نقد سه فصل سریال دختر پشت پنجره + [دانلود، داستان و بازیگران Camdaki Kiz]

با اتمام فصل دوم Camdaki Kiz، و سپری کردن تعطیلات، فیلمبرداری فصل جدید آغاز خواهد شد. در این مطلب زمان پخش و نقد فصل 3 سریال دختر پشت پنجره قرار گرفته است.

بورجو بیریجیک، بعد از ایفای نقش بسیار سخت “بونجوک” در سریال اتاق قرمز، در سریال دختر پشت پنجره با ایفای کاراکتر اصلی سریال درخشید. او در “سریال فاطما” که در سال 2021 از پلتفرم نتفلیکس منتشر شد نیز حضور داشت.

بورجو کاراکتر نالان و فیاض همبازی او، کاراکتر سدات را برعهده دارند. نور سورر در نقش فریده ایپک اوغلو ایفای نقش نموده است. وی به همراه جهانگیر جیهان (بازیگر کاراکتر خیری) در سریال محبوب گودال نیز حضور داشتند. هر دو پس از اتمام نقششان در آن سریال به کادر سریال دختر پشت پنجره پیوستند.

دختر پشت پنجره اوایل زمستان ۲۰۲۱ از شبکه کانال D پخش شد. این سریال ترکی با پخش قسمت‌های اولی خود، توجه مخاطب را به شدت جلب کرد. ظرف مدت زمان کوتاهی، آمار بازدید آن بالا رفت. به همین دلیل پخش این سریال هنوز ادامه دارد. برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل 3 سریال دختری در شیشه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ساخت فصل 4 سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)

نقد فصل سه سریال دختر پشت پنجره را بخوانید

فصل 3 سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)

تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل 3 سریال دختر پشت پنجره
فصل 3 سریال دختر پشت پنجره

در فصل یک با دوتا از خانواده‌های ثروتمند ترکیه، یعنی خانواده کوراوغلو و خانواده ایپک اوغلو آشنا شدیم. دو خانواده که هم مذهبی هستند و هم سنتی! هر کدام از این خانواده‌ها دچار مشکلاتی هستند که باعث می‌شود نتوانند خوشبخت و خوشحال به زندگی خود ادامه دهند.

فریده مادری است که به دخترش تجاوز شده و هنگام به دنیا آوردن حاصل این اتفاق جان خودش را از دست داده است. او نمی‌تواند غمی که دارد را به راحتی فراموش کند و نالان را در آغوش بگیرد. می‌ترسد که اگر نالان را در آغوش بگیرد و به او وابسته شود، درست همانند دخترش او را از دست دهد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال دختر پشت پنجره با دوبله فارسی

فصل سوم سریال دختر پشت پنجره
فصل سوم سریال دختر پشت پنجره

به همین دلیل نالان در یک محیط بسته و با شرایط سخت بزرگ شده و به جای عشق همیشه ترسیدن را تجربه کرده است. بعد از گذر زمان و اتمام دانشگاه، در هتل خانواده کوراوغلو به همراه رفیقش بیللور مشغول به کار می‌شوند. در این اثنا با فرزند کوچک این خانواده ثروتمند که بسیار هوس باز و بی مسئولیت است آشنا می‌شود.

نتیجه این آشنایی به ازدواج آن‌ها ختم می‌شود و فصل یک با برگزاری مراسم عروسی سدات و نالان خاتمه می‌یابد. در فصل دوم نیز دید وسیع‌تری نسبت به هر دو خانواده به دست آوردیم. علت برخی از رفتار‌ها و کنش‌ها برایمان آشکار شد.

اما داستان به همین سادگی نبود و پیچش‌هایی به آن اضافه شد. ورود خیری، راننده مخصوص رفعت به خانواده کوراوغلو، پیامدهایی را در پی داشت. از طرفی داستان بین گلجیهان و جاوید، رفعت و پروین، سدات و ملیحه و … ماجراهای جانبی هستند که برای پیش بردن سناریو به کار رفته‌اند.

تاریخ انتشار فصل 3 سریال دختری در شیشه

فصل 3 سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)
زمان پخش فصل 3 سریال دختر پشت پنجره

فصل دوم سریال دختر پشت پنجره در دوم تیر ماه، بعد از نمایش قسمت 47 خاتمه خواهد یافت. با آغاز تابستان، عوامل سریال به تعطیلات می‌روند و بعد از اتمام تعطیلات، فیلمبرداری فصل سوم آغاز خواهد شد.

مانند تمامی دیگر سریال‌ها انتظار می‌رود در ماه آخر تابستان فیلمبرداری آغاز شده و فصل سوم سریال دختری در شیشه ضبط شود. به این ترتیب فصل 3 از ۲۴ شهریور ماه، هر پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ نمایش داده خواهد شد.

عوامل سریال

فصل سوم سریال دختر پشت پنجره
تاریخ انتشار فصل 3 سریال دختری در شیشه
  • کارگردان: ندیم گوچ
  • نویسنده: صدا آلتایلی تورگوتلو
  • ژانر: درام، اجتماعی، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • بر اساس: رمان دختر پشت پنجره، اثر دکتر گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ستارگان:
    • بورجو بیریجیک
    • فیاض شریف‌اوغلو
    • انیس آریکان
    • سلما ارگچ
    • هانده آتایز
    • تامر لونت
    • نور سورر
    • دوریم یاکوت
  • تعداد قسمت: فصل یک ۹ قسمت، فصل دو ۳۸ قسمت (مجموعا ۴۷ قسمت)
  • شبکه: کانال D، هر پنجشنبه شب

بیشتر بخوانید: 

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 3 سریال دختر پشت پنجره سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

آیا آخر داستان دختر پشت پنجره اسپویل شده است؟

خیر! اما چون این سریال اقتباسی از رمان دختر پشت پنجره اثر دکتر بودایجی اوغلو می‌باشد، برخی با خواندن کتاب از آخر داستان با خبر هستند.

فصل دوم سریال دختر پشت پنجره چگونه به پایان رسید؟

در پایان فصل نالان و خیری به هم نزدیکتر شدند. مادر پرا در روز عروسی، پرا را دزدید؛ این درحالی است که مظفر فکر کرد پرا او را ترک کرده است. در طرف دیگر نیز سدات با شوهر جانا درگیر شده است.


One thought on “نقد سه فصل سریال دختر پشت پنجره + [دانلود، داستان و بازیگران Camdaki Kiz]

  1. این سریال از لحاظ کیفیت از اغلب سریال‌های ترکی سرتره، فیلم برداری لوکیشن و حتی بازی بازی‌گرها طبیعی و مناسبه، خط داستانی سریال عالی و اصلا کسل کننده نیست، از تمام دقایق اپیزودها لذت می‌برید و با شخصیت‌های داستان جداگانه ارتباط می‌گیرید و همراهیشون می‌کنین. مثل خیلی از سریال‌های ترکی غرق روزمرگی شخصیت‌ها و دیالوگ‌های تکراری نمی‌شید و خب هیجان سناریو واقعا بالاست!
    اما از قسمت چهلم فصل دوم بهتون قول نمی‌دم عصبی نشید. یا نخواید سریال رو ادامه بدید، شخصا روی دور تند دیدم…
    در کل منتظر فصل سومش هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *