران]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *