تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder ؛ به همراه تریلر و لیست بازیگران

زمان کمی تا انتشار چهارمین قسمت از فیلم‌های ثور باقی مانده است. با فیگار همراه باشید تا به تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder بپردازیم.

پس از پنج سال فاصله،‌ اکنون تاریخ اکران فیلم ثور 4 به صورت یک فیلم اختصاصی دیگر معین شده است. البته که این شخصیت پس از سومین فیلم اختصاصی‌اش در فیلم‌های دیگری از جمله انتقام جویان جنگ ابدیت و انتقام جویان پایان بازی حضور داشته است. این دو فیلم مقدمات اصلی قسمت جدید این فیلم را فراهم کرده‌اند. بدین صورت اکنون می‌توانیم شاهد تاریخ اکران فیلم ثور 4 به صورت رسمی باشیم.

تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder

به همراه تریلر و لیست بازیگران

شما می‌توانید فهرست تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder
تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder

اما تاریخ انتشار فیلم Thor Love and Thunder تمام چیزی نیست که قصد داریم به آن بپردازیم. در ادامه نوشتار تاریخ انتشار فیلم Thor Love and Thunder به مواردی از جمله بازیگران فیلم Thor Love and Thunder و یا تریلر این فیلم خواهیم پرداخت که می‌تواند شما را برای تماشای آن آماده کند.

داستان فیلم Thor Love and Thunder

تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder
ثور در کنار جین فاستر به عنوان مایتی ثور

ما می‌دانیم که داستان فیلم Thor Love and Thunder پس از وقایع فیلم پایان بازی آغاز می‌شود. در این زمان، ثور تصمیم گرفته بود تا به نگهبانان کهکشان ملحق شده و به ماجراجویی بپردازد. پس نگهبانان کهکشان نیز در این فیلم حضور دارند.

به احتمال زیاد، اوایل داستان ثور از نگهبانان کهکشان جدا می‌شود تا به صلح درونی که خواستار بود برسد. اما در نهایت مجبور می‌شود تا به همراه کورگ، والکری، و جین فاستر که اکنون تبدیل به مایتی ثور شده است با تهدیدی بسیار بزرگ‌تر مواجه شود؛ گور، قصاب خدایان، کسی است که قصد دارد تا تمام خدایان را قتل عام کند و اگر ثور جلوی او را نگیر، احتمالاً گور نیز به خواسته خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم ثور عشق و رعد

تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder
ثور در فیلم Thor Love and Thunder

اولین تاریخ انتشار فیلم ثور 4 مصادف با 6 ژوئیه 2022 و کشور استرالیا است. این تاریخ با 15 تیر 1401 مصادف است. پس کمتر از یک هفته تا تاریخ انتشار فیلم ثور 4 زمان باقی است.

در رابطه با تاریخ پخش فیلم Thor Love and Thunder به صورت دیجیتال، درحال حاضر هیچ تاریخی به صورت رسمی اعلام نشده است. با این حال، می‌توانیم تاریخ پخش فیلم Thor Love and Thunder به صورت دیجیتال را بین 2 تا 3 ماه پس از اکران فیلم تخمین بزنیم.

بیشتر بخوانید:

عوامل و بازیگران فیلم Thor Love and Thunder

تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder
ثور، والکری، جین فاستر و گور در فیلم Thor Love and Thunder

کریس همسورث بازیگر نقش ثور، شخصیت اصلی فیلم ثور: عشق و رعد است. بازیگران متعددی از جمله ناتالی پرتمن، تسا تمپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، تایکا وایتیتی، راسل کرو و… او را در این فیلم همراهی می‌کنند. همچنین کریستین بیل در این فیلم نقش گور، خبیث فیلم را برعهده خواهد داشت.

این فیلم حدود 120 دقیقه زمان خواهد داشت. همچنین تایکا وایتیتی وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. این فیلم یک اقتباس آزاد براساس بهترین کمیک های ثور ساخته استن لی، جک کربی، و لری لیبر است.

بیشتر بخوانید:

پیش نیازهای فیلم ثور 4

تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder
ثور در فیلم Avengers: Endgame

زمانی که شما قصد تماشای یکی از آثار مارول را دارید، باید حتما برخی از آثار پیشین را نیز مشاهده کنید تا داستان را به درستی متوجه شوید. فیلم ثور عشق و رعد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و چندین پیش نیاز دارد که اکنون به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بدون شک فیلم ثور: رگناروک و البته تمام فیلم‌های پیشین اختصاصی از شخصیت ثور، مهم‌ترین پیش‌ نیازهای آن محسوب می‌شوند. با این حال، از لحاظ خط داستانی، شما حتما باید دو فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان پایان بازی را نیز مشاهده کنید. در یاد داشته باشید که تمام فیلم‌های نام برده شده، هرکدام چند پیش نیاز دیگر دارند. ما فرض را بر این گرفته‌ایم که شما تمام فیلم‌های دیگر را تماشا کرده باشید و تنها باید به موارد ذکر شده توجه نمایید.

بیشتر بخوانید:

تریلر فیلم ثور عشق و رعد


در کنار تمام تیزرها کلیپ‌های تبلیغاتی، تاکنون دو تریلر اصلی از فیلم ثور عشق و رعد منتشر شده است. شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را مشاهده نمایید. همچنین شما می‌توانید تحلیل و بررسی تریلر اول فیلم ثور عشق و رعد را نیز از فیگار بخوانید.

پس از تماشای تریلر دوم، تحلیل و بررسی تریلر دوم فیلم ثور عشق و رعد نیز برای شما تهیه شده است. با مطالعه این تحلیل‌ها، شما می‌توانید آشنایی بیشتری با داستان فیلم و چگونگی شکل گرفتن آن داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder

تاریخ پخش فیلم Thor Love and Thunder چه زمانی است؟

اولین تاریخ انتشار فیلم Thor Love and Thunder مصادف با 6 ژوئیه 2022 و کشور استرالیا است. این تاریخ با 15 تیر 1401 مصادف است. پس کمتر از یک هفته تا تاریخ انتشار فیلم ثور 4 زمان باقی است.

بازیگران فیلم ثور 4 چه کسانی هستند؟

کریس همسورث بازیگر نقش ثور، شخصیت اصلی فیلم ثور: عشق و رعد است. بازیگران متعددی از جمله ناتالی پرتمن، تسا تمپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، تایکا وایتیتی، راسل کرو و… او را در این فیلم همراهی می‌کنند. همچنین کریستین بیل در این فیلم نقش گور، خبیث فیلم را برعهده خواهد داشت.


One thought on “تاریخ اکران فیلم Thor Love and Thunder ؛ به همراه تریلر و لیست بازیگران

  1. این کشور ما خبر مرگشون نمیان همچین فیلمایی رو با زبان اصلی و بدون سانسور تو سینما پخش کنن ما بدبخت باید ۳ ماه انتظار بکشیم با کیفیتش بیاد ایشالا نیستو نابود شن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *