بهترین فیلم های هندی 2023 ؛ معرفی 20 عنوان برتر

آثار سینمای هند (بالیوود)، در سالیان اخیر، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند. این علاقه و محبوبیت انگیزه‌ای شد تا در یک مطلب  بهترین فیلم های هندی 2023 را جمع‌آوری کرده و به شما معرفی کنیم.

صنعت سینمای هند که با اسم بالیوود نیز شناخته می‌شود، در سالیان اخیر پیشرفت بزرگی داشته و همین امر باعث شده تا طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کند. هر ساله تعداد زیادی فیلم هندی تولید و اکران می‌شوند که قطعاً تمامی آن‌ها ارزش دیدن ندارند. برخی از این فیلم‌ها،به عنوان بهترین فیلم های هندی شناخته می‌شوند و در جهان سینما نیز می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

فیلم های هندی ، در برگیرنده ژانرهای مختلفی از جمله درام، عاشقانه، اکشن، کمدی، هیجان‌انگیز و موزیکال هستند. این فیلم‌ها، به طور معمول رقص و آوازهای جذاب، صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و داستان‌های عاشقانه زیادی را دنبال می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های هندی 2023

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی 2023

از آن‌جا که صنعت سینمای بالیوود، به طور پیوسته در حال رشد و توسعه است، هر ساله فیلم‌های جدیدی عرضه شده و به تبع تعداد زیادی بازیگر جوان و جدید وارد این صنعت می‌شوند. همین امر باعث می‌شود که سینمای هند، همواره پویا و پرانرژی باشد و توجه جمعیت بزرگی از تماشاگران سینما را به خودش جلب کند.

بالیوود فیلم‌هایی با محتواها و سبک‌های مختلف می‌سازد. از فیلم‌های عاشقانه و دراماتیک گرفته تا فیلم‌های اکشن، کمدی، هیجان‌انگیز و حتی موزیکال، بالیوود انواع ژانرها را پوشش می‌دهد و این نوشتار به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین فیلم های هندی 2023 را پیدا کنید.

بهترین فیلم‌های درام هندی 2023

12th Fail (شکست دوازدهم)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: ویدو وینود چوپرا
  • بازیگران: ویکرانت مسی، مدها شانکار، سانجای بیشنوی
  • امتیاز: 9.2

فیلم 12th Fail با نمره 9.2 در وبسایت IMDb، بدون شک بهترین فیلم هندی است که در سال 2023 منتشر شد. این فیلم درام ، زندگینامه‌ای ، بر اساس کتابی به قلم «آنوراگ پاتاک» با عنوان “2019” ساخته شده که داستان واقعی زندگی «مانوج کومار شارما» که از فقر شدید برخاست و به پلیس هند پیوست را روایت می‌کند.

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های هندی جدید امسال است، تصویر اصلی زندگی یک افسر پلیس هندی (IPS) را به بهترین شکل ممکن روایت می‌کند. به گفته برخی از منتقدین هندوستانی، این فیلم یک داستان اصیل از جوانان این سرزمین را به تصویر می‌کشد که آرزوهای بزرگی دارند.

فیلم شکست دوازدهم، بدون شک یکی از بهترین آثار سینمای هند 2023 است که تأثیر زیادی روی مخاطبان سینمای جهان گذاشت. همچنین، بازیگران و تیم سازنده فیلم 12th Fail، یک داستان واقعی را به شیوه‌ای منحصر به فرد و خلاقانه به تصویر کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های ابرقهرمانی

 

Gulmohar (گل‌مور)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی 2023
  • کارگردان: راهول وی چیتلا
  • بازیگران: سیمران، منوج باجپایی، سورج شارما
  • امتیاز: 7.7

فیلم گل‌مور، یکی دیگر از بهترین فیلم های سینمای بالیوود 2023 که داستان یک خانواده به اسم «باترا» را روایت می‌کند. این خانواده، پس از گذشت 34 سال قصد دارند که از خانه خود جابه‌جا شوند. این تغییر در زندگی، کشف مجدد ارتباطاتی را به همراه دارد که آن‌ها را به عنوان یک خانواده، با تمام رازها و ناامنی‌هایشان متحد کرده و در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. اجرای فردی دو بازیگر اصلی، به گونه‌ای است که شیمی قدرتمندی بین آن‌ها، به عنوان یک زوج به وجود آمده است.

این فیلم نیز با نمره 7.7، یکی دیگر از بهترین فیلم های هندی 2023 از نگاه سایت IMDb است. همچنین، عموم منتقدین با این فیلم ارتباط برقرار کردند و آن را یک درامِ سنگین خواندند که می‌تواند تأثیر زیادی روی مخاطب خارجی خود بگذارد.

Mrs. Chatterjee vs. Norway (خانم چاترجی علیه نروژ)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: آشیما چیبر
  • بازیگران: رانی موکرجی، جیم سربه، انیربان باتاچاریا
  • امتیاز: 7.3

در فیلم هندی جدید خانم چاترجی علیه نروژ، یک مادر هندی در برابر سیستم و قوانین حمایت از کودکان در نروژ به مبارزه می‌پردازد. این مادر، پس از اینکه فرزندانش توسط سیستم حمایت از کودکان نروژ گرفته می‌شوند، تصمیم می‌گیرد با این سیستم و قوانین کشور مبارزه کند.

فیلم Mrs. Chatterjee vs. Norway، با داستان زیبا و عمیقی که ارائه داد، توانست به یکی از برترین فیلم های 2023 بالیوود تبدیل شود که نمره بالایی دریافت می‌کند. از دیدگاه منتقدین نروژی، داستان این فیلم بی‌اساس و بی پایه است؛ اما با در نظر گرفتن اینکه این فیلم یک داستان ساختگی و خیالی دارد، می‌توان این فیلم را نگاه کرد و از آن لذت برد. خانم چاترجی علیه نروژ،، یک داستان درام و غم‌انگیز دارد که با بازی حرفه‌ای و برجسته «رانی موکرجی» ترکیب شده و یکی از بهترین فیلم های هندی 2023 را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های ایرانی تاریخ

بهترین فیلم های کره ای نتفلیکس

 

بهترین فیلم‌های کمدی هندی 2023

Yaariyan 2 (دوستی‌ها 2)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین آثار سینمای هند 2023
  • کارگردانان: رادیکا رائو، وینی ساپرو
  • بازیگران: دیویا خوسلا کومار، نصوار راجان، وارینا حسین
  • امتیاز: 8.1

فیلم Yaariyan 2، یک فیلم هندی زبان کمدی است که ابتدای سال 2023 منتشر شد و با داستان جذابی که ارائه داد، توانست به بهترین فیلم هندی جدید تبدیل شود. داستان این فیلم، حول محور رابطه سه پسرعمو می‌چرخد که با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کنند.

Yaariyan 2، دنباله فیلم Yaariyan 1 است که در سال 2014 اکران شده بود. این فیلم، پیش از اکران حواشی زیادی داشت؛ اما توانست موفقیت قسمت ابتدایی خود را تکرار کند و به یکی از پرفروش ترین فیلم های هندی 2023 تبدیل شود.

OMG 2 (اوه خدای من 2)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: آمیت رای
  • بازیگران: آکشای کومار، یامی گوتام، پانکاج تریپاتی
  • امتیاز: 7.7

فیلم OMG 2 که دنباله فیلم OMG سال 2014 است، به ساختار آموزش جنسی در کشور هندوستان می‌پردازد. داستان این فیلم، دنباله‌ای از وقایع فیلم قبلی خود است و به روایت «کانتی شاران مودگال» با بازی «پانکاج تریپاتی» می‌پردازد. «کانتی شاران مودگال»، یک جانباز است و در مواجهه با یک تراژدی شخصی، ایمان خود را حفظ می‌کند.

فیلم OMG 2، یک اثر جسورانه و قدرتمند است. داستان فیلم به شما نشان می‌دهد که چگونه یک اثر می‌تواند هم سرگرم‌کننده و هم ارتباط اجتماعی و آموزشی داشته باشد. به طور کلی، این فیلم یکی از بهترین فیلم های هندی جدید است که ترکیب صحیحی از تمام عناصر ممکن را دارد.

بیشتر بخوانید: 

بهترین انیمه های 2023

بهترین فیلم های درام 2023

Jogira Sara Ra Ra (جوگیرا سارا را را)

بهترین فیلم های هندی 2023
برترین فیلم های 2023 بالیوود
  • کارگردان: کوشان ناندی
  • بازیگران: نها شارما، نوازالدین صدیقی، ماهاکشای چاکرابورتی
  • امتیاز: 7.1

فیلم Jogira Sara Ra Ra، درباره یک طناب‌باف مهربان است که زندگی آرامی دارد. یک روز، یک فرد به اسم «دیمپل» به او مراجعه می‌کند تا از شرّ ازدواجش خلاص شود. در طول داستان، هر دو با پیامدهای مختلفی مواجه می‌شوند و در نهایت تصمیم می‌گیرند تا «دیمپل» به صورت اجباری، با «جوگی» ازدواج کند.

فیلم جوگیرا سارا را را، ممکن است فیلم جذاب و قدرتمندی باشد؛ اما اگر به دنبال فیلم‌های عمیق‌تری هستید، این اثر موفق نمی‌شود توجه شما را جلب کند. فیلم Jogira Sara Ra Ra، با تمام سادگی که در بطن داستان خود دارد، توانست یه یکی از بهترین فیلم های هندی 2023 تبدیل شود.

Chhatriwali (دختر چترفروش)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: تجاس ویجی دئوسکار
  • بازیگران: راکول پریت سینگ، سومیت ویاس، پراچی شاه
  • امتیاز: 6.7

Chhatriwali، بهترین فیلم هندی جدید است که یک داستان کمدی و اجتماعی دارد. این فیلم، بازخوردهای متنوعی از سوی منتقدان دریافت کرد و با نمره 6.7 در وبسایت IMDb، به یکی دیگر از فیلم‌های Bollywood تبدیل شد که می‌تواند در سال 2023، حرفی برای گفتن داشته باشد.

در این فیلم، «سانیا» یک نابغه شیمی بیکار است که به دنبال شغلی مناسب می‌گردد. او می‌خواهد از دانش شیمی خود استفاده کند تا به جوانان کشور هند، در آموزش درست و راهبردهای شکست‌خورده‌ای که دارند، کمک کند.

«راکول پریت سینگ»، بازیگر نقش اصلی فیلم دختر چترفروش، با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشت، توانست به این فیلم روح خالصانه‌ای ببخشد و ابن اثر را به یکی از محبوب ترین فیلم های 2023 بالیوود تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های درام جهان

بهترین فیلم های رزمی 2023

 

بهترین فیلم‌های اکشن هندی 2023

Tiger 3 (گرگ 3)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی 2023
  • کارگردان: منیش شارما
  • بازیگران: سلمان خان، کاترینا کایف، عمران هاشمی
  • امتیاز: 7.9

در فیلم گرگ 3 که در سال 2023 منتشر شد، شخصیت «تایگر» (با بازی سلمان خان)، و همکار او «زویا» (با بازی کاترینا کایف)، برای یک ماموریت بزرگ، به یک مکان جنگ‌زده فرستاده می‌شوند تا با یک دشمن خطرناک مقابله کنند.

این فیلم، با فروشی 46 میلیون دلاری همراه شد و خودش را به یکی از پرفروش ترین فیلم های هندی 2023 تبدیل کرد. «منیش شارما» که یکی از بهترین کارگردانان سینمای Bollywood است و در سال 2021، یکی از بهترین فیلم های هندی 2021 ، یعنی فیلم Jayeshbhai Jordaar را کارگردانی کرده بود، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. او با فیلمسازی استادانه خودش، یکی از بهترین فیلم‌های اکشن بالیوود را خلق می‌کند.

Sirf Ek Bandaa Kaafi Hai (تنها یک نفر کافی‌ست)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: آپورو سینگ کرکی
  • بازیگران: منوج باجپایی، پریانکا ستیا، آدریا سینها
  • امتیاز: 7.9

فیلم Sirf Ek Bandaa Kaafi Hai، داستان مبارزه وکیل «سولانکی» برای دفاع از یک حقیقت را روایت می‌کند. این مبارزه او، به مدت پنج سال ادامه دارد. وکیل «سولانکی»، تلاش می‌کند تا عدالت را برای دخترانی که توسط یک مرد ستم‌گر مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، برقرار کند. در طول این مبارزه، شاهدان به خطر می‌افتند و ممکن است به طور فیزیکی آسیب ببینند یا تهدید شوند؛ اما وکیل «سولانکی» تا آخرین لحظه تلاش می‌کند تا به عدالت دست یابد.

داستان این فیلم، به تنهایی می‌تواند جذابیت کاملی برای یک بیننده سینما داشته باشد. در کنار داستان جذاب فیلم، بازیگری‌ها نیز فوق‌العاده است و به ما کمک می‌کند تا درک درست‌تری از حقیقت درونی و پنهانی فیلم داشته باشیم. این فیلم، یکی دیگر از بهترین فیلم های هندی 2023 است که با نقدهای بسیار مثبتی از سمت مخاطبان و منتقدان مواجه شد.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

Mission Raniganj (مأموریت رانیگانج)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی 2023
  • کارگردان: تینو سورش دسای
  • بازیگران: آکشای کومار، پارینتی چوپرا، راوی کیشان
  • امتیاز: 7.7

فیلم مأموریت رانیگانج، داستان واقعی زندگی «جاسوانت سینگ گیل»، یک مهندس معدن شجاع، صادق و کوشا را نشان می‌دهد که در سال 1989 میلادی، در میدان زغال سنگ رانیگانج، جان 65 معدنچی را نجات داد.

مأموریت رانیگانج، از تمام پتانسیل‌های خود استفاده می‌کند تا یک فیلم قابل قبول ارائه دهد. کارگردان این فیلم، آقای «تینو سورش دسای»، فضای اکشن‌محور فیلم را بیش از حد ملودراماتیک جلوه می‌دهد؛ اما پایان فیلم را به شکلی حماسی به اتمام می‌رساند که همین عنصر نقطه قوت فیلم است. به طور کلی، فیلم Mission Raniganj یک اثر سرگرم‌کننده است؛ اما اگر به دنبال داستان خارق‌العاده هستید که ذهن شما را درگیر کند، از دیدن آن ناامید خواهید شد.

Leo (لئو)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: لوکش کناگاراج
  • بازیگران: ویجای، لوکش کناگاراج، تریشا کریشنان
  • امتیاز: 7.7

فیلم هندی لئو که در سال 2023 منتشر شد، درباره‌ی یک صاحب کافه به نام «پارتیبان» است که پس از برخورد با یک گروه اراذل و اوباش، به یک قهرمان محلی تبدیل می‌شود؛ اما این اتفاق برای «پارتیبان» عواقب خطرناکی را به همراه دارد و او توجه یک قاچاقچی مواد مخدر را به خود جلب می‌کند.

شاید خط داستانی و روند این فیلم کمی باعث خستگی بیننده شود؛ اما طرفداران دنیای سینمای هند، با نمره 7.7 در وبسایت IMDb، اعتقاد داشتند که این فیلم یکی از بهترین فیلم های هندی 2023 است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان

بهترین فیلم های زامبی محور تاریخ سینما

Ponniyin Selvan: Part Two (پونیین سلوان: قسمت دوم)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های سینمای بالیوود 2023
  • کارگردان: مانی رتنام
  • بازیگران: سارا آرجون، آیشواریا رای باچان، تریشا کریشنان
  • امتیاز: 7.3

فیلم سینمایی Ponniyin Selvan: Part Two، دنباله فیلم Ponniyin Selvan است که در سال 2021، به عنوان یکی از بهترین فیلم های هندی 2021 انتخاب شد. فیلم اPonniyin Selvan: Part Two، به سفر «آرونمولی وارمان»، برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین حاکمان امپراتوری تاریخی در جنوب هند می‌پردازد.

سرویس استریم «آمازون»، وظیفه پخش جهانی این فیلم را بر عهده گرفت و Ponniyin Selvan: Part Two را به یکی از معروف ترین فیلم های هندی 2023 تبدیل کرد که در سرتاسر جهان عرضه و تماشا شد.

به گفته برخی از طرفداران دنیای سینمای Bollywood، فیلم پونیین سلوان: قسمت دوم، بدون شک بهتر از قسمت اول بود. این فیلم، از تمام جنبه‌های یک اثر برجسته، از جمله تصویربرداری، داستان و اکشن عالی برخوردار است.

Jawan (سرباز)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: آتلی کومار
  • بازیگران: شاهرخ خان، نایانتارا، آتلی کومار
  • امتیاز: 7.1

«شاهرخ خان»، یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای هند است که با هنرنمایی در هر فیلمی، آن اثر را به یکی از برترین فیلم های هندی تبدیل می‌کند. فیلم سرباز، بدون شک بهترین فیلم هندی جدید «شاهرخ خان» است که در سال 2023 منتشر شد.

این فیلم درباره یک جوان با هنرنمایی «شاهرخ خان» است که قصد دارد با همکاری یک گروه از زنان قدرتمند، از یک شخص دولتی انتقام بگیرد. این جوان، قبلاً به عنوان یک سرباز در خدمت دولت بوده و حالا با تشکیل یک باند از زنان، برای انتقام از اعضای دولتی که او را بدنام کرده‌اند تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

غمگین ترین فیلم های ایرانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB بالای 6

بهترین فیلم‌های عاشقانه هندی 2023

Bad Boy (پسر بد)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی 2023
  • کارگردان: راجکومار سانتوشی
  • بازیگران: نماشی چاکرابورتی، امرین قریشی، میتون چاکرابورتی
  • امتیاز: 7.4

فیلم پسر بد، یکی دیگر از برجسته ترین فیلم های 2023 سینمای هند است که نمره نسبتاً بالایی دریافت کرد. داستان فیلم درباره «راگو»، یک پسر جذاب از طبقه اجتماعی پایین جامعه است که عاشق یک دختر درس خوان به نام «ریتو»، از خانواده‌ای ثروتمند می‌شود. پدر «ریتو»، ابتدا با دوستی این دو نفر مخالفت کرده و «راگو» می‌خواهد با توانایی‌هایی که دارد، خودش را به پدر «ریتو» ثابت کند.

داستان فیلم، ابتداً شاید مقداری کلیشه‌ای به نظر برسد؛ اما عملکرد بازیگران فیلم، از جمله «نماشی چاکرابورتی» و «امرین قریشی»، به جذابیت آن می‌افزاید و این اثر را به یکی از بهترین فیلم های سینمای بالیوود 2023 تبدیل می‌کند.

Satyaprem Ki Katha (داستان عشق واقعی)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: سامیر سانجی ویدوانز
  • بازیگران: کیارا ادوانی، کارتیک آریان، آرجون آنجا
  • امتیاز: 7.2

در فیلم Satyaprem Ki Katha، «ساتیاپرم»، یک پسر از طبقه متوسط است که در احمدآباد به دنیا آمده است و درگیر عشق یک طرفه با «کاتا» می‌شود. او به همراه «کاتا»، در طول یک سفر، زندگی یکدیگر را کشف می‌کنند و متوجه می‌شوند که مکمل یکدیگر هستند.

این فیلم با داستان فوق‌العاده احساسی و رمانتیکی که به نمایش می‌گذارد، خودش را به یکی از برترین فیلم های 2023 بالیوود تبدیل کرده و توانسته نمره بالایی از سمت منتقدان نیز کسب کند. همچنین، «کیارا ادوانی» و «کارتیک آریان»، بازی‌های قابل تحسینی در این فیلم ارائه دادند و لذت دیدن فیلم را برای مخاطب دوچندان کردند.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی تاریخ سینما

بهترین فیلم ها درباره بازی در ژانر ترسناک ؛ آپدیت سال 2023

Bawaal (هیاهو)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی جدید
  • کارگردان: نیتیش تیواری
  • بازیگران: وارون داوان، جانوی کاپور، پارت سیدپورا
  • امتیاز: 6.6

فیلم هیاهو، یکی دیگر از بهترین آثار سینمای هند 2023 است که داستان یک مرد که عاشق زیباترین دختر شهر می‌شود را روایت می‌کند. او آرزو دارد روزی با او ازدواج کند تا جایگاه اجتماعی خود را بهبود بخشد.

فیلم Bawaal، یک فیلم بالیوودی جذاب است که توازن کاملی بین احساسات، خنده و ارزش‌های خانوادگی برقرار می‌کند. این فیلم، با داستانی جذاب و بازی‌های قابل ستایش از ستارگان اصلی فیلم، توانسته ارتباط عمیقی با مخاطبان خود برقرار کند.

بهترین فیلم‌های تاریخی هندی 2023

Gandhi Godse Ek Yudh (گاندی خدای جنگ)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: راجکومار سانتوشی
  • بازیگران: دیپاک آنتونی، چینمی ماندلکار، تانیشا سانتوشی
  • امتیاز: 7.4

این فیلم سینمایی، یکی از بهترین فیلم‌های تاریخی سال 2023 است که به زندگی «ماهاتما گاندی» می‌پردازد. این فیلم، تمرکز خود را بر روی واقعیت زندگی او نمی‌گذارد و به جای آن، یک موقعیت تخیلی را به تصویر می‌کشد که در آن گاندی از ترور خود جان سالم به در می‌برد. او نه تنها سوءقصد کننده زندگی خود را می‌بخشد، بلکه با او مذاکره نیز می‌کند.

این فیلم در کشور هند منتشر شد و نقدهای متوسطی از سوی منتقدان دریافت کرد. عملکرد بازیگران، جلوه‌های ویژه فوق‌العاده، موسیقی و فیلمبرداری، از نقاط قوت آن بودند؛ اما داستان و فیلمنامه آن مورد انتقاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های جنگلی ترسناک + [2023 و تمام دوران]

بهترین فیلم های گانگستری و مافیایی تاریخ سینما + [2023]

 

Bheed (بهید)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین فیلم های هندی جدید
  • کارگردان: آنوبهاو سینها
  • بازیگران: راجکومار رائو، کریتیکا کامرا، بوهمی پدنکار
  • امتیاز: 6.6

فیلم Bheed، به رویدادهایی که در طول سال‌های 2020 تا 2021 میلادی، در زمان قرنطینه بیماری همه‌گیر کرونا رخ داد، می‌پردازد و نمایانگر مشکلات و تضادهای دوران مدرن است. این فیلم، نقص‌های اجتماعی و اقتصادی را که جامعه در آن لحظات چالش برانگیز تجربه کرده بود را به تصویر کشید و بر آن‌ها تأکید کرد.

این فیلم، یک فضای پرتنش و جنجالی را ایجاد می‌کند. همچنین «آنوبهاو سینها»، کارگردان Bheed، اضطراب و سردرگمی جمعی را که در زمان‌های بی‌سابقه قرنطینه تمام کشورها را فرا گرفته بود، به تصویر می‌کشد. داستان‌گویی جذاب این کارگردان، به خوبی عناصر ترس، هیجان و تأمل اجتماعی را با هم ترکیب می‌کند و شما را تا لحظه پایانی فیلم میخکوب نگه می‌دارد.

موردانتظارترین فیلم‌های هندی 2023

The Archies (آرچی‌ها)

بهترین فیلم های هندی 2023

  • کارگردان: زویا اختر
  • بازیگران: سوهانا خان، ودانگ راینا، خوشی کاپور

The Archies، یک فیلم کمدی، موزیکال و تینیجری است که بر اساس سری کتاب‌های کمیک آمریکایی با همین نام تولید شده و قرار است که در تاریخ 7 دسامبر 2023 (16 آذر 1402) از سرویس استریم «نتفلیکس» منتشر شود.

این فیلم توسط شرکت «Tiger Baby Productions» تولید شده و از بازیگران این فیلم می‌توان به «آگاستیا ناندا»، «خوشی کاپور»، «سوهانا خان»، «ویدانگ راینا»، «میهیر آهوجا»، «ادیتی سایگال» و «یووراج مندا» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های اسلشر سینمای جهان + [2023]

بهترین فیلم های جنایی معمایی کاراگاهی تاریخ سینما + 2023

Salaar (سالار)

بهترین فیلم های هندی 2023
بهترین آثار سینمای هند 2023
  • کارگردان: پراشانت نیل
  • بازیگران: پرابهاس، میناکشی چوداری، پریثویراج سوکوماران

Salaar، یک فیلم هیجان‌انگیز و اکشن هندی بوده که توسط «پراشانت نیل» کارگردانی شده است و استودیوی «ویجای کیراگاندور» (Vijay Kiragandur) وظیفه پخش آن را بر عهده دارد. در این فیلم «پرابهاس» در نقش اصلی حضور دارد و «پریتویراج سوکوماران»، «شروتی حسن»، «جگاپاتی بابو»، «تینو آنند»، «ایسواری رائو»، «شریا ردی» و «راماچندرا راجو» نقش‌های مکمل را ایفا می‌کنند. این فیلم، قرار است که در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402)، به صورت جهانی در سینماها اکران شود.

سوالات متداول

پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2023 چه فیلمی است؟

فیلم سرباز (Jawan) با درآمد خالصانه 1148 روپیه، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی امسال شناخته می‌شود.

کدام فیلم هندی در سال 2023، از سرویس استریم «نتفلیکس» پخش خواهد شد؟

فیلم سینمایی The Archies، قرار است در تاریخ 16 آذر 1402، از این سرویس استریم منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین فیلم های هندی 2023 چه بود؟ شما نیز به سینما بالیوود علاقه‌مندید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را از تماشای بهترین فیلم های هندی 2023 با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “بهترین فیلم های هندی 2023 ؛ معرفی 20 عنوان برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *